Tuesday, August 19, 2008

Chcesz fotke?

Witam z Szczecina,

Czas na "wylosowanie" paru fotek. Jak macie je zdobyć? Wybierzcie góra 2 fotki które byście chcieli zdobyć. Potem macie dosyć wolne ręcę. Illustracja, photoshop, wierszyk, no niech wasza fantazja szaleje. Jedyne co to musi miec coś ze mna do czynienia. Wyślilcie to co macie na tylkovicky@hotmail.com do niedzieli godzina 24.00.

Zwycięców powiadomie mailem, oraz tutaj na blogu z linkami do waszych blogów (jeżeli takie posiadacie). Zdięcia są w rozmiarze A4.

Poniżej z góry od lewej: Johannes Lenz 1, Johannes Lenz 2, Arthur Pauli 1, Arthur Pauli 2, Dominik Dier 1

Od dołu od lewej: David Unterberger 1, David Unterberger 2, Dominik Dier 2
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

24 comments:

Anonymous said...

super, ale czy można otrzymać fotkę jakiegoś innego skoczka niż tych wymienionych?
Interesowała by mnie fotka Borka Sedlaka

Anonymous said...

o żal... hahahaha tobie sie wydaje, że kim ty jesteś? gwiazdą??? hahahaha żałosne!

Karlajn said...

A skąd mamy te zdjęcia wybrać:D ?
z tych co dałaś w tej notce ? ;]

Karlajn said...

a i jeszcze jedno.
Można np. narysować na kartce i później zrobić zdjęcie :>?
bo nie mam skanera -.-'

Vicky M said...

nie niestety mam tylke to fotki co sa podane w notce. - - - - - - - jak jestem zalosna to po co ty tu wchodzisz? Nikt cie nie zmusza :) - - - - - - @ kArolina: tak oczywiscie starczy fotka :)

pozdrawiam :)

Anonymous said...

Vicky olej dziwnych ludzi, którzy mają jakieś akcje to ich problem nie twój.
A nie możesz zapodać jakiejś fotki z twoich zbiorów to też by była fajna nagroda.
Ja koniecznie chcę zdjęcie Borka...

Anonymous said...

ja chce zdjecie martina kocha albo morgiego ale borek tez moze byc

Anonymous said...

a powiedz mi Vicky... jak robie cos w photoshopie to mam ci poslac juz zapisane, np. jako JPG czy z photoshopa? (mam nadzieje, ze wiesz o co mi chodzi^^)

Anonymous said...

a mozna dostac twoje zdjecie vicky?????????

Vicky M said...

w jpg najlepiej.tz juz gotowa fotke/obrazek :) - - - - - o fotkach swoich pomysle na inny raz, obiecuje :)

Anonymous said...

A moze jakas fotke z Innsbrucka? :-P

Anonymous said...

@liv
Chyba Inssbrucku...
Vicky to co z tymi fotkami Borka???

Anonymous said...

hej a kiedy bedą te twoje fotki????? bo moge napisac taki poemat ktory napewno wygra i nie chce go marnowac na byleco

Anonymous said...

@ anonymous
http://poradnia.polonistyka.uj.edu.pl/?q=Innsbruck

"Marna z tego kreatura, ktora poprawia innych a sama popelnia bledy"

Zastanow sie dwa razy, zanim cos napiszesz, ok?

Pozdrawiam

Vicky M said...

to nie teraz, tym razem sa te fotki co dalam. fotki borka i jakies moje beda jakos na jesien, bo teraz nie mam nie stety czasu.

pozdrawiam,

Anonymous said...

no to na jesien napisze albo juz teraz zaczne zeby bylo dlugie i ladne

Anonymous said...

Hej Vicky! Kiedy gdzie i o której będzie spotkanie z Tobą w Zako? Pozdrawiam

Anonymous said...

Ania - Vicky! dasz jakieś zdjęcia z Courchevel albo Pragelato?

Anonymous said...

Vicky organizujesz spotkanie z fanami?
to by było dobre Vicky bardziej popularna niż skoczkowie:DDDDDDD

Anonymous said...

Vicky, Ty wiesz jak to jest,czy Mario będzie w Zako czy nie? Bo na TZNie pisało że jedzie a dziś patrze i już nie ma jego nazwiska oO

Anonymous said...

Vicky! Wejdź proszę na tę stronę:
http://www.volley24.pl/index.php/Publicystyka/Pomoc-dla-Franka
Czy mogłabyś napisać o tym na skijumping.pl, bo wydaje mi się, że sprawa jest tego warta.
Dzięki i pozdrawiam ;-)

Anonymous said...

Konkurs bardzo ciekawy :) Niestety nie mu tu pożądanych przeze mnie zdjęć :P Ale poczekam na następny :) Może wtedy znajdzie się coś dla mnie :)
No właśnie, ja też zapytam: co z tym spotkaniem w Zako? Coś dokładnie już wiadomo?

Pozdrawiam :)
;*;*

Vicky M said...

dzis podam wiecej szczegolow co do zako :)

R said...

to super :) ja sama nie przyjadę, ale wysłałam grupę znajomych żeby Cię pozdrowili