Saturday, August 16, 2008

Jutro do Szczecina

heyka!
Jestem jeszcze w IBK, miałem ogólnie już w czwartek jechać do Szczecina, ale miałam prace, i dziś także idę, że dopiero jutro w południe wyjeżdzam.

Ostatnie dnie za dużo się nie działo, miałam trochę spraw do załatwiania. W Szczecinie będę od jutra do soboty, że kto wie może gdzieś się zobaczymy :P

Troche później dziś dam na bloga konkurs/losowanie fotek Artla, Johannesa Lenza, Davida Unterbergera oraz norweskiego kombinatora Dominika Diera, że wejdzcie tu wieczorem jak chcecie wiedzieć jak możecie je dostać :)

Poniżej kolejna część fotek z Einsiedeln.

Karo i ja z jakimś kolesiem, zapomniałam co on robi

Tad w drodze do Einsiedeln

Morgi /// Tad w hotelu

Ja i Tad /// Karo, Ja, Koleś

Schlieri /// Chedal

Podium




Skocznie /// Schlieri na konferencji

Kofi /// Werner Schuster

Podium /// Łukasz

Hafi /// Denis

Vincent /// Wioska skoczków

Patty i Martin :) /// Stefan :)

Stefan /// Michi

Carl /// Łukasz

Schlieri /// Tad Bafia

Kr
uczek /// Chedal

Do usłyszenia nie długo. A co do spotkania w Zako to też w przyszłych dniach wam napisze :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

No comments: