Tuesday, January 16, 2007

Same Nowosci =)

W sobote loty z Emi ogladąlimy na Eurosporcie, jedlismy obiad i jedlismy nowe ciasteczka Milki, co Emi przyniosła. „Chciałam kupic Mannera, ale stwierdziam ze Red Bulla (tak to jest mój addiction) ciasteczek i tak niema, a wtedy Tobie i tak obojętnie ;D”.

Do lotow oczywiscie leciały teksty:
  • Balthasarowi bedziemy przesylac sygnały gdzie jestesmy, żeby zawsze do nas przychodził” – niewiem o co Emi do konca chodziło, ale chyba to że chce mieć Balthasa blisko siebie *LoL*.
  • Harri Olli -> *smiech*. „Ja go chyba częsciej widziałam w samych gaciach niż w kombinezonie..hahaha...” - (oczywisćie to żart, takie intern stuff co niektorzy rozumią)

  • Emi rozkroki skoczków fotografowała, szczególnie Balthasa. „Widziałam głowe!”

  • Kike jest na Para-Olimpimpiadzie” – chodziło oczywiscie o Uniwersiade, no ale jak Emi cos powie ;)

  • Widelec ma dużo linji okrągłych tej twarzy =P”

    Jacobsen wygrał! Morgi był drugi =) A Kofler niewiem co wyprawia, stać go na dużo lepsze skoki!!! Do Okrucha dzis wogóle (Emi przez u zamknięte ;P)
    maila pisałam :P Bo musiałam mu przypomnąć co mi obiecał na Zako *LoL*. I Like Okruch :))


    Dobra dosć tych skoków, bo itak znow sie zacznie =)

    Jestem w drodze do Wiednia, w Innsbruckutramwaje i dzis (w niedziele) własnie takim jechałam :D
    Potem miałam kupić Vorteilscard (tz. Zniżkową Rail Plus na pociągi), a Emi mi w ostatniej chwili powiedziała że potrzebuje foto, i musiałam na dworcu w automacie zrobić :/


    Chcialam jechać pierwsza klasą, bo jednak 5 godzin w pociągu, ale zapomniałam o tym i siedzie teraz (tz w niedziele siedziałam) w 2-ej klasie i jest fajnie bo można podłączyć kompa do prądu no i komórke ładowac =) Wogóle wczorej w nocy jeszcze piekłam ciasto dla Agi..tihi..

    Dobra see YOU in Zako, no i moja austriacka komórka w Polsce niedziała ze prosze kontaktować sie ze mną na moją Polską lub Szwedzką (a jak niemacie numerów to napiszcie do mnie maila)

    Niechcę mi si juzż pisać! Jestem wogole już w Zako =)
    Papapapapa!!


    Ciao!
    3majcie Sie!
    Buziak,
    To Tylko Vicky

    5 comments:

    Anonymous said...

    hahaha Kike i fetti na paraolimpiadzie w Pragelato hahaha moze i wpadne tam jutro to jeden z nich jeszcze wyladuje na prawdziwej haha...;)
    na szwedzka mi sms odrzuca :P

    Tylko Vicky po Polsku said...

    hahaha...to pisz na polska!! kiedy wogule bedziesz w zako? :***

    Anonymous said...

    w planuje dotrzec w czwartek ;) ale ja wole na para-oli!!!! ;) :******

    Tylko Vicky po Polsku said...

    hahahaha...to planuj i przyjezdzaj!!!!
    kisssses

    Tylko Vicky po Polsku said...

    no prob babe :*