Friday, December 15, 2006

W koncu w Engelbergu :)

2 godziny w korku przed Luzerna :// TU jest SNIEEEG!! FAAAJNIE! Pokoj nasz bez lazienki, ale za to Wireless jest =) Wogule akcje fajne, probowalismy sie dobijac kluczem do zlego pokoju...haha...

Spotkalismy sie z Dorotka i Yvonne, bylo milo, ja Mojito wylalam i od te pory kelnerka sie na mnie gapila jak by chciala mnie zabic albo "jak by sie przespala z jej facetem". Kai Bracht przyszedl z Marciem Voglem, Kai teraz pracuje dla Telewizji, bardzo nice wygladal dzis i of coruse byl very mily, jak zawsze :)

Mieszkamy wogule z Szwajcarami. Musilam zadzwonic do Maxa dzis, bo przezemnie mial nejechac do Engelberga,tz. przez moj SMS wczorejszy do niego, a napewno to calkiem zle zrozumial, i musialam po 1,5 tygodnia nieodywaniu sie do niego zadzwonic, no i zmienil zdanie po moim phone call i z Chrisem przyjechali... Glupio sie czulam, ze on sie zle poczul przez ze mnie.

Dobra ide spac!
papapapa!

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky

No comments: