Saturday, December 16, 2006

Schlieri znowu WYMIATA! =D

Mowcie co chcecie, ale Schlieri jest DUZO lepszy od Malysza, ale to moj punkt widzenia, kazdy ma prawo do swojego :)

Przyjechalismy na skocznie, stoja Czesi z Ha(u)jkem na czele, gapia sie na moje auto, a ja zaczynam do Karo jechac na H(u)ajka, dopiero po chwili sie skapneismy ze oni wszystko rozumia...haha...

Guido caly dzien sie jakos dziwnie zachowywal, byl w "poblizu", Vincent tez wogule, wygladal jak by chcial zebym z nim pogadala, ale jak on chce ze mna gadac to niech on przyjdzie, jednak to on zniknal w Oberhofie a nie ja...

Tad dzis ponownie powalal komentami, pierw wracamy do biura prasowego, ja mu pokazuje moja paparazzi fotke co mu zrobilam i zaczyna se rozmowa:

Tad: o narescie kos mi fotke zrobil, bo nikt mi nigdy nierobi. Bo moja matka zawsze po mnie jedzie ze nigdy nie mam zadnych fotek ani pamiatek z konkursow na ktorych bylem.
Vic: No co ja Ci zawsze robie!
Tad: No tak, ladne mi fotki, jak jestem w wyrze z Hajkiem!
Vic: ...hahaha...

oj smiech ogolnie z tego wyrosl, ze za nami siedzieli sami polscy dzienikarze, Tad mowil ze z Bravo Sportu..haha...fanjie im sie napewno sluchalo...haha...

Wogule poprosilam Tada dzis o naklejke Skijumping.pl, powiedzialam ze nic mi niechce dac ze skijumping.pl, a ten tekstem "No mowilem ci ze moge ci zalatwic Stringi z tekstem www.skijumping.pl na skoki" ...haha...powala normalnie.

Cytat Dnia: "pokazecie mi gdzie to jest a ja tylko zostawie lap topa i spodzie i dojde do was!" "ale ja wogule wole isc na pieszo bo jak ja sobie przypomne te twoje wchodzenie i wychodzenie, to ja dziekuje."
.
Narescie Björn-Einar znow dobrze zaczol skakac, dzis byl w DUZO lepszym humorze :)

Marc jeszcze mnie powalil dzis, ja do niego i Pointexa czy moge fotke im ze Schlierim zrobic, a ten mnie obczail od gory do dolu, i tekstem, czy to napewo oni z nim...haha...

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky

No comments: