Friday, March 05, 2010

Wisła sneak-peak

Ewidętnie każdego bardzo interesuje co się działo i kto z kim. Czy bilety były sprzedawanę żeby wejść no i czy skoczkowie z Afryki się pojawili. W tej chwili nie mogę wam tego zdradzić, i może nigdy nie zdradze. No ale mogę wam zapodać mały filmik z pierwszego wieczoru, może coś wam on pomoże. Troszeczke dłuższy macie na szwedzkim blogu.



Jutro zapodam opowieść z fotkami z Zakopanego, a potem z Wisły.

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

57 comments:

Anonymous said...

i znowu prowokacja małolat do komentowania... niektórych komentów nie da się czytać. To, że są przepełnione wulgaryzmami i nie mają zbyt wiele wspólnego z poprawną polszczyzną naprawdę nie świadczy o waszej dojrzałości. Tylko poco to wszystko podkręcać i "zanieczyszczać" sobie bloga

Anonymous said...

Ja mam tylko pytanie czy był Kuba Kot i Dawid Kubacki?

Anonymous said...

wracajac do dyskusji spod poprzedniego posta:
prawda jest taka,ze te ktore najwiecej po zawodach dzialaja, siedza najciszej,bo nie chca zeby pol internetu wiedzialo jak sie "bawia". wbrew pozorom widocznie zalezy im na opinii haha ;-)

Anonymous said...

c.d. do 3:23- chodzi mi o to,ze obgadujecie np Vicky i Taxe bo prowadza blogi i sa wystawione na widok publiczny,a nie widzicie prawdziwego oblicza tego sportu- pojezdzijcie na zawody i sie dobrze przyjzyjcie zanim zaczniecie wystawiac takie komentarze.

Anonymous said...

a jakie jest twoim zdaniem jego prawdziwe oblicze?

Anonymous said...

kto wogole jest na tym wideo bo ja jakos nie wiedze...

Anonymous said...

Świat skoków to świat pozorów ;)

SC

Anonymous said...

czy to Koksik kręcił ten film, bo głos taki podobny? ;>

h.

Anonymous said...

napewno nie takie jak je kreuja w tv..
gdyby mogli to najchetniej by kazdy z kazdym...

Juli said...

Drops jak dorwie aparat to koniec ;] hahaha ;p

Vicky M said...

Juli ty bys te fotki poogladala co oni porobili. One nawet nie nadawaja sie na prywatnego facebooka...hahaha...

Anonymous said...

a więc jednak Koksik! ;d

holka.

Juli said...

Holka ja głos brata wszedzie poznam :D
aaaaaaaa Vic poslij mi je na maila :D hahaha

Anonymous said...

operator kamery pierwsza klasa, minął się z powołaniem ;]

holka.

Juli said...

no ja zawsze wiedziałam ze on jest zdolny we wszystkich dziedzinach :D

Anonymous said...

zwłaszcza do uprzykrzania mi życia kiedy przyjeżdzam do niego po roku czasu a on mówi, że przyjechałam i wiac zaczęło ;d

holka.

Anonymous said...

Powtórzę pytanie czy był tam Kuba Kot, albo Dawid Kubacki?

Anonymous said...

albo Miętusy?

Anonymous said...

juz widze jak wam taxa albo vikcy powiedza...hahha powodzenia

Vicky M said...

Nawet Adam byl ;) No i ten skoczek z Afryki :D

Anonymous said...

Vicky ja nie pytam złośliwie czy oni byli więc nie wiem po co Twój złośliwy komentarz o jakiś skoczkach z Afryki i Adamie. Nie chcesz nie odpowiadaj. Ja grzecznie zapytałam, ale widać Ty nie chcesz być grzeczna dla innych, bo wydaje Ci się, że teraz już wszyscy Cię atakują...przykre, ale prawdziwe.

Unknown said...

Vicky adam to dawał popalić, zeby tyle w jego wieku oic to hohoh:D

@anonim

A po co wam to wiedziec? Tworzyc nowe plotki? Wystarczy juz. CoC Wisła minął.

Anonymous said...

Nie chodzi mi o nowe plotki. Nie bawi mnie dopisywanie jakiś sytuacji, które wcale mogły nie mieć miejsca, no ale ok nie zmuszam nikogo do pisania czy oni tam byli czy nie.

Anonymous said...

a wiecie w ogóle po co Vicky wstawia takie filmiki na bloga? bo może dostawać kasę za reklamy, które są przed.

Vicky M said...

Nie byl to zlosliwy komentarz. poprostu jak napisze w poscie o Wisle czy jeden czy drugi byl to napisze, a jak nie to chyba jest jakis powod :)

Marit Bjergen said...

MARTIN KOCH - POEMAT ŻAŁOSNY

Kocham Martina Kocha
I mam teraz focha
Bo on dziewczynę ma
I nie jestem nią ja
Niczym się nie cieszę
Chyba się powieszę
Pragnę go szalenie
I tak się z nim ożenię
Tylko go mam w głowie
Każdy wam to powie
Odczepcie się od niego
Martinka mojego
On to moje życie
A resztę mam w odbycie

AMMENN.

agnaa said...

zrobiłaś ewidętny błąd w tekście!

botox said...

vicky robi błędy
żal mi tej przybłędy

agnaa said...

nie zna polskiego jak siebie samego

botox said...

po co jej polski skoro zna mongolski?

agnaa said...

Ona tego też nie umie
Mówi po swojemu
Nikt jej nie rozumie

botox said...

może i nie umiem
lecz dobrze rozumiem
to co każdy ci powie
że jej jedno w głowie

botox said...

*nie umie
:P

agnaa said...

Myśli, że jest spoko laska
Ale to jest tylko maska

botox said...

dupe skoczkom wypina
i mysli ze fajna z niej dziewczyna

agnaa said...

Daleko jej do fajności
Nie ma czego jej zazdrościć

agnaa said...

Vic daleko do fajności
Nie ma czego jej zazdrościć

botox said...

lecz wiecej nie piszmy tak brzydkich wyrazen
bo vicky nas zabije (i nam dupe pokaze)

agnaa said...

A pokazać co nam ma
Więc chowajmy się raz dwa!

botox said...

schować się ciężko będzie nam
bo Vicky nas znajdzie i tu, i tam

agnaa said...

Cały dzień nas może szukać
Lecz ją znaleźć - to nie sztuka!

botox said...

pewnie w łóżku czyimś leży
albo do lodówki bieży

agnaa said...

Ona w tej lodówce śpi
Razem z nią Gregor i...
Ona duża a on mały
Tworzą duet doskonały

botox said...

ale zimno jest w lodówce przecież
jak się ogrzać? może wiecie?

agnaa said...

Mądrze mówisz ty człowieku
Filozofowie zastanawiają się od wieków.
Nikt Ci na to nie odpowie
To ukryte w Vicky głowie

botox said...

może w głowie, może w dupie
lecz to wcale nie jest głupie
vicky sobie baraszkuje
potem gregor odlatuje
może skrzydeł mu dodaje
to co się w lodówce staje?

agnaa said...

Wiesz, ja myślę sobie, że
nie są tam osoby dwie
lecz gromada napalonych
turków i tych niegolonych

botox said...

i w którą nie spojrzysz stronę
tam pitole owłosione
na dodatek żarcia w brud
a do picia sperma, miód

agnaa said...

Vicky wiedzie takie życie
Nawet jeśli nie wierzycie
To jest prawda czysta jak łza
Vicky każdemu dupy da!

Anonymous said...

@ vicky
"Nie byl to zlosliwy komentarz. poprostu jak napisze w poscie o Wisle czy jeden czy drugi byl to napisze, a jak nie to chyba jest jakis powod :)"

No tak, to wasze prywatne sprawy, ale w sumie chyba nic się nie stanie jak napiszesz czy był czy nie. Nic więcej wiedzieć nie muszę tylko o ich obecność jestem ciekawa. Bo co i z kim tam robili to mnie już nie kręci.

Heia Norge! said...

http://norgeheja.blogspot.com/

Nowe odcinki!

Anonymous said...

Vicky, w jakim klubie bawicie sie w planicy? z gory dzieki za odp! pozdro

k. said...

Wiesz coś o religi Ville ? Chdzi mi o Larinto.

Anonymous said...

śnieg stopniał i botox powrócił!

botox said...

śnieg już stopniał słońce świeci
botox do was wrócił dzieci!!!!!

CIESZYCIE SIE?!

Anonymous said...

no i jeszcze jak, królu złoty
Botox zabierz się do roboty !:d

Anonymous said...

Mam pytanie:
Czy Morgi ożenił się z Kristiną, bo nosi obrączke, ale w necie nic nie znalazłam o ich ślubie?