Monday, March 15, 2010

Spowrotem z Norwegii


OMG! Co to były za dni. Jestem ogólnie padnięta. Dziś rano mielismy lot z Oslo do Monachium. Oczywiście z Autami i chyba nigdy takiego śmiesznego lotu nie miałam, gdzie aż tylę się działo...haha... Niemcy też z nami lecieli ale ich to jakos nie było słychać..hehe... Gregor był posądzony o to że nie ma jeszcze 18tki, co mu się nie podobało..haha...Pan stewardessa wogóle coś za 3S nie przepadał bo cały czas mu zwracał o coś uwage jak małemu dziecku...hehe... Morgi zwalał rzeczy ze schowków i robił inne durne rzeczy :P, ktoś z nich czytał książke "Czego kobiety chcą" (nie, nie powiem kto). No mówie wam jaja były przez cały lot, coś się działo..hehe... Jedyny co był spokojny to chyba Loitzl co siedział grzecznie i słuchał iPoda obok Tada :P

Jestem na maksa zmeczona, że narazie daje wam tylko wywiad z Kofim który robiłam dla Berkutschi po zakończeniu sezonu.

„Ostani konkurs był dla mniebardzo udany. Fajnie mi się na nowej Holmenkollen skakało, pomimo tego był to moim zdaniem trudny konkurs, gdyż warunki cały czas były bardzo zmienne. Wymagania na jurorach były dużę, ale cieszę się oczywiście że dla mnie to tak dobrze sie skończyło. W każdym wypadku był to bardzo udany dzień w moim wykonaniu.”

Czy nowa Holmenkollen rózni się dużo od tej starej?

„Ja, sądze że jest to całkiem genialne że udało im się stary karakter skoczni na tą nową przenieść, karakterystyka skoczni jest identyczna do tej starej. Jako skoczek naprawde odczuwa się ten fakt że się skacze właśnie na Holmenkollen, a nie na innej skoczni. I z tego powodu sądze że ta nowa skocznia jest po prostu genialna.”

Sezon się już się prawie skończył, jak Ty go ocenisz?

„Dla mnie jest to napewno najlepszy sezon mojego życia. Był to naprawde wspaniały rok, zaczęty od wygranego Turneju Czterech Skoczni. Był on naprawde sensacjonalny i bardzo dobrze się bawiłem przez ten cały sezon. Co także jest cool, to że mam tak wspaniały sezon za sobą, ale jeszcze została jedna duża impreza, Mistrzostwa Świata w Lotach w Planicy, ku którymi bardzo się cieszę. Myśle że napewno będzie to coś szczególnego."

„W Planicy chcę mieć stabilny system w locie. Próbuję się na sobie koncentrować, poprawiać moje skoki z zewnętrznego punkty widzenia, zawszę coś ekstra z nich wyciągnąć. Będę próbował żeby na kolejny rok być jeszcze o stopień wyżej.”

Jutro spróbuje dać opowieść z Wisły, a potem powoli reszte, bo jednak za pare dni czas na Planice :P

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

17 comments:

Anonymous said...

Vicky mam pytanie do Ciebie :D dotarł do mnie news na stronce szwajcarskiej o tym, że Simi po Koupio nieźle bawił się gdzieś i nie zbyt grzecznie zachowywał... ^^ wiesz coś o tym?

Vicky M said...

Simi swietowal swoja kule po prostu :) W gazetach zawsze wszystko jest powiekszone.

Anonymous said...

Wszędzie wszystko jest powiększone, tak samo jak sytuacje z dziewczynami (chodzi mi o dopisywanie co się działo).

A to niegrzecznie chłopcy no! Takie rzeczy czytać hehe ;)

Czekam na kolejne notki ;)

Pozdrawiam.

Nike said...

Hahaha... Ktokolwiek to był, chciał się po prostu dokształcić :D

Anonymous said...

Ja tak mysle, ze taka ksiazke i o takim tytule czytal Martin Koch albo tez moze Kofi :D doksztalcic sie chlopcy chcieli w tej dziedzinie :D

A. said...

haha mam dwa typy na osobę która czytała książkę :>

Anonymous said...

vicky a znasz się z Terje Hilde?

Tylko Vicky po Polsku said...

z Terje sie znam platonicznie.

Anonymous said...

a możesz coś o nim powiedzieć?
on jeszcze skacze?

Klaudia said...

@Angie
Ja też mam dwa typy:P Czy oni przypadkiem nie należą do jednego klubu?

PS. Ale mi się trafiło word verification:) "Schili" to prawie jak Schlieri

liv said...

i can hear Kofler's voice is soo sexy, isn't it Vicky?; gdyby nie ten niemiecki :P

Anonymous said...

Vicky napisz czasem cos o hilde xd

Anonymous said...

Vicky !! Z powrotem, a nie spowrotem :PPP

Anonymous said...

hej Vicky :) Kofi ma dziewczynę?

Vicky M said...

Kofi nie ma laski. Zerwal z nia jakis czas temu

Anonymous said...

Vicky a co tam u Emi? dawno nic o niej nie pisałaś widujecie się jeszcze?

missanonim

kasiaczeek said...

Victoria może dodałabyś jakiś dłuugi wywiad z kofim, mam niedosyt .;] a wiesz może jaki jest typ laski jakie lubi kofi ?
Vicky czy Andreas przyjaźni z tobą ?