Sunday, March 28, 2010

Niedługo dam Lillehammer / Ostatnie Party w Planicy


Jestem w Szwecji na święta. W piątek przyleciałam. Była super pogoda, a wcoraj za to lał deszcz :/ Założyłam se Tumblera http://vicktoriam.tumblr.com jak chcecie to zajrzyjcie :)

Wczesniej już dałam niektóre filmiki z Planicy. Uroczyste otwarcie, Team Area Party no ale jest jeszcze jeden z ostatniej nocy :P


Opowieść z Norwegii, a pierw z Lillehammer spróbuję dać jakos jutro :)
Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

31 comments:

Anonymous said...

A czy ta Ewa od Kamila to nie jest przypadkiem ta, ktora lata wstecz wyszla z Romoerenem na jakas kolacje w Zako, co potem wszyscy o tym gadali? :)

Vicky M said...

tak to ta. Ewa sie kolegowala z Björnem zanim byla z Kamilem razem :)

Margaret said...

hey vicky... wysłałam ci maila... mam pytanie z kim jesteś na tym ostatnim zdjęciu? czyżby to była yana?? swoją droga ciekawi mnie to czy simon i yana są już po ślubie czy przed? bo wiem ze w 2008 podobno odwołał ślub simon... hmm.. to prawda? a jeśli tak to ciekawe dlaczego :D pozdrawiam

Anonymous said...

Hej Vicky, mam pytanie czy Martin Koch ma dziewczyne ?? odp

Anonymous said...

"kolegowali sie" cha cha cha. Tak to sie teraz nazywa? Kazdy wie, ze Ewa od Bera. Pamietamy :-)

Anonymous said...

z tego co wiem to Martin ma dziewczyne, Agathe ;)

Vicky M said...

@Margaret: Tak to Yana. Sa przed skubem, tylko zareczeni.

/ / / / / // /

Tak Martin ma Agathe.

/ / / / / / / //


No, kolegowali sie. A plotki to zawsze chodza i tak nazywana ja Ewa od Bera, ale dlategho ze zawsze ich widziano razem, ale sie kolegowali :)

Anonymous said...

Vicky czy Kofi ma dziewczynę? bo u Taxi ktoś pisał, że niby była z nią w Planicy?

Kati

Anonymous said...

Głośniej mówi się o tym, że on jej nie ma. Ale ploty zawsze są.

Anonymous said...

Kofi ma dziewczynę. Była z nim w Planicy.

Anonymous said...

nie było jej w Planicy

Anonymous said...

Vicky, dlaczego Gatsch kończy współprace ze Swissami? wiesz może? i dostał propozycję od Norwegów, orientujesz się może czy zamierza ją przyjąć, czy w ogóle zostaje w skokach? szkoda że opuszcza Swissów...

Anonymous said...

Vicky dlaczego Gatsch kończy współprace ze Swissami? wiesz może? i dostał propozycje od Norwegów prawda, wiesz czy zamierza ją przyjąć? czy w ogóle zostaje w skokach?

Anonymous said...

Może Ty orientujesz się czy Schmitt z Patrcia są nadal razem?

annsi said...

ojej, jak czytam te wasze komentarze, to po prostu opada mi szczęka, że tak dużo wiecie. skąd macie takie informacje? albo może ja się zwyczajnie tym nie interesuję.. oglądam skoki od tylu lat, ale jakoś jeszcze nie miałam okazji się wybrać do Zako, żeby pooglądać je na żywo. hmm.. i jeszcze: Jana, czy Yana? bo Vicky ciagle używa wersji z Y, a na paru stronach widziałam tą z J. a tak przy okazji - wygląda w tej kurtce jak w zaawansowanej ciąży :)

Anonymous said...

wiesz co? Ja myślę Vicky, że ty jesteś bardzo fajna babka:)Sądzę, że te wszystkie wredne komentarze to dlatego, że ludzie ci zazdroszczą:) jestem pierwszy raz na tym blogu. Podziwiam cię za ilość języków jakimi władasz:P (Właściwie to ile ich znasz?), za poczucie humoru i za to, że niezła z ciebie imprezowiczka( jak ja:P). Myślę, że fajnie by było mieć taką kumpelę jak ty:) Pozdrawiam Cię serdecznie i 3maj się ciepło:)

Vicky M said...

Oki od poczatku. Kofi zerwal z Michi, ale przed Planica zeszli sie znow i juz w Planicy byli jako para. Wiec TAK MICHI byla w Planicy, jak dam notke o Planicy to bedziecie ja mieli na fotkach :)


- - - - -- - - - - --

Gatsch konczy wspolprace z Swissami gdyz propozycje/kontrakt ktory nowy od nich dostal byl dla niego nie do przyjecia. a gdzie w koncu wyladuje to niewiadomo jeszcze, ma pare roznych propozycji, iz napewno raczej w skokach zostanie.

- - - - --

Jak napisalam wczesniej PAtty i
Schmitt sa dalej razem.

- - - - - -- - -

Yana przez Y, a czemu? bo tak Yana sama pisze swoje imie, wiec tak jest poprawnie.

- - - - -- - - - -
Znam szwedzki, polski, niemiecki, angielski, ucze sie rosyjskiego i francuzkiego, norweski znam pol na polm lecz wszystko rozumie. uczylam sie hiszpanskiego oraz wloskiego.

pozdrawiam

Anonymous said...

A wiesz Vicky, czy Schlieri ma dziewczynę?

Anonymous said...

Hey Vicky,wiesz może czy będzie impreza w Fulpmes tak jak w poprzednich latach i kiedy?

Anonymous said...

skoro już zeszliśmy na taki temat, to czy ktoś wie czy Goldi jest nadal z Astrid...?

Vicky M said...

Schlieri nie ma laski, Goldi jest z Astrid. a z tego co wiem to nie bedzie imorezy w Fulpmes, bo w tym sezonie jak to media mowia "Schlieri nic nie osiagnal, tylko wszystko przegral"... Co oczywiscie jest glupota, no ale takie sa media...

Anonymous said...

jak brąz na IO, 2 miejsce w ogólenej klasyfikacji i 2 miejsce w MŚ w lotach to nic to chyba ich pogieło..

Anonymous said...

wszyscy liczyli że młody zgarnie wszystko a na olimpiadzie austriacy stoczą "bratobójczą" walkę i podzielą się medalami tylko między sobą, więc nie dziwię się że czują niedosyt. Tam jest zupełnie inna poprzeczka niż u nas.

P.S. Vicky ty to masz cierpliwość, podziwiam...:)

Anonymous said...

Niby inna poprzeczka, ale nie powinno się mówić, że nie osiągnął nic. Ja mam zawsze jedno podejście do takich sytuacji, jak w mediach się mówi, na obojętnie jakiego skoczka, że mu nie wyszło, że jest źle i niech kończy karierę. Zdanie na ten temat jest po prostu jedno "Idź i sam skocz, zobaczymy jak Tobie wyjdzie i wtedy będziemy komentować, kto do czego się nadaje."

Maja

Anonymous said...

@MAJA

hahha probowałaś pocinąć taxie na blogu a teraz lizesz dupe vicky,.. hahahhahah fajna jestes

Tylko Vicky po Polsku said...

Tez nie mozna po austriakach jako narodzie jechac, bo jest tak wszedzie. Jak Adam nie mial zadnych miejsc na podium (lub prawie, nie pamietam dokladnie), byl chyba 5 w generalnej na koniec. to media i ludzie kazali mu konczyc kariere, bo nic nie osiaga.... Wiec mysle ze w kazdym panstwie jest tak ze jak sie ma ocsekiwania, i osoba ich nie osiagnie, to odrazu wielka porazka, i neistety ludzie maja pretensje.

A jak macie chwilke ekstra to mozecie mi pomoc w konkursie i dac ocene na moje bikini http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=DxEOlllThVidfmdCDxmuYYBM7zeKzlC1YHC8#bikiniGallery :) Bym byla wdzieczna :)

Anonymous said...

Vicky, a Kryśka na to, że ją Thomas zdradza? Sama widziałam jak kręcił z jakąś małolatą w Zako latem...

Anonymous said...

@Anonymous nie pojeciskam Taxie, nie liżę dupy Vicky, piszę tylko to co myślę, a że Ci się to nie podoba to nie moja wina. Ja nie odbieram tego jako lizanie dupy, czy pociskanie komuś. Widocznie Ty tylko umiesz pociskać lub lizać dupę, bo własnego zdania nie posiadasz.

Maja

Anonymous said...

Nie wiedzialam, ze Kochu z Kofim maja dziewczyny. Macie racje, wielu mozna tutaj rzeczy dowiedziec z Vicky blogu. Vicky widzialas je moze jak wygladaja lub moze macie ich fotki.

Klaudia said...

Hahaha, ale ciekawi wszyscy: kto? z kim? i dlaczego?...Niektóre czytelniczki to by chyba chciały, żeby zrobiono tu na blogu: "Księgę żon, narzeczonych, dziewczyn, kochanek i panienek na jedną noc skoczków narciarskich". Autorów nie brakuje:)

Anonymous said...

"Nie wiedzialam, ze Kochu z Kofim maja dziewczyny. Macie racje, wielu mozna tutaj rzeczy dowiedziec z Vicky blogu. Vicky widzialas je moze jak wygladaja lub moze macie ich fotki".

8:35 PM
Laska Koffiego nazywa sie chyba Michaela Zirwig. Na FB sobie znajdź