Tuesday, March 30, 2010

Pomóżcie mi w konkursie, please :)


Biore udział w konkursie i bym była bardzo wdzięczna jeżeli byście mi mogli pomóc. Wejdzcie na linka i dajcie ocene mojemu bikini. http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=DxEOlllThVidfmdCDxmuYYBM7zeKzlC1YHC8#bikiniGallery

Jeżeli wygram, lub dostane jedne z 3ch pierwszych miejsc to zrobie na blogu fajny konkurs. Będziecie mogli wygrać bluze jednego z norwegów, no i kto wie może jedną z moich austriackich czapek ;)

Więc do dzieła dziewczynki..hihi..

A posta o Lillehammer spróbuje dać wieczorem.


Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

60 comments:

Anonymous said...

A co Ty chcesz ludzi przekupić znoszonymi przez siebie ciuchami? Dawaj majtki Schlierenzauera! Zrobisz większą sensację wokół siebie.

Anonymous said...

gatki ślirezałera?! hahah...

Vicky dałam max notę, niech ci bedzie...
a co możesz w tym konkursie wygrać?

kasiaczek said...

maxik jest :D
prooszę bardzo !! :)
czy wiesz dlaczego Kofi nie skakał w Planicy ??
buziak ;**

Anonymous said...

poleciał max ;)

Margaret said...

hej Vicky :) nie wiem czy udało mi sie oddać głos bo weszłam na ten link co podałaś i kliknęłam w max ilość gwiazdek a potem mi coś wyskoczyło po szwedzku chyba i nie wiedziałam czy sie udało bo nie znam języka :) jak będziesz miała chwile sprawdź poczte ;p nie wiesz może kto z Austriaków sie wybiera na LGP 2010 w zakopanem? A co u Mańka Innauera? (jeśli go tak bardzo nie lubisz to nie odpowiadaj na to pytani) Pozdrawiam

Vicky M said...

Wycieczke mozna wygrac, no i kase na zakupy, no i bikini bedzie produkowane przez lato :P

- - - - -- - - --

Kofi nie skakal bo neistety byl najgorszy w treningach a kogos musieli odstawic :)

- - - - -- - - --

Nie moge powiedziec ze z Mario sie nie lubimy, poprostu sie zawsze klucimy..hehe.. A co u niego, to z tego co wiem nic nowego. Na wyjsciu go w grudniu ostatnio spotkalam to wszystko u neigo bylo po staremu. Skoki mu teraz troche lepiej ida, no ale napewno nie tak jakby chcial.

- - - - - - --

Dzieki za glosy laski :)

liv said...

też zaglosowalam, swoja driga gratuluje pomyslu na tekst, zajebisty ; jak wygrasz kase na zakupy, przeszturmuj porzadnie sklepy, masz moje blogoslawienstwo :P

Annika said...

Za czwartym razem dopiero mi strona weszła :P ale zagłosowałam :)

Anonymous said...

kurwa vicky, nic do Ciebie nie mam ale skamlesz jak bezpanski pies o te głosy, serio...jesli tak samo skamlesz do skakajów to nie wiem komu bardziej wspolczuje, im czy Tobie...

pozdrawiam anyway;)

Lenna T. said...

Zagłosowane. :) I wiesz, muszę przyznać, iż bardzo ładne te bikini. :)
Bluzę jednego z Norwegów? Już mi się podoba. :D

Pozdrawiam,
Lenna.

Izuunia said...

Ja bym chciała bluze jednego z autów hehe :P zagłosowałam of cors ;d

Margaret said...

aha... no to życze Mario jak najlepszych skoków :) wysłałam linki swoim znajomkom to zaglosuja tez :) ja codziennie daje... a ja bym wolała czapke autów ;p nie wiem czemu... ta czapka morgiego z tymi wloskami to 3 stowy kosztuje... pozdroo 4 U i Aut

Liv said...

Kolor jest super ale tekst jakby z okładki filmu erotycznego - grzecznie mówiąc :P "Been there" :D Ale fakt, prowokacja rządzi ;) Podoba mi się!

Liv said...

Btw. ten wpis powyżej "liv", to nie ode mnie ;)

kasiaczek said...

aha ;] dziex :)
szkooda że go nie było !!

Anonymous said...

gdyby to był Twoj autorski tekst to bym zagłosowała, ale to tekst zerżniety z piosenki zespolu La Roux - Bulletproof

"been there, done that, messed around" etc.

zło.

kasiaczek said...

anyway , zanim coś napiszesz to zastanów się czy takie słowo istnieje "skakajów" mówi się skoczków idotko.!! i nie pieprz na vicky bo ona jest zajebista nie tak jak ty ciemnoto ...
pozdrawiam cudowną vicky !!

klaudia said...

hej vicky a andreas kofler jedzie na lgp ??
pozdrawiam klaudia

Anonymous said...

jak ktos jest sztywny to nie pojmuje, jak mozna mowic "skakajów", get a life, man.

wyzywac od idiotek to mozesz swoja mamusie, moze u was w domu sie tak mowi na codzien.

pozdrawiam kibiców SKAKAJÓW :)

modestmouse said...

no właśnie trzeba być nienormalnym ale co do krytykowania vicky to zgadzam się z kasiaczek xD

też pozdrawiam SKAKAJÓW !
Vicky jesteś the best !
modestmouse

Juli said...

no moj głósik chyba poszedł haha kuźwa jak wygrasz to ja kce to bikini !!! :P hahaha

Karola said...

noo Vicky! Już jest TOP50, jeszcze chwila i bedzie top10;) Trzymam kciuki!;)

Anonymous said...

ja też głosowałam ale ci powiem że to taka łatwa sprawa nie jest bo nic a nic z tego nie rozumiem co tam jest. a można kilka razy głosować? bo chciałam jeszcze raz zagłosować ale coś mi wyskoczyło i nie wiem co to było bo niestety szwedzkiego nie znam

Anonymous said...

heh ja głosuje z dwóch kompów :D

Anonymous said...

i powiedz szczerze Vicky: CO BYŚ TY BE NAS ZROBIŁA? hahaha:D

Anonymous said...

Vicky, link do konkursu mi nie działa..

Margaret said...

ja sie chyba załamie.. Letnie GP w Wiśle.. no ja pierd!! dobrze ze nie zarezerwowalam jeszcze noclegu w zakopcu.. zal.. co ty na to Vicky??

Anonymous said...

Vicky, wiesz coś może na temat przeniesienia LGP do Wisły?
kiedy ta informacja będzie pewna na 100% ?

pozdrawiam, wesołych świąt. ;))

Anonymous said...

właśnie Vicky ty na pewno lepiej wiesz co z tym LGP :D Zakręć ich tam żeby w tym roku jeszcze zostało w Zako ^^ pewnie i tak połowa skoczków nie przyjedzie ;]

Anonymous said...

Vicky, wiesz coś może na temat tej LGP?! Mam nadzieje, że jednak będzie w Zako! Jak mozna porównywać Wisle z Zakopanem...
Czy w razie czego, można liczyć na Twoje poparcie w sprawie LGP żeby była w Zako?

Anonymous said...

Boze faneczki biedne daly sie nabrac... Wczoraj byl prima aprillis hello...

Anonymous said...

To nie był żart ;] A poza tym jesteście naiwne jeśli uważacie że Vicky moze coś w tej sprawie xD ma wpłynąć na FIS? proszę was...^^

Anonymous said...

To nie jest żart, pisało o tym że jest taka możliwość.

Anonymous said...

Vicky ! nie rób nam tego, my chcemy LGP w zakopanem ! ;D

Anonymous said...

Vicky, ile lat już w Polsce nie mieszkasz?zdawałaś maturę w Szwecji? i co studiujesz? ;>

Vicky M said...

jak juz kogos tekst to nie bulletproof. Bo ten tekst juz jest tak dlugo ze szok. i na blogu szwedzkim go juz mialam pare razy, ze jak cos bym mogla powiedziec ze Bulletproof maja odemnie ;)

Vicky M said...

Link http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=DxEOlllThVidfmdCDxmuYYBM7zeKzlC1YHC8#bikiniGallery

mozna glosowac co dziennie, a ja myslslam ze tylko jeden raz..hehe.. ze zapraszam :P

- - -- - - - -


Kto bedzie na LGP to nic jeszcze nie wiadome.

Vicky M said...

Czy LGP bedzie Wisle czy nie, to jeszcze nic nie pewne. Ja juz jednak o tym wiem od CoCa w Wisle ze jest to bardzo mozliwe. Wszystko zalezy od tego jak budowy (lub nie budoiwy w tej chwili) nowego pawilonu w Zako beda isc.

- -- - -

W polsce nie mieszkam juz o 3go roku zycia. A studiuje psychologie i anglistyke.

Margaret said...

czyli mamy się spodzieawc ze LGP bedzie w Wiśle.. no ja z jednej strony bym chciała w Wiśle, tylko ze mam husteczkowe połączenie PKP do Wisły ale podoba mi się w beskidach bardziej niż w Tatrach... pozdr

Margaret said...

aa i na twoje bikini mozna głosowac co jakieś 6 lub 8 godzin bo sprawdzałam :p sie zbystrzyłam hehehe

Margaret said...

to znowu ja... na twoje bikini da sie głosowac nawet co 3 godziny bo liczyłam ;P a może nawet krocej..

Anonymous said...

Matko, Margaret ty to chyba jakaś maniaczka jesteś xD

Anonymous said...

Czy Ty byłaś dziś tzn. 8.04 w bonarce w Krk? ;d Chyba Cie widziałam ;]

HEIA NORGE! said...

http://norgeheja.blogspot.com/

Anonymous said...

odrywając się na chwilkę od tej tragedii (miałam nadzieję Vicky, że coś o tym napiszesz i się nie zawiodłam ;))nie rozumiem decycji PZNu. pierwszy raz wybierałam się na lgp, ale nie wiem co teraz będzie. jestem absolutnie zakochana w tatrach, natomiast beskidy nie zrobiły na mnie specjanie wielkiego wrażenia. Wisła jest ładna, ale to nic przy Zakopanem. No i nie wiem gdzie oni chcą pomieścić tych wszystich kibiców... a jak zareagowali na to skoczkowie? Vicky wiesz coś na ten temat? i właściwie co ty o tym sądzisz?

Anonymous said...

Drogi Anonimie, jak wiesz Vicky ma 2 blogi i na tym w sumie pisze tylko o skocznych sprawach a na tamtym jest więcej innych rzeczy i zapewne ma tam większą oglądalność i na drugim blogu napisała o tym co dziś rano się stało. Tyle.

Anonymous said...

to co napisałam w poprzednim komentarzu nie było przesiąknięte ironią. żle to zinterpretowałaś, tyle xd podrawiam

Anonymous said...

to co napisałam w poprzednim komentarzu, nie było przesiąknięte ironią. widocznie żle to zinterpretowałaś, tyle. pozdrawiam

Anonymous said...

uhg...wiesz co laska ty mnie po prostu dobijasz mnie!Myślisz że jesteś fajna i lubiana? Otóż nie!Większość ludzi cie nie lubi,wręcz cie nie nawidzi!

Anonymous said...

Czemu nic nie piszesz?:(

Anonymous said...

Jak przygotowania o balu w Stams, Vicky?

Maga said...

Ludzie dajcie spokój Vicky! Wchodźcie sobie na jej szwedzkiego bloga to sie przekonacie że jest teraz zajęta. Po za tym to napisała o tragedii w Smoleńsku na szwedzkim! To jest raczej oczywiste ze jeśli ma chwile czasu nie będzie bawiła sie w pisanie po polsku tylko smyknie coś po angielsku na szwedzkim.. i pomóżcie w glosowaniu bo dzisiaj ostatni dzionek!

Anonymous said...

HEY kiedy dasz notkę o planicy?

Anonymous said...

ohhhh....
żalllll

Fryiyga said...

Zagłosowałam. W sumie to nie wiem czemu. No ale jest :P

Coś długo nowej notki nie ma. Biesz się za pisanie Vicky :D

Anonymous said...

i jak ci poszło w tym konkursie? wygrałaś?;>

Anonymous said...

byś coś kurde wreście coś dodała...a nie kurde!!!
I jak dalej sie podlizujesz skoczką?;p;p
Ciesz się że nie mieszkasz w moim mieście...bo chyba cię brakło dziołcha...
Ej jak by mnie dupsko obrabiali jak tobie to bym się chyba zamknęła w sobie. A ty się nawet tym nie przejmujesz. xd.

Karola said...

dzięki fcb wiem, że Vicky żyje :D

Teresa said...

http://pas-sans-toi.blogspot.com/

Anonymous said...

Vicky, zawiesiłaś się? ;)