Monday, August 17, 2009

Zakopane się zbliża

Heyka!
Co tam u was? Do Zakopanego sie wybieracie?
Ja juz jutro w nocy będę, Tad po mnie przyjeżdza na lotnisko do Katowic i jedziemy do Zako :)

Dużo ostatnie 10 dni dostałam maili od was dotyczące ubiegłoroczne spotkanie w Zako i czy w tym roku też coś takiego zrobię, więc. Będę podownie w Adamo o godzinie 12.30 w sobotę. Adamo leży na końcu Krupówek ul . Nowotarska 10.
Kto chcę niech przyjdzie :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

21 comments:

Joan :) said...

Ej Vicktorio! Ja się wybieram do Zako! lol :P

A. said...

ja podobno też! ;d istnieje duże prawdopodobieństwo, że się zobaczymy haha :)

Madźź. said...

też bym chciała, ale cóż, w tym roku nie wypaliło, może w przyszłym ;D bardzo chciałabym Cię poznać, Vicky ;)

Anonymous said...

Update od Viki:

Vicktoria Murawska I think I miss you..already ♥
Yesterday at 10:39pm · Comment · Like / Unlike · View Feedback (11)Hide Feedback (11)

Sylvia Grząba and Joanna Przystańska like this.

Joanna Przystańska
ja za Tobą też :P hahahahahaha
Yesterday at 10:46pm · Delete

Kristina Cerncic
oohh... wir treffen uns bestimmt bald wieder;)))
Yesterday at 10:50pm · Delete


Andrea Lukic
Jag vill ha en UPDATE om detta, NU! Skriv, skriv, skriv! Är sjukt nyfiken!
Yesterday at 11:16pm · Delete

Vicktoria Murawska
hehe...Kris, ja eh.. ZAKOPANE, i wusste scho dass du kommen werden ♥ :D
Yesterday at 11:39pm · Delete


Vicktoria Murawska
Tak Joan, tesknie za toba i twoim mezem :)
Yesterday at 11:42pm · Delete


Joanna Przystańska
bleeeeeeee!! to jest twój mąż nie mój!
Yesterday at 11:42pm · Delete

Vicktoria Murawska
ja mam nowego, tz nie meza ale nowego, ty se tego lalusia wez schowaj!
Yesterday at 11:48pm · Delete

Joanna Przystańska
ale ja go nie chceee!! wiesz kogo chce :D
Yesterday at 11:49pm · Delete

Vicktoria Murawska
glupia jestes!
16 hours ago · Delete

Joan :) said...

i co cię tak w tym jara co? ;]

A. said...

Vicktorio chciałam Ci powiedziec, że domniemany mąż Asi jest moim ;d

Anonymous said...

ojj vicky vicky...


komentarz do posta vicky na jej szwedzkim blogu o jej problemach milosnych (prawdopodobnie lukas mueller to jej nowy obiekt):


"I say again that I told you on the phone. If it seems a good bet, do not hang you up on the age (it will all do, but fuck it) BUT ensure that the first "real" meeting is not reached on the place in Zakopane, but quite normal private in Innsbruck. So you probably also know that he not only wants to be next in that team who want you on their list. Do something normal, go out for coffee, go to the movies or something. He is not up to that is he just a new 3S."


vicky serio, ty sie chyba leczyc powinnas hahhaha ;D schlieri ma cie w dupie i to wszyscy wiedza lacznie z Toba na czele, wzielas sie za nastepnego? get a life!

Vicky M said...
This comment has been removed by the author.
Vicky M said...

Wezcie dajcie spokoj, zycie nie kreci sie tylko naokolo skokow ludzie!

a co do Zako i ibk, to jest porownanie. Jezeli juz o Lukim gadamy to jest on z Kärten a nie IBK.

Anonymous said...

Twoje sie kreci, po co klamiesz?

Vicky M said...

No poco ja cos gadam, przeciez czytelnicy mojego bloga wiedza najlepiej, sorki zapomnialam. skoki i Schlieri to moje zycie.

Dlatego chce teraz dalej studia robic w LA, bo tam tyle ich jest ze szok.

A said...

Jezu, jakie wy jestescie glupiutkie. nie rozumiecie ze duzo z tego co Vic pisze na blogu jest ironia? I takze komentarze jej kolezanek?!?!

Przeterminowana said...

Delikatnie mówiąc, przeginacie...

Ola i Kasia :D said...

My będziemy w Adamo :))

Anonymous said...

i wiadomo co z tym Morgim??
jedzie czy nie jedzie?

Karolina^^ said...

Morgi jest w Zako:))
kumpela go dziś spotkała; DD
do Zakopanego jade jutro:))

Karolina^^

Vicky M said...

ak, Morgi jest w Zako na treningach :) Niewiem jednak do kiedy zostaje, bo dzis sie dopiero z nim widze.

Vicky M said...

ak, Morgi jest w Zako na treningach :) Niewiem jednak do kiedy zostaje, bo dzis sie dopiero z nim widze.

Anonymous said...

Vic przepraszam za ciekawość ale czy to zdjęcie z Pragi?? będę wdzięczna za odp :):) baw się dobrze w Zako i naszykuj super relację

Vicky M said...

nie fotka jest robiona w Szwecji :)

Anonymous said...

dzieki wolałam się upewnić :) bo cos podejrzanie znajoma mi się wydała bo właśnie z Pragi wróciłam :)