Saturday, August 29, 2009

Piątek w Zakopanem


Czuje się ogólnie do dupy. Głowa mnię boli, gardło nie super, głos też nie, i nic do końca nie jest ustalone, no ale kurde co zrobić... Chociaż opisze wam kolejny dzięń.

Piątkek nazywał się odespanie. Przez dzięń ogólnie nie pamiętam co robiłysmy, odebrałam jeszcze jedną sobie akre i poszłam na skocznie. Piękna pogoda, auty na miejscu, miałam sie spotkać z Lukim, ale akurat wcześniej musiałam na skoczni być. Oprowadzić Waltera Hofera po nowym biurze, potem podszedł koleś z jakiejś tv i musiałam jeszcze tłumaczyć z Walterem wywiad. Po mieliśmy dosyć ważną rozmowę przez trochę ponad 30 minut, związaną nie tylko ze skokami, ale także prywatnie. Rozmowa oczywiście mi znów pomieszała w głowie i co postanowiłam przed Zako tak jakby się trochę (lub dosyć) rozpadło...
Walter jest bardzo mądrym człowiekiem i bardzo szanuję jego rady i słowa. To jest naprawde człowiek na którym można polegać w każdej sprawie.

Luki skakał do dupy szczerze mówiąc i mieliśmy talk po treningach, trochę mu humor podbudowałam, i na szczęście juz w kwali (był w 10ce, że nie musiał itak sie kwalifikować) skoczył najdalej z wszystkich 133,5 metra, 7 metrów dalej od Gregora który wygrał kwalifikacje.

Fajnie było wszystkich spotkać, jednak nie było mnie na całym LGP, więc nie widziałam dużo ludzi przez jakiś czas. Z 3S pogadałam jak stał jako prowadzący kwalek i se powyjaśnialiśmy parę rzeczy, oczywiście pierw musiał se jaja robić, co mi się mniej podobało, ale wkońcu sie pozbierał, jak zobaczył że mnie to nie bawi.

Luki dał mi swoje kartki do rozdania, bo stwierdził że nie chcę mu się spędzać czasu na to, i ja je rozdałąm. (kolejna dowód że może powinny niektórę panienki nad swoim zachowaniem se pomyśleć), jeżeli tak o Lukim już mówimy to rozmawialiśmy o fankach jeden z dni, i któraś z was mu dała swoje stringi... I później się dziwicie że oni mają złe zdanie o polkach. Bo nawet co innego jest komuś coś wieczorem zaproponować, a taka akcja, no ale to moje zdanie...






Wyjście wieczorem, było niezłe ;) Ogólnie wszyscy trenerzy byli. Ja trzymałam się w gronie autów :) Ale pierw wszyscy mnie szukali bo uciekłam z Yaną na nowę części MO, i gadalismy jakos ponad godzinę. Yana jest naprawde super laska i bardzo ją lubię, i nie dlatego gadam że Simi nic nie robi, tylko ja po prostu wiem, i on ją bardzo kocha.

Ale back to AUT. Było dużo do przedyskutowania. I Leiti, Koti i Hafi stwierdzili że koniecznie musiałam powiedzieć Pointexowi że z Lukim gadałam przed kwalkami, bo oni wiedzą że ja mam dobry wpływ na skoczków..haha... Chciałam ogólnie nie dużo pić, ale z autami to się nie da, jak cały czas ci bez pytania nowe drinki stawiają przed reką i każą pić..haha... Z Pointexem jednak miałam ważne rozmowy. Zaczeliśmy od Lukiego..haha... Alex stwierdził że coś mu tu nie pasuję, że ja normalnie z nim gadam o 3S (zdradze wam tajemnice, 3S to mój ulubiony temat jak trochę wypiję..haha..).

No i o nowych zasadach i o polakach (my loyalty is by the AUTs) no ale potem podeszli Leiti i Koti i zaczeli gadać o tym że z Lukim przed kwalkami gadałam. I ja że wogólę chłopacy chcą zostać po konkursie w niedziele na party, tz. że 3S i Luki chociaż chcą, a że oni najlepiej skaczą to powinnien on dla nich być miły ;) Alex że to jakoś nie możliwe, no ale ja stwierdziłam, że się nie poddam, to mu zaproponowałam że chociaż do 4ej rano by mogli zostać, i potem spać do busa i do Innsbrucka jechać, to by byli na miejscu w przyzwoity czas. No prawie prawie mi się udało, jednak w końcu Alex wpadł na zajebisty pomysł (sam tak stwierdził) żebym ja lepiej z nimi busem jechała do Innsbrucka, bo itak wolę z nimi imprezować niż z resztą. A ja że ogólnie to tak, no ale że ja nie wracam do IBK tylko do Szwecji, no to on że napewno KTOŚ chętnie mi zapłaci lot do Szwecji..hahaha... Alex nie raz jest the best..haha..

Potem wogóle ja stwierdziłam że on mnie powinnien zatrudnić jako coacha takiego wspierającego u nich, i szczególnie na IO w Vancouver, a ten do mnie, że mogę z Hafim jechać bo on itak potrzebuję kogoś mieć co z nim jedzie, ale że to troche będzie trwać, no i że będę musiała też w Vancouver z Hafim spać. Ja myślałam że on se jaja robi, ale on odrazu Hafesa zawołał i że ja mogę z nim jechać..haha... A Hafes odrazu, ależe musze wiedzieć że około tygodnia będziemy tam jechać i wogólę :) No, zobaczymy, śmiesznie by było :) A Hafiego bardzo lubie że z nim wytrzymać jakoś bym spoko mogła :D



No miły był wieczór poprostu :) A za to że miałam rożową bluzke z kokardką to na mnie mówili Mon Cheri, no a że włosy to Lady Gaga, chyba ani razy nie usłyszałam Vicky przez cały wieczór ;)

Na końcu siedzieliśmy w loży, a tu Franek przychodzi i do mnie zamykamy, wypierdalać bo jutro nie będzie wejścia. Wszyscy na mnie się patrzą i pytają co on gada. Ja przetłumaczyłam to wszyscy w mig wstali..haha... Franek rulez ;)

Jutro kolejna część :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

54 comments:

Unknown said...

Viki niektóre laski nie lubią Gregora to znaczy ja go Kocham hehe ale uważają że wy jesteście parą.... a ja im odpisałam że jesteście tylko przyjaciółmi.... Jesteś fajną osobą.. bo mówią że masz z nim zdjęcia ale to przecież twoja praca... Pozdrawiam i mam nadzieje że mi odpiszesz :*:*:):) odpisz mi na emalia to mój mala_959@interia.pl

Małgoś said...

Vicky świetna notka, żałuję tylko że nie zdradziłaś więcej szczegółów, chociaż i tak było ich dużo;) ale rozumiem Cię ze względu na te hieny:P
Już nie mogę się doczekać kolejnych:P

Anonymous said...

Chyba trochę się zmieniłaś od rozpoczęcia pisania tego bloga, dawniej wydawałaś mi się pusta, te teksty o tipsach, powiększaniu ust, niektóre pozy na zdjęciach, opowieści, jak to z kimśtam się pożarłaś i na kogoś wydarłaś... Teraz, jak zajrzałam na blogi innych dziewczyn kręcących się wśród skoczków, to ty wydajesz się najnormalniejsza. Przynajmniej nie obrażasz kogo popadnie i nie przeklinasz w co drugim zdaniu.

Anonymous said...

Któraś dała mu stringi? To już jest totalne przegięcie !

*Anulka* said...

hmm dawno tak wczerpująco nie opisywałś :) Fajnie :) Kochana czemu my wogóle się nie napiłysmy na tym wyjeździe ????

A. said...

hahahahaha stringi dostał?! nieźle ;p

Anonymous said...

Hey Vicky :) Ty pracujesz dla PZN prawda? mogłabyś zdradzić na czym polega ta praca? Pozdrawiam ;)

Madźź. said...

dla mnie Vicky byłas i jesteś spoko;D a twoje zdjęcia są coraz ładniejsze ;D (nie, żeby kiedyś były brzydkie, ale teraz to aż się przyjemnie patrzy) :D:D a z tymi stringami to nieźle. a później się dziwią że Polki to 'bitches'. ;/

Anonymous said...

same siebie obrażacie i piszecie, że Polki to bitches... ;] żal mi was wszystkich...

martka said...

nie moge, wreszcie wszystkie komentarze pozytywne :) ciesze sie :) pozdro600!! XD

Pulka said...

Co do zdjęc Vicky to chyba chodzi o to, że są prawdziwe. Spontaniczne. Ze nich można się dużo dowiedziec o ludziach. Szczególnie z takich, robionych od tak, dla uwiecznienia danej chwili. (:
A Twoje zdjęcia, Vicky, są bardzo pozytywnie odbierane, przynajmniej przeze mnie.

Anonymous said...

jestem shocked :| wszystkie komenty są na tak :P

Tylko Sicky po "Polsku" said...

Niezła notka, tylko troszkę przydługawa :)


www.tylkosicky.blogspot.com

Czytajcie bloga Sicky!!

Anonymous said...

Nie znam Vicky osobiście, ale wydaje się być normalną, sympatyczną osobą.
Mam nadzieję, że ludzie przestaną już tutaj pisać te bezsensowne komentarze, których ostatnio było pełno..
A co do zachowania niektórych fanek, to naprawdę szkoda, że się tak dziwnie zachowują...Gdyby nie one to i skoczkowie byliby pewnie inni w Zakopanem.
Pozdrawiam!
Majka

Paulina said...

Majka,popieram.
Mam nadzieję,że to się kiedyś zmieni.Może pewnego dnia pojadę do Zakopanego i nie zobaczę już małolat napastujących skoczków,wieszających się im na szyjach itp.

A tak poza tym,to przyjemnie się czytało tę notkę.Tak trzymaj,Vicky.

Anonymous said...

Ja tez polubilam Vicky. Widze, ze jej notki staly sie dojrzalsze. Dostrzegam spora roznice pomiedzy np. wpisami sprzed roku, albo dwoch. Bardzo przyjemnie sie wszystko czyta:) Cenie Vicky za to, ze nie wyladowuje sie na fankach skokow w swoich notkach. Oczywiscie czasem cos wspomni, ale nie uogolnia (czytaj nie pisze: nienawidze was szmaty, suki, dziwki itd.)
I przez to wprowadza mila atmosfere. To sie ceni.
Pozdrawiam serdecznie:)

Anonymous said...

Vicky, świetna notka. Wogóle dzieki, że prowadzisz tego bloga i dzięki Tobie wiemy coś wiecej ze świata skoków ;)

a co do lasek, które jadą po Vicky za to, że przyjaźni się z Gregorem -dajcie spokój! Jeżeli naprawde mu kibicujecie, jestescie jego fankami to chyba powinnyscie sie cieszyc, że gregor ma kogoś taiego jak Vic, ma na kim polegać. NIektore z was tj. "hoty" najchetniej zamknęłyby go w domu, odzieliły od przyjaciół z nadzieją, że kiedyś spotkacie się w zakopanem i gregor spojrzy wam w oczy i sie w was zakocha. hahaha;D Dzieci, we wtorek szkoła sie zaczyna, miejmy nadzieje, że głupie komentarze, plotki zakończą się.
Vicky, dobrze że sie nie przjmujesz tym wszystkim i prowadzisz tego bloga dla nas ;)

marika

Anonymous said...

dobra Marika, skonczmy juz ten temat, bo mnie strasznie wkurza. hoty hotami, debile debilami, normalni ludzie normalnymi ludzmi. dajcie sobie juz spokoj
z tym krytykowaniem, to jak walic grochem o sciane. nie ma sensu. pusccie mimo uszu i tyle.
mysle, ze takie 'milosci' do skoczkow byly sa i beda, chyba, ze zrobia selekcje i beda wybierac tylko starych, brzydkich, najlepiej bezzebnych facetow.. tylko wyniki na pewno spadna;d i to juz nie bedzie to samo. ale serio, w pewnym wieku to dosc normalne, potem sie z tego wyrasta, chociaz zdarzaja sie jakies skrajne wypadki:) ale na to nie mamy wplywu. no i dobrze, kazdy musi przejsc wlasna droge :)
pozdrawiam:)

Anonymous said...

poza tym jak dziewczyny znajda sobie prawdziwych chlopakow, zapomna o tych swoich milostkach:d

Anonymous said...

oj tak, prawda to w 100%!!!!
dziewczyny przestancie uganiac sie za skoczkami, tylko poszukajcie sobie normalnych facetow;
jeszcze pare lat temu bylo pare lasek z akrami uganiajacych sie za skoczkami/trenerami; teraz wszystkie w normalnych zwiazkach, szczesliwe, zamezne, dzieciate;)))) nadal interesuja sie skokami, ale juz zupelnie inaczej.
Z tych dziewczyn ostala sie tylko jedna wolna "ryczaca 30stka" ktora dalej jezdzi na skoki z pseudo dziennikarska misja - Anula G.!!!!
Vick Ty ja chyba nawet znasz?!

Krycha.

Anonymous said...

No no, sympatycznie się zrobiło, nawet rozsądne komentarze się tu pojawiają, jak ten pisany o 2:39 PM, ale obawiam się, że kiedy powstanie notka o sobocie i wieczorze w Morskim Oku, to znów powróci sensacyjny temat "kto, z kim, kiedy i jak było".

Anonymous said...

Vicky, odpowiedz proszę, czy jakiś skoczek jest gejem albo bi?

Słyszałam, że kiedyś BER i Hilde całowali się po alko i że 3S hmm jakby to napisać "lubi eksperymenty"?

Anonymous said...

Anonymus, a po co ci wiedzieć jakiej oni są orientacji? Przecież do jasnej ... to jest ich sprawa i mogą się całować/spać z kim chcą. Normalnie takie pytania mnie psychicznie rozjeżdżają.
Socze.

Veraa said...

Anonymous.

Pogratulować pomysłowości xD^

Zgadzam się z Socze po co Ci info o ich orientacji?

Eh..czy to aż takie ważne...?

A tak ważne..bo gdyby się wszyscy gejami okazali to niebezpieczeństwo masowych 'napadów 'na nich spadłoby do zera...

chociaż i nie wiadomo xD




Vicky. Świetna relacje:)
Co najlepsze..długa i dużo świetnych fot;)

Pozdro!

Anonymous said...

mnie tez maksymalnie wkurzaja..
ludzie cos poslysza, przeinacza i podadza dalej. a nawet jesli 3S to pedal, to co? zmienisz plec?:d

wiekszosc facetow lubi rozne dziwne eksperymenty. a oni chyba sie tak bardzo nie roznia od reszty, czy cos mi umknelo?
lucy

Anonymous said...

Lucy, homoseksualne eksperymenty są bliższe naturze kobiety, mężczyźni prędzej eksperymentowaliby z trójkątami, w których jednak oni byliby jedynymi przedstawicielami swojej płci. Pamiętam to z wykładów, choć nie powiem, żeby taka tematyka specjalnie mnie interesowała. I tym bardziej nie interesują mnie doświadczenia seksualne skoczków narciarskich.

Anonymous said...

Kurde, zadałam pytanie, a pojawiły się 4 kompletnie nic nie wnoszące odpowiedzi. Pytałam Vicky, to po co sie wpi****cie w nie swoje sprawy?
Interesuje mnie to i co Wam do tego? I dlaczego, jak koleś lubi eksperymentować, to od razu pedał?
Raczej fajny, odważny, niezahukany facet.

A tak w ogóle, jak juz chcesz zgrywać eksperta, to:

"Lucy, homoseksualne eksperymenty są bliższe naturze kobiety, mężczyźni prędzej eksperymentowaliby z trójkątami, w których jednak oni byliby jedynymi przedstawicielami swojej płci"

Nie wiem skąd to info, ale jednemu facetowi trudno jest obrobić 2 babki, dlatego MKM wcale nie sa rzadkością, chociaż racja, faceci raczej nie zajmują się wtedy sobą.

Anonymous said...

Vic, czy to prawda, że chcesz wyjechac na studia do LA??

Anonymous said...

"Nie wiem skąd to info"

Piszę przecież, że z wykładów :] Ale bynajmniej nie zamierzam "zgrywać eksperta" z dziedziny seksuologii, gdyż jak wspomniałam wcześniej, średnio mnie ta tematyka interesuje.

Jeśli tak ci przeszkadza to, że ktoś inny odpowiada na postawione przez ciebie pytania, to zadawaj je w korespondencji prywatnej.

Anonymous said...

No coz wiem z pewnego zrodla ze 3S to gej.
Nie pytajcie od kogo, skad, itd bo niestety nie udziele takich informacji. Mozecie wierzyc lub nie.
Szczerze mowiac malo mnie to obchodzi :)
BIS BALD!

Anonymous said...

aaa i Vicky powinnas o tym wiedziec skoro jestescie PRZYJACIOLMI :)

just stay true to you said...

No chodziły pogłoski przez pewien czas ,że Greg...no...
Że wasz Schlieri jest inny...

I pewnie teraz wszystkie hot'y będą skakać z dywanów.

Znowu sobie 'dziewuszki' znalazły temat do rozmowy o orientacji seksualnej niejakiego Gregora S.
Czy to was aż tak bardzo interesuje czy woli chłopców czy dziewczynki? A może dostaniecie szoku, że obojgiem nie pogardzi?

On to dosyć ciężki przypadek

Wiecie...dosyć,że chłop ma dziewczynę...to jeszcze woli Bojków.

Może to swoista niechęć do lasek...

Wiecie przez te piski wrzaski wyznania...w Zako i nie tylko....
Hoty są wszędzie.
Dlatego chciał sobie spróbować z chłopcami przynajmniej oni się nie pchają gdzie nie trzeba.


A może jego gesjostwo ma wynikać z tego,że nie łazi do MO się kurwić jak inni?

Także szczerze rozumiemy naszego Gregor eS.




'Kurde, zadałam pytanie, a pojawiły się 4 kompletnie nic nie wnoszące odpowiedzi. Pytałam Vicky, to po co sie wpi****cie w nie swoje sprawy?
Interesuje mnie to i co Wam do tego? I dlaczego, jak koleś lubi eksperymentować, to od razu pedał?
Raczej fajny, odważny, niezahukany facet.
'

co do anonimusa...to od takich INTYMNYCH xd pytan jest prv xD
jeśli nie chcesz by ktoś postronny odpowiadał na nie.

Bo chyba wiesz,że na blogu Vic toczą się dyskusje i ona sie nie wpiernicza mówiąc nie odpowiadajcie.



Vic super relacja.
W tym roku w Zako było dosyć dziwnie.
Ale ok:)

GREETS:*

Iza said...

A bo Greg to spokojny chłopak...i szumu nie lubi wokół siebie...a tych fanek się po prostu boi ...na jego miejscu też bym się bała dawać grafy..takie rozwydrzone te dzieciaki ,że szok.Czy one się kiedyś opamiętają?

Anonymous said...

Teraz debata: Jest czy nie jest gejem?
Co wam do tego? Jego sprawa. Z resztą nie dziwię się... Kto by chciał napalone fanki ?
Teraz robicie z niego geja, a za kilka miesięcy odezwie się hot's z niepokalanym poczęciem po Zako!

PS. Przez MSN nie można zajść w ciążę! Ktoś was musi uświadomić xD

Caro ^^

Anonymous said...

a kto bedzie na pucharze kont. w wisle? znaczy, ktorzy skoczkowie? bo ja sie nie orientuje. moze ktos mi pomoc? z gory dziekuje:)

Vicky M said...

wiecie co, normalnie nie odpowiadam na durne komentarze (tak twierdze ze jest to durne). Gregor gejem? Zaraz moze jeszcze bedzie ze tak naprawde jest dziewczynka?

Dajcie spokoj i wierzcie mi, on nie jest gejem...

Pulka said...

Tak czytam te komentarze odnośnie orientacji seksualnej Gregora i mi się przypomniało ulubione zdanie mojej profesor od biologii, "żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek."
Prawda jest taka, że 3S może uprawiac seks nawet ze zwierzętami. Jego sprawa. (:

Pozdrawiam(:

Anonymous said...

Oo Vicky:) Nie przejmuj sie, chyba bylo za rozowo, dziewczyny musialy cos wymyslic jak zwykle;d
W sumie kazdego mozna nazwac gejem, trudniej to udowodnic. i sie zaczyna, ja slyszalam, ale nie powiem gdzie. pieprzenie o szopenie
lala

Anonymous said...

gregor jest gejem, no to moze vicky jest transwestyta?
i skrywaja mroCHHny sekret?
haha rozgryzlam ich
swintuchy

taxigirl said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

"Djcie spokoj i wierzcie mi, on nie jest gejem..."

A ja pytałam czy jest - pytałam czy to prawda, że lubi czasami dla odmiany cos tam pokombinowac z facetami,
O tym, że nie jst stricte gejem, to wiem.


Po pierwsze: Nie rozumiem, dlaczego piszecie w liczbie mnogiej, bo tylko ja zadałam to pytanie. Znowu jakieś teksty o hotach, szkole - nudne to juz.

Po drugie: Pytałam ogólnie, czy wśród skoczków jest jakiś gej, albo bi (nawet nie prosiłam o nazwiska)? Za przykład, że może tak być, wspomniałam o 3S i plotkach, które go otaczają.
Ale nie pytałam tylko o niego.
Widzę, że to już jakaś mana, że wszystko skupia się zawsze na Gregu.

"Wiecie co. Zadko sie tu wypowiadam ale Vicky ma racje. Przesadzacie. Dobrze ze juz 1 wrzesnia sie zbliza dla was czas konczyc gimnazjum.

Skonczcie juz bo patrzec nie mozna"

Ooo patrzcie, obrończyni przyzwoitości się odezwała - jak bym zapytała o to siedząc z Tobą w loży w MO, to byłaby jakaś różnica?
Myslałam, że lubisz kontrowersyjne tematy, skoro lubisz mówić o tym, komu robisz obciąganko??
A i wielka pani redaktór czy kim tam jesteś - RZadko:(

taxigirl said...

Wybacz Anonymous za literowke.
Reszta to zal.

Anonymous said...

Dobra.... wysunięcie teorii że Gregor jest gejem to już na prawdę przegięcie. Myślałam że po dyskusjach jakiego ma długiego nic mnie nie zdziwi, ale jednak się myliłam. Pozdro dla ludzi z bujną wyobraźnią.

JESION

taxigirl said...

Wybaczcie, ale internet ucina moje komentarze.
Mialo być : reszta to żal o tym o czym piszecie.

„A i wielka pani redaktór czy kim tam jesteś - RZadko:(„

Pisząc artykuły piszę dla inteligentniejszej części społeczeństwa.
Nad komentarzami nie dumam zbyt dlugo.
A że wielka Pani Redaktor się zgadzam i dziękuje.

Anonymous said...

Podoba mi się ten nowy wpis, tak jak ktoś już pisał, notki tutaj stały się dojrzalsze. Jednak w dalszym ciągu jestem zażenowana tym, co się dzieje w komentarzach do innych notek. Opowieści na forum o erekcji pewnego skoczka narciarskiego świadczą o braku klasy, a autorka tych komentarzy wykazałaby się posiadaniem takowej, gdyby takie komentarze usuwała.

Anonymous said...

Korekta: chciałam napisać "autorka bloga", nie "autorka komentarzy".

Anonymous said...

buahahaha taaaa to by wszystkie musiała skasować XD

Anonymous said...

Taxi, Panią Redaktor zostaniesz jak studia skończysz. Pozdrawiam

martka said...

micastomniech kazdy sie wypowiada na swoich blogach, a nie zasmieca bloga Vickanki ;) dotyczy to zwlaszcza tych, co chca podwindowac swoja watpliwa popularnosc na jej plecach :) pozdro!

martka said...

to micastom na poczatku to bylo word verification hehe

Veraa said...
This comment has been removed by the author.
Veraa said...

Wiecie co...Wy
nie wszystkie
lepiej się zastanówcie nad inną sprawą...w którym miejscy AT Gregor i Lukki założą sklep z bielizną.

Bo chyba powody mają.

Anonymous said...

Vicki dała nową notke na szwedzkim blogu z fotkami :) adres macie pod tą notką.

Anonymous said...

Świetna relacja :)
Czekam na kolejną część :D
Pozdro :*