Saturday, August 15, 2009

Ktoś mi się wbił na maila/bloga!

Nie mogę się dodtać na mojego szwedzkiego bloga! I od paru z was dostałam maile że pisałam wam jakieś durne komentarze na blogach. Np. jeżeli chodzi o 3S i mnie co my ze sobą nie wyprawialiśmy itd. Oczywiście to nie jestem ja. Dzis napisałam do Bloggera, i musze czekać na ich odpowiedz. Ale powtarzam jeszcze raz że w najbliszym czasie, ani maile z mojego GMAILA, ani jakieś komentarze odemnie z mojego szwedzkiego bloga nie są odemnie!

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

21 comments:

Anonymous said...

jasne Vicky na pewno buahahahahah :D Twoj styl pisania da sie poznac wszędzie, nie pieprz głupot, wszyscy Cie przejrzeli i nie wytlumaczysz sie choćbyś na rzęsach stanęła. kompromitacja kompletna.

Tylko Vicky po Polsku said...

Wiesz co, wisi mi czy ktos mi wierzy czy nie jezeli chodzi o posta akurat w ostatnim poscie. Ale ze ja bym na jakies inne blogi wchodzila i pod swoim imieniem pisala co ja z kim mialam i ze mam juz dosyc wszystkiego i wszystkich gadek lub maile jakie niby ja bym powysylala (bo wyslano mi na tylkovicky. To juz jest przesada.

A po drugie ok jezeli bym miala wpadke, i niechcaco wyslala, przeciez odrazu widze komentarz ktory wyslalam. Myslisz ze bym go nie wywalila?

Anonymous said...

spierdalaj anonimowy wszarzu!
Wszyscy wiedza ze ktos tym dziewczyna sie wlamuje na konta. Vicky to juz czwarty przypadek.

RaR

Anonymous said...

a jak wam sie moga wlamywac? komu sie jeszcze wlamal? nic o tym ie wiem....

Anonymous said...

Nie czuje sie upowazniona do tego zeby rozglaszac komu jeszcze sie wlamali. Ale Vicky to juz 4 osoba.


RaR

Anonymous said...

Na czym polegają nowe zasady w skokach?

A. said...

Drogi Anonimie ;] Vicky nie jest pierwszą ofiarą i zapewne nie ostatnią :] też miałam taki problem i z tego co wiem, a wiem na pewno, było więcej takich osób ze środowiska skoków narciarskich.

Anonymous said...

Taxigirl ponoc tez sie wlamiali.

Ktośśśś said...

To sie juz posuwa za daleko... najpierw atak na fanki pod cosem ( ok zostalo wyjasnione) teraz wlamywanie sie na blogi... skoki zamieniaja sie w pilke nozna?? gdzie wiekszosc sie nienawidzi??
osobiscie nie wierze by Vicky cos takiego napisala. Nie znam osobiscie ale chyba tylko jakas totalnie nienormalna osoba by tak napisala...

Madźź. said...

kto mądry zrobiłby coś takiego?! Ludzie pomyślcie. Na pewno nie Vicky. Prowadzi bloga pod imieniem i nazwiskiem, więc po co by jej było się pakować w takie bagno? Pomyślcie dobrze.

Anonymous said...

Vicky wiesz moze dlaczego Thomasa M nie bedzie w Zako?

Anonymous said...

Bo Gregor jedzie :P
A swoją drogą Pan Schlieri musi lubić Zakopane skoro wybiera się na 1 zawody po kontuzji..:> :))
pozdr!!

Anonymous said...

pan Gregor jedzie do Zako bo go ciągnie do skakania, a nie dlatego ze je "uwielbia". Raczej wrecz przeciwnie.

Anonymous said...

a co gregor ma do tego że morgi nie jedzie?

Anonymous said...

odpowiedź '' Bo Gregor jedzie'' to była aluzja. Morgenstern nie jedzie pewnie bo słabo skacze i musi trenować.

Vicky M said...

Z tego co wiem to dopiero na poczatku tygodnia bedzie wiadomo kto jedzie a kto nie. Ze czy Morgo bedzie czy nie, to jeszcze nie jest pewne.

pozdro

Anonymous said...

Ja pisałam ze znajomą która zna się z jego Kristiną i ona mówiła, że go nie będzie na 100% i piszą jeszcze, że Eggi ma nie jechać.

Vicky M said...

Wiesz fakt jest taki ze obojetnie co Kris i Morgi teraz mowia, jezeli Pointner ma z Morgim dopiero jutro rozmawiac. A co do autow to u nich nigdy nic nie wiadomo. A ze Eggi ma nie echac to bardzo mozliwe, bo do dupy skacze :/

Anonymous said...

ale Morgiego nie ma na liście zawodników którzy jadą do Zako.. czyli może się to jeszcze zmienić?

Vicky M said...

te listy nigdy sie nie zgadzaja. Ze na nich nie mozna polegac.

A said...

Jezu, jakie wy jestescie glupiutkie. nie rozumiecie ze duzo z tego co Vic pisze na blogu jest ironia? I takze komentarze jej kolezanek?!?!