Saturday, February 17, 2007

Aska trzyma na Kofa ;P

Wiem ze wiele z was nie lubi Koflera. Niebede wymieniac imion (ale wiece kim jestescie, za wylane driki, za zachowanie na skoczni lub wieczoem jak inej osoy nie ma namiejscu itd.) ale wem ze ogolnie wiekszosc moich kolezanek jest anti-Kofi, nie ktore od nie dawna niektore od dluzszego czasu. Niektorzy z was tez wiedza ze mialam cos do niego wczesniej, lecz ze juz tak nie jest, lecz sentymenty zawsze zostaja... A ze on twierdzil ze niemialam to juz inna sprawa.. (Aska jeszcze raz bedziemy ja przerabiac?..haha.. Ile razy jeszcze moge bledy przy nim popelnic zeby on byl jeszcze wiecej pewny swojego wniosku?...kurna to byly czasy...haha... Niewiem jak osoba - tz. ja - moze tyle razy zla rzecz w zlym momencie zrobic, i do tego na oczach jego...haha.. teraz sie smieje ale wtedy to niebylo smieszne...hehe..).

Aska za to lubi Kofa, to juz wiemy po calym tym roku...haha..jakie my mielismy jazdy.. TORY TORY TORY, tylko zeby se tobie nierozdwajaly lub roztrzajaly...haha...
Jak to wszystko poszlo to juz wiemy ... " Niemusze byc pijana zeby isc z toba do lozka" - OBS! Ten tekst NIE BYL do Kofiego!!! To jest inside stuff...haha... Tylko zeby bylo jasne. I kto ten tekst puscil tez nie musimy pisac, ci co wiedza o co chodzi wiedza kto i do kogo tekst polecial i czemu *LoL*
Kawalek naszej rozmowy na Gadu:

Vic 17:46:08
ja ciebie w planicy potrzebuje!!!!
Aska 17:46:21
:) mnie?? nie mnie tylko M :)
Vic 17:47:01
a tylko ty jestes positive nastawiona na Kawe, wszycy mi go obrzydzaja i po nim jada, i xxxx (sorki ale to bylo too private)
Aska 17:47:14
ni eno bede sie starac zeby byc :) ale nie wiem jeszcze jak to wyjdzie....:P
Vic 17:47:21
:D
Aska17:47:28
kawa?? to M???
czy kof?
bo mi to bardziej do kofa pasuje :P :P
Vic 17:48:16
nie to kof :P
Aska 17:48:27
hehehhehe :) no tak myslalam :)
Vic 17:48:32
ale wszyscy sa anti-kawa
Aska 17:48:37
no do kofa jestem pozytywnie nastawiona :) :)
moglby sie poplakac jak kiedys to juz w ogole by naroslo :P
hihihi oni sa bezkofeinowi :P

Mam nadzieje ze tylko Arthur tego nie czyta, po wtedy to za duzo napisalam a szczegolnie jezeli jeszcze to tlumaczy "ludziom"...haha...


3majcie Sie!
Buziak,

To Tylko Vicky

3 comments:

aska said...

mialam sie smiac??? hahaha...leze :) :)

aska said...

ps. nie widzialam chyba wczesniej ten naszej foty :P

Tylko Vicky po Polsku said...

hihii...z kim lezysz? :P no fota jest gooood :d :d