Monday, April 27, 2009

Bal Stams..fotki

Niewiem ilu ze skoczków, skoczkiń, kombinaków i ich dziewczyn rozpoznacie, a fotke jest za dużo i nie mam czasu podpisywać ich. No ale macie fotki Gregora, ogólnie chyba wiekszości z was własnie o nie chodziło. Ogólnie na fotkach są: Gregor, Poppi, Vettori, Druml, Eggert/Riedmueller, Fetti z laską Kathi, Thomi, Lenzi, Michi Hayboeck, Stefan Hayboeck, Jaquline Seifriedsberger, Esther Steindl, Alessandro Pittin, Lukas Mueller, David Fallmann, David Unterberger z laską, Bigna Windmueller. niewiem czy kogoś tera zapomniałam no ale to ogólnie oni.





























































Buziak,
To Tylko Vicky
Szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

56 comments:

*Anulka* said...

jaki poppi jest rozkoszny na tych fotkach :):):)
ale koleżanka fetta i tak przebija wszytskich na głowe :P:P:P:P

Ewa said...

muszę się dowiedzieć kim jest jeden osobnik, którego wypatrzyłam :D :)

*Anulka* said...

który ja pomogę :)

Anonymous said...

Przejrzałam fotki raz i wystarczy -w ogóle nie ma na kim oka zawiesić, straszniue nieatrakcyjni ludzie :(

Anonymous said...

wow to Fetti ma laske? ...
A jak sie z nim gada to nic o niej nie wspomina i zboczone mysli po głowie mu chodzą , i to na tyle zboczone ze chce sie odrazu umawiac. ;|

A. said...

Trudno mi to będzie napisać, ale Gregor świetnie wyglądał haha:D

A Poppi i Lukas jak zwykle rozkoszni :)

Anonymous said...

Zgadzam się, Fetti zachowuje się jak jakiś napalony nastolatek... i sam bezpodstawnie skłąda propozycje i wali dziwnymi tekstami od razu.

Anonymous said...

Nie widzę tu Fettnera z laską - na której fotce sa?

Anonymous said...

Tu są te fotki :

http://k919.ims-firmen.de/whazz-up.org/fotos/20090425_ski/09-013_0565.jpg


http://k919.ims-firmen.de/whazz-up.org/fotos/20090425_ski/09-013_0384.jpg



http://k919.ims-firmen.de/whazz-up.org/fotos/20090425_ski/09-013_0298.jpg


http://party-xxl.com/partypix/pics/2009/04/3605/124075304269238000.jpg

Anonymous said...

bardzo ladna i stylowa dziewczyna, szkoda jej na fetta

Anonymous said...

A ktora to dokladnie? Ktoras z tych trzech? lili

Anonymous said...

ta blondynka po lewej

Anonymous said...

Ładna ta dziewczyna Fettnera ;D

Wie ktoś może jak długo już ze sobą są :P:P ?

Anička Herbová said...

A kim jest snowboardzista??, najładniejszy :D heheh

Anonymous said...

xD Fetti i słodka laska xD
Pewnie robi mu dobrze to z nia jest xD a z faneczkami i tak lubi sie zabawić xD

Anonymous said...

Piszesz z doświadczenia??

Anonymous said...

Nie jestem dziwką , ale wiem jaki jest Fetti nie raz miałąm od niego różne propozycje .

Anonymous said...

ja widze że tu są same znawczynie!!!! hahha każda wie jaki skoczek jest , jak lubi i co lubi.. bravo dziewczyny !!!!!

Anonymous said...

-Nie jestem dziwką , ale wiem jaki jest Fetti nie raz miałam od niego różne propozycje.-
???
A kim właściwie dla niego jesteś??
I gdzie Ci je składał, w Adamo czy w Morskim Oku?? A moze mailem??
Iczemu odmówiłas, nie jest dobry w te klocki??

Beata:P said...

Jka sie nazywa ten chlopak w czarnej koszuli miedzy dwoma blondynkami?Ładny..

Anonymous said...

Wydaje mi się, że chodzi Ci o Thomasa Thurnbichlera.

Anonymous said...

tak to Thomi, ten z którym kręci Vicky.

Anonymous said...

on jest zajebiscie przystojny, no Vicki masz do czego gonic:P

Anonymous said...

Nooo, na tych fotach nawet lepszy od Grega..

Anonymous said...

Moim zdaniem Vicki zawsze leciała na ładnych kolesi... Kofi, Morgi, Thomi, Borek, Schlieri, Mario, Strolz, Schoft...

Anonymous said...

Kto to Strolz??

Anonymous said...

Strolz to skoczek ;D Andreas Strolz :)

Anonymous said...

ja nie wiem co laski w Koflerze widza, dla mnie jest oblesny.

Anonymous said...

Dla mnie tez.

Anonymous said...

w ogole 3/4 skoczkow to oblesie, ale SA SKOCZKAMI wiec maja branie...

Vicky M said...

Moim zdaniem Kofi byl kiedys duzo ladniejszy :) Jak byl mlodszy, teraz tez mi sie nie podoba.

snowboardista??? ktory Anka?

Anonymous said...

@Anonymous said...

Znam go bardzo dobrze !
I odmówiłam, bo nie jestem dziwką !
I mam chłopaka. I nie zdradzam go tak jak Fetti swojej laski . ;|
Kazda dziewczyna chyba wie jaki jest Fetti .

Anonymous said...

ja nie wiem bo go nie znam ale jest spoko

Anonymous said...

Fetti jest boski !!!!!!!!!!

Anonymous said...

W łóżku??

Anonymous said...

w łożku nie...

Anička Herbová said...

heheh Vicky, snowboardzistą go nazwałam ponieważ ma w ręku deskę, stoi obok Gregora, gdy ten jet ubrany w plastron... snowboardzista chyba miał zieloną kurtkę :D

Anonymous said...

ale ten Gregor jest beznadziejny......

Anonymous said...

Może mogłabyś w jakiejś notce wstawić więcej zdjęć Thomasa Thurnbichlera? Wiem, że już podobna była, ale w niej większość fotek już się nie otwiera...

Anonymous said...

o Kofim to duzo i doglebnie moglaby sie wypowiadac Mary Maka, hehehe.....

Anonymous said...

oj tak, Mary moglaby duuuuzo o nim powiedziec, hihihi

Anonymous said...

Kofi to rzadnej nie przepusci:) :):)

Anonymous said...

Mary jak????
Ile ich tam jeszcze jest????

Anonymous said...

Mary Maka nigdy nic z nim nie miala. Mary tylko z Vellu i z Clintem i Danielem.

Anonymous said...

no nie no tutaj wszyscy wszystko wiedzą kto z kim gdzie ... same materace... bravo dla was !!!

Normalnie zazdrość wszystkie was zżera że jakaś Polka mogła mieć coś do czynienia z jakimś skoczkiem a WY nie!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Mary byla z Kofim na 100%, a jak nie wiesz to nie mow glupot.
Ja akurat to wiem.
Nie zrzera mnie zazdrosc bo tez z kims bylam, hehehe i nie jestem jedyna taka.
Dziewczyny po prostu widza sie wzajemnie i.... wiedza kto z kim.

Anonymous said...

widzą hahha chyba umierają z zazdrości :P

Anonymous said...

niekoniecznie, moze po prostu maja kogos lepszego hahaha :)

Anonymous said...

dziewczyny dajcie juz spokoj, to blog Vicky, obrazacie Mary a przecie ona jest przyjaciolka Vicky

niech se spi z kim chce,

Anonymous said...

wy to jestescie dziwne, wam zawsze zle, cokolwiek by nie zrobila to wam zle. zazdrosc? mysle ze nie, chyba juz z tego wyroslyscie...

Anonymous said...

A tam, Kofler, Morgi, Fetti sa tak łatwi, ze w ogóle nie trzeba się wysilać, wystarczy palcem kiwnąć.
A któraś była z Gregorkiem??
Przespać się z Gregorkiem, to jak wygrać z Brazylią..

Anonymous said...

kto to jest Mary Maka?

Vicky M said...

Od Mary sie odwalcie! Na pewno nie miala nic nigdy z Kofim, tyle moge wam powiedziec, a ze przez jakis czas byla w zwiazku z Danielem Forfangiem to juz wiekszosc wie i tyle o Mary :)

Anonymous said...

Vicky ja tam swoje o Mary i Kofim wiem i wierz mi, nie klamie:):):)
ale to juz sprawa miedzy Toba a nia czy byla wobec Ciebie szczera, czy tez nie!
dla mnie temat jest zamkniety.

Anonymous said...

o Mary nieladnie tak przyjaciolke oklamywac, nieladnie!

Anonymous said...

Maryska to klamliwa szmata:))
niestety ja znam, wiec wiem co pisze.
lansi sie na Bog wie kogo, a sloma z butow jej wystaje, hehehe