Tuesday, May 12, 2009

Week-end i Eurowizja

Heyka!
Co tam u was? U mnie wszystko spoko ogólnie. W week-end mieliśmy impreze u nas w mieszkaniu, potem byliśmy na mieście gdzie się spotkałam z Lackym i Nico Fettnerem i jeszcze jednym skoczkiem z Stams którego imienia nigdy nie pamietam :/ Wiecej fotek na SWE-blogu z wieczoru.





Dziś wieczór jest pierwszy półfinał Eurowizji, Szwecja w nim startuje, lubie piosenke Maleny Ernman - La Voix. Polska staruje w drugim półfinale w czwartek. Co o dzisiejszym finalę sądze możecie przeczytać na szwedzkim blogu TUTAJ.
Macie jakiś faworytów?

Buziak,
To Tylko Vicky
moj szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

7 comments:

A. said...

haha na temat zdjęcia z kolegami już się wypowiedziałam na facebooku ;D

Je t'aime, amour, quand
J’entends la voix…
Je t'aime, ma vie
C’est jamais sans toi
Je vis ma vie pour toi
C'est l'universe pour moi
Je t'aime, amour, quand
J’entends la voix… <3

świetny głos!
Mam nadzieję, że Malena wygra! <3

Anička Herbová said...

a ja wszystkich zaskoczę i powiem, że kibicuję Czechom :D, a w zasadzie Romom reprezentującym mój ukochany kraj. Ich piosenka nie jest rewelacyjna ale lubię ich za "Romano hip-hop".. także hodně štěstí:))).

Anonymous said...

moim faworytem jest Alexander Rybak z Norwegii, reszta faworytow niestety poległa w pierwszym półfinale:(Pozdrawiam:)

Ewa said...

Uwalili wczoraj moich faworytów i dupa :D to teraz niech już będzie ta Szwecja :P

Anonymous said...

Szwecja ma ładną piosenkę. Szkoda, że reszta moich faworytów poległa we wczorajszym połfinale. TRzymam za Norwega :)

jagódka said...

Vicky co zrobilas z wlasmi? jakies szare sie zrobily :)
i co u ciebie?

wiecej zdjec!

Anonymous said...

szare wlosy (na moje oko siwe) to chyba efekt rozjasniania (ciut przyduzo rozjasniacza);
Vick polecam specjalny szampon L'Oreal Professional (w srebrnej butelce), jest idealny na takie "wpadki" (znam to z autopsjii):):):)