Monday, April 13, 2009

Bede na MSN:ie


Heyka!

Swieta swieta ipo swietach..no prawie. pogoda w Szwecji jest super, wczoraj bylismy na wystepie Agnes, wiecie ona od On and On i Release me, na szwedzkim blogu maicie filmiki i pare fotek :)

Ostatnio dostaje duzo maili, bardzo duzo maili od was, dlatego tez troche trwa zanim moge wam odpowiedziec, bo nie mam czasu. Ale w czwartek wieczorem bede na MSN:ie od bloga tylkovicky@hotmail.com przez okolo godzine czasu, to bedziecie mogli zadawac jakie pytania chcecie.

Co do godziny, to w najblizszych dniach napisze o ktorej.



Buziak,
To Tylko Vicky
Szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

321 comments:

1 – 200 of 321   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Jak to jest między Tobą a Thomasem Thurnbichlerem? Wiele rzeczy się słyszy.. I zastanwia mnie czy to jest przyjaźń czy coś zupełnie innego?

Anonymous said...

buahahahaha zalosne. kurwa co ty sie masz za jakas gwiazde? mozecie mi zadawac pytania?

To zadaje: kiedy schudniesz zeby sie rzygac nie chcialo ogldajac twoje zdjecia??

Przeciwnik waleni.

Anonymous said...

wybacz, ale Vicky dostaje od nas wiele pytań, normlanych a nie tego typu co Ty zadajesz. Masz jakieś kompleksy czy coś i myslisz, ze jak tutaj obrażasz Vicky to jesteś lepsza? tylko się poniżesz
Vicky ; jeśli nie zapomnę to wejdę i spróbuję zadac Ci jakieś pytanie :)
Nie mogę wejsć na Twojego szweckiego bloga, bo pojawia mi się błąd na stronie. mogłabys pisac wiecej na polskim blogu? bo nie obraź się ale wiecej osó wchodzi na tego po polsku.
~Ewelcia

martula said...

w Polsce też ładna pogoda xD no, przynajmniej u mnie na Śląsku^^
poogladam sobie na tym drugim blogu :)

pozdrawiam

Anonymous said...

Ja też słyszałam o niej i o Thomasie T...

Kara said...

postaram sie wejsc w czawartek alepewbnie nie znajde czasu, czemu nie przyjmujesz wszystkich na facebooka?

Anonymous said...

moze rozwincie temat dotyczacy Vicky i Thomasa T. ? :)

A.

Anonymous said...

fun funem tylko odrobina dobrego smaku kazdemu sie przyda... Pokazywanie polowy swojej dupy to moim zdaniem nijaki fun ale skoro to lubisz to moze do jakiejs gazety napisz albo nagraj fiilm krotko metrazowy?

Anonymous said...

VICKY!

Nie wiesz co się dzieje ze stroną oficjalną Autów? Nie tej oesv.at tylko tej ich takiej bardziej osobistej? dodawali zdjęcia z zawodów, notki, a ostatnio nic. A teraz to już w ogóle ta strona nie chodzi...

Anonymous said...

Co do Vicky i Thomasa T. to chociażby taki mały fragmencik pochodzący z jej szwedzkiego bloga. Niestety tłumaczone przez google więc trudno się połapać, ale myślę, że głowny sens da się zrozumieć.

Körde Thomi till hotellet (ja, jag vet jag är störd), en sträcka på ca 7km, blev stoppad 3 gånger av polisen (inte pga min körning!), alla vägarna är jue typ avspärrade, och Thomi bodde på hotellet i flygbacken. Sen fick jag följa med honom upp på rummet, självklart längst upp, 3 våningar och varje våning vi gick förbi så kollade det ut backhoppare (skitlyckat att bli sedd gående upp med Thomi då ja). Lämnade av honom på rummet, trots mindre protester och åkte tillbaka hem. Spekulationerna eller sk "folk som vet vad vi gjorde och det spelar ingen roll vad jag säger" finns det många. Hjälper jue inte att folk redan sen innan tror att vi har ihop det...jaja.. 1989 är en bra årgång ;D

Thomi pojechaliśmy do hotelu (tak, wiem, jestem zakłócony), w odległości około 7 km, dostał 3 razy zatrzymany przez policję (nie z powodu mojej jazdy!) Wszystkie drogi są jue typ bloku, a Thomi mieszkał w hotelu w powietrzu wzgórza. Wtedy mam z nim w pokoju, oczywiście w górę, 3 piętra i każde piętro udaliśmy przeszłości tak sprawdzić skoczka narciarskiego (shit dobrze się osiągnąć z Thomi następnie tak). Wykonane przez niego w pokoju, choć mniejsze protesty i wróciłem do domu. Spekulacje lub "ludzie, którzy wiedzą, co zrobiliśmy i nie ma znaczenia to, co mówię" nie jest wiele. Pomaga jue, że ludzie nie są już późno, przed zdaniem mamy montowane w jaja ... .. 1989 to dobry rocznik; D

Pancake said...

ja nic z tego nie zrozumiałam, a jesli mamy interpretacje tworzyc na podstawie tak dennego tlumaczenia to lepiej sobie na wejsciu odpuscic.

Anonymous said...

"1989 to dobry rocznik"- mnie już samo to wystarczy. Ale tu na polskim blogu tez cos ma "na szczęście przyleciał Thomi i się na mnie rzucił i mnie uratował ;) Thuri jak nas razem zobaczył to znów zaczoł swój ulubiony temat tz. Ja i jego braciszek".
Jak widać cos w tym jest...

Pancake said...

dobra no i co Ci dadza te domysly czy sie przespali czy nie? prawdopodobnie Thuri nie byl pierwszym ani ostatnim, wiec serio, daje Ci to szczescie?

Anonymous said...

Pytanie z ankiety: "Vem kysste du senast?
Thomi...ja ja ja..no comments"

tłum.: " Z kim ostatnio się całowałeś? Thomi...ja ja ja.. no comments"

Anonymous said...

gdzie wlascicielka strony? siedzi i dojada resztki wielkanocne?

Anonymous said...

Nie ona pewnie szuka kolejnej ofiary ;)
Natalia

Monia. said...

Chętnie wejde na MSN by zadać Ci kilka pytań ;)). Pozdrawiam.

Anonymous said...

Vicky, odpowiedz, jeśli możesz - lubię 3S, ale jedna rzecz mi się w nim nie podoba - czy to prawda, że on lubi obgadywac innych - kolegów z drużyny, swoich znajomych???

Anonymous said...

Vicky fajne masz autorytety, Paris Hilton (chyba nawet Twoja przyjaciolka Kaytan tak na Ciebie mowi - per Hilton), teraz Miley Cyrus, idealy masz swietne :D

Vicky M said...

Lubie Paris, co nie znaczy ze jest ona moim idealem.

A co do Miley, to jest to bardzo mila dziewczyna. A ze wiekszosc mediow w Ameryce stawilo sie przeciwko niej, to juz niestety nie jej wina. Miley jest normalna 16latka, tylko ze pod objektywem i wszystko co robi gazety wyolbrzymiaja.

Anonymous said...

Vic, ty masz naszą-klasę? O_o

Anonymous said...

kreujesz sie na paris, to widac, zreszta Twoja koelzanka nie na darmo mowi do Ciebie per "hilton".


ja tam nic do tego nie mam, ale akurat Paris to nie jest dobry wzor do nasladowania...

Anonymous said...

Paris by sie zesrala jakby zobaczyla swoja fanke, tlustego wieloryba odzianego w podroby buahahahaha

Anonymous said...

Vicky fajnych masz znajomych na Facebooku ktorzy tu Twoje gadki umieszczaja, milutko ;)

Izuuus said...

Tak ale czy to prawdziwa gadka moze se ktos wymyslil ;/

Anonymous said...

co kurwa? robisz ze sobą chat ale jazda. Normalnie większa gwiazda niż skoczkowie. hahahahah

Vicky M said...

mysle ze wiem kto to....ale starczy ze ja wiem...wiem gdzie mam ta osobe.

Anonymous said...

a mnie nie interesuje kto to jest, tylko stwierdzam fakt, ze masz takie osoby wsrod swoich "przyjaciol".

Anonymous said...

ona NIE ma przyjaciol.

Anonymous said...

A dlaczego nie powiesz nic o swoich kontaktach z Thomim? To jakaś tajemnica?

Anonymous said...

Chyba lepiej dla niego, żeby o tym nie mówiła bo będzie miał chłopak siarę na cały świat ;)
Nati

Nadia21 said...

Jak komuś się nie podoba jak wygląda Wiktoria to po co tutaj zagląda? Ktoś Was zmusza biedactwa?
Ciekawe jak te osoby które obrażają innych same wyglądają? A tekst "ona nie ma przyjaciół" - a Ty skąd to wiesz? W Wikipedi przeczytałeś/aś takie rewelacje. Całe szczeście, że Ty jesteś tak lubiany/a przez wszystkich...

Jak się kogoś nie zna to się go nie ocenia. Obrażać jest berdzo łatwo, szczególnie jak jest się anonimowym.

Vicky M said...

Z Thomim sie kumpluje po prostu, lubimy sie, i zawsze mamy fun razem. czy to tajemnica? Nie, ale jak ja bymmiala na kazde tu w komentarzach "stosunki" miedzy mna a roznymi skoczkami odpisywac to bychyba nic innego nie robila.

pozdro,

Nadia21 said...

I fajnie :) Zawsze miło mieć miłych znajomych z którymi można pogadać:)

pozdrawiam

Nati said...

zmyślonych chyba jeszcze lepiej...

Anonymous said...

CHcecie jeszcze jakies informacje z facebooka ? Coś z profilu Vicky ?

- proszę składać zamówienia dzisiaj do 18.00 :)

Pozdrawiam!

Anonymous said...

najlepiej wszystko co się da ;d

Anonymous said...

W koncu moze bedzie cos szczerego i prawdziwego na tym blogu :D

Anonymous said...

-------facebook----------

aha- chodziło oczywiście o życznia a świąteczne :D:D:D:D

Anonymous said...

kurwa, ja rozumiem ze tu na nia najezdzaja ludzie ktorzy czytaja jej bloga i ja osadzaja i wyzywaja od wielorybow, to jest nawet smieszne w swojej glupocie, ale ze jej znajomi podaja informacje ktorych moze ona sobie nie zyczy by podawac, to juz zenada totalna. leczcie sie.

Anonymous said...

Robię to dla jej dobra:):):) Vicky sobie nie radzi. Chce jej pomoc:):):)

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

w czym sobie nie radzi?


daj wiecej wiecej :D

kajko i kokosz said...

Daj mi dowód z facebook'a ze Kris i Vicki to friends forever!! hehehe

anyxx said...

ależ ludzie są zawistni... brak mi słów.

Anonymous said...

zawistni o co? o 30 kg nadwagi?

Pancake said...

dobrze wiemy wszyscy ze nie chodzi o wyglad tylko o kontakty ;)

ehh dzieci dzieci, dorosnijcie...

Anonymous said...

Vicky i Kryśka nie są przyjaciółkami:)

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

Kristina Cerncic

Anonymous said...

jakie kontakty? JAKIE?!?!?

mamba said...

Ale przeciez vicki mowila ze Kris i ona to przyjaciolki....To jak to jest w koncu???

Pancake said...

chociazby to ze zna sie ze skoczkami i ma z nimi dobry kontakt? z niektorymi przynajmniej, przyznajcie w koncu ze tego zazdroscicie jej najbardziej.

Anonymous said...

ma ją w znajomych na faceboku ale to nie znaczy ze sa friends :):):) Bez przesady. Vicky obgaduje za plecami a potem udaje ze wielce kogos lubi.

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

a jak wygladaja jej stosunki ze skoczkami? naprawde sa takie dobre?

Vicky M said...

ty moja przyjaciolko masz 10 minut na moim profilu jeszczebierz co mozesz bo za 10 minut bedziesz wypierdolona z moich przyjaciol.

niewiem czy wiesz ale jest cos takiego co IP-adresy i jeszcze inne sposoby. zeby wejsc i widzic co ja do Agi pisze to musisz byc w jej friends, zeby widziec co ja komentuje u Aski tez musisz byc w jej friends, a duzo ich nie jest wspolnych.

ale juz dluzszy czas mam na ciebie oko...

Pancake said...

Vic dziwie sie ze sie patyczkujesz z taką falszywką...

poza tym wyjasnijcie to sobie w cztery oczy, bo byc moze posadzasz niewlasciwa osobe i wywalisz z e znajomych nie tą co potrzeba :/

Anonymous said...

aha aha , Vicky nie denerwuj się ! :):):) obie dobrze wiemy co zrobilas xxx . publicznie nie bede mowić :):) jeszcze.

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

ej podaj do siebie jakis kontakt :D jestes chyba pierwsza osoba tutaj ktora odwazyla sie V. powiedziec prosto w twarz co nieco, a jest jej znajomą, reszta to jej dupe lize az żal patrzeć, bleeeee

Anonymous said...

popieram.

P.

Anonymous said...

Ej PRZYJACIÓŁKO V, wiesz co napradę łączy Vic ze Schlierim??
A moze podasz nam listę skoczków, z którymi spała??

Anonymous said...

Przyjaciółko Vicky skoro taka jesteś madra to może sama byś podała liste facetów z skokowego świata z ktorymi Ty się przespałaś....

Anonymous said...

hahaha..skoczkow...moze niech przyjaciolka podda liste trenerow z ktorymi spala, bo skoczkow to nie za duzo na niej jest.

Anonymous said...

wiem co laczy Vicky z Schlierim. . Oni nie sa only friends :):):) Liste skoczkow. mogę podać. ale nie chce dzialac na szkodę Vicky.

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

only fuck friends pewnie pffff :D


no podaj liste podaj, co Ci szkodzi

Anonymous said...

nie sa only friends wiec co ? :D
nie chcesz dzialac na jej szkode? To co do tej pory robilas ? pomagalas?

Anonymous said...

chce pomoc Vicky :):):) ma problemy. z iloma skoczkami można spać ????! żalosne.

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

no to podaj liste, i tak bardziej jej nie zaszkodzisz go prawie kazdy wie ilu ich bylo i kto to był. nic nowego...


o trenerach natomiast ja akurat nic nie wiem, wiem tylko o Muńce ktora prerobila kilku, o Vicky nie slyszalam :)

Anonymous said...

Wiec na czym polega Twoja pomoc?

Anonymous said...

chce żeby wkońcu zobaczyla ze znajomi mają jej dość i tylko niektórzy `liza jej dupe`bo wiedza ze w zamian moze im cos zalatwic.mowie to co mysle i mam gdzies co mysla inni.

Anonymous said...

chce żeby wkońcu zobaczyla ze znajomi mają jej dość i tylko niektórzy `liza jej dupe`bo wiedza ze w zamian moze im cos zalatwic.mowie to co mysle i mam gdzies co mysla inni.

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

No ja po tych urywkach rozmow jakos nie stwierdzialm ze ktos ma jej dosc ... :|
Te np spierdalaj itp to raczej normalka wcale nie musi byc pisane zlosliwie

hmmm said...

Przyjaciółko V ;] jeżeli masz w dupie co inni myślą to podpisz się ;]
i tak wszyscy wiemy kim jesteś ;]

Pozdrawiam,
Jedna z "liżących Vicky dupę" (pełna perwersja)

Anonymous said...

ja nie wiem kim ona jest :( powiedzcie

Anonymous said...

Oooooooooo to zaliczyła Gregorka??!! Wow XD
Słyszałam, że jego nie tak łatwo przewiercic :D

Anonymous said...

Przyjaciółko Vicky, co Cię skłoniło do diametralnej zmiany stanowiska??? Nagle przestałaś się z nią przyjaźnić i postanowiłaś po niej jechać??

Anonymous said...

najciekawsze jest to ze te wszystkie lizace dupe sa takie milutkie tylko w rozmowach z Vicky.Sama nie raz bylam swiadkiem ciekawych rozmow na jej temat.` wtedy nie krepowaly sie zeby powiedzieć co myślą. no tak,na szczescie nie mam zamiaru znać ich i Vicky.skoki staly się zwyczajnym układem i jednym wielkim zakłamaniem.przez to straciły jak dla mnie urok.

PRZYJACIÓŁKA VICKY

Anonymous said...

A cos Vicky o tym co sie dzieje tu w komentarzach na facebooku pisze?

Anonymous said...

przerobilam kilkjuy trenerow? OJ NIE,
tylko jednego;] jak jestes taka ciekawa to napisz do mnie na gg, a nie wypisuj tutaj takich rzeczy heh
Ewelina vel "Muńka" buhaha

Anonymous said...

Ej, PRZYJACIÓŁKO VIC - czy możesz potwierdzic, że Vicky sypia z Gregorem??

Anonymous said...

nie mam do Ciebie gg, maila ani żadnego kontaktu, a napisałam to co jest tak zwanie "zasłyszane" i chyba nawet zasłyszane bylo tu w komentarzach pod którąs notką. JEśli Cie urazilam to przepraszam, a jesli obrazilam Cie mowiac per "Munka" to tymbardziej sorry, po prostu masz swietne nazwisko :D

Buz :*

Anonymous said...

@Ewelina - ja tez słyszałam, że kilku, fajną masz opinię. Jak juz to robisz, to mogłabys to robic dyskretniej..

Anonymous said...

A co was obchodzi kto z kim i gdzie??? To małe środowisko a w tajemnicy raczej trudno cokolwiek tu zachować!

Sezon się skończył, więc proponuję przystopować z tymi infantylnymi dyskusjami. Dziewczynki, zajmijcie się nauką. Matura i sesja niedługo!

Pancake said...

zaraz zaraz bo ja czegos tu nie rozumiem, co ma do rzeczy kilka lasek ktore lataja za skoczkami i wskakuja im do lozka do skoków jako sportu? bo ktos tu napisal ze zaklamanie przeklada sie na obrzydzenie do tego sportu, co to za bzdura? mozesz to jakos rozwinąć?

Anonymous said...

Ej, Vicky miałaś "fun" z 3S??
Opowiesz jak było??
Dobry jest w te klocki??

Anonymous said...

znam Vicky i te wszystkie panienki.skoki `od kucHni` wcale tak pieknie nie wyglądają. 'wszystko opiera sie na sex-ie etc, kiedyś to bylo nawet zabawne, ale ilez można ??! kiedy skoki mnie interesowaaly,ale po kilku latach postanowiłam skończyć zadawanie się z tymi 'panienkami'.. Brzydzę się tym co robi Vicky i reszta.

Anonymous said...

hmmm slyszalas? to szkoda ze ja nie slyszalam, ale to moja sprawa co z kim robie. radze pilnowac swoich tylkow a nie obgadywac innych. ewelina

Anonymous said...

znam Vicky i te wszystkie panienki.skoki `od kucHni` wcale tak pieknie nie wyglądają. 'wszystko opiera sie na sex-ie etc, kiedyś to bylo nawet zabawne, ale ilez można ??! kiedy skoki mnie interesowaaly,ale po kilku latach postanowiłam skończyć zadawanie się z tymi 'panienkami'.. Brzydzę się tym co robi Vicky i reszta.

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

Nie uogólniajmy...

Anonymous said...

dobra ale pytam jeszcze raz, co ma SPORT do tego co sie wyprawia za jego "kulisami"? mnie osobiscie nie interesuje czy Morgi zdradza Cristine albo czy Pavel Karelin wyrwał sobie jakas blondi w Zakopcu, nie mam zamiaru przez ten pryzmat patrzec na skoki, bo to ma byc SPORT a sportem nalezy sie cieszyc, a nie wtryniac dupe nie tam gdzie trzeba :/ debilne myslenie - bo sie tylko ruchają to ja przestaje sie tym interesowac, ogladasz ich seks czy to jak skacza?

kurwa ogarnijcie sie bo to jest zenujace...

Anonymous said...

ewelina k**** teraz jesteś mądra!?!

PRZYJACIÓŁKA V.

Anonymous said...

Ewelinko widocznie tego bloga czytasz nie dość dokładnie ;)

Anonymous said...

Radze pilnowac wlasnego nosa, a nie interesowac sie zyciem innych! Mamy wolny kraj i kazdy robi to, co na co ma ochote!

Anonymous said...

Heheheehe - ludzie pieścicie się tutaj, owijacie w bawełnę, napiszcie lepiej kto z kim - i czy te "panienki" to m.in. Kasia S. i
Kasia M. - psiapsiólki Vic??

Anonymous said...

Pewnie wszyscy ze soba sypiaja dookola. Po kilka razy w nocy i w dzien skoczkowie zmieniaja swoje partnerki lozkowe i na odwrot

Anonymous said...

Vic - zaprosisz mnie kiedys do trójkąta z Fettnerem i Morgim??

lol2 said...

hahaha oczywiście, jeździmy na skoki żeby się z kimś przespać. jak wypróbujemy wszystkich to robimy zebranie i zdecydujemy na jaką dyscypline się przerzucamy ;]
dużo zabawy jest :D lol.

Anonymous said...

Zakończcie tą bezsensowną dyskusję!!!!

Anonymous said...

@ Anonymous said...

Vic - zaprosisz mnie kiedys do trójkąta z Fettnerem i Morgim?

-To bedzie już czworokąt.... eh, nic tylko pogratulować

Anonymous said...

Lista:
Liegl, Fettner, Cikl, Sedlak, Kofler, Schlieri? Thuri? Ber?

Anonymous said...

no nie czytam bloga dokladnie, bo jak widac w porowaniu do innych osob, mam swoje zycie i nie studiuje tutaj kazdego zdania przez was napisanego.

Jednak wytlumaczcie mi co was obchodzi co kto z kim robi? ewelina

Anonymous said...

a co to ona tego tego z fettim jednak na poważnie? ;/

A. said...

Kasia, czego Ty się możesz po tych osobach spodziewać...
żałosne

Anonymous said...

A morgi to co? nietknięty?

Pancake said...

Ewelina wez nie pisz tu nic, bo tylko podgrzewasz atmosferę. Same dajecie tym hienom powody do tworzenia domysłów a one to wykorzystują, bo poszukują taniej sensacji. Dajcie se siana dziewczyny, Kasia, Ewelina i reszta - nie odpowiadajcie na to.

Anonymous said...

Morgi jeszcze, zapomniałam.
A jeszcze znak zapytania daję przy Jacobsenie, Innauerze i Pau;im.
Jak obstawiacie??

Kasia said...

Angie, to się wymyka spod kontroli. Ludzie nie mają własnego życia i czerpią radość z zatruwania go innym.
Nikogo nie powinno obchodzić kto z kim sypia, czy nie sypia.

A. said...

Ja to wiem, Ty to wiesz, ale one tego nie rozumieją. Doczepiły się dziewczyn ze skoków i publicznie prowadzą wojnę. Są zazdrosne albo tak puste, że nie mają swego życia.

Anonymous said...

a własnie niech to sie wyda wreszcie,i tak Vicky jest dziwką. daje dupy byle komu-zalosne...

Anonymous said...

Angie, w sumie masz rację... ale ktos dobrze napisał, żeby się ludzie ogarnęli bo to jest żałosne
na tym zakończę swoje wypowiedzi w tym temacie, bo kto trochę oleju w głowie ma, nie bedzie się zagłębiał w dalsze dyskusje

Anonymous said...

to po co Vicky sama daje aluzje w notkach co i z kim robila? skoro mamy sie nie interesowac, to pytam - po co zaczyna temat?

Anonymous said...

Uzupełniona lista "przyjaciół Vic" i procentowe oszacowanie, czy do "tego" doszło:
1. Liegl - 100%
2. Fettner - 100%
3. Morgi - 100%
3. Sedlak - 90%
4. Kofler - 90%
5. Mario - 80%
5. Cikl - 75%
6. Thuri - 75%
7. Ber - 70%
8. Artl - 65%
9. Schlieri - 50%
10.Jacobsen - 40%

XD

Anonymous said...

buahahahha wyliczenia procentowe no nie moge buahahahhahahaha :D kurwa ludzie jacy wy jestescie popierdoleni to sie we łbie nie miesci :D:D:D


jak robila to z Jacobsenem na 40% to znaczy ze co, ze wziela mu do buzi ale on spuscil sie poza nią, czy moze jej wlozyl ale nie doszedł? jezuuuu nie wierze :D:D:D

M. said...

Ejj dziewczyny może wy mi powiecie bo jestem niedoinformowana. Czemu na Gregora mówi się 3S. ??
Z góry dzięki za odp :)).

Izuuus said...

Ojoj ale dyskusja sie rozkrecila wezcie przestancie dziewczyny no.... po co komu wiedziec z kim Vic co robila....szczerze? To mnie nie obchodzi zupelnie..a Vic wlasdnie dasz moze relacje z imprezy Grega z Fulpmes ? :P

Monia. said...

@Anonymous said
buahahahha wyliczenia procentowe no nie moge buahahahhahahaha :D kurwa ludzie jacy wy jestescie popierdoleni to sie we łbie nie miesci :D:D:D


jak robila to z Jacobsenem na 40% to znaczy ze co, ze wziela mu do buzi ale on spuscil sie poza nią, czy moze jej wlozyl ale nie doszedł? jezuuuu nie wierze :D:D:D


||| Haha nie moge z Twojego komentarza :DD. Haha podpisuje się oczywiście ;D Chociaż posmiać się tu można ;D.

Anonymous said...

Nie - np. 90% znaczy, że na 90% z nim to zrobiła. A w jaki sposób i czy doszedł i ile razy, to już nie wnikam.

Dorta. said...

Czemu mówicie na Grega 3S.??

Anonymous said...

3S - so suss Schlieri.

Pancake said...

supa süss Schlieri - dlatego 3S


no kuźwa serio, te wyliczenia procentowe mnie zabiły po prostu...


dobra to w takim razie na jakiej podstawie sadzisz ze np. przespala sie z Jacobsenem ale na 40%? skad te 40%?

Buu.;D said...

Haha no bo moze nie dociągnęła do końca xdd.

Anonymous said...

Wyliczenia procentowe oparłam na informacjach, które posiadam.
Np. Liegl - z nim oficjalnie kręciła, dlatego dałam stówę, a z Jacobsenem nie wiem na pewno, ale może.
Kiedyś pisała, że jest "zajebiaszczy", więc go dodałam, bo brakowało mi jakiegoś do 10.

Lola. said...

A co oznacza ten skrót:
supa süss Schlieri ;).

Pancake said...

akurat Vicky prawie o kazdym skoczku mowi ze jest "sweet" i zajebisty, to chyba nie znaczy ze sie z nimi kurde rucha, sorry...


jak Ci powiem ze jestes zajebiaszcza to tez znaczy ze Cie właśnie wydymałam?


a no i jeszcze jedno pytanko, rozumiem ze wyliczylas ze bylo ich dziesięciu i ani grama wiecej tak?

Anonymous said...

super słodki Schlieri

Unknown said...

I am speechless!

Anonymous said...

Zal mi Was dziewuszki! Nie lubicie Vicky to tu nie wchodzie, ja tez nie przepadam za nia, ale jakos potrafie sie powstrzymac od kasliwych uwag. Co Was obchodzi jej zycie prywatne? Niech nawet sie z Hofferem przespi, a Was nie powinno to wgl obchodzic. Ciekawe czy Wam byłoby tam miło gdyby ktos z buciorami wpieprzal sie w wasze zycie? No dajcie spokoj, widac na jakim poziomie intelektualnym sa osoby tutaj oczerniajace Vicky, w dodatku same anonimy : ) Vicky teraz moze zebrac sobie wasze ip i podac do sadu o zniesławienia a jestem pewna ze tam juz nie byłybyście takie madre jak tu ; ]

Anonymous said...

super słodki Schlieri = czy tu chodzi o smak jego spermy??

Pancake said...

Tak to na pewno o to chodzi.

Monia.;D said...

@Anonymous said...
super słodki Schlieri = czy tu chodzi o smak jego spermy??


O Ku**a rozwaliło mnie to pytanie.!. Haha:D. Wiesz, nie wiem nie próbowałam, nie chcę próbować więc Ci nie powiem;D. ;)).

Anonymous said...

Hmm, może Gregorek je dużo ananasów O.O
dużo ananasów = słodka sperma

;DD said...

O haha. Nie wyrabiam ;DD.

Nati said...

Jezu wy naprawdę macie nasrane. Nie jestem po stronie V ani po waszej ale z tą spermą to już chyba przegięcie.

Anonymous said...

karla baranie to znow Ty? tylko Ty bylas taka kretynka co umiala pisac "hahaha ale to smieszne" :/

Anonymous said...

do listy dopisz jeszcze Harriego Olli.

Olka. said...

Ooo świety Harri też. Pff jakoś mnie to nie dziwi.. ;DD

Anonymous said...

Z Finami też O.O

Pancake said...

moze jeszcze Klimek Murańka.

Anonymous said...

Właśnie fantazjowałam sobie, że Gregorek mi się spuszcza i połykam jego słodziutką spermę mmmm

Nati said...

Boże i po co to wyliczacie z kim i jak? Może jeszcze zastanawiajcie się gdzie w jakim hotelu pokoju i łóżku?

Pancake said...

W koncu dzieci spac poszly, po dobranocce juz dawno. paciorek siusiu i w kime.

Anonymous said...

Pancake - a wyrzuciłabys 3S-a z łóżka??

3S = Schlieri sweet sperm

anyxx said...

kurva co to ma być???. Jesteście wszystkie pojebane. Zalecam kilkanaście wizyt u psychiatry. Nie wiem czy mam się śmiać czy być zażenowana. Kolejny dowód by nienawidzić zawistnych polek.

Pancake said...

nie pociąga mnie raczej, poza tym troche dla mnie za młody jest :D

ale lubię go i podziwiam jego wyczyny na skoczniach, jako facet to naprawde srednio, mam innych na oku :D

Anonymous said...

Dlaczego za młody?
A ile masz, 30??

Pancake said...

wywiad robisz?

Anonymous said...

Mi się wydaje, że Cię pociąga, tylko wiesz, że nie masz szans, bo jesteś dla niego za stra.
Sorry za szczerośc.

Anonymous said...

za stara

Pancake said...

naprawde ciezko Ci pojac ze nie kazdemu sie Gregor podoba? I ze moge miec zupelnie inny obiekt zainteresowań?

Anonymous said...

A jaki?
Skoczka jakiegos?

Anonymous said...

W Planicy z Kouivurantą wychodziła, i to nie jedną noc.

Pancake said...

może i skoczka.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Vic... wez wyjeb te wszystie gowniary ktore niedawno dodalas. Ja pierdole co za jebane kurwy.

Anonymous said...

no to chyba wpadlas "Ty to lubisz", bardzo latwo sprawdzic kto zaznaczyl ta opcje na facebooku

Anonymous said...

'chce żeby wkońcu zobaczyla ze znajomi mają jej dość i tylko niektórzy `liza jej dupe`bo wiedza ze w zamian moze im cos zalatwic.mowie to co mysle i mam gdzies co mysla inni.'
I macie teraz doskonały przykład na "lizanie dupy Vic".Nagle się 'przyjaciółki' odezwały.Dziwne,że tak to nie komentują tego bloga. Tylko jak się zrobi jakaś 'afera'.Zaraz szybciutko bronią Vicky. A z tym załatwianiem,to doskonale wiadomo o co chodzi.Przynajmniej niektórzy się domyślają...

Anonymous said...

a co im moze zalatwic? przeciez same maja kontakt ze skoczkami i jezdza na zawody wiec jakie moga miec z tego korzysci?

chyba tylko takie, ze kto sie zadaje z Vicky od razu przejmuje jej opinie, a wiadomo ze ta do najlepszych nie nalezy

Anonymous said...

żal na całej lini, co tu się wyrabia. Weźcie sie ogarnijcie bo to co Wy tutaj wypisujecie to jest już samo dno ;/ ani to smieszne ani miłe ;/ jak Wam sie coś nie podoba to nie wchodzcie, nie czytajcie, nie komentujcie takie to trudne? ;/
widać że potrzebny komuś psychiatra. Ten sport schodzi na psy, ta zazdrość i zawiść to się kiedyś na Was odegra ;/. Miło mieć "dobre" koleżanki którym można zaufać ;/ bardzo "sympatycznie"

S.

Anonymous said...

Tylko,że jakby Vic nie zapoznała ich z niektórymi skoczkami,to one same nie miałby takich kontaktów.Taka prawda.

Anonymous said...

ich sprawa, do konca ich "kariery" bedzie sie za nimi ciagnela opinia latwych lasek ktore daja skoczkom tylko dlatego ze skacza. naprawde, to ich zycie i ich cipy. i tak pewnie maja juz jakiegos syfa.

Anonymous said...

jedyne dwie osoby ktore powinny w tym wszystkim sie ogarnac to angie i lavina. nie znam dwoch tak falszywych osob. chyba stracily swoja cala pamiec i nie pamietaja jak najezdzaly na vicky, a szczegolnie "kolezanka" lavina. w tym przypadku najwyrazniej widac co znaczy popularne "lizanie dupy". wielkie redaktorki strony ktora nie wnosi nic ciekawego ani tez madrego. ale widze ze odkad sa wielkimi przyjaciolkami z vicky niczego im nie brakuje, znaczy sie przepraszam - brakuje im przede wszystkim rozumu. a swojego braku urody nie kupia nawet za pieniadze rodzicow.

pozdrawiam

Anonymous said...

Kasia Iskierka hahahaah to ja słyszałam to o tej sperie, ale nie widzę potrzeby zastanaiania się nad tym czyja ma jaki smak :|10:43 ·

----facebook-----------

PRZYJACIÓŁKA V.

A. said...

uuuu ktoś tu śledzi moje życie ;] jak uroczo. może się przedstawisz anonimie ;]
gorąco pozdrawiam

Joan :) said...

ojej. Angie. Ogarnijmy się! I tak faktycznie Vicky wpłynęła na to, że niczego mi nie brakuje. Święta racja.

Anonymous said...

Angie to ta gruba tak?

A. said...

gruby gorszy nie ;]?

Ina said...

Naprawdę nie wiecie gdzie są granice, których po prostu nie powinno się przekraczać?! Żałosne!

Anonymous said...

Nie do wiary ile fałszu i zakłamania jest w tym skokowym świecie. Obserwuje poczynania niektórych osób z tego światka i roi się od fałszu. Dlatego się cieszę, że mam to, co mam, jestem w tym miejscu, gdzie jestem, tylko dzięki swojemu uporowi i ciężkiej pracy, a nie przez łóżkowe kontakty:P Kto w życiu zawsze miał wszystkiego pod dostatkiem, takich osób nie zrozumie. NIe zrozumie, że można coś osiągnąć dzięki swojej własnej pracy, bez lizania komuś tyłka.
Kazdy robi w swoim życiu co chcę, każdy ma swoje życie. I ja nie mówie nikomu jak ma żyć, bo za nikogo nie umrę, i nie chcę by inni mi mówili jak mam zyć, bo za mnie też nikt nie umrze. Najważniejsze, żeby każdy czuł się dobrze z tym, co robi. Każdy jest inny i mogę powiedziec, że ja osobiście nie czułabym się dobrze,dąząc do czegoś, zatracając po drodze swoje wartości,obrabiając innym dupę, a tym bardziej udając czyjąś przyjaciółkę, tylko dlatego, żeby coś zyskać, a potem w pierwszej lepszej okazji obsmarowywać ją, albo puścic się z kimś tylko dlatego, że jest skoczkiem. To jest indywidulana sprawa każdej z nas, niemniej widząc to, co się dzieje, zaczyna po pewnym czasie irytować, że chcąc nawiązać bliższą znajomość, że tak powiem, od razu jesteś postrzegana jako fucking girl przez dziewczyny, które ze skoczkami puszczają sie po kątach.

C.

kukimonster said...

ci madrzejsi nie patrza na kazda dziewczyne w ten sposob, ja poznalam skoczka i ani razu nie dal mi odczuc ze moge byc "fuck girl", nigdy mnie tak nie potraktował. nie uogolniajmy.

Anonymous said...

a co Wy myślicie że tylko dzięki Vicky można poznać skoczków, i tylko przez łóżko z nimi sie kumplować? fajne myslenie macie.....podziwiam...
zgodze sie świat skoków jest za bardzo zakłamany ;/

kukimonster said...

jasne ze mozna ich poznac inaczej, i to sa nawet fajne chlopaki, tylko ze ja akurat nie poznalam zadnego gregora ani morgiego, wiec za te gwiazdki sie wypowiedziec nie moge, ale ci ktorzy sie w miare z boku trzymaja sa naprawde fajni i przede wszystkim NORMALNI

Anonymous said...

poznalas? tzn zrobilas sobie z nimi zdjecie w zakopanem tak? ahahhahahahaa

Nati said...

Ej naprawdę nie jest ciężko ich poznać i tu nie chodzi o zrobienie sobie z którymś z nich zdjęcia. Tylko widocznie nie do wszystkich to dociera, bo zazdrość przez każde słowo przemawia.

kukimonster said...

nie dziecko, poznalam znaczy ZNAM, osobiscie, kumplujemy sie. takie to dla Ciebie niedorzeczne? to nie są nadludzie do ktorych nie ma dostepu.

Anonymous said...

@kukimonster zgadzam się z Tobą w 100% i nie wiem dlaczego dziewczyny uważają ich za ideały czy coś w tym stylu są to normalni faceci, chłopcy czy mężczyźni jak tam wolicie o nich mówić i można ich normalnie poznać, znać zadawać się z nimi czy być z nimi w związku, ale do was to chyba nigdy nie dotrze;/

kukimonster said...

bo dla nich skoczkowie to tylko gwiazdy z telewizji, nie pojmuja ze to sa ludzie jak wszyscy inni.

Anonymous said...

No właśnie - przecież Ammann ma laskę, którą poznał w Planicy i niedługo ślub biorą, albo Kuettel też poznał chyba tą Dorotę na zawodach - i jedna jest Rosjanką, a druga Polką, więc dziewczyny do dzieła!

kukimonster said...

oj tak, mozna ich poznac na rozne sposoby, naprawde na rozne i to tez swiadczy o tym ze to normalne chlopaki, nie izoluja sie od ludzi, wiec pamietajcie - nie znacie miejsca ani godziny...a te co wskakuja im do lozka? ktory facet by nie skorzystał, niech wskakuja, tylko one ich dziewczynami i zonami nigdy nie beda ;)

Anonymous said...

zgadzam się to są normalni ludzie i można ich poznać jak każdego nie widze w tym nic wielkiego, co z tego ze są w seoznie co weekend w TV jakoś mnie to nie rusza, facet jak facet i tyle...oczywiscie Ci co trzymaja sie z boku badź Ci z poza PŚ są na prawde super :)

Anonymous said...

angie ty ***********

nie dalej jak pare tygodni temu obrabialysmy razem dupe vicky a teraz co????

Anonymous said...

Vicky, leniuszku:), napisz coś nowego, jakieś zdjątka wrzuć. Znowu będzie rozróba:) A tak serio: oprócz osób rozsądnych (sa tu takie!)jacyś kosmici tu zaglądają. Nie wiem, jak te kosmiczne teksty mają się do rzeczywistości, ale momentami uśmiać się można do bólu przepony, a momentami zasmucić (jak to w życiu). Nie znam cię, Vicky, wiec nie wiem, jaka jestes, ale jedn wiem: jests cierpliwa:)

Kukimonster: masz absolutną rację. Ludzie (także skoczkowie) w więkzości są normalni. I tego się trzymajmy. A jak kogoś interesuje tylko seks, jego sprawa. A jak ktoś inny ocenia wszystkie kobiety przez pryzmat tych ostatnich, jego problem.

Co do "konkursu", jaki się tu rozegrał na temat, co znaczy 3S (co do wyjaśnień obscenicznych stanowiska nie zajmuję - szkoda słów), proponuję (w ramach żartu) jeszcze jedno - 3S może oznaczać również "3 sheets to the wind" (też zabawnie, a nie obrzydliwie). Dla jasności: nie uwazam go za alkoholika, to tylko zart:)

kukimonster said...

wbrew pozorom te 180 komentarzy przywrocilo mi moja wiare w ludzi, bo widze ze miedzy "kosmitami" sa tez naprawde fajni ludzie :) pozdrawiam :)

Anonymous said...

dajcie już spokój. Niech każdy pilnuje swoich gaci. Miejcie trochę tolerancji do innych! A bałagan w gaciach to prywatna sprawa każdego człowieka. Koniec, kropka.

Anonymous said...

AMEN

A. said...

Drogi Anonimie...
1. Angie mówią do mnie tylko przyjaciele, więc nie mów tak do mnie SUKO!
2. Kochanie, parę tygodni to ja internetu nie miałam i nie siedziałam na żadnym komunikatorze.
3.Jeżeli nawet korzystałam z internetu to nie siedziałam na gg a na msn rozmawiam tylko z kilkoma znajomymi bo inni nie mają mego msna ;]
4.Wiesz, w maju mam maturę i mam kurwa na głowie inne rzeczy niż obrabianie komuś dupy!
5. Nie przypominam sobie żebym miała z znajomych, na gg, w telefonie albo na fb kogoś kto się zwie Anonymous, więc może się przedstaw skoro taka cwana jesteś ;]

Unknown said...

heh, zgadzam się w 100% z osobą wyżej... myślę, że najlepiej będzie jak każdy zajmie się swoim życiem i swoimi sprawami! ;) A jeśli macie coś do Vicky to podpiszcie się imieniem i nazwiskiem albo wyjaśnijcie sobie to z nią.^^ Bo chyba wszyscy nie muszą czytać waszych niemądrych komentarzy? Oczywiście czekam na nową notkę!! ;) ^^

Pozdroo! ;-)

Anonymous said...

ohhhh angieee
glupota rowna masie

A. said...

wiesz co...nie kompromituj się dziecko ;]
może wyślij mi maila z tą rozmową ;]

btw. masz coś do mojej masy?

Anonymous said...

ktos powiedzial ze ta rozmowa byla mailem, dziecko?
idz sie lepiej poucz do matury, ja stad spadam bo nie chce mi sie na twoja falszywa gebe patrzec

A. said...

przeczytaj uważnie co napisałam :]
możesz mi napisać gdziekolwiek.

Joan :) said...

jak Angie jest według Ciebie taka głupia to po jaką cholere z nią rozmawiałaś? Weź się dziecko ogarnij i zajmij się przygotowaniem do swoich testów gimnazjalnych.

Allyst said...

"Angie mówią do mnie tylko przyjaciele, więc nie mów tak do mnie SUKO!"
to jak potencjalni rozmówcy mają się do Ciebie zwracać jeśli nie po nicku??

A. said...

dla takiej suki jak Ty jestem Pani ;]
poza tym Twój język wskazuje na Twój niski wiek.

uradlo said...

a twoj wskazuje na wysoka mase
zrob cos dla ludzkosci i przestan zajmowac tyle miejsca

Allyst said...

Widzę, że się rozkręcasz. To już każdy komentujący to dla Ciebie suka? Jakbyś nie zauważyła nie jesteście tutaj z anonimem same :P

kukimonster said...

łooooo jakie riposty tu lecą, moja babcia ma lepsze

Allyst said...

@ kukimonster fajny nick xD

kukimonster said...

a dziękuję :)

A. said...

suką jest ta, która pisze nieprawda ;] i to do niej adresowane. sorry.

A. said...

Może Ty jesteś chuda i piękna, ale mądra nigdy nie będziesz ;]

woor said...

i ty chcesz cos mowic o czyims stylu pisania? nie no, przeczytaj jeszcze raz twoja wypowiedz. zalosne.
a o ile mi wiadomo to ty do niedawna za vicky nie przepadalas lagodnie mowiac

kukimonster said...

Angie a wiesz ze wyzywajac kogos znizasz sie do jego poziomu i podejmujesz walke? Tak sie nie zachowuje dziewczyna z klasą ;)

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 321   Newer› Newest»