Thursday, April 02, 2009

Planica kolejne fotki

Heyka!
Post poniżej był prima aprilisowy, jednak zanim zdecydowałam się na Innsbruck to Marangoni w Paryżu należało do jednego z moich 3ch wyborów :)

Wczoraj byłam na drinku z Gatschem, pomógł mi z jedną rzeczą na Uni, a potem tylko gadaliśmy o wszystkim. Lubie Gatscha za to że jest bardzo szczerym człowiekiem.

Poniżej wiecej fotek z Planicy.




















Jutro dam ostatnią część fotek, oczywiście mnóstwo Schlieriego będzie.

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

74 comments:

Anonymous said...

Wiadomo było, że to żart, bo Ty i Paris?? pfff

Anonymous said...

Macie maila Gregora,tego potrzebnego do msn?Co chwilę czytam,że ktoś ma,ale nie chcą dać.

Anonymous said...

w paryzu by sie zesrali. nie lubia grubasow, w nic bys sie tam nie ubrala. i uwazaj jak tam jezdzisz ze swoimi podrabianymi ciuchami, grozi za to grzywna kary i wiezienie.

Celine said...

Vic ładnie wyszłaś na przed ostatnim zdjęciu =D

bułka ze smalcem said...

Vicky, przyjazna rada - zrob cos z zębami, jedynki masz straszne, wygladaja jak martwe i sinieją. nie wiem czym to jest spowodowane, ale bardzo Ci to szpeci usmiech

Kara said...

hahaha i moze pewnie jeszcze napisal ze chce sie umowic to sie umawiajcie, powodzenia:P:P::Pbuhahahahahahaha

Anonymous said...

A czy ktokolwiek napisał, że w to wierzy? Chyba niee

Anonymous said...

Cześć Vicky
Masz rację, że mieć wokół siebie ludzi szczerych, nie zakłamanych, bez fałszu to prawdziwy skarb...
Dzięki za kolejną porcję fotek:)

Anonymous said...

A kto to ten Gatsch?

Anonymous said...

Były austriacki skoczek, servismen austriaków, a teraz szwajcarów. najlepszy z wszystkich.

Anonymous said...

Vicky czemu skasowałaś komentarze z emailem Gregorka? nie dasz się innym dziewczynkom pocieszyć? Nie zabieraj go tylko dla siebie grubasie.

Anonymous said...

Vicky odpowiedz czy Goldi jest nadal z Astrid?

Ina said...

Może to był jednak prawdziwy e-mail skoro tak szybko zniknął :]

Anonymous said...

Tak są.

Pati

Anonymous said...

No może i tak...a gwiazda Vicky nie chce nam pozwolić skontaktować się z Gregorem ;(

KrEjZoLkA said...

JEST DUŻO SZLIRIEGO ALE CZAD :D

Tylko Vicky po Polsku said...

sciagnelam, bo ogolnie maile wszystkie sciagam, a chodzi glownie o spam. czy to jego czy nie, to sie same zastanowcie czy takiego latwego by mial.

Anonymous said...

jest tak pusty, że wszystko możliwe

Anonymous said...

Czemu jest pusty???

Anonymous said...

Bo jest głupi i nie potrafi się oficjalnie przyznać, że kogoś ma tylko kłamie i po co to?
tak kochane załamcie się teraz bo wasz Bóg sexu kogoś ma i go kocha :)

Anonymous said...

To, że ma laskę, to juz wszyscy wiedzą. Myślałam, że na innej podstawie sądzisz, że jest pusty.
A nie na podstawie tego, że ukrywa laskę..

Anonymous said...

Nie tylko o to chodzi jego rozmowy z innymi są po prostu żenujące i żadna normalna osobą nie powinna tak mówić o innych w ogóle ich nie znając to świadczy tylko o nim.
Ja już takie zdanie sobie o nim wyrobiłam i go nie zmienię. Dla mnie jest pustym bachorem który myśli, że wszystko mu wolno.
Mam nadzieję, że w końcu ktoś utrze mu nosa i pokaże gdzie jest gówniarza miejsce.

Anonymous said...

Nie tylko o to chodzi jego rozmowy z innymi są po prostu żenujące i żadna normalna osobą nie powinna tak mówić o innych w ogóle ich nie znając to świadczy tylko o nim.

Ale o kim??
Słyszałaś, jak to mówił??

Tylko Vicky po Polsku said...

Bachorem, ok moze mozna go nieraz nazwac (sama tego jednak nie zrobie bo z zachowania do mnie tak nie sadze), ale czyms co nie mozna Gregora nazwac to jest "pusty"....

Anonymous said...

Vicky - to jak to jest z tym obgadywaniem??
Bo juz nie pierwszy raz słyszę, że on często komuś tyłek obrabia..

Vicky M said...

Gregor poprosty mysli co mysli, i mowi to. Jezeli twierdzi ze ktos jest idiota powie to.

Anonymous said...

Prosty mail?To znaczy jaki,bo nie widziałam?Wiecie co ja nie wiem po co to robić.Połowa fanek ma tego maila,ma go w znajomych na msn,ale się nie podzieli,bo dostałą od kogoś innego,a na koniec się okaże,że wszyscy mają od jednej osoby,która mówi im,żeby innym nie dawać...

Ina said...

Lol rozśmieszyło mnie to, że ktoś napisał iż Gregor jest "głupi" bo nie umie się przyznać, że kogoś ma. Śmiechu warte :] To jest jego osobista sprawa. Jeśli ma dziewczynę i nie chcę jej pokazać to może po prostu chce ją chronić? Nie musi od razu się z nią wszędzie pokazywać. Może chcą więcej prywatności, tak ciężko to zrozumieć? Ja mu się wcale nie dziwię. I to nie znaczy, że jest głupi bo nie potrafi się przyznać, może po prostu NIE CHCE? To jego wybór. To jego życie. Więcej luzu dziewczyny!
A Vicky napisała, że Gregor mówi co myśli. I słusznie, przynajmniej jest szczery a nie komuś słodzi a myśli co innego.

Anonymous said...

Po co Wam tej e-mail do Gregora?Będzie przez to szczęśliwsze jeśli do niego napiszecie? Później się wszyscy dziwią,że jest niemiły itp.Jakbyście ciągle były zasypywane dennymi pytaniami ,to też byście miały dosyć.Na szczęście są normalne osoby,które chcą pogadać ot tak,ale wiadomo,że jak się tu napisze tego maila,to może się dostać w tzw. niepowołane ręce.
Anka
P.S. Żeby nie było,nie mam jego e-maila :)

Anonymous said...

Tylko pytanie dlaczego nie powie komuś prosto w twarz, że jest idiotą tylko gada za jego plecami? Sama byłam świadkiem takiego zdarzenia.
Kinga

Anonymous said...

naprawdę, byłaś świadkiem??!!!
To dlaczego go o to nie zapytałaś tylko teraz sama obgadajuesz...!!

Anonymous said...

A o kim tak mówił???

Anonymous said...

http://img18.imageshack.us/img18/2721/proszek.jpg Jakby ktos mial jeszcze jakkies watpliwosci

S

Anonymous said...

Tylko czy to aby na pewno jest rozmowa z "prawdziwym" Gregorem. Z pewnością na MSN nie brakuje podróbek którzy podszywają się pod Gregora :]

Anonymous said...

No właśnie ;P Ostatnio Gregi miał opis na MSN : " Złamane serce :| "

Anonymous said...

Po pierwsze skąd wszyscy wiedzą, że ma dziewczynę?
Po drugie mimo wszystko równie dobrze ja mogę na MSNie być jakimkolwiek skoczkiem i nikt mi tego nie udowodni! (ha tak na prawdę to ja Arthur Pauli i robię sobie z was jaja xD)
Po trzecie - na prawdę to są poważne życiowe problemy i Vicktorio sądzę że powinnaś pomóc jakoś młodszym koleżanką odpowiadając na nie bo przecież bo nocach spać nie mogą!
^^ The End
PS. Jakby ktoś nie wyczuł,jest w tym komentarzu bardzo dużo ironio, i bynajmniej nie jest moim celem urażenie autorki :)
AN

Anonymous said...

Albo ja nie potrafię szukać, albo to totalna ściema, bo po wpisaniu tego maila w wyszukiwarce msn pisze, że niczego nie znaleziono!

Anonymous said...

Ja wpisałam ten e-mail i mi znalazło :] Nawet ta osoba jest teraz na msn online :] Ale czy to "prawdziwy" Gregor to nie wiem i jednak wątpię aby był to on :]
A co do jego dziewczyny to jakoś mi się w to wierzyć nie chce, nawet po tej rozmowie na MSN. To mógłby być każdy, bo co za problem założyć takiego e-maila?
No ale jeśli to prawda to życie mu dużo, dużo szczęścia! :]

Anonymous said...

Aaa...i wątpię aby Gregor ot tak powiedział to pierwszej lepszej dziewczynie z którą by rozmawiał. Jak się nie przyznaje w wywiadach to co dopiero na MSN :]
Takie moje skromne zdanie...

Anonymous said...

Kurde teraz będziecie do przyszłego sezonu prowadzic śledztwo czy ma laskę :D

Anonymous said...

Ja nie będę napisałam tylko swoje zdanie, to jego życie :]

Anonymous said...

Yaaa! Znalazło go! Ale to byłoby na mój gust za proste!
Nie ma siły Vicky, teraz to się musisz określić, czy to on, czy nie on, bo to na twoim blogu się sprawa wysypała! Głupio wyszło, ale facet będzie miał przechlapane jak te wszystkie puste panny z Twojego bloga zaczną mu głowę zawracać.

Ina said...

Moim zdaniem to też byłoby za proste, no ale kto wie ;]

Anonymous said...

Jesli chodzi o ta rozmowe na MSN to nie rozmawial z jakas pierwsza lepsza laska a prywatnie znajoma dziewczyna :P

S

Anonymous said...

hehe jaja to będą, jak się okaże że ten mail to nie 3S-a :D
I laski nie piszcie do niego, bo zmieni maila, a tak przynajmniej będzie można sobie jego opisy poczytac.. (jeśli to on oczywiście)

Ina said...

To jeśli prywatnie znajoma Gregora to z pewnością wiedziałaby czy ma dziewczynę czy nie :]

Anonymous said...

Przeciez napisała, że zna odpowiedź na to pytanie, ale na forum laski się zastanawiają i czy może oficjalnie napisac!!!

Anonymous said...

Hmm na razie go nie znalazłam.Bo jak wpisuję w wyszukiwarkę to nic nie ma,a jak go dodałam to nie ma tego zdjęcia co w tym linku.Chciałam tego maila,żeby sprawdzić czy to prawda o tych wszystkich opisach,czy może ktoś się podszywa,bo nie zamierzam pisać do niego,jak niektóre dziewczyny,próśb typu:czy będzie moim chłopakiem.Jak ma dziewczynę to ma,chociaż niektórzy twierdzą,ze tam jest błąd językowy,no ale on przecież anglikiem nie jest :) więc może się specjalnie pocieszają.Nie znam tak super anglika czy niemca,żeby do niego zagadać,zresztą zbyt wstydliwa jestem :D,ale dzięki za maila.Możesz napisać jak go dokładnie znalazłaś,jego opis,bo wpisywanie adresu w wyszukiwarkę nic nie daje.A tak poza tym,po co jego znajoma wchodzi na takie blogi i fora,gdzie dziewczyny piszą,ze go uwielbiają itp.Skoro go zna,to nie musi chyba o nim czytać jeszcze w internecie,wchodzić regularnie na blogi...

Pancake said...

serio wy jestescie jakies nienormalne, zeby komus tak grzebac w zyciu prywatnym.

zastanowcie sie nad soba co wy wyrabiacie, V. dodaje notki ze zdjeciami roznych skoczkow a wy 50 komentarzy zostawiacie o tym czy Gregor ma dziewczyne. Idzcie do kina czy na piwo, zaczerpnijcie swiezego powietrza i dajcie sobie spokoj, co was to obchodzi?

bedziecie lepiej spac w nocy wiedzac ze ma dziewczyne albo ze jej nie ma?



poziom godny naszej klasy - tam sa fikcyjne konta skoczkow zagranicznych i kretynki sie tam wpisuja z gratulacjami za udane zawody albo pytaja ich czy maja gg, jestescie dokladnie takie same. dno dno dno i nic wiecej.

Anonymous said...

Ok już wiem,nie mam uprawnień od jego zdjęć.Hmm od razu ma opis "thanx a lot Silvia!!!!" Nie wiem ale mi tu zalatuje,że to nie jest jego profil,tak jak sądziłam.

Anonymous said...

Zgadzam się z tobą.Ma to ma i to jego sprawa.Skoro ją wybrał to pewnie jest ok,nie jakaś fanka.Dobrze,że nie widzicie zdjęcia bo by się dopiero zaczęło,jaka ona brzydka itp.Ja cenię go jako skoczka i nie zamierzam mu wysyłać informacji jak napalone fanki.Naprawdę jak czytam niektóre komentarze to mam dość,tu piszecie,że ma dziewczynę i się załamujecie,a,a gdzie indziej wmawiają sobie,że to plotka,bo też nie chcą żeby to była prawda.Musicie się pogodzić.

Anonymous said...

@ Anonymous said...

Jeżeli chcesz widziec jego opisy musisz sobie załozyc jeszcze maila na www.hotmail.com i zaprosic go sobie tam do profilku. i wtedy wchodzisz w jego profil i widzisz opisy ;)
A CO DO tego czy Gregi ma laske czy ine to naprawde jego sprawa. ;)
I w 100% to jest on ;) ...

W.

Anonymous said...

@Pancake
Na piwo mają iść?Przecież nie mają 18 lat! :)

Pancake said...

Nie wiem czy w ogole zdajecie sobie sprawe z tego, ze takim zachowaniem i robieniem z Gregora gwiazdy i grzebianiem mu w zyciu prywatnym robicie mu krzywde. To jest SPORTOWIEC a nie paris hilton czy kim kardashian dla ktorych kazda wzmianka w prasie jest lukratywna i podsyca ich kariery, wy takim czyms te kariere gasicie. Gregor juz przez wielu przestal byc postrzegany jako skoczek narciarski, a zaczal byc "gwiazdorkiem". PRZEZ WAS! przez jego napalone hot13 ktore wyrabiaja mu taka opinie.

srednio co drugi skoczek, ktory robil za gwiazdora - szybko skonczyl lądując na buli. O lądowaniach w barach i pubach juz nie wspomne bo mam nadzieje ze Schlieri swoj rozum ma.

Pozdrawiam normalnych.

:) said...

DZIEWCZYNY to nie jest prawdziwy Gregor!
To tak dla informacji ;)
Ale jesli ktos wierzy ,to powodzenia.
A ktos z was wie moze kiedy ten Gregor nauczyl sie polskiego.
Gratuluje.

Anonymous said...

A to obojętne jest czy mam windowslive.com czy hotmail.com bo wybrałam w czasie rejestracji to pierwsze,bo wydaje mi się,że jest to obojętne.

Tylko Vicky po Polsku said...

.

Anonymous said...

Ej czy tylko w Polsce są tak głupie niektóre fanki...

Pancake said...

co tam Vicky? :)

Anonymous said...

Haha xD Z tego co mi wiadomo to Gregi na swoim iPhonie pisze po polsku xD oststanio pytalam co umie mówic po polsu to zaczoł sie jąkac a potem napisał cos takiego : Jestem boki ! ( haha napisałem to na swoim iPhonie ..lol) "

Anonymous said...

Niesamowite, jak wszyscy go tutaj dobrze znają........:)

Anonymous said...

A zreszta mam ta pewność ze to on ;P Bo istenieje juz cos takiego jak "kamerka internetowa"
Pozdrawiam !

Pancake said...

wypowiedzi godne gimnazjum. srednia wieku nie przekracza tu 15 lat. daje glowe.

martula said...

nie ma to jak poprawić sobie humor na koniec dnia xDDD
dziewczyny jestescie "wielkie" juz wiem gdzie wchodzic aby miec dobry humor... czytając wasza zacięta dyskusje na temat Gregora chce sie płakać... ze smiechu :PPPP

Anonymous said...

A mi najbardziej żal tych lasek, które piszą: Mnie nie interesuje czy ma laskę itp.
A naprawdę z zapartym tchem śledzą każde info na ten temat..

Anonymous said...

"Anonymous said...: Kurde teraz będziecie do przyszłego sezonu prowadzic śledztwo czy ma laskę :D"
A to jest dobre hahha !! xD


Biedactwa co wy musicie przezywac jak wam robią tymi komentarzami taki młyn w głowach: Anonymous 1.: To na 100 % jego e-mail
Anonymous 2: To sprawdzone, to na pewno nie jest jego... i tak dalej
hahahahahaha zal mi was naprawdę ;)), dlatego też mam nadzieję, ze nie bedziecie musiały zbyt długo żyć w takiej niepewnosci ;];];]
P.S czy wy naprawdę nie macie co robić??

Anonymous said...

Poza tym musisz byc przygotowana na zazdrosne faneczki, ktore otaczaja Gregora ze wszystkich stron i chca sie dowedziec o jego msm, rozmiar i smak jego....
Nawet w głupim teście na facebooku ktoś ma z was niezła polewkę ;p

Anonymous said...

Mi serio nie obchodzi czy ją ma czy nie,bo i tak z nim nigdy nie będę,a poza tym wydaje mi się być zarozumiały.A ci inni,którzy tu wchodzą i mówię,że inni nie mają co robić,co sami tu robią,po co tu wchodzą?Ja nie wchodzę na blogi o kimś kto nie interesuje mnie...Paranoja się tu zrobiła.

Pancake said...

ale to do kurwy nedzy nie jest blog o Schlierim, albo ja nie umiem czytac.

Ina said...

Pancake po co się bulwersujesz? Wywiązała się dyskusja i tyle.

Pancake said...

racja, szkoda nerwów, my bad.

Anonymous said...

Boże, jakie wy jestescie puste ....
Gregor nigdy nie mial w opisie 'thanks a lot silvia' czy coś w tym stylu ani nie mial nic po polsku opisu, jedyne co Greg umie po polku napisac to cos w stylu 'poprosche jedno pivo' :P ale nic w stylu 'jestem boski' nie wiem skad to wytrzasnełyscie .......
Mail Grega jest tak latwy to odgadniecia, ze az zal mi Was jak czytam ze nie mozecie go znalezc :P
a i to nie jest jedyny mail Grega, ma tez inny nie dla fanow :P

Ina said...

Pancake dokładnie, szkoda nerwów :]

Spring said...

Już wam Vicky napisała

.

kropke czyli kropke,
sama mam 15 lat ( przecież nie ma sie czego wstydzić, tylko malolaty dodają sobie wieku)
meil do Gregora mnie nie interesuje.

Skończcie uż tu pisać, przerzućcie sie na interie, pomponik czy pudelek ( ? ;)) i opisujcie
afery z nim związane, np. jaki miał opis na msn czy na skypie czy na czymś takim.

a tak na serio to calkiem fajnie że ktoś sie nim aż tak interesuje, że tyle fanek ma, wszyscy o nim tyle wiedzą :)
fantastic.