Sunday, April 19, 2009

Spowrotem w Innsbrucku :)


Podchodzimy do lądowania w IBK, Bergisel

Dziś wróciłam do Innsbrucka, po dwóch tygodniach w Szwecji. Pierw jechałam 13 minut pociagiem z Malmoe na lotnisko w Kopenhadze (przez most), potem leciałam z Kopenhagi do Wiednia, w Wiedniu miałam przesiadke i leciałam do Innsbrucka. Tym razem leciałam Austrian Airlines, bardzo dobra firma lotnicza z mojego doświadczenia.


Lotnisko Kastrup, Kopenhaga


Start z Kopenhagi

Wylądowaliśmy we Wiedniu


Impreze Schlieriego nie mogłam dać bo w Szwecji nie miałam zdięć ze sobą, ale spróbuje w ciągu wieczoru wrzucić notkę z tego wydarzenia.

A co do chatcie na MSN:ie to mam nadzieje że wszyscy dostali odpowiedzi na swoje pytania, i ewidętnie widać że juz jak się nie jest do końca anonimous, to głupot nikt nie pisze.

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

57 comments:

Anonymous said...

Smierdzi nuda.

Anonymous said...

no właśnie dawać dyskusję jakąś:D

Gorfia said...

Spowrotem?? lol

Anonymous said...

buahahahahaha

Anonymous said...

Hmm to może jak nie ma tematu, to porozmawiamy o penisie Gregorka??

Anonymous said...

Fajny widok przy lądowaniu na lotnisku w Innsbrucku :)

Anonymous said...

Uwielbiam penisa Gregorka :D

Anonymous said...

dziecinada z tym penisem. to juz nawet nikogo nie bawi.

Anonymous said...

Co do ostatnich komentarzy w poprzedniej notce to pytałam o rozmowy z tego względu, że ja w tym czasie nie mogłam być na MSN, żeby porozmawiać z Vicky.

Anonymous said...

Za co 3s tak lubi Sylwię G.???

Anonymous said...

Anonymus- Moze dlatego, ze jest normalna fajna dziewczyna?

J.

Anonymous said...

normalna, fajna dziewczyna? loool, nie kpij :) to bitch jak wszystkie inne, a gregor jej wcale nie lubi, zapytajcie grega jak nie wierzycie

Anonymous said...

Dajcie tym dziewczyną spokoj!!! Naprawde nie macie innych problemów czy Gregor lubi Vicky, Sylwie itd?? Moze zapytajmy czy was lubi.. ciekawa jaka była by odpowiedz.

Anonymous said...

Anonymus- może nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Lubi ją i to jest tylko jego sprawa czemu. A ty ja tak znasz, że wiesz jaka jest?
J.

Anonymous said...

Ja mogę napisac na podstawie tego, co pisze na blogu, że patrzy na innych z góry, obraża i wyzywa, a ty @J pewnie jestes jedną z jej psiapsiółek albo innych lizodup.

Anonymous said...

Nie jestem, jestem niczym Szwajcaria albo Norwegia, a na blogu każdy może pisać co się żywnie podoba komu podoba.
Hawk.
J.

Anonymous said...

komu podoba* miało być ;]

Anonymous said...

Najzwyczajniej w świecie zazdrościcie. I szkoda mi was, bo nie umiecie tego robić z klasą. Trudno się mówi... ;|
AN

Anonymous said...

Oczywiście, że zazdrościmy.
Ale to nie zmienia faktu, ze Sylwia G. jest niemiła, fałszywa i na;ezy do klanu Muni.

Anonymous said...

Nie znam Sylwii osobiście,ale ona sama się przyznała do tego,że nie jest aniołkiem i ma trudny charakter(oczywiście użyła innych słów).Przecież nie musi wszystkich lubić,prawda?I nawet jeśli doszła do jakiś znajomości przez łożko ,to co wam do tego?Jej macica,jej życie ,jej konktakty i jej problem.
I tak się zastanawiam kogo ten Gregor lubi?Kolegów z drużyny nie,Vicky nie,Sylwii nie. Z pewnościa nie ma też żadnych kolegów ;]
K.

Anonymous said...

Kyrje elejson!
[quote]Anonymous said...

Oczywiście, że zazdrościmy.
Ale to nie zmienia faktu, ze Sylwia G. jest niemiła, fałszywa i na;ezy do klanu Muni.[/quote]

A jaka może być jeżeli do czyneieni ma z takimi pannami jak wy? Po za tym, życie to dżungla przetrwa tylko najsilniejszy. Cały czas nie można być miłym, grzecznym i uśmiechniętym.
AN

Anonymous said...

życie do dżungla - pozabijałybyście się, zeby was tylko pruli. Nie macie własnych facetów, bo wolicie, zeby was pruł jakiś Morgi czy inny "sławny i bogaty". Wszystkie te Sylwie, Munie i inne panienki tylko czekaja az je ktorys po pijaku obroci, bo to dla nich spenienie marzen. I nie pierniczcie, ze tak nie jest, bo jak sie jezdzi na skoki, to sie idzie na zawody, a nie zalicza wszystkie zakrapiane imprezy po kolei!!!

Anonymous said...

Vicky ja nie wiedzialam ze Ty i Mary Maka (a raczej Mania) to takie wielkie przyjaciolki?????

Anonymous said...

Ok, jezdzi sie na skoki, ale jesli ma sie możliwosc bycia na imprezach, to dlaczego maja rezygnowac z tego? I znowu temat schodzi na tematy puszczalskie, to jest ich zycie wiec zainteresuj sie wlasnym lozkiem, a nie innych. Bo niekoniecznie to co mowisz moze byc prawdziwe. Bo na swiecie istnieja rowniez normalne fanki skoskow, a nie same 'bitches' i tym podobne.
J.

Anonymous said...

hehehe..... Mary, ta to jest dopiero. W Planicy to nawet pod skocznia nie stoi, tylko z boku przy zejsciu skoczkow/trenerow i foty pstryka jak siksa. A wieczorkiem na imprezki i..... komu loda komu bo ide do domu!!!!

Anonymous said...

dziewczyny polecam cytat: "tyle o sobie wiemy na ile nas sprawdzono".. Dam sobie reke odciac, ze gdybyscie mialy szanse isc do lozka z jakims skoczkiem, trenerem etc., to bez zastanowienia byscie to zrobily. A ze poki co nie mialyscie takiej mozliwosci to krytykujecie.

Anonymous said...

podpisuje sie pod komentarzem o Mary.
100% prawdy!!!!

Anonymous said...

CZY KTOŚ WIE DLACZEGO BLOKUJE SIĘ SZWEDZKA STRONA TEGO BLOGA? WSZYSCY TAK MAJĄ CZY TYLKO JA :(

Liv said...

Lubię latać AUA, jednak zastanawiam się co się stanie, jak pójdzie pod młotek do Lufthansa... heh.. :)

Anonymous said...

Mógłby ktoś podać namiary na blog Sylwii G.? Chętnie sobie wyrobię zdanie w oparciu o lekturę :)
IS

Anonymous said...

Wskakuje czy wyskakuje z łożka skoczków, who cares about it?! Jeśli tak ktokolwiek robi to jest jego własna sprawa, i zapewne nie przejmuje się takim gadaniem, ani prawieniem przez morałów. A jeżeli zachowuje się inaczej to też jego sprawa! Ktoś jeździ na zawody oglądać skoki, ktoś inny ogladnie je w domu w TV, jeszcze ktos inny jeżeli ma możliwość pójdzie na party i będzie się dobrze bawił. Co kogo do cholery to obchodzi co on robi.... :|

Vick, ja osobiście polecam ci KLM gdybyś gdzieś leciała. Dobre linie :)
AN

Anonymous said...

Czy jest jakakolwiek laska związana ze skokami, która nie obróciła zadnego skoczka??
Jesli nie ma, to moze im rzeczywiścieb tak trudno się oprzec i my tez bysmy się nie oparły..

Anonymous said...

Gregor lubi tylko siebie:)

Anonymous said...

ja miałam okazje isc ze skoczkiem do łozka , a jednak nie poszłam:)wisdac sie da:)

Anonymous said...

dziewczynko ktora tak zaciekle bronisz lasek pokroju Vicky, Mary, Sylwia etc., to do Ciebie:
Jasne masz racje, kazdy moze robic co chce, jego broszka. Ale..... tak jak one robia co chca, tak reszta moze to komentowac i myslec o nich co chce. Dlatego jest ten blog i masa innych, dlatego istnieja pudelki, nocoty i takie tam.

Anonymous said...

popieram!!! bo jesli ktos zaklada blog i opisuje co sie robilo, jesli ktos daje foty na n-k, tu i tam, to prowokuje komentarze.

Anonymous said...

hahah co to jest klan Muni? hahahaha ;]

Anonymous said...

"Dlatego jest ten blog i masa innych, dlatego istnieja pudelki, nocoty i takie tam."- Jak mniemam, ten blog jest o zyciu Vicky, a przez jej stycznosc ze skoczkami posrednio takze o nich.A portale typu pudelek itd itd sa dla ludzi, ktorzy tak na dobra sprawe nie maja wlasnego zycia i pasa sie plotkami ze swiata "gwiazdeczek" napedzajac zainteresowanie nimi.

I owszem, mozna komentowac zachowania innych, tylko po co i w jakim celu objezdzac kogos i zajmowac sie jego mniej lub bardziej domniemanym zyciem erotycznym i pultac sie tym jakby to bylo cos niesamowitego.
I na koniec jeszcze jedna refleksja, dlaczego dostaje sie dziewczynom, ze sie puszczaja, a z nazwiska nie wymienicie skoczkow, ktorzy szukaja dziewczyn do towarzystwa? He?
J.

Anonymous said...

Po pierwsze, primo - jest to blog Vicktorii Murawskiej, i jak ładnie zauważył Anonymous blog jest do komentowania. Więc prosze, komentujcie to co opisuje jego autorka a nie wyciagacie jakieś dziwactwa i dyskutujecie o nich (chociaż nie wiem czy można momentami wymianę tych zdań nazwać dyskusją)
Po drugie, secudno - portale typu pudelek, kozaczek i inne są przeznaczone dla pewnej grupy odbiorców. Nie chce nikomu ubliżać, ale raczej inteligencja na tego typu strony nie zagląda. I nigdy nie obiło mi się o uszy, żeby było tam wspomniane coś o tym kto powiązany ze skoczkami (i samymi skokami jako sportem) przespał się z nimi.
Po trzecie - dziewczynką może to ty jesteś.
Po czwarte - popieram J. Skoro już tak wszystkowiedzące niektóre osoby są, to dlaczego konkretów nie podacie?
AN

Anonymous said...

a z nazwiska nie wymienicie skoczkow, ktorzy szukaja dziewczyn do towarzystwa? He?

Bo musiałybyśmy prawie wszystkich wymienic???

Anonymous said...

Ja gdybym miałą okazję, to odmówiłabym jakiemuś kozakowi z czołówki, tylko po to, żeby zobaczyc jego głupią minę :D

Anonymous said...

Ej szczerze dziewczyny! po co wy tutaj to wszystko wypisujecie skoro to spływa cienkim sikiem po Vicki, Muni i Sylwii itp .One się z was śmieją ze jestescie az tak zalosne!

Anonymous said...

Ha a ja pojade na skoki i bede sie pieprzyla z kazdym skoczkiem jakim tylko bede mogla bedzie wejsciowka vip wiec bedzie latwiej... Jak wtedy zrobie o sobie bloga tez bedziecie tak wiernie do mnie pisac? ^^

Pinacolada

Anonymous said...

Ale przeciez nikt tutaj nie oczekuje, ze którakolwiek z dziewczyn zmieni swoje postępowanie czy przejmie się tym, co tutaj piszemy.

Komentujemy to bez żadnej szczególnej przyczyny, tak samo jak komentuje się fakt, ze sąsiad kupił sobie nowe auto czy ma nową laskę.

Zresztą może będąc na miejscu takiej Vicky robiłybyśmy to samo.
Ja nie napiszę, ze w 100% nie.

Anonymous said...

Ej szczerze dziewczyny! po co wy tutaj to wszystko wypisujecie skoro to spływa cienkim sikiem po Vicki, Muni i Sylwii itp .One się z was śmieją ze jestescie az tak zalosne!


Pewnie tak jest. I bardzo dobrze.
AN

Anonymous said...

Raczej tak nie jest, bo kazda z tych panien, jeśli się o niej wspomni w wiadomym kontekście, od razu się tłumaczy, bądź na blogu Vic, bądź na swoim.
Tak je to nie obchodzi..

Anonymous said...

A winny się zawsze tłumaczy.....

Anonymous said...

No Viki to się raczej nie tłumaczy. Z niej to spływa, z innych może nie. Ale fakt faktem to ja szczerze myślę że dużo z tego co można przeczytać na temat Viki to tylko plotki.

A.J

Anonymous said...

oczywiście, że to po nas spływa ;] mamy przynajmniej z kogo się śmiać lol ;]

Anonymous said...

oczywiście, że to po nas spływa ;] mamy przynajmniej z kogo się śmiać lol ;]

Munia is it U?:)

Linka said...

Nie, to nie byłam ja, ale to ja teraz - Munia, Muńka albo Mumia - jak kto woli. Chciałam tylko powiedzieć, że Klan Muni nie ma jeszcze stałej obsady, ale na wasze szczęście niniejszym ogłaszam casting. Jednakowoż zaznaczam, że role Rysia, Maćka, Grażynki, Bożenki i Krystyny już zostały obsadzone, ale reszta jest do uzgodnienia. :)
Pozdro z Wąskiej :D
P.S. Nie macie jakiegoś życia poza skokami? Rodziny, przyjaciół, szkoły, nałogów? Zajmijcie się kontemplacją bardziej wartościowych fenomenów życiowych, chociażby już tym oglądaniem "Klanu". ;) (nie mojego)

Unknown said...

Munia słonko Ty moje:*
Ja mysle ze w Twoim klanie gram głowną role poniewaz Ty i ja ostatnio najczesciej jestesmy tutaj wymieniane.

Kochane moje juz lece na bloga wypłakiwac te krzywdy ktore mi tutaj czynicie.

Popieram.. poogladajcie sobie np randke w ciemno.. jakies wartosci wyższe z tego być moze wyciągniecie.

Pozdrawiam,
Wasza ukochana Sylwia.

Anonymous said...

hehe uderz w stół, a nożyce się odezwą..

Anonymous said...

a twoim zdaniem ile mozna sluchac obelg na swoj temat? chyba w koncu kazdy by sie odezwal;]

Anonymous said...

W takim razie nie prowadźcie blogów. Wy to wszystko rozdmuchałyście.. Ja np. na adres bloga Vicky natknęłam się na jakimś forum.. Widocznie zależy jej na rozgłosie..
A jeśli uważacie, że to nie stwarza pewnej kontrowersji i nie zostanie skomentowane (i to nie zawsze kulturalnie), mylicie się. To może Wam się nudzi, bo kto normalny będzie puszył się znajomością ze skoczkami? Chyba, że chcecie nam przekazać jakieś głębsze treści? Bo oprócz banalnych tekstów nie doszukałam się niczego wartościowego. Ale może nie jestem spostrzegawcza. Jeśli tak, to mi przykro.
P.A.

Anonymous said...

P.A. Twoj post jest tak bezsensowny ze z calym szacunkiem ja sie nawet zaczełam smiac.

Po cholere im to piszesz. Nie chcesz nie wchodz na blog Vicki, Sylwii, Muni itp skoro Ci sie nie podobaja.
Powiedz czego ty szukasz co?
Dobre porady to w "Pani Domu" poszukaj a nie na jakichkolwiek blogach.
Gdyby nie interesowały cie "inne" strony skoczkow poprzestałabys lekture na skijumping.pl

Miss Imposible

Anonymous said...

ALE JA NIE MAM BLOGA! munia.