Friday, April 10, 2009

Wesołych Świąt Wielkanocnych

Żurku smacznego, baranka cukrowego. Pisanek wymarzonych, świąt mile spędzonych. Dyngusa mokrego i wszystkiego bardzo udanego.

Zdziwisz się - kto. Zdziwisz się - skąd? A ja Ci życzę wesołych świąt. Pomyślisz sobie - to jakaś bajka. A ja Ci życzę smacznego jajka. Czy jestem szczery? - nie miej obawy, bo również życzę miłej zabawy.


Macie jakies fajne rymowanki? Bo jest ich miliony :) Gdzie spedzcie Swieta? Ja, jestem w Szwecji, a co do imoprezy 3S to nie dalam bo akurat nie mam fotek ze soba, ale sprobuje je sciagnac z swojego serwera.

Buziak,

To Tylko Vicky
Szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

33 comments:

Pancake said...

fajnie piszesz po polsku, zeby zrozumiec musze czytac to dwa razy :)


grüßl

Anonymous said...

http://www.acapela.tv/Easter-1-bc9cb936a5184

Anonymous said...

Fajne życzenia.
A rymowanek jest tysiące w sieci. Wystarczy poszukać. Tylko jak się pisze z błędami jest ciężko znaleźć.

LunaRiddle said...

Dzięki za życzenia :)
Moje święta naturalnie spędzam w domu, w rodzinnym gronie ;)
Życzę Ci wszystkiego dobrego, dużo słonecznych dni i samego uśmiechu :)
Pozdrawiam cieplutko!

Monia. said...

Ja również życzę Ci wesołych świąt.
Święta spędzam w gronie rodziny :). A śmigusa dyngusa u kuzynki która mieszka nad stawem ;DD.xd Pozdrawiam:)).

Fledermaus said...

Wielkiej Nocy czas nadchodzi,
Cały dzień się każdy głodzi,
By móc jutro o poranku
Siąść za stołem przy śniadanku.
Zjeść kosz cały z jajeczkami,
Zającami i kaczkami.
A już następnego ranka
Wiadrem wody zlać baranka!

Życzy Natalia ; )

Unknown said...

WESOŁYCH ŚWIĄT :))

Tęczowych pisanek,
na stole pyszności.
Mokrego dyngusa,
wspaniałych gości.
Niech to będzie czas uroczy.
Życzę miłej Wielkiej Nocy! ;)

Anonymous said...

Wesołych Świąt Vic ;* !

olette9 said...

Na Wielkanoc od króliczka,
niech Ci wpadną do koszyczka
niezła kasa i kiełbasa,
radość życia, coś do picia
i na miłość chęci tyle,
by mieć wszystko inne w tyle.

:P

Nadia21 said...

Również życzę wesołych Świąt i mooookrego dyngusa!

Zabawne to jest, że zwracacie uwagę na to jak inni piszą po polsku,a sami zapominacie polskich znaków. Ubaw po pachy :D

Anonymous said...

ALe tu nie chodzi o polskei znaki, raczej o składnie itp. Bo te teksty na prawde ciężko się czyta.

Anonymous said...

A tak przy okazji to wesołych święt wszystkim!!

olette9 said...

Może to nie ona źle pisze, tylko z Waszą umiejętnością czytania jest coś nie tak? :P

R said...

makbet to samo chcialam napisac tylko nie wiedzialam jak to "ubrac w slowa" ;P

wesolych swiat!!!

Anonymous said...

zapewniam cię, że z czytaniem nie mam problemów. A te teksty ciężko się czyta. Ciężko, ale się da. Nikogo nie krytykuję - mówię jak jest.

majka said...

Dziękuje za życzenia i Tobie także życzę wesołego jajka:)
Wszystkiego dobrego z okazji świąt!
Ja święta spędzam w gronie rodzinnym w domu.

Pozdrowienia Vicky:)

Ina said...

Również życzę Ci Wesołych Świąt!

Anonymous said...

Słońca, szczęścia, pomyślności,
w pierwsze święto dużo gości,
w drugie święto dużo wody
to dla zdrowia i urody!
Mnóstwo jajek kolorowych,
świąt wesołych oraz zdrowych!

Anonymous said...

Wesołych :D
A święta z rodzina i w pracy:)
Moongirl

martula said...

również Tobie zycze wesołych świat spedzonych w rodzinnym gronie ;***

Beata said...

Wielkiej Nocy czas nadchodzi,
Cały dzień się każdy głodzi.
By móc jutro o poranku
Siąść za stołem przyśniadanku.
Zjeść kosz cały z jajeczkami,
Zającami i kaczkami.
A już następnego ranka
Wiadrem wody zlać baranka!:):):)

Beata

Anonymous said...

Ohhh jak wszyscy składają sobie życzenia, a po świętach Ci sami ludzie będą dalej wyzywać Vicky;/ Żal mi Was coraz bardziej.

Natalia

Sonja J. said...

Mange takk Vicky!

God Paske -
tusen kysser!

Sonja

Anonymous said...

Mogloby sie cos zaczac dziac bo zyczenia juz mi sie znudzily ;)

Anonymous said...

http://1.bp.blogspot.com/_H-_ThD_kWTg/SeJXZ3bFOLI/AAAAAAAADnw/rPoK6s5JO5A/s1600-h/IMG_0729.JPG ja rozumiem jesli bys chociaz figure miala hahaha

Anonymous said...

A czy figura jest najważniejsza..? Grunt to być sobą i czuć się dobrze w swoim ciele. ;) Mokrego Dyngusa! !

Anonymous said...

No skoro lubisz takie widoki i pol dupska ok xD

Anonymous said...

Nie no ja rozumiem czuć się dobrze w swoim ciele ale bez przesady są granice.

Natalia

Anonymous said...

ahahahahhaha o boze jaki walen na samochodzie, koszmar!!!!! kurwa ile ty wazysz?

Anonymous said...

czy to Wasz problem?
Jak dla mnie płeć przeciwna powinna martwić się jej wagą, ja z nią do łóżka nie pójdę to po co jej dogryzać?? Chyba, ze macie inną orientację...
Lanego Poniedziałku!!!

Anonymous said...

mnie nie razi nawet jej waga, moze nie ma na to wplywu, ale tam jej widac caly tylek, nie iwem jak mozna takie zdjecia wystawiac, to chyba swiadczy o pustocie i niebywalym mniemaniu o sobie, no i oczywiscie sklonnosciach do ekshibicjonizmu i rozwiazlosci - Vicky, widac ze lubisz ruchac ;)

Anonymous said...

Ale Vicky ma uda O.O
Jak któregoś kiedyś ściśnie, to straci przytomnośc :/

Tylko Vicky po Polsku said...

wiecie gdzie moim zdaniem jest wasz problem?

ze po prostu nie rozumiecie tego ze najwazniejsze w zyciu jest dobrze sie bawic i meic fun time, obojetnie, gdzie, kiedy i z kim. Objetnie jak sie wyglada, ile sie wazy, czy ile sie ma kasy.

Enjoy life!