Tuesday, October 07, 2008

No i po LGP 2008


Zakończny LGP 2008. W tym roku tak i jak w zeszłym odpowiednim zwycięscą, w tamtym roku Morgi, teraz Schlieri :)

Ale zaczniemy może pierw od Klingenthalu. Mieszkaliśmy w IFA Ferienpark, tak i jak dużo innych drużyn. Normalnie jednak ja tam nie mieszkam tylko z autami, no ale w tym roku było nas trochę ludzi ze stwierdziłam że IFA będzie lepszym miejscem niż przeszkadzanie autą w ich hotelu.

Ja, Jossan, Szczepan, Tad i Alice. Pierwszy wieczór spędziliśmy w Winter Garten, z drinkami i także w salonie gier :D Śmiesznie było, a jak był czas na spanie no to ja i Tad zaczeliśmy gadać i gadać, tak ja mam z Tadem, jak zaczniemy to nam się japy nie zamykają.








Nastepnego dnia pojechalismy po akredytacje dla Tada i Anki, moja mieli polacy i mielismy odebrać ją przed próbną, Tad jednak nie mógł znaleść hotelu no i w końcu na skoczni dopiero odebrałam. Kwalki poszły spoko, Mascht wygrał, Schlieri skakał wysmienicie no, ale to jednak jego skocznia :) Jeszczę było rozdanie numerków.










Wieczór spędzilismy spokojnie, na netcie posiedzielismy potem w pokoju, z Tadem oczywiście znów gadalismy pół nocy. Najlepsze Tada teksty że przypomina mu się Klingenthal 2006...hahaha... Tadzio na kolanach sprzątający po Morgim...haha... Tym razem Tadzio jednak sprzątał po sobie :P





Dobra musze uciekać, potem dam dalszą część Klingenthalu, tz. wieczorem.

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

9 comments:

Karlajn said...

Brawo dla Gregora :D
cóż więcej dodać, skakał znakomicie i teraz tylko zostaje czekać na PŚ :D

pozdrawiam ^^

Unknown said...

A przepraszam bardzo, co Tad musiał sprzątać kiedyś po Morgim;>?:D

Anonymous said...

domysl sie...

Unknown said...

Domyślam się ale nie wiem czy dobrze :P

Vicky M said...

napewno sie nie domyslicie, puder z dywanu....hahaha...

i ogolnie balagan..haha..

Anonymous said...

Jak to co? Sperme!!!! :P

Pozdrawiam z Warszawy!
Barb25

Anonymous said...

Vic, mam takie pytanko -> masz w planach zorganizowanie spotkania w Zako podczas PŚ [podobnego jak na lgp] ?? xD pozdrawiam ;*

Aneczka <33

Vicky M said...

Barb ty moja drga badz lepiej cicho, ja nie wiem co tam w Pragelato ja powinnam byla sprzatac zanim do lozka sie spowrotem polozylam ;)

---------------------------------------------------
@ aneczka:
Jak beda checi to cos sprobujemy wykombinowac :)

pozdrawiam,

Anonymous said...

Zdziro nie zapomne ci tego w Pragelato, uwierz mi ze ja sie wreszcie wybiore na jakies skoki gdzie urzadze ci kiche stulecia !!!! :P a uwierz mi, ja jestem dobra w przypalach !
Sluchaj czy ty masz jeszcze zdjecia z Pragelato? Wyslalabys mi je w wolnej chwili? Mialam je na plycie ktora gdzies zapodzialam ech a robie porzadek i wywoluje wszystkie foty!

Barb25