Sunday, October 12, 2008

Liberec part one

Wiem wiem wiem, powinnam dać opowieść o Libercu, ale serio jestem taka zalatana że szok. Od wczoraj mieszkamy w Aparthotel w Goetzens, w pokoju nazywającym się Tirol.

Jutro mamy długi dzięń, ale stwierdziłam że chociaż pokaże wam pierwszą część fotek z Liberca, a opowieść spróbuję dać jutro.

W hotelu Alice miała problem z akredytacją, a dla prasy powiedzieli że nie ma juz busów bo ostatni bus juz pojechal na skocznie, jednak ja się zjawiłam a ta pani tam "You are the polish team, right? The bus will be here in 5 minutes". Tad się nieźlę z tego nabijał, polish team..haha..a my to co?, ale powinnien być happy bo bezemnie by sie na skocznie nie dostał...haha...

Co do kwalek to była ładna pogoda, z Kasią spędziłam dużo czasu, jedzenie dla skoczków było jakieś dziwne, zupa jednak była spoko, ale dziwna. Pepsi Max była, stwierdziłam że ona dziwnie smakuję, no ale że ja ogólnie nie lubie Pepsi to stwierdziłam że OK. Jednak Tad też skomentował że jest jakaś dziwna a on uwielbia Pepsi, i jak spojrzeliśmy na date ważności to była ona do Stycznia 2008 roku, no spoko normalnie, dawać picie co jest prawie rok po terminie...

Kwalki wygrał ponownie Mascht, wyglądało jednak na to że wygra Jandys, ale Mascht jako ostatni skoczył i pobił skok czecha. Jandys najlepszy jak Mascht wyszedł "Fuck You, I've stood here for over 40 minutes, and then you just come an win!" oczywiście wszystko w żartach, ale śmieszne to było :P

Potem laski miały skakać, my chieliśmy pierw jechać do hotelu, bo jakies było 5 godziń, ale w końcu zostałyśmy, poobrabiałam fotki i po załatwiałam pare spraw internetowych. W między czasie także oglądnełam jeden odcinek The Hills, uwielbiam Lauren Conrad :D


Jandys prawie wygrał //// Schlieri i Koti

Mascht i Jandys

Mascht /// Simi

Dzięń dobry Thuri /// Piotrek

Schlieri, Koti /// Andy

Ulubiony ITA :D /// Skocznie

Collo :) /// MacKenzie i Ted

Tad podrywa laski /// Greg

Asan /// JAPONIA

Ilja /// Uhri

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

22 comments:

Anonymous said...

hehe zajebista jestes, ogladac the hills na skoczni;]

alanis

Anonymous said...

Współczucia z ta Pepsi ^^:D

Vicky M said...

no a co piec godzin maialam robic?!! tyle fotek az nie mialam :P

Anonymous said...

haha nie no trzeba bylo rzucic pomyslem to bym se tez obejrzala a nie latala tam i spowrotem i sie nudziła:D

Ala

Anonymous said...

Masz ryj cały obsypany pryszczami. Weź się umyj dziewczynolągu...[żal]

Anonymous said...

Ty wstrętna dsero chciaŁABYŚ SIĘ PRZESPAĆ Z WSZYSTKIMI, CO?? Idz do kosmetyczki lepiej "upheorf"

Anonymous said...

O boże. Lol. Masz żałosne notki i w ogóle beznadziejny blog. aaahh..po co ja to w ogóle czytam?? Hmmm... Bo mam nadzieję, że zmądrzejesz ogrodnikó

Anonymous said...

ever

Anonymous said...

everever

Anonymous said...

ever ever afeeeeeeeeeer

Anonymous said...

Wiesz czemu masz mózg wielkości mrówki??

Anonymous said...

BO CI SPUCHŁ!!! hahahahahaaaa

Anonymous said...

Galen, shopping- & partyglad blondin som studerar i Innsbruck och jämt hanmar i konstiga, oväntade situationer. Älskar att resa...STÄNDIGT! Backhoppning ligger mig nära till sen lång tid tillbaka. Jobbar för Polska Skidförbundet som "pressmen" åt polska landslaget i Världs Cupen. Riktigt skoj, men kan bli en massa jobb ibland. Har inga direkta idoler, men gillar Nicole Richie, Heidi Klum, Victoria Beckham, Daria Werbowy =) CONTACT ME? vicktoria.murawska@gmail.com

Anonymous said...

Lampucera z Ciebie! Nie kopiuj mnie

Anonymous said...

iem wiem wiem, powinnam dać opowieść o Libercu, ale serio jestem taka zalatana że szok. Od wczoraj mieszkamy w Aparthotel w Goetzens, w pokoju nazywającym się Tirol.

Anonymous said...

iem wiem wiem, powinnam dać opowieść o Libercu, ale serio jestem taka zalatana że szok. Od wczoraj mieszkamy w Aparthotel w Goetzens, w pokoju nazywającym się Tirol.

Anonymous said...

gópja jesteś

Ylo said...

Pogratulować inteligencji tym wszystkim anonimom, mr klewerom itd. Powalające komentarze.Heh...
P.S. Strasznie mi się to zdjęcie Ilji podoba :) Pozdrawiam :)

Anonymous said...

a dzienkuje za gratólacje

LunaRiddle said...

Nie dość, że te komentarze są żałosne, to jeszcze mają pełno błędów...
Ludzie, czy wy nie macie w życiu co robić, tylko przygadywać innym?
Ciekawe jak byście się poczuli, gdyby obce dla Was osoby zaczęły Wam nagle ubliżać i przygadywać? Myślę, że nie najlepiej.
Nie oceniajcie człowieka, jeśli go nie znacie! Bo możecie się bardzo pomylić...
Jeżeli zazdrościcie Vicky takiego życia, jakie ma, no to już Wasz problem, nie musicie dawać upustu Waszemu brakowi wychowania...

Vicky, nie przejmuj się, z cierpliwością czekamy na następną notkę :)

LunaRiddle said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

polish team a to zart sie jej udal