Thursday, October 16, 2008

Liberec part 2 - It's all about Schlieri


Konkurs, Schlieri wygrał. Z Kaśką, Felixem i Erikiem oglądaliśmy pierwszą serie. Mój entuzjazm po Schlieriego pierwszym skoku nie do końca podobał się niektórym osobą, no ale w końcu wyjaśnilismy to (po tym jak ja sie trochę wkurzyłam i stwierdziłam, że wisi mi to co "ktoś" se mysli, take it or leave it. Ta osoba jednak zauważyła że mam dosyć i już za sekundę pójdę, i zmieniła strategie). Eggi miał znakomity konkurs, I'm so happy for him :)

No ale jak mówiłam to był dzień Schlieriego. Poniżej fotki z konkursu. A w krótcę ostatnia część wieczorna z
Liberca :)
















Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

1 comment:

Anonymous said...

Nie wiem czemu mam wrażenie że Gregor jakos doroślej na tych zdjęciach wygląda... Dziwne xD

Swoją drogą, już dwa razy mi sie sniłaś, haha xD Jak nie w telewizji to w snach mnie prześladujesz xD Jak chcesz to na meila Ci wyśle co mi się śniło xD

Ach, a byłaś na Mistrzostwach Austrii ;>?

Pozdrawiam ;**