Wednesday, October 08, 2008

Klingenthal dalsza część

Co się u mnie dzieje? Uni się zaczeło, zapisałam się na rosyjski..hehe.. Manikyr zrobiłam dziś, kupiłam nową komórkę, Motorola RAZR 2. No i dostałyśmy te mieszkanie co chcieliśmy, a to co się działo w Libercu, no co mówić, życie w tej chwili nie mogło by być dużo lepsze :)

Ale nie będę was nudzić, nie mam ogólnie czasu nawet. Konkurs w Klingenthal był nie do końca fajny, deszcz padał i pogoda nie była super, loteria warunkowa, wiatr z jednej i z drugiej. Felix super skakał w pierwszej serii :) Wank się pojawił na skoczni, powiedział że jedzie do Liberca (co mi nie do końca się podobało, bo myślałam że wtedy Felix nie pojedzie), bo tam on i Hocke będą skakać zamiast Felixa i Erika, no ale że oni tez jadą bo mają treningi.



Schlieri kolejny raz wygrał :D (no, ja niczego innego sie nie spodziewalam..hehe.. Schlieri tez nie, przed konkursem powiedzial ze wygra :P) Przed Simonem i Maschtem. Oczywiście na konferencji musielismy czekać na Schlieriego, włosy poprawiał czy coś, aż Simi się wkurzył i mówi że jeżeli teraz nie zaczynamy to on idzie..hehe.. Konferencja:

Jestem zadowolony, w tym sezonie nie startowałem w wielu LGP, wiec musze być zadowolony ze swoich osiągnięć. Jednak po moich dobrych startach, napewno będę wchodził w ten zimowy sezon z wysokimi oczekiwaniami. Mam także nadzieje że Schlieri, tak i jak ja, pociągniemy swoją wysoką formę aż do zimy, że w zimie będziemy pokazywać tą sama wysoką forme co teraz. - powiedział Mascht

Jestem zadowolony dzisiejszym drugim miejscem, za to jestem nie zadowolony z mojego lądowania. Wiedziałem że Gregor daleko skoczył, jednak nie orientowałem się do końca jaką miał odległość. Napewno próbowałem pociągnąć ten skok tak daleko jak mogłem i po prostu zakończyłem go typowym lądowaniem "a la Simon". Oczywiście jest to denerwującę, z drugiej strony cieszę się z odleglości jaką uzyskałem.- powiedział Simi.

W Libercu odbędzie się wielki show, Rozstrzygnie się generalna klasyfikacja tego LGP, myśle że będzie dużo emocji i gorącej walki o miejsca. - dodał Simon.


Jestem bardzo zadowolony z wygranej, 3 z 3 wygranych to nie zła statystyka. Lubie skocznie w Klingenthal, dobrze mi się tu skaczę, i zawsze chętnie tu przyjezdzam. Moim celem na ten konkurs własnie było odebranie spowrotem koszulki lidera, a teraz żebym te 3 punkty utrzymał do końca. Cieszymy się na ostatni konkurs i myślę że będzie walka. A jaki będzie finał, co pokaże? No to zobaczymy :P - Schlieri.



Po konkursie spisaliśmy to co było trzeba i zaczeliśmy jechać do Liberca, ja, Jossan i Alice w jednym aucie i Tad z Anką w drugim. Droga poszła dobrze, Jossan jednak myślała że jest jakis skrót do Czech przez płatny parking...haha... Ja, ogólnie zajmowałam się SMS:owaniem z Felixem przez wiekszą część drogi, ogólnie umawialiśmy się na wieczór.

W końcu dojechaliśmy do Babylonu, w holu chaos, serio, wszyscy, recepcja zawalona a ci co pracowali, no na 4 gwiazdki normalnie masakra, skoczkowie, skoczkinie, fanki, trenerzy, no normalnie wszyscy tam się kotłowali. W końcu dostaliśmy naszę karty do pokoju. Tad z Anką na piętrze pokoje obok polaków i niemców mieli, a ja, Jossan i Alice z austriakami, szwedami oraz norgami.

Wieczór muszę powiedzieć był śmieszny...haha...







Dobra jutro napisze o dniu na skoczni i ostatniej imprezie :)


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

19 comments:

Anonymous said...

ha ha w tym hotelu nawet jak nie ma skokow, to jest balagan. bylam tam w 2006 roku i czekalam chyba godzine na moja karte..
Danke fuer den Bericht Suesse!!!! Kuss von mir :*

Tylko Vicky po Polsku said...

haha..no masakra, ja knelam jak nie wiem co. dobrze ze tad i anka prawie godzine przed nami byli na miescu i juz zaczol z nimi dyskutowac, bo jak ja bym miala tam 2 godziny stac to bym naprawde nie wiem co zrobila. wszyscy normalnie byli w szoku co tam sie dzieje.

Emilia said...

Hej Vicky ;)
Fajne fotki, dzięki za Dimę wyszedł tak noo po swojemu, uroczo. :) No i Norki się zaplątały, thx. Rosyjski powiadasz? Bardzo ładny język i nie jest trudny, opanujesz cyrylicę to już będzie z górki, no chyba że już ją znasz.
Pozdrawiam.
Milka

Anonymous said...

aaaaa bedziesz sie uczyc rosyjskiego?? tez mam i masakra;p

Alanis

Anonymous said...

Sorry, ale mi się marzy rosyjski :D
Masz suuuuper czapkę <33
Angelika :)

Anonymous said...

Vicki, co studiujesz?:> jeśłi można zapytać...



Elza

Vicky M said...

psychologie, no i teraz rosyjski.

Anonymous said...

A rosyjski tak z marszu zaczynasz, czy coś już umiesz? Bo ja też się zastanawiałam nad tym, żeby wziąść sobie w przyszłym roku jako dodatek, ale wcześniej się nie uczyłam, więc nie wiem.

Właściwie, to czemu się przeprowadziłaś?

Anonymous said...

Vick oczywiście z Red Bullem ;) Pzdr.

Anonymous said...

Kochana, ja Cie badzo prosze o jedno. Ocenzuruj troszke wyjazd do Liberca, co? ;-)

Anonymous said...

właśnie popieram Kasie:) mogłabyś coś niecoś napisac:)? POzdrawiam:)

Vicky M said...

@ ella:
nie umie nic z rosyjskiego, ze jestem calkiem green :) - - - - - - - -- - - -
@ kasia: oh, believe me, cenzura bedzie..hrhrhr...some things need to be just for me <3 or some people ;)

-------------------------------
@ asia: sprobuje dzis cos opublikowac:)

pozdrawiam,

Anonymous said...

Koniecznie przemilcz moja osobe! Mnie tam nie bylo i juz! :P

Anonymous said...

Kasiu przecież Ty grzeczna byłaś ;))

Vicky M said...

kto wie swoje ten wie ;)

R said...

Rosyjski... Ja też bym chciała, ale muszę się uczyć kilku innych języków i nie mam na to czasu :/

Anonymous said...

Alez oczywiscie, ze bylam grzeczna. I niech tak zostanie :-)

Anonymous said...

i tak co kazdy wie to wie

Anonymous said...

Uczcie się rosyjskiego, bo jest łatwy :) Naprawdę. Uczę się już od kilku lat i praktycznie nie mam problemów. Od niedawna uczę się niemieckiego ale nie wiem co z tego wyniknie :P