Monday, April 28, 2008

Stamser Ball 2008

Post ponizej nie zlikwiduje, bo go napisałam. Krótko skomentuję że wszyscy byliśmy pod wpływem alkoholu, i że dużo bardzo się działo w ciągu wieczoru. Dużo dziwnych rzeczy, może nie do końca do wytłumaczenia, no ale zostawmy to tak narazie po prostu. Co ma być to będzie...

Wszystko było super, spektakl o 24-ej był bardzo śmieszny i wszyscy się dobrze bawiłysmy. O 7-ej rano dopiero wróciłyśmy do domu, bo po balu pojechalismy jeszcze do Millenium. Poniżej macie pare fotek :) Oczywiście to nie są wszystkie fotki, no ale chyba rozumiecie że wszystkie fotki nie nadają się do opublikowania z rożnych względów. Potem także są osoby które powiedziały że nie chcą żeby ich prywatne fotki pojawiły się publicznie, dlatego także może będzie wam brakować nie których osób... No ale myśle że tak czy siak, dużo fotek macie poniżej :)


Christopf i Johannes Lenz z kolegami ///////////// Sala główna

Ja i Betti ///////////////// Gregor z przyjaciółmi

Poppi z koleżanką ///////// Gregor, Poppi i ich koledzy ze Stams

Thomi w Millenium / ////// Jossan i ja w Millenium

Dominik z kolegą :) / / / / / Z Mario oczywiście się pokłuciłam...

Lacky i Ja //Betti i Tomaz w tle, jego nowe włosy to bez komentarza

Betti :) //////////////// Bine i Nico Fettner

Ja i Dominik //////// Johannes, ja i jakis koleś, i nie to nie Kike!

Chyba mam dosyć //////////////// Bine

Ja i Bine na live-floorze ///////// Arthur i ja za barem

Jossan //Północny spektakl, Koleżanka i Arthur

Arthur i ja /////////Arthur on stage

Arthur the rock star! /// Jak do tej pory tego nie zrozumieliście to Schlieri nie chciał być na fotkach. Jossan jednak robiła wszystko żeby nas uchwycić..haha... Włosy jej się udało..hehe..

Najlepszy na świecie Arthur :) ///////////////////// Dominik

Sexy dupa z Arthura :D //////////////// Spektakl

David Unterberger /////// spektakl

Otwarcie balu //////////////// Bine

Bine i ja ///////// Betti

Dominik i ja /////////// Nico i Steffi

W taxi w drodze do Millenium ////////////// robi się już jasno

Ja, Johannes w Millenium //////////// Otwarcie

Johannes w Millenium //////////// Steffi w Millenium

Ja w Millenium ///////////// Jossan

Ja //////////////////// Johannes z kolegą

Ja z laską tego wieczoru (L) ///////// Ja i Eva-Maria Brem

Ja, Andi i Steffi /////// Ja i czapeczka Johannesa, ładnie mi? ;P

Jossan getting crazy ////////////////// Ja i Bine

Bine i Jossan ////////////// Ja i kolega Dava Unterbergera

Dav, Arthur i jego kolega ////////////////// Spektakl

Favorite rock star, Artl :) / Ja i Anna-Lena z nogami w umywalce

Ja, Artl i Dav //////// Zajebisty spektakl

Betti i Ja ////////////// Ponownie z Nikiem

Arthur w dwóch postaciach :D

Dav ////////////////// Ja, Rado i Andi

Te same myśli w głowie :P ////////////////// Betti i Steffi

Steffi i Bine ////////// Nik z kolegą

Otwarcie //////// Ja i Jossan

Betti i ja /////////// Jossan i Lacky :)
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

11 comments:

Ylo said...

Wow... Ale elegant z Nico;) POzdrawiam

Vicky M said...

no wszyscy byli na maksa wystrojeni :)

Anna said...

Hmmmmmm... widzę, że dużo się działo :P. A co z Gregorem?

Vicky M said...

Z gregorem? w jaki sposob?

LunaRiddle said...

Fiu, fiu xD
Niezła impreza była xD
Pełne szaleństwo! Ja w swojej szkole pewnie nigdy nie doczekam się takiej zajefajnej imprezy...
A Artl jako tancereczka mnie rozwalił xD
Trzeba mieć jednak w życiu dystans do siebie... ;)
Pozdrawiam!

Anna said...

No chodzi mi z tą poprzednią notką.

Milka said...

Ojoj, ale się musiało dziaaać. ;))) i Arthu w tym stroju to po prostu cudo :DDD

Vicky M said...

Po prostu zostaw my to teraz jak jest :) Troche prywatnosci musi byc z obu stron, wszystkiego nie moge pisac na blogu :) No ale ogolnie z Gregorem wszystko spoko :)

Anna said...

Ok, rozumiem ;).

Anna said...

A Ty milka kiedy napiszesz coś na swoim blogu :P?

Karlajn said...

O nie wiedziałam nawet że był u nich taki bal :)
Nic w necie nie mogłam znaleźć na ten temat..

Widać że było super :)
Fajne zdjęcia :D