Tuesday, April 22, 2008

Tad, the love maschine! By Agnieszka Ł

Z Agą spedziłyśmy nasze ostatnie chwile w kafejce w Salzburgu. Humor mielismy na topie i Aga stwierdziła że będzie układać rymowanki o Tadziu. Musiałam oczywiście wszystko pospisywać żeby się z wami kochani podzielić.

Do tego nagrałysmy jeszcze filmik. Jeżeli do tej pory nie twierdziliście że my jestesmy trochę crazy, to po oglądnięciu tego filmiku chyba stwierdzicie że do konca normalne to my nie jesteśmy :P No ale kto chcę być normalny? Normal is boring jak to piszę Paris Hilton w swojej ksiażce ;) Na moim szwedzkim blogu macie FILMIK. Ja, aż płacze jak go ogladam...hehe..

a poniżej rymowanki Agi:
  • Między kolacją i obiadem pokochaj się z Tadem
  • Tadzio z rana jak śmietana
  • Chcesz się poruchać idź do Tadeusza
  • Lubisz się ruchać dzwoń do Tadeusza
  • Jesteś mulatka, zadzwoń do Tadka
  • Twoja dupcia gładka, idź na masaż do Tadka
  • Na wycieczkę z Tadeuszem i jego wielkim piuropuszem
  • Tadzio na rozkosz, dziewczyny krzyczą Oh My GOSH!
  • Nie chcę ale muszę pokochać się z Tadeuszem :P
  • Dziś w nocy się skuszę na igraszki z Tadeuszem
  • Mówiła nam babka, bierzcie się za Tadka!
Tad we love you, you are the best :***

Buziak,

To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

Unknown said...

hahahahahaha, Tadzio to widzial?

Milka said...

Popłakałam się jak czytałam, teraz film..strach się bać ;)))

Tylko Vicky po Polsku said...

tak widzial, stwierdzil ze jestesmy wariatki..hrhrhr

LunaRiddle said...

Biedny Tadzio xD
Ja też leżę na podłodze ze śmiechu xD
Jesteście wariatkami, ale w ten najbardziej pozytywny sposób xD ;***
A Aga lepsza od Mickiewicza, bo jego "Pan Tadeusz" może się przy tych rymowankach schować xD
Mamy nową epopeję narodową! xD

LunaRiddle said...

Miasto Mozarta miejscem natchnienia? xD

Anna said...

Kurde, nie odtwarzają mi się te filmy :(.

Vicky M said...

moze nie masz flash playera?? bo one sa na youtube.com

Anna said...

Problem w tym, że nie mam. Może mój komputer jest po prostu zrąbany :(. Głupek!

Anna said...

Problem w tym, że mam.* Sorry :D.

Vicky M said...

a na youtube.com tez nie idzie?

Anna said...

Nie :(.

Tylko Vicky po Polsku said...

dzine >7