Friday, April 18, 2008

Planica photo story


Morgi.............................Ja i Kamilo :)

Andreas się wygłupia ..... Morgi i jego zasłużona kula kryształowa

Ja i Carl ............................ Aska i Denisek

Morgi :) ........................ Aga, Ja i wkurwiona Kryśka...hahaha...

Andreas i Carl się wygłupiają ............... . .Jossan, Tad i Sonja

Kamil w koszulce Morgiego :P . . ....................... Mr. Planicy :)

Ja i Borek . . . ...................... Vincent próbuje robić fotkę..hehe...

Cikl, Emi i ja . ................................ Ja i Carl

Ja i Ilja w Papa Joe ............................... . . Aśka i ja

Ja,Linka i Denis . ..................... . . . Goldi :)

Fetti i Vaculik sie wygłupiają . ......................... Patty, Anja i ja

Linka, Hajczyna i ja . ............... . Wybory miss skijumping

Ja i mój fav italiano :) . ...................... . Kamil i Ewcia :)

Branko, ja, Ilja i Linka . ......................... . Ja i Letalnica

Ja i Thomi :) . . ................. . Anja, Patty i Ja

3S :) . . .................................. . Ja i Aga

ja, Patty i Anja . . ........................ . Tad i Fisza

Tadzio goes sexy ;) . . ..................... . Ja z TVP oraz rogami :P

mam nadzieję że relacja się podobała :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

5 comments:

Milka said...

OoO i czyżby to był Pan Nieszczęsny z TVP?:DDD aż mnie oczy bolą od Rosjan..xD

LunaRiddle said...

Hehehe, super te fotki xD
Ty to masz cool życie! ;)
Twoja ekipa wymiata xD
Mr. Planica ^^
Hehe, dobre xD
Pozdrawiam ;*

Tylko Vicky po Polsku said...

Dzieki Luna Riddle :) Ale moje zycie wcale nie jest az takie super zawsze :)

LunaRiddle said...

Jak każdego Vicky ;*
Jadnak i tak Ci zazdroszczę, twoja praca to spełnienie moich wszystkich marzeń :*

Anna said...

Tad wymiata :D.