Thursday, April 24, 2008

Salzburg photo-story

Od soboty do poniedziałku spedziłam czas z Agą w Salzburgu. Mieszkalismy w Renaissance Congress Hotel. Pierwszy wieczór poszlismy jeść z Andreą do Die Weisse, dołączyły do nas koleżanki Andrei, Vanessa i Astrid. Było miło. Potem poszlismy dalej do baru Steinlercher. Po Steinlercher Vanessa zawiozła mnie, Agę i Andreę do centrum do Halb Mond, tam jeden koleś chciał całusy od Agi...hahaha... W końcu z tamtąd uciekliśmy do Daimlers. Z Aga wróciłysmy do hotelu około 4-ej nad ranem.

Śniadanie w hotelu było wyśmienite, gofry, jajecznica, swieże owoce, ciasta, no wszystko czego człowiek chciał :) Byłysmy jednak padniete, dzień śliczny a my go spędziłysmy w łóżku oglądając różne programy na MTV i potem niemieckiego IDOLA...hehe... Dopiero o 18-ej pojechałyśmy na stare miasto. Znaleść jakąs fajną restauracje gdzie można by było zjeść. Była niedziela i dużo miejść zamkniętych, ale w końcu znalazłysmy fajną włoską restauracje :)


Wieczorem mieliśmy iść do baru w hotelu, jednak Aga po masażu była zmeczona, że zamowilismy o godz. 23.30 room service i zostałysmy w pokoju..hehe...

Nastepnego dnia po śniadaniu się spakowałyśmy. Aga miała spotkanie służbowe, a ja miałam jechać po Betti żeby ja zabrać ze sobą spowrotem do Innsbrucka. Jednak zanim się rozstałysmy poszłyśmy na ostatnie pogaduszki :) Same niżej widzicie na jakim poziomie one były...hehe.. Ale fakt faktem, zawsze mamy lots of fun razem :D

Nawet iż mam swój GPS to nie mógł on znaleść gdzie Betti mieszka, tz. akurat jej numeru domu nie było, że troche to potrwało i w końcu ona musiała swoim autem podjechać pod sklep po mnie :P

Zabraliśmy jej sukienke na bal i pojechalismy na zakupy do najwiekszej galerii w Austri, Europapark. Ja i sklepy..haha... no oczywiście z pustymi rekami nie mogłam wyjść, ale jestem dumna z siebie bo mało zrobiłam zakupów a do tego bardzo budgetowych, bo w New Yorkerze :)
No i jeszcze jakieś mniejsze rzeczy (kosmetyki) w DM.






Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

2 comments:

LunaRiddle said...

Bardzo fajny wyjazd ;)
Cieszę się, że miło spędziłaś czas :)

Anna said...

Ja też chcę do Salzburga :P.