Wednesday, January 28, 2009

Wanna win?

Hey guys!

I think that most of you that are visiting my blog have some kind of sports interest. Some of you like me some of you don't, well that's the way life goes.

One thing with me is for eg. that I love to make everything a competition, I love to have soemthing to play for, to have a go for the win. Have you ever made any sports betting online? I think that it is really interessting with all the statistics, but also to see how good you are with gambling and guessing the results :)

I bet one time in Zakopane by the World Cup there, it was funny, the competition went directly to be even more exciting, because now you didn't just cheer for you favs, but if they won you could win too.

A page that is good and easy online is this one: http://sport.888.com check it out if you want to :)


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

43 comments:

Anonymous said...

Lubię Cię za to, że jesteś stanowcza i wiesz czego chcesz. Poza tym podziwiam za to co robisz.

Anonymous said...

Ja Cię nie znam osobiście, ale podziwiam za cierpliwość, bo niektórzy w swoich komentarzach tak Cię obrażają, a przecież Ty poświęcasz nam swój czas pisząc tego bloga. Mogłabyś przecież tego nie robić, więc bardzo za to dziękuję;)

Mam 2 pytania, pewnie nie odpowiesz ale cóż zadam je;p

1. Wiesz może czy Schlieri bedzie startował w Saporro?
2. Czy twój mail tylkovicky@hotmail.com jest aktywny? Bo próbuje wysłać Ci wiadomość, ale cały czas mam zwroty, a chciałabym Ci zadać kilka pytań, odnośnie zawodów w Zakopanem.
Pozdrawiam;)

Anonymous said...

@
Marta to ja Ci moge powiedzieć Schlieri będzie w Zako;):)

0.

Aśka said...

Re : aninymus
Zako/? coś ci sie pokićkało, ale w sapporo pewnie będzie trzeba bronić koszulki ;)

Anonymous said...

Nom ja właśnie też się zastanawiałam skąd jej się Zako wzięło xD
No ja też myślę ze w Saporro będzie wkońcu ta koszulka dla niego coś znaczy ;]
Schlieri chyba ciągle się obawia Ammanna bo Simi potrafi zaskoczyc kibiców

Tylko Vicky po Polsku said...

3S bedie w Sapporo. dochodza na moj mail maile, ze moze ty masz jakis problem z mailem Marta?

Anonymous said...

tak, zamiast Zako miałobyć Sapporo.xD wybaczcie wspomnienia po Zakopanem biorą górę nad rozumem. ;p

O.

Anonymous said...

Dzięki za odpowiedź. Co do maila to sprawdze czy coś z moim nie tak;) Super, ze Schlieri bd w Saporro:) Musi bronić koszulki do samego końca sezonu;p A co do Simmiego to w słyszałam, że ma nie jechać do Saporro, bo ma trenować na mistrzostwa w Libercu ale nei wiem czy to prawda;pM

Anonymous said...

O to ciekawe ze Simi ma nie jechac do Saporro ... myślałam ze pojedzie zeby zarobic troche punktów i ewentualnie starac sie wyprzedzic Gregora
Nom ale mistrzostwa w Libercu są ważniejsze...
Mam nadzieje ze Simi bedzie na podium za Schlierim no ewentualnie 3-ci xD

Anonymous said...

Jakaś gazeta właśnie tak napisała, ale to mogą być tylko ich przypuszczenia, ale osobiscie wydaje mi się, że Simi pojedzie, no bo przecież gdyby Schlieri wygrał 2 konkursy na co się zanosi widząc jego obecną formę, to Simmi straci 200 punktów!

Anonymous said...

No właśnie ja pod tym względem na to patrze ...
Dletego przypuszczałam wczesniej ze Schlieri pojedzie do Saporro bo obawiałby się ze Simi zrobic cos nie po jego myśli xD
A poza tym konkurs w Saporro to dla 3S tak jaby trening xD

Anonymous said...

na skijumping.pl jest nowe info ze jednak Ammann jedzie do Sapporo

Anonymous said...

No właśnie;) Z jednej strony bym chciała żeby już był koniec sezonu, bo bym byłą pewna że Schlieri w końcu zdobędzie Kryształową Kulę, a z drugiej nie chce bo nie będę mogła skoków oglądać tak długo..Ale mam nadzieję, że 3S mnie nie zawiedzie i do końca nie odda koszulki lidera;)

Anonymous said...

No to szykuje się ciekawy konkurs, trzeba będzie w nocy wstać ogladać bo z tego co widziałam to u nas będzie o 2:50 w nocy chyba;p

Anonymous said...

jak będzie tak jak w Vancouver no to faktycznie warte wstania o tej 2:50 :DDD
a faktycznie I konkurs jest w sobotę o 8:50 więc mimo wszystko jeszcze ludzka pora :D a w niedzielę 2:50 .... no ale na żywo to na żywo :D

Anonymous said...

Ale o 8:50 to chyba powtórka jest dla tych którym się nie chce wstać w nocy;p Ale nie jestem pewna;)

Anonymous said...

rozkład relacji skoków jest taki (przynajmniej na skijumping)
sobota : relacja TVP - 8:50 -napisali live więc chyba live ... no ale kij ich wiedział :D

niedziela : relacja TVP - 2:50 - i też live

ta sobota mnie zastanawia bo ORF nadaje live o 2:55 a TVP o 8:50 ??
no ale nie wnikam :D

Anonymous said...

No to na pewno sa i w sobote i w niedziele zawody o 2:50 a tvp ma taki zapłon ze live bedzie pokazywac o 8:50xD

Anonymous said...

no to pewnie tak...:D
Z Vancouver było podobnie tyle że wtedy nie pokazywali I serii tylko live szedł z II .... a niech im i tak będzie aby tylko same zawody był na takim poziomie jak Vancouver i będzie dobrze :D no moze niech tylko będą bardziej wyrównane warunki dla wszystkich skoczków to "nasz" Adaś będzie mógł pokazać jeszcze większą klasę niż poprzednio :D

Pozdrawiam :D

Anonymous said...

A ja słyszałam że Adaś nie jedzie do Saporro bo będzie trenował z Lepistoe ...
A co do skoków w nocy to w niedziele będzie problem bo w pon ide na 8.00 do szkoły ;|

Anonymous said...

A raczej nie w niedziele tylko to juz bedzie poniedziałek ale cóż ;]

Anonymous said...

To prawda Adam nie jedzie, ale moze to lepiej, potrenuje na Mistrzostwa w Libercu:)Ale to będzie o 2:50 czyli noc z soboty na niedziele;p takze normalnie się wyśpisz;)
pzdr;)

Anonymous said...

No właśnie teraz sprawdzałam na "program tv" i sie skapnęłam ze cos nie tak xD
Już mi sie wszystko myli z tym czasem ;|
Tak dziwnie ze w sobote o 8.50 a w niedziele o 2.50 czyżby Szaranowiczowi nie chciało się w sobotę w nocy komentowac ? xD

Anonymous said...

HA tylko jak ja opanuje emocje o tak wczesnej porze w niedziele ;]
Będę musiała związać ręce zeby nie klaskac i nogi zeby nie tuptac lol a do tego buzie na taśme żeby nie krzyczec ... to będzie trudne

Anonymous said...

No właśnie też mam z tym problem;p, ale nic nie przebije mojej radości po skoku Schlieriego na 149 metrów w Vancouver;d

Anonymous said...

Co prawda w Vancouver po skoku tego Fina troche się obawiałam bo przecież Gregorowi mogłoby się coś stać jak by nie ustał nom ale po skoku juz byłam w pełni szczęśliwa ;]

Anonymous said...

No wlaśnie też sie strasznie bałam, ale po normalnie skakałam z radości;p Mam nadzieję, że w Saporro też wygra:) Na pewno:)

Anonymous said...

łał niesamowite dziewczynki....piszcie dalej-interesujące ;]

Anonymous said...

To fajnie ze cię interesuje ;]
Przynajmniej sie nie nudzisz, prawda? xD
Zapraszamy do rozmowy ;D
.
.
.
Ja mam nadzieje ze nie tylko w Saporro wygra ale równiez w Libercu i wszędzie tam gdzie będzie ;]
Stac go na to. Ma forme i czuje ze zachowa ja do konca sezonu ;P

Anonymous said...

Bardzo chętnie zapraszamy, będzie ciekawiej;p
Gummibaerin: zgadzam się w 100% ;) nie mogę się już doczekać lotów w Planicy:D

Anonymous said...

HA To co się będzie działo w Planicy to w ogóle niedopomyślenia !!
Aż się boje ... że "przeleci" wszystkich lol ;]

Anonymous said...

haha:) ja licze na rekord skoczni chociaż zeby 240 skoczył;) ale na pewno nei odpusci i bedzie walczyl do konca o jak najdluzszy skok:) to beda emocje:D:D

Anonymous said...

szał na maksa !!
A ja sie teraz skapnęłam ze mam bardzo blisko do Liberca ... jednak co z tego jak i tak nie bede mogła pojechac ;[

Anonymous said...

Ale moze w przyszłym roku bedziesz mogła jechac:) Ja niestety raczej nei pojade, bo strasznie daleko mam nawet do Zakopanego a co dopiero do Liberca:(( Chociaz mam zamiar jechac na LGP do Zako;D jeszcze nie wiem w jaki sposob ale jakos pojade:p

Anonymous said...

No ale co z Koflerem hellow odpowie mi ktoś???????????????????????????????????

Anonymous said...

Nie wiem co z Koflerem...


Marta - można z tobą zawrzec jakis inny kontakt? (gg, msn czy cos takiego xD)

Anonymous said...

Oczywiście;p Gg na przykład ale nie wiem jak podac...bo tutaj to tak nie za bardzo...

Anonymous said...

Gummi: Moze masz jakis pomysł?;>

Anonymous said...

Własnie jak pisałam tamten koment to sie nad tym zastanawiałam ;]
Poczekaj zaraz cos wymyśle

Anonymous said...

wiem ...
Załoze nowe gg a podam ci tam sie wymienimy a póxniej je skasuje XD

Anonymous said...

Ok;)

Anonymous said...

mój (a raczej nie mój xD) numer ;]
16109066

Tylko Vicky po Polsku said...

Kofler skacze nie za dobrze w tej chwili, ze trenuje w domu, jego cel to MS.