Sunday, January 25, 2009

Schlieri liderem i to do końca :)


Dwa niesamowite dnie w Vancouver, lub nawet 3 z treningami i kwalkami. Kolejny rekord skoczni, ten dzisiejszy niesamowite 149 metrów, co zdaniem Schlieriego niestety było za dużo i ponownie daje jurorom krytyke za za wysoką belkę. Schlieri juz przed swoim ostatnim skokiem wiedział że będzie on bardzo daleki i był na to przygotowany, co także było widać przy jego doskonałym lądowaniem na takiej płaszczynie jaka panowała na tej odległości.

Cały ten week-end był dla mnie jedna wielka sensacją. Wszystko szło z planem. Dzisiejszy drugi skok był fenomenalny, ale jednak niestety ponownie poszło za daleko. Podwójne zwycięstwo na skoczni olimpijskiej, lepiej próba generalna nie może pójść


Czemu pociągnął az tak daleko? Schlieri by nigdy w dniu dzisiejszym nie dał sie pokonać Morgiemu. Między tymi panami wszystko może nie jest do końca super, wiecej nie mogę powiedzieć. Ci co sa dostrzegawczy widzc to w telewizji, szczególnie jeżeli się zna tych panów z bliska.

No ale super super, 3S ma znów żółta koszulkę lidera, i zatrzyma ja aż do końca :)


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

41 comments:

Anonymous said...

blisko nich!? ahahahahhahahahahhahaa

Anonymous said...

A nie możesz powiedzieć czegoś więcej? Wydaje mi się, że to bardziej Thomas ma coś do Gregora, a może się mylę. Ale z tego co słyszałam to Goldi już mówi, że Gregor robi się zarozumiały i to może go zgubić.

Anonymous said...

no jak pisałam ... ma chłopiec talent i formę to niech pokazuje co potrafi ... niesamowity skok i ustany ... :D Suuuper konkurs :D Adam nareszcie odzyskuje formę i pokazuje klasę :D

Pozdrawiam :D

Anonymous said...

" Ci co sa dostrzegawczy widzc to w telewizji"
co?

Anonymous said...

dziecko specjalnej troski, bez kitu..

Anonymous said...

dlaczego mówisz na Gregora 3S???

Anonymous said...

Gregor chce poderwać Kristinę Morgiemu, bo Vicky już mu się znudziła...

Anonymous said...

a Krycha też tleniona w koncu :P

Anonymous said...

Ja tam wolałabym, żeby Morgi wygrał xD

Anonymous said...

"Ci co sa dostrzegawczy widzc to w telewizji"

Pomijam już oczywiście, jak to zdanie napisałaś, mniejsza o to.
Może jestem mało spostrzegawcza, ale w ostatnich zawodach, kiedy pokazują Gregora i Morgiego w mieście skoczków, to najczęściej razem się rozgrzewają, śmieją się, grają w piłkę i grają w łapki. A może wzrok mnie zawodzi i widzę to, co chciałabym zobaczyć, co?

Poza tym znajdź sobie kogoś, kto by mógł Ci poprawiać te polskie wypociny. :)

Anonymous said...

Taka jesteś pewna,że zatrzyma do końca? Miał wczoraj chłopak szczęscie,że ustał ten skok,bo mogło to się dla niego nienajlepiej zakończyć.

Anonymous said...

Też mam nadzieję, że Schlieri zostanie do końca liderem;) Widać gołym okiem, że Morgi rywalizuje z Gregorem i jest zazdrosny o aktualne sukcesy Gregora,ale to tylko moje przypuszczenia;) Mam pytanie: Czy twój mail tylkovicky@hotmail.com jest aktywny? Bo próbowałam wysłać maila, ale caly czas mam zwroty..Proszę o odpowiedż
Pozdrawiam:*

Anonymous said...

A ja mam wrażenie że po skoku Ville, Gregor się wkurzył, chciał skoczyc dalej...a że skoczył tyle samo, jakby chcial pokazac mu jak się skaczę, i kto jest najlepszy.
Czuc rywalizacje na kilometr ;D

Anonymous said...

A ja mam nadzieje, ze nie wygra PŚ 2008/2009. Gregor coraz bardziej działa mi na nerwy i z tego co widze w tv jest coraz bardziej wlasnie zarozumialy, wielki pan i wladca...najlepiej to jak przy kazdej skoczni wybudowano by mu dla niego apw3cjalnie jego wlasna...zeby mogl sma na niej skakac...bo przeciez on jest taki wspanialy i moze wygrac wszystko. Pewnie wygra w tym sezonie tylko zastanawia mnie czy czasem nerwoo wytrzyma te 10-15 lat, bo przeciez ciagle wygrywac nie moze...a no i prywqatnych skoczni nikt mu budowac nie bedzie...ojej to straszne ;/

Anonymous said...

Jeszcze jedno...zwolnic Szarana z TVP. ten dziadek jest komentatorem, a oni powinni byc obiektywni...a tu co?Klops...Szaran gloryfikuje wprost Gregora...ile mozna?Nie wszyscy w Polsce chca tego sluchac i w odroznieu od Szarana chca sluchac o kazdym skoczku obiektywna opinie a nie....Gregor wspanialy normalnie słii i supcio!

Anonymous said...

ale wy po nim jedziecie, Szaranowicz jest komentatorem najlepszym jakiego tylko znam potrafi przez swoje komety dostarczyc jeszcze wiecej emocji i zawsze tak bylo ze ci najlepsi byli wychwalani przez niego czy to Morgi czy to Schlieri czy Wolfi, Simom czy nawet Malysz, sami przyznajcie ze wolicie ogladac pierwsza 15 niz ostania40...
Gregor jest tearz w swietnej formie i nikt nie jest w stanie mu podskoczyc-jest najlepszy a to ze z Morgim moze maja jakis konflikt to normalne bo jak w ubieglym roku Morgi wygrywal to nawert Schlieri mial tego dosc, ON ZDOBĘDZIE PUCHAR SWIATA bo tylko kataklizm mu to odbierze

pzdr:)

Anonymous said...

Konkursy w Vancouver były niesamowite!
Strasznie mnie cieszy, że najlepszy polski skoczek znowu wraca do gry :D
Taa jumpy Schlieriego były fenomenalne. Jednak ja tytuł "man of the day" dałabym Ville Larinto. Po prostu, jak sokoczył to, aż mnie zatkało, gdzie on poleciał ....Wow! Ogromne brawa, widać , że kolejny talent!
A co do kwesti Schlieri - Morgi, to słyszałam różne ploty na ten temat ... jednak nie mnie to osądzać.
Taa, a pan Szaranowicz to rozkłada wszystkich na łopatki. xD Takich pierdół jak on plecie to nie potrafi nikt! xD
Moim zdaniem wczoraj był najlepszy konkurs tegorocznego PŚ!
Niech Schlieri trzyma tę koszulę, tylko uważa, bo przez samouwielbienie i za wysoką samoocenę wielu skoczków skończyło marnie . . .A szkoda by było, widać, ze bije z niego ogromny potencjał. :)

pozdr!

pe.es ciekawe, czy ktoś wytrwał do końca w moich wypocinach xp

Karlajn said...

To co się działo w II serii to masakra ;d
Dobrze że Ville i Gregorowi nic się nie stało ;]
skoki niesamowite!
I Thomas wraca do formy, a co najważniejsze Adam super we wczorajszym konkursie! dwa super skoki! oby tak dalej!;d

co oznacza 3S? :P
znaczy dlaczego 3S ;]?

Pozdrawiam.

Anonymous said...

Ktoś napisał że Man of the Day powinien dostać Ville ale z tego co wiem to Ville jest w pierwszej 10 a Man of the Day przyznaje się osobie z poza pierwszej 10 która odniosła największy sukces w zawodach, więc jak najbardziej należała się ta nagroda Adamowi

Anonymous said...

@Beata. Ok ,Szaran może i dostarcza emocji,ale z tym uwielebieniem Gregora to już przesadza.Schlieri ma duży talent,ale tego się już słuchać nie da. Skacze Gregor, Włodziu nawija o nim, skacze kto inny , Włodziu znów O Gregorze. Owszem wychwalał wielu skoczków,ale teraz powoli zaczyna przeginać.

Anonymous said...

Może się czepiam tego Szarana ale przeciez Ville tez skoczyl 149 fakt podparł się, ale to i tak dla niego wielki sukces...tylko ze Szaran po skoku Ville juz zaczal swoje spiewki "to gdzie skoczy Schlieri...niesamowite itp itd...

Anonymous said...

A może wiesz jakie to problemy Gregor ma zawsze na lotnisku, bo Szaran cos mówił ze pan Pointner się na niego wkurza bo zawsze są z nim problemy przy odprawie?? Co on takiego przewozi;P szaalony;d;d

Anonymous said...

Ma problemy, bo Gregor ciągle gdzieś chodzi udzielać wywiadu, albo rozdaje autografy. I przez to moze się spóźnić na odprawę xp

Anonymous said...

Boję się o Gregora, że przez tą pewność siebie się zgubi...
Mam nadzieję, że się mylę, bo naprawdę kibicuję mu z całego serca.

Anonymous said...

Szaranowicz nawija tyle o Schlieriem, bo umowmy sie jest aktualnie najlepszy. I wtedy kiedy Ville skacze 149, ja tez sie zastanawiam gdzie poleci Gregor, nie ujmując oczywiscie Larinto.
Pozdrawiam:)

Anonymous said...

zesrajcie sie

Anonymous said...

mnie to za przeproszeniem gów*o obchodzi o czym myśli komentator. On ma komentować a nie filozofować co zrobi ten a co tameten...w tym wypadku jeden bo Gregor. Skacze Ville to niech o jego skoku czy tam nie wiem o czym jeszcze ale o nim ma gadac. Za chwile jak Malysz bedzie skakal to powie ze skoczyl tyle i tyle i dalej o Gregorku gdzie to on wywiadow nie udziela i jaki to wspanialy talent.

Anonymous said...

racja...zesrajcie sie.

Anonymous said...

jeśli miałabym wybierać pomiędzy Morgim a Gregorem to zdecydowanie wole Morgiego. Hmm a co z Koflerem???, wiesz może coś Vicky, myślisz, że pojawi się w Libercu na MŚ?.
No i jeszcze pytanie o Geralda Wambachera, czy on jeszcze w ogóle skacze?
Pzdr

Anonymous said...

Vicki napisz nam coś o tym swoim Gregorku! Troszkę jesteśmy spragnione świeżych informacji, nie oszczędzaj nam pikantnych faktów z którymi będziemy żyć przez tydzień. I czy to prawda że on ma wszystkie Polki za dziwki? Odpisz, bo pytam się już drugi raz. Aha, jeżeli tak to ciekawe czy Austriaczki są pod tym względem lepsze. Jeśli to prawda to zgodzę się z niektórymi antyfankami, że to zadufany, pewny siebie impotent, który co prawda ma teraz formę( ale z formą to różnie bywa, raz jest, raz jej nie ma) i myśli że jest ,, the best''.
Pozdrowionka od Wątpiącej!!!

Anonymous said...

hej ja mam pytanie jak to jest że ty sie kręcisz w tymświecie skoków jak zaczynałaś? kiedy pierwszy raz byłaś na zawodach??
pewnie to musi być interesująca praca.
POZDRAWIAM

Anonymous said...

Ja ponowię pytanie o twojego maila tylkovicky@hotmail.com czy jest aktywny, bo jak wysyłam wiadomość to cały czas mam zwroty:( A co do Gregora to teraz ma świetną formę, mam nadzieję, że utrzyma ją do końca sezonu:) ale obawiam się właśnie czy wytrzyma psychicznie trudy sezonu i presję jak na nim ciąży..
Pozdrawiam:*

Anonymous said...

a ja mam nadzieje ze nie wygra....przegra jeszcze z ta pewnoscia siebie ;/

Anonymous said...

kreci sie w swiecie skokow? pieniadze nota bede nie swoje i jezdzi za nimi, wielka filozofia heh

Nathi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

what's going on?

Anonymous said...

Schlieri you loFF Vicky :P

Morgi ;)

Anonymous said...

Co wy się czepiacie Vicky, Shlieriego, albo Szaranowicza? Nie rozumiem niektórych... jeśli ci się coś nie podoba to po co tu wchodzisz?
Co do wypocin Vicky to dlaczego macie do niej pretensje że zrobiła literówkę albo dała wyraz tam gdzie wam nie pasuje? (Język polski to język na wyczucie i smak, każdy inaczej mówi i pisze bo mu w taki sposób wygodniej)Vicky pisze tak jak jej to odpowiada i już.Poza tym ona nie ma kontaktu dziennego z językiem polskim tak jak my więc ja ją za to podziwiam bo znam dużo osób mieszkających za granicą i język polski już im się miesza. POZA TYM VICKY PISZE DLA NAS!POŚWIĘCA CZAS NA NAPISANIE NOTEK,choc przypuszczam ze tego czasu nie ma za dużo.Powinniśmy się cieszyć że Vicky zdaje nam relacje ze skoków. A jeszcze większy respekt mam dla niej za to że potrafi zachować klasę gdy ją przezywacie, lub nie jesteście uprzejmi bo to można spotkać w komentarzach pod każdą notką. A zwracam się szczególnie do tych którzy nawet nie chcą się ujawniać podając się za "Anonymous" to chore!

Aśka said...

Ja też popieram, że Szaranowicz jest [b]dobrym komentatorem [b], a może co ? wolicie chruścińskiego (czy jak mu tam), ale faktycznie ciągle powtarza jedno nazwisko...

Myślałam że sie pozabijają, nie wiem jakim cudem on ustał ten skok, a larinto to miał odlot fuksło mu sie.

[b] adaś , to jest dopiero men of day, przecież on skakał w kompletnej ciszy, przed wielką dwójką, a jak mu sie udało. [b]

Chore to jest to gumebarein, że niektórzy 100 raz piszą o tym samym i zaraz ktoś poruszy ten sam temat po raz 101, albo vicky-languare, albo vicky-fat, albo viky-stupid, albo vicky-gregor............

Jedno i tosamo

Anonymous said...

Aśka, to nie tylko chore ale i nudne!
Mi po pewnym czasie by się znudziło takie pisanie, a jak już chciałabym wyraźć jakikolwiek komentarz to na temat w notcke bo będzie on chociaż orginalny.
Dlatego podziwiam Vicky za cierpliwość i wytrwałość bo takie komentarze bolą ... sama prowadziłam kiedyś blog jednak go skasowałam.

Anonymous said...

No właśnie a co do treści notki xD
Jestem zadowolona że 3S zatrzymał żółtą koszulkę i mam nadzieje że będzie ją miał do końca ;]
Drugi skok był dla niego troche niebezpieczny no ale to wkońcu Gregor xD nie mógł dać się Morgiemu