Monday, April 30, 2007

Soon babes, soon

Dzis dostaniecie pierwsza czesc przezwisk skoczkow i trenerow. Ale pierw musze sie pochwalic przepiekna Innsbrucka pogoda :) 30 stopni co dzien, a wiecorami/nocami okolo 20-tu =) Normalnie rewelka! Katja do mnie przyjezdza w srode, bedzie really fun =)

Wczoraj byl taki troche dziwny dzien.Pierw jadlam brunch z Karo i jej rodzicami w Altstadtcie, robilam troche porzadkow w mieszkaniu (no idzie do przodu =P) a pod wieczor spotkalam sie z Emi na lampke wina w miescie. Przy fontanie siedzial g-guy, jego laska (Ruska ja zwiemy) i taki inny koles z naszych studiow, no i nagle ta Ruska przychodzi do naszego stolika i sie pyta czy my niestudiujemy psychologi razem (co juz itak na 110% wiedziala wczesniej) i sie zaczela pytac pare rzeczy. Mila nawet byla, ale G-guy to tchurz ze ja wyslal zamiast sam przyjsc!

Potem poszlismy dalej sie przejsc i tam Basti pod Goldenes Dachl stoi...haha... po naszym ostatnim spotkaniu SMS:ach to ja go niewidzalam..haha.tz serio go niezauwazylam, tylko Emi to zrobila a ja juz przeslismy to glupio mi bylo sie wracac, no ale dalej idziemy a tu Mario z kolega...haha..Spotkanie z Mario bylo smiezne *LoL*. Aga pamietasz w BiHo? ...hahaha... Oh My God, Mario wtedy byl boski..hihihi... Nie ale smiesznie bylo sie z nim spotkac, jego akurat w Innsbrucku wczesniej niewidzialm :)

Dobra koncze za ladna pogoda zeby tu siedziec, za pare godin mozecie sie oczekiwac pierwszej czesci przezwisk. Topielec, Gabka, Cygan, Ahmed, Banan lub Baby-face? Wiecie na kogo sie tak mowi?

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

2 comments:

Unknown said...

Nio, w B-hof byly piekne jaja! Dobrze, ze nie posluchalam ciebie i nie poszlam z nime gadac :-D

Vicky M said...

hihihi..wlasnie ze nie dobrze :P