Saturday, April 14, 2007

ASKA, normalnie I Love You!!


Dzis dostalam piekny prezent od Aski. Zrobila mi zajebisty filmik. SLICZNY!! Az sie wzruszylam. Niemoge filmiku opublikowac..nie tylko z mojej strony, ale niektore fotki sa moze nie super jak by byly pokazane, no i niektore komenty. Ale nizej macie w skrotcie:

Piosenki: You just to good to be true (can't take my eyes off of you), Pink - You and your hand (I'm not here for your entertainment), I need you tonight.

Teksty: Enjoy! I know what you like :) Do You like my car? XXX...Why you don't want him? Because he is to fast! ;P
Bye XXX! Bye-Bye! OK, You can talk with him... SO...let's drink Coffee :) Vic! I'm waiting here!! Cmon girl! Back to sweets... go and ask her... but i'm shy... but with great body!.. :P and she is Heidi Klum... Remember about others... Red Bull Manner




Love You BABE :* <3 <3 <3
Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,

To Tylko Vicky

6 comments:

aska said...

:*** ciesze sie, ze sie podobala :) no niestety XXX jakby to zobaczyl to nie byloby nice... :P :P

aska said...

a no i jeszcze najwazniejsze... dziekuje za to co ja dostalam wczesniej od ciebie :) :) :****

zayonchek said...

fajna sprawa :-) a w czym robicie te filmiki? w windows movie makerze??

Vicky M said...

@ Aska: chyba b z toba kontakt zerwal...hahaha... a nie ma za c dziekowac :*** - - - -- @ Zayc, tak w movie makerze :)

aska said...

myslisz,ze by kontakt zerwal?? haha oj to nic mu nie mow! :) ja sie i tak wszystkiego bede wypierac jak cos :P hehe kiedys mialam mega zajawe jak znalazlam na kompie tego movie makera a teraz tak spontanicznie mi sie zrobil filmik w ramach podzikowan :)

Vicky M said...

hihihi..ja dopiero niedawno go znalazlam *LoL*. fajny jest :d