Saturday, March 31, 2007

Mialam teraz byc w Szwecji..hihi..

Ale jestem w Polsce, w Szczecinie u mojej cioci i wujka *LoL*. Po drodze z Innbrucka stwerdzilam ze niechce dzis jechac do Szwecji i zmienilam se trase na Szczecin..hihi.. Do Szwecji wracam w poniedzialek wieczorem dopiero, a potem na swieta moze znow tu bede wracac, a jak nie na swieta to po =)

Sorki ze nie ma drugiej czesci Planicy, ale nie skonczylam jej pisac bo mialam ja dokonczyc pisac na promie z Niemiec do Szwecji, ale iz nie jechalam to nie mialam jak, jutro opublikuje =)

Teraz lece na Ringo, mam duzo zaleglosci przez moje niebycie na netcie za duzo ostatnio, iz nie mialam dostepu stalego na "nowym" mieszkaniu. A wogole niewiem czy wam mowilam, chyba nie, ale znow sie przeprowadzilam..hehe... Teraz mieszkam na Innrain (w samym centrum, 50m od Uni), mam 2 pokoje, kuchnie, ubikacje, lazienke i balkon, no i przedpokoj of course =)

Doba lece!

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,

To Tylko Vicky

No comments: