Saturday, June 26, 2010

Byłam na koncercie Cascady :)

Co tam u was? U mnie w tej chwili UNI UNI i UNI. Mam mnóstwo egzaminów w przyszłym tygodniu, ogólnie do 7go lipca mam ich mnóstwo :/ Jak wam poszły sesje? 2 tygodnie temu byłam na koncercie Cascady. Bardzo mi się podobał jej występ live. Ale dopiero wczoraj miałam czas wszystkie filmy zgrać. Fotki wszystkie macie TUTAJ.



Przed Cascadą były tancerki Gogo:


Nowy hit - Pyromenia:


Perfect Day (Cascady ulubiona piosenka):


Miracle (lubie tą piosenke):


Evacuate the Dancefloor:


Truly, Madly, Deeply (uwielbiam)+ How Do You Do:


What Hurts the Most:


Everytime We Touch á capella version:


Everytime We Touch (moja ulubiona):


Because the Night:


Cascada żegna się z publiką


Buziak,To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

Anonymous said...

nie przepadam za Cascadą, ale każdy ma inny gust ;)

Vicky, czy byłaś na ślubie Simmona i Jany?

Anonymous said...

właśnie, właśnie!
Wiesz coś o ślubie Simiego i Yany? :D
Pozdrawiam ;*

Anonymous said...

dziewczyny czy wy nie przesadzacie!?
owszem Vicky może i zna się z Janą ale nie na tyle by ta prosiła ją na wesele

mnie dziwi jednak że Simon nie zaprosił Adama z Izką w końcu oni się przyjaźnią i szanują.

Fanka Gregora said...

heeey ;* wiecie moze czy Wodniczka bedzie w Wiśle? bardzo chciała bym ją poznać :) pozdrawiammmm :**

Anonymous said...

podajcie adres bloga tej calej wodniczki

Anonymous said...

Wodniczka ?
a co to ku***jest?

Anonymous said...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wodniczka

Anonymous said...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wodniczka

Anonymous said...

Hej Vicky, mam pytanie. Wiesz, co sie z Ville L. dzieje? Jak sie czuje, w jakim jest stanie? Martwie sie o niego.. Mam nadzieje, ze szybko wroci do zdrowia..

Karola

Vicky M said...

bylam zaproszona, mialam w tym samym czasie egzaminy niestety i nie moglam jechac :(

Anonymous said...

Vicky nie wierzę ci , nie przepuściłabyś takiej okazji

Anonymous said...

slub a wesele to 2 rozne sprawy... mogla miec zaproszenie na slub a na wesele juz nie, zazdroscicie? =)