Thursday, July 15, 2010

Jestem w Szwecji


Innsbruck, Szczecin, Malmö w poniedziałek przyjechałam...chora, przeźiebiona, no ale już lepiej. W Polsce byłam tylko parę dni, byłam u fryzjera, u manikurzystki, przedłyżałam rzęsy no i robiłam trochę zakupów. Nie za dużo, większość rzeczy z Douglasa, no ale także pare ciuszków.



Jeżeli czytacie szwedzkiego bloga, to już wszystko wiecie :P

Rodzice moi także byli u mnie w Innsbrucku z moją ciocią, dużo zwiedzalismy, no ale w tym samym czasie miałam egzaminy, więc dla mnie był to dosyć intensywny czas. No i przeprowadzka.




Nie mówiąć o imprezie na rosyjskim..crazy jak zawsze i kolejny dzień byłam DEAD.




Buziak,To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Facebook: Vicktoria Tylko Vicky Murawska
Twitter: VicktoriaM
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

1 comment:

Anonymous said...

Hej Vicky. Bedziesz na LGP w Wisle?:)

Izka