Wednesday, June 16, 2010

Niedługo Lato

Heyka!

no tu sie za dużo nie dzieje. Tz. w świecie skoków, bo innaczej to dużo rzeczy robie, o których możecie czytać w moim szwedzkim blogu, gdzie próbuje pisać najczęściej po angielsku. Co do poprzedniego posta to pytania padły kto jest kim itd. Więc macie tu jedna fotke gdzie dosyć dużo jest osób.Z lewej to Steffi, dziewczyna Christiana Ulmer, Ja, potem Kris od Morgiego, w tle macie Michaele i Koflera :) A ta blondynka co jest w prawym rogu w tle to była dziewczyna Neumayera, Andrea.

Wszystkie fotki z Planicy macie na Facebooku, TUTAJ (tz. wszystkich jeszcze nie wyłożyłam).

BTW. Oglądacie serial Glee? Własnie był ostatni odcinek pierwszego sezonu i mi sie bardzo on podobał, wiec wybrałam swoje ulubione części.





Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

19 comments:

Anonymous said...

Hej Vicky, masz świetnego bloga i jeszcze lepsze zdjęcia:) mam pytanie co do związku Kofiego, gdyż słyszałam już kilka wersji - on dalej jest z Michaelą czy się rozstali? pozdrawiam:)

Vicky M said...

pierw sie rozstali, jakos przed olimpiada, potem przed Planica zeszli, a w tej chwili nie wiem czy sa dalej razem, no ale przypuszczam :)

Anonymous said...

Na tych skokach to jedna wielka "Moda na sukces" każdy z każdym.

Anonymous said...

Hej Vicky wiem ze miałaś lub nadal masz telefon samsunga delphi chciałam się zapytać czy jesteś/byłaś z niego zadowolona i czy warto go kupić

Anonymous said...

Warto. Naprawdę świetny telefon ;)

Anonymous said...

Dziękuje bardzo za odpowiedź

Anonymous said...

Vicky, mam pytanie ;) W jakim języku rozmawiasz z rodzicami? Po szwedku czy po polsku?

Vicky M said...

tak, uwielbiam swojego Samsunga :)

-- - - -

Z rodzicami rozmawiam po poslu.

Anonymous said...

Vicki, czym sie zawodowo zajmuje twoja kolezanka Aga z Wiednia(jestes z nia na jakies fotce z Planicy)?
pytam tak z ciekawosci bo slyszalam ze inteligentna z niej dziewczyna, 21 lat juz nie ma a wloczy sie po skokach i........ no takie tam rozne dzikie rzeczy.

kasiaczeek said...

;( ;( ;( . nie chcę żeby kofi miał dziewczynę !!! ale na tym zdj wygląda jakby się baardzo k.... no ten .... tego .. to słowo na kooch..... no ale nie powiem tego , nie chcę zapeszyć ;) ale skoro się tak rozstają i schodzą to ich związek nie jest zbyt trwały ... przynajmniej mam taką nadzieję , ta panienka jakoś nie przypadła mi do gustu ... a ty Vicky , lubisz tą Michi ??

buziakii dla ciebie Vicky !!

kasiaczeek .

wudniczka said...

panno tleniona murawska czemu nie piszesz o gregorze.,,,,.... czyzby powiedzial ci prosto w twarz co o tobie sadzi???? wioem ze probowalas go uiwiesc...,,,.,,...!1!!!!!!!!!!1111

Anonymous said...

Wudniczko! Ty niedopchana fanyno! Ty nietleniona blondyno! Gregor ma cię głęboko w d***e,a Vicky zostaw w spokoju!

wudniczka said...

z kad wiesz gdzie ma mnie gregor..,,,... oczywiscie sie mnie czepiasz jak wszyscy...

Anonymous said...

Bo jesteś fanynką, a on ma takie gdzieś!

wudniczka said...

a ty niby kim jestes...???// daj mi spokoj z laski swjoej1!!!!!!!

Anonymous said...

A co cię obchodzi kim jestem?

wudniczka said...

zejdz ze mnuie z laski swojej.../..././

Anonymous said...

Nawet na ciebie nie weszłam ;)

klusza said...

uwielbiam cię !!!!
;* , ;* , ;*