Thursday, June 03, 2010

Planica :D

Tak, wiem, długo trwało. Macie tu trochę fotek. A wszystkie wezme dam na Facebooka: Vicktoria Tylko Vicky Murawska.
Otwarcie Mistrzostw
Tad, Joan & Ja

Ja & Yana

Steffi, Ja, Kris / / / Aga & Ja

Yana & Ja / / / /Joan & JA

Odpoczynek w hotelu / / / Dav, Ja, Thomi

Ja, Joergen, Tom / / / Ja & Mascht










Andrea & Ja
Hafi, Koti, Christoph, Ja
Ja, Michi, Kris
Steffi, Ja, Kris
Yana, Ja, Kris

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

28 comments:

Gunia said...

No Vicky nareszcie! Jak fajnie że jest duże zdjęć z Kriss :* Uwielbiam ta laske mimo iz jest moim naj skoczkiem heh... miałam okazje zamienic z nia kiedys pare słów i od tamtej pory staram sie z nia utrzymywac jako taki kontakt ;D pozdr

Anonymous said...

Bastian coś niewyraźny muahaha :P

Vicky M said...

no bo w bagazniku..hahaha

Juli said...

a Joana, Joana jak zwykle pije od wieczora do rana :D :P

Anonymous said...

o matko czepiasz się, przysnęło mu się i tyle. Zmęczony chłopaczyna był po tych SKOKACH :P

Vicky M said...

skokach w bok lub do kufla..haha

Anonymous said...

jest skoczek jest skoczek, a już jakie on skoki uprawia to sprawa drugoplanowa :P

Vicky M said...

pytanie nie jest jakie on uprawia, jakie on nie uprawia? :P

Anonymous said...

ja o to nie pytam :P (przynajmniej publicznie)

Anonymous said...

Ale się ta Kryśka wyrobiła, kiedyś tak sobie wyglądała, a teraz naprawdę extra.

Anonymous said...

Kryśka zawsze świetnie wyglądała :) Bo super z niej babka; p

Anonymous said...

No poszlałaś w Planicy. ;D
A do Wisły na LGP się wybierasz?
A w ogóle świetną masz bluzeczkę na jednym zdjęciu a nie w sumie to na dwóch.
No fakt, Krycha się wyrobiła nie powiem. No ale kasa robi swoje.
A Panna Koflerowa, wydaje się być miła. ;)
Pzdr.

Anonymous said...

To już nie jest Panna Koflerowa...:(

Anonymous said...

jak to nie?

Anonymous said...

Normalnie już nie są razem.

Anonymous said...

od kiedy??

Anonymous said...

Szkoda, ze David L. zrezygnowal ze skakania.. Cholera. Lubilam go.
Nina

Anonymous said...

Hej!
Mam do Ciebie pytanie z rodzaju plotkarskich, a mianowicie odnośnie Schmitta i Patrici. Przeglądając Twoje (rewelacyjne skądinąd) foty z Planicy, ale też całego sezonu, nie widziałam jej na żadnym zdjęciu.To już było dla mnie podejrzane. Teraz krąży już info o ich rozstaniu. Wiesz coś na ten temat? Jak dla mnie straszna "lipa", bo byli piękną parą przez 7 lat....Pozdrawiam serdecznie. P.S. Rewelacyjny blog i profil na Facebook'u. :)

Anonymous said...

Patricia podobno mieszka w Finlandii. Ma/miała romans z Kantee...

Anonymous said...

hej Vicky,podobno Schmitt i Kofler są singlami ,czy to prawda?..Pozdr.

Anonymous said...

To z Patricia i Martinem to prawda..Rozstali się..

Anonymous said...

To fakt szkoda tej pary. A jeśli chodzi o ten romans Patki z innym skoczkiem to mnie aż tak nie dziwi. Kurcze ona była prawie na każdych zawodach, nawet na pożegnaniu Ahonena w Lahti, znała wielu skoczków. Wystarczy wejść na jej facebook z znajomych ma kilku skoczków oraz trenerów...
Bardzo szkoda mi Martina bo to porządny facet i zasługuje na naprawdę fajną laskę.

Rzeczywiście jest teraz w Finlandii, pracuje jako nauczycielka.

Anonymous said...

Pati zdradzała Martina. Krycha Thomasa, a Thomas Kryche

Anonymous said...

a Kofi zdradzał Michaele a Michaela Koflera hehehe

Anonymous said...

no jasne swing swing swinger swinger

Anonymous said...

nie godajcie bzdur, Krycha wyrobila sie ze hej! a jak ktos twierdzi ze zawsze taka byla, to radze do okulisty!!! prawda jest taka, ze kto ma kase ten rzadzi hahaha; fakt ze Kryska akurat jej nie ma, ale ma ja jej kolo, wiec na jedno wychodzi Tylko niech z tymi zdradami uwaza bo faceci podobno nie sa tacy skorzy do wybaczania jak my babki.

Anonymous said...

Laska Koflera wygląda strasznie staro.

Anonymous said...

wygląda staro bo jest stara