Thursday, February 18, 2010

Zaczniemy od Obertsdorfu

Wiem wiem wiem, mało pisze i wszystko jest spóźnione, ale serio mam pełno rzeczy do roboty, nawet na szwedzkim blogu dużo mniej pisze. A do tego wczoraj siedziałam całą godzine i napisałam posta i właśnie jak skończyłam to mi internet wypełnił błąd i wszystko znikło... Była nieco wkurzona...

Jestem własnie w Szwecji u rodziców przez tydzień. Potem wracam do Szczecina na 2 dni a w czwartek jadę do Wisły na Puchar Kontynentalny.

Innaczej nic nowego u mnie. Tata kupił mi nowy samochód. Którego wogóle nie chcę. No ale po niezłej awanturze (tak wiem że jestem rozpieszczonym bachorem), doszliśmy do tego że będę te auto mieć do lata, a latem dostanę te co ja chcę :D

Dobra ale wróćmy do Oberstdorfu. Przyjechałam w piątek. Pogoda była super. Miałam dużo do roboty, bo Tad był na MŚJ w Hinterzarten. Wszyscy jakoś byli w super humorku i wogólę. Fotki robiłam w locie, jednak było tak ślizko że ładnie się położyłam jak miałam schodzić te fotki robić..haha... Tylę śniegu że szok :P




Kuba Kot miał niezły debiut na mamucie. To super koleś, kadra polska mogła by się nie jedno od niego nauczyć. Po pierwsze trzeba mieć celę. Kuba je ma i dąrzy ku nich. A nie jak bez imon niektórzy z naszych "nie mam celów", wkurza mnie to na maksa. Tak jak Morgi sam powiedział, gdzie oni a gdzie ja?! Rafał Kot stwierdził że idzie na start "Ale to będzie mój jedyny skok który oddam"..haha.. śmieszny on jest :P Gregora nie było, bo był w domu, odpoczywał :P

Po kwalkach miałam pełno do spisywania i wogólę, ale Goldi cały czas przylatywał i mi przeszkadzał, że to wszystko megadługo trwało, aż wkońcu mnie wywalili z biura :P No może nie do końca, ale ostatni shuttle do centrum jechał i musiałam iść.
Nie czułam się super, więc poszłam spać. Tad mnie obudził jakoś około północy, bo przyjechał z Hizy. Stwierdziliśmy że nie idziemy na impreze tylko zostaliśmy na kwaterze.











Oki idę oglądać kwalki z Vancouver. Jutro dam ostatnią część z Oberstdorfu :)
Wszyskie fotki macie na Facebooku.

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

14 comments:

Anonymous said...

Super, że w końcu napisałaś :)

Anonymous said...

bardzo mi się podoba to zdjęcie z Goldim:) pozdrawiam

Anonymous said...

Mam prośbe ;]]
Napisz coś o tych wiązaniach Ammana i co ty o tym myślisz ;D

Aśka

Anonymous said...

Wiatm:)
Mnie też podobają się te zdjęcia z Goldim, dawno go nie widziałam ale z tego co widzę świetnie się trzyma:0
Ciekawa jestem co u niego słychać, Vicky wiesz może czy nadal spotyka się z Astrid?

Anonymous said...

Gdyby FIS bardziej szczegółowo sformułował przepisy dotyczące tego co legalne a co nie , nie było by teraz dyskusji o wiązaniach!!
to się musi zmienić tak aby reguły były jasne i gra fair-play.
A Austriacy wiedzieli o wiązaniach wcześniej więc dlaczego od razu nie zareagowali??
Oni poprostu czują się przegrani i nie umieją się z tym pogodzić, uważają że złoto należy się tylko im!

Anonymous said...

c.d.
rozśmieszyło mnie stwierdzenie szwajcarskiej prasy o tym że "zamiast austriackich orłów na olimpiadzie widzimy zagubione kurczaki, które nie mogą pogodzić się z porażką"

Vicky M said...

Post o simona wiazaniach poddalam wczoraj na szwedzkim blogu. po angielsku. z fotkami.

http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/02/simons-cheating-bindings.html

Anonymous said...

odnośnie tych wiązań Simona Ammanna to nie wiem, czy oglądaliście wczoraj wywiad z Adamem Małyszem na tvp1. w skrócie mówił, że te wiązania są zgodne z przepisami i że gdyby austriacy takie wprowadzili, to nikt by się nie czepiał, ale że ktoś inny to się czepiają. myślę, że nie wymaga to dalszego komentarza.

Daria said...

Victorio przeslij nowe filmiki na youtube jak znajdziesz chwilke czasu :P Pozdrawiam:)

Anonymous said...

"Po pierwsze trzeba mieć celę. Kuba je ma i dąrzy ku nich."

Ale do więzienia idzie? ;-)

Magda said...

gratuluję zdjęcia z Goldim:) bardzo fajne:)

Veronika said...

Co do Kuby to faktycznie swietny chlopak.Dysyc ze studiuje w Krakowie i jezdzi na konkursy potrafi to wszystko pogodzic:) Fajne zdjecia, a szczegolnie ze Svenem. pozdro :) do zobaczenia w Wisle:P

Izuunia said...

Vicky wiesz może jaki model komórki ma 3S ? ;P

Anonymous said...

Hanni jest cholernie zniszczony, wyglada na starsznie wyczerpanego i hmm.. zużytego ?

N.