Monday, February 01, 2010

Wróciłam z Oberstdorfu

To był week-end, mówię wam. Tylę się działo że szok. O nie któych rzeczach juz wiecie, o innych się dowiecie, a o niektóych, no to jest jednak pomiedzy mną a niektórym osobą

Wczoraj mieliśmy tylko iść na trochę do Hoerbaru, no ale oczewiście jak się nastawia na trochę to wieczó jest zwariowany. Macie poniżej filmik gdy ja i Tad wracamy..haha...

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

6 comments:

Juli said...

hahahahaha dwie mocne cole :D wesoło było fajny dzihat :D

Anonymous said...

ja go uwielbiam jak jets pijany, nie żeby coś, ale wtedy to można sie polać ze smiechu :P

Anonymous said...

Fajny filmik ;)
Vicky możesz mi powiedzieć czy Dawid Kubacki był w tym roku w MO podczas PS?

ona.

Anonymous said...

nie było!

Anonymous said...

Hahaha, zajebisty jest ten filmik :D Twój śmiech jest... śmieszny haha :)
Pozdrowienia ;)

Tylko Vicky po Polsku said...

nie było Dawida.