Monday, February 22, 2010

Oberstdorf Loty i nie tylko

Drugi raz juz piszę. Pierwszy raz jak napisałam wszystko znikło, i miałam lekkiego wkurwa. Siedzę własnie na promie z Szwecji do Niemiec (jadę dziś do Szczecina) i słucham nowej płyty Alicii Keys The element of Freedom. Super płyta, nie ma ani jednej złej piosenki na niej.

No ale końcówka Oberstdorfu:
W sobote pojechaliśmy na skocznie, pogoda niestyety nie była super, ale jakoś w końcu się konkurs drużynowy rozpoczoł. Te nowy reguły naprade pokazały swoje...i to nie pozytywnie. Auty w końcu wygrali, no ale to co sie stało przy skoku Gregora było śmiechu warte, jak to sam Gregor nazwał. Po dekoracji, Gregor idzie w moja stronę i sie drzę. Myślałam że na mnie pierw (Gregor jest jaki jest i był wkurzony), i fakt że się darł do mnie, ale jak doszedł to był tak wkurzony i mówił jakie to są debilę i wogólę, jacyś dziennikarze podeszli i się zaczeli coś go pytać a ten do nich „czy k... nie widzą że jest zajęty i gada ze mną?!” Zanim go zostawiłam kazałam mu sie uspokoić trochę przed konferencja prasową, bo fakt że do mnie może gadać co chcę ale na konferencji trochę powinnien się uspokoić.







Pojechałam na góre bo powiedziałam Tadowi że pomogę mu z nagrywaniem. Na konferencji owszem 3S się troche uspokoił, ale też nie do końca... Potem jakaś pani z biura do niego podeszła i chciała żeby podpisał jakiś plastron i plakat. Tad wtedy był ogólnie w szoku z zachowania 3S ... Ja nie, ja już wiedziałam co będzie jak ona szła w jego kierunku. Gregor nie jest osobą co umie się opanować jak jest wkurzony, i wtedy nie zawsze jest miły w stosunku do ludzi...

No ale zrobilismy co było trzeba i pojechalismy na kwatere. Wieczorem wyjścię. Ogólnie wiekszość wieczoru spędziłam z Yaną. Hanni stał z jakimiś starymi przykami u nas przy stoliku i pił jeden Jägermeister za drugim..haha... Pić to on umie i dobrze mu w tych blond włosach...ale tańczyć to on nie umie, do czego sie sam przyznał..haha... Z Bastim też troche pogadałam, noa le umówilismy sie że w IBK musimy się w końcu na jakaś kawe umówić czy coś :P

Ilja, Dima i Ipat jakoś przed 2gą przyszli, mówili że musieli poczekać aż Steiert pójdzie spać..haha.. Ipat stiwerdził że chcę sexy potańczyć z Tadem, Tad jednak do końca nie chciał i sie krępował..hrhr.. Ale ja wiem że tak naprawde chciał..hrhrhr...




Jakos przed 4tą Tadowi udało się wyciągnąć mnie żebyśmy wracali na kwatere, no ale oczywiście po drodze musiały być porobione fotki i nakręcony filmik, tak Oberstdorf-style ;)


Rano Tad mnię budzi krzycząc:

T: VICKY, Kuuur...a, twój jeeeba...a komórka. Pika i pika od ponad godziny i nie mogę spać! / SMS.

Ja oczywiście spałam i pikania ani SMS:a nie słyszałam

V: hee? To napewno Goldi :P

T: Tak, napewno, to kur...a zawsze jest Goldi! / Tad był nieco wkurzony..hehe...

I owszem SMS był od Goldiego który wstał i stwierdził że mi SMSa z łóżka puści :P O 8.07 rano... Zebralismy sie i pojechalismy na skocznie. Przyjeżdzam i mój aparat nie działa... Ewidętnie zapomniałam wyłączyc go jak zgrywałam fotki i akumulator był całkiem pusty. Więc shuttle spowrotem do centrum i wracać na kwatere po ładowarke (której oczywiście nie wzięlłam, bo po co, przeciez mam pełny akumulator). Jakoś nie miałam weny na fotki, prawie cała pierwszą serię stałam i gadałam z Yaną , trenrem amerykanów i innymi skokowymi ludzmi, no ale w końcu poszłam popstrykać trochę.

Konkurs oczywiście nie skończył się po moich myślach. Po dekoracji miałam iśc do biura, ale 3S kazał mi na niego poczekać, co trochę potrwało, bo pierw musiał udać wywiady radiu oraz telewizji (która miała jakieś techniczne problemy i to potrwało), potem poszłam z nim na kontrolę, która także potrwała jakieś 15 minut. Po kontroli czekali na niego także fani, i myslałam że super, znów to potrwa nie wiem ile. Ale jak Schlieri wyszedł to wzioł mnie odrazu na wyciąg. Pośrodku jeszcze zatrzemali wyciąg że dosyć długo moglismy se w spokoju bez ludzi pogadać :) Gregor jest naprawde zajebisty, jest super poprostu. Pożegnałam się z nim nagórze i pojechałam na dół. Wchodze do biura prasowego a tu nie ma Tada i już jest po konferencji...WHOOPS. Tad przyszedł po jakimś czasie i trochę mnie opieprzył. Że tera nie mamy nic z konfy, a ja se pojechałam z 3S, bo se tak zażyczył. Ładny profesjonalizm. No ale what 3S wants 3S gets ;) Ale szczerze mówiąć był to błąd w komunikacji, bo ja myślałam że Tad jest w biurze, a że byli Norgi na podium co znaczyło że wszystko będzie po angielsku. Ale tak czy siak bym pojechała z Schlierim, bo to nasze ostatnie spotkanie live przed Vancouver było, poprostu bym jakoś Tada na konfe wysłała ;P Każdy z nas ma swoje pryrorytety...

Po tym wszystkim Goldi się zjawił, darł sie na całę biuro prasowe, że ładnie ładnie, czemu mu wczoraj wcześniej nie powiedziałam że idę out i czy znów byłam pijana. Tak auty to zawsze wiedzą kiedy trzymać niski poziom ;) I troche mnie opieprzył że dopiero mu w nocy (około 23ej) napisałam że idę out, a on już wtedy na noc wyłączył komórkę. Goldi tak jak i pare innych autów (i nie tylko) nie jest najmilszym człowiekiem do ludzi, więć nie jedna osoba się na nas gapiła tam na środku biura. Ja jeszcze go uciszałam, bo za głośno gadał. No ale supermiło z jego strony że przyszedł się pożegnać zanim wracał do domu :)

Po napisaniu wszystkiego wrócilismy się spakować i mogliśmy wrócić dwoma autami do Innsbrucka. Pierw jednak umówiłam sie w hotelu Autów i tam pojechaliśmy :P Potem dopiero pojechaliśmy do Innsbrucka w którym bylismy jakos po 22ej.







Wszystkie fotki z Oberstdorfu macie u mnie na Facebooku. Vicktoria Tylko Vicky Murawska

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com/
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

45 comments:

Anonymous said...

Simi nie ma gustu...

Anonymous said...

Czy mogłby mi ktos powiedzieć czy Simi jest dalej z Yana?

Anonymous said...

Kiedy sie dowiedzialam, ze Simi ma Rosjanke za dziewczyne, pomyslalam sobie, no niezle, niezla sztuke se pewnie wyrwal... a tu taki zonk...

Lesia

Vicky M said...

Tak Simi dalej jest z Yana i sa bardzo szczesliwi, to jest suoer dziewczyna. Owszem rosjanka, ale wychowala sie w Finlandii.

Anonymous said...

A jak sie poznali?? I czy te wszystkie plotki o jego wyskokach z innymi pannami sa prawdziwe, bo pare razy sama go widzialam podczas takich akcji, ale jeszcze wtedy nie byl z Yana.

Pulka said...

@Lesia
A co, Ty niby z formy lana?
Każdy ma swój gust i to, że dla Ciebie laska Simiego jest szkaradna, nie znaczy, że dla niego tez. Poza tym, można być super pięknym, ale co z tego, jak jest się pustakiem. Simi zapewne wie, co robi.

Pozdrawiam! (;

Anonymous said...

Tad i Yana są do siebie bardzo podobni, wyglądają jak brat z siostrą:)

Anonymous said...

Vicky mam pytanie czemu mowicie na gregora 3S ??
marika

Anonymous said...

O Sven, ale fajnie :) Żałuję, że tak szybko skonczył skakać. Mój największy faworyt od kiedy pamiętam :)
A dobrze to Vicky pisała w poprzedniej notce. Podejście polskich skoczków co poniektórych jest niesamowite...
Noż grunt to "się nie wychylać" i " swoje skoczyć", ta sowje czyli byle za bule.....
I weź tu im kibicuj :\ Nic dziwnego, że Polacy inne nacje wolą!!!

Anonymous said...

Vicky a jaka właściwie jest Jana, mogłabyś coś o niej opowiedzieć? :) i właśnie, jak się poznali z Simim?

Vicky M said...

Poznali sie w Kuusamo jak swissy byli tam na treningach. - - - -

3S to taka ksywka dosyc intern, tak naprawde prawie nikt nie wie co to znaczy, i narazie jeszcze nie mam zamiaru tego zdradzac :)

---- - - - - - -

Ja Yane bardzo lubie. Jest to bardzo mila i mi bliska dziewczyna :)

Anonymous said...

A zdradzisz kiedyś? ;)
A Yana to widac z oczu, że fajna i miła dziewczyna, choć oczywiście jej nie znam :)
Ol

Izuunia said...

Wkurzony Gregor ... kazdemu się zdarza miec zly dzien.

Anonymous said...

A Denis Kornilov był w MO?
W ogole dość dużo piszesz o skoczkach z Rosji ale prawie nic o nim...

Anonymous said...

Tyle, że 3S zachowuje się jak rozkapryszona gwiazda, coś mu się nie spodoba i od razu z mordą do wszystkich ;/

Anonymous said...

Jak lubi, to niech to robi.
Nikt mu nie zabroni, a każdy może robić to, co chce.
Mi też się to niekoniecznie podoba, ale nikomu nic do tego

Joanna said...

Denisa w MO nie było :P

Izuunia said...

Vicky a jak zobaczyc te fotki na facebooku trzeba sie zalogowac a pozniej cie do znajomych dodac ? bo juz sama nie wiem;/

Anonymous said...

a ja Vicky uwielbiam twoj styl
tylko moglabys na polskim blogu moze tez pisac cos wiecej o modzie i swoich zakupach

Anonymous said...

Mam takie pytanie, gdzie dokładnie jest MO? i wpuszczają tam tylko dorosłych, sprawdzają dowody? Czy sporo dzieciarni jest tam?

Anonymous said...

MO jest na Krupówkach.Widać taki napis "Morskie Oko". Sprawdzają dowody,jak masz mniej niż 18 lat,to dzwonią na policję. Wstęp kosztuje 50 zł. Skoczkowie i ich laski wchodzą za free.

Anonymous said...

haha pierdolenie kotka za pomocą młotka haha xD
w MO nie zawsze sprawdzają dowody, i nie dzwonią na policje...
haha weź....50 zł=20zł
pfff

Anonymous said...

Vicky, podobają się Gregorowi polskie dziewczyny?? ;D

Anonymous said...

Dlaczego zdecydowałaś się zamieszkać w Innsbrucku?

Anonymous said...

zeby byc blizej skoczków

Anonymous said...

Kto ze skoczków chodzi do MO? Ci którzy chodzą są tam regularnie? i w jakie dni zazwyczaj w czasie lgp?

Heia Norge! said...

http://norgeheja.blogspot.com/

Prawdziwa twarz skoczków narciarskich :) Czytajcie!

Anonymous said...

Vicky czy kazdy model samsunga corby ma wysuwana klawiature z boku??

Anonymous said...

Aż tak lecisz na Simona,że próbujesz ugadać jego panne? Żałosne.

Anonymous said...

Gregor: "Vicky, poczekaj na mnie"
Vicky: "Twoje słowo jest dla mnie rozkazem" xD

Vicky M said...

corby nie maja ja mam Delphi.

/ / / / // / / /

Tak oczywiscie dlatego kumpluje sie z Yana. w 10ke trafiłas.

/ / / / / /

Nie wiem czy polki mu sie podobaja. nie gadam z Gregorem o tym jakie laski mu sie podobaja, mamy jak juz cos to lepsze tematy;

//// / / / / / / / /

tak do znajomych vicktoria tylko vicky murawska

/ / / / / / // / /

Na szwedzkim blogu mam wiecej wpisow. tutaj po prostu raczej nie mam czasu pisac tyle i ten blog wiecej jest zwiazany ze skokami.

/ / / / //

W MO jest sporo dzieciarni. wstep pomiedzy 0-20/30zl kosztuje

/ / //

W IBK zdecydowalam sie studiowac z roznych powodow. jednak bylo to dopiero moim 3 na liscie. bo mialam jeszcze londyn oraz paryz. dluga historia jednak.

// / / / / //

Daria said...

Jakiej farby do wlosow uzywasz i kosmetykow ? :)

Anonymous said...

"W IBK zdecydowalam sie studiowac z roznych powodow. jednak bylo to dopiero moim 3 na liscie. bo mialam jeszcze londyn oraz paryz. dluga historia jednak."

opisz to kiedyś mogłoby być ciekawe ;D

Anonymous said...

Moim zdaniem w blond włosach Hannawald wygląda fatalnie, a już na tym zdjęciu z tobą przerażająco. Zajebiście za to wyglądał z takimi, jakie miał na wygranym TCS.

Anonymous said...

Kiedyś pisano, że matka dziecka Svena mieszka w jednym mieście, a on w drugim, wynika z tego, że ojcem jest z doskoku. Nadal tak jest? Jeśli tak, to fatalnie o nim świadczy. A kiedyś go lubiłam...

Anonymous said...

Droga Vicky,
Generalnie nie mam nic przeciwko Tobie, ale czytając twojego bloga mam wrażenie, że niektóre rzeczy piszesz tylko po to żeby wkurzyć te piszczące 13-tki "zakochane" w 3S np.teksty w stylu "powiedział mi coś na osobności ale co to już nie napiszę bo to prywatne" to moim skromnym zdaniem tylko bez sensowne przechwałki waszą znajomością, więc może czas darować sobie tego typu "subtelne" sugestie i albo napisać wprost co jest między wami albo całkowita prywatność, no chyba że wkurzanie nastoletnich "fanek" sprawia Ci przyjemność. Pozdrawiam, Kashmir:)

Anonymous said...

cześć. mam pytanie. czy Heja Norge miała w tym rokuu w Wiśle akre?

Unknown said...

Heja Geja miała zawieszoną na szyi legitymację chyba szkolną...
nie miała akry.

Anonymous said...

Vicky znasz się z Bernim Schoedlerem i Martinem Kunzle? możesz powiedzieć coś na ich temat?

Anonymous said...

czy martin koch jest do wziecia? :D
albo thurnbichler :D:D:D

Vicky M said...

@Daria: Wlosy tylko robie u fryzjera :) a kosmetyki to rozne, ogolnei malo na co dzien higliter Guerlain Issima Precious Light, Mascare MAx Factor False Lash, Chanel lub Dior Show, Rouge Elisabeth Arden jaki i mineral powder (jezeli nakladam). Na usta Too Faced Lip Injection, lub ogolnie jakies blyszczyki. Malo sie maluje ogolnie.

- - -- - - -

@KashmirÖ Pisze ile chce i ile moge. Gregor jest na blogu ewidetnie ulubionym tematem. jak nic nie na pisze o nim to odrazu prawie wszystkie komentarze i pytania o nim, juz nie mowiac ze wiecej niz co drugi mail co dostaje od was to pytania z wiazane z 3S.


- - - - - -- - - -

Berniego nie lubie i nie mam dla niego szacunku z roznych powodow. A Kunzle ogolnie nie znam ale wydaje sie mily na "pierwszy rzut oka". Jezeli chodzi o te´renerow to ja tylko z Autami sie blizej trzymam no i troche z norgami.

- - - - -

Koch ma laske nazywa sie Agatha, ma nawet jej imie na swoich butach.

A Thuri jest singlem :)


pozdro

- - - - - -

Anonymous said...

stefanek jest hotttttt
a jest raczej "otwarty w stosunku do ludzi"? lol

Anonymous said...

a w jakiej dzielnicy najlepiej jest w innsbrucku mieszkac?
gdzie jest najladniej?
mozesz powiedziec cos wiecej o miescie?

Anonymous said...

Vic, a znasz się może z młodymi Szwajcarami? mozesz cos o nich powiedziec?

Anonymous said...

dlaczego nie lubisz berniego???????????