Saturday, January 02, 2010

Szczęśliwego Nowego Roku 2010!


|W Obestdorfie niestety nie byłem w pełni zdrowy i nie za dobrze skakałem. Nowy rok, nowę szczęście i znowy ogem stanać na samej gorzę podium co jest wielkie. Lekarz mi pomógł i jestem bardzo zadowolony. Co do Turnieju to jeszcze napewno będzie dużo się działoi bedzie ekscytująco. Jeżeli tylko będzie sę miało troche arta z pogodą to jestnie jedno możliwe, i napewno będę robił wsystko a co mnie stać, będę gonił i ciesze się na skoki na domowym terenie dzie napewno dużo będzie się działo|


2009 to nie był mój rok. Za to 2010 jest zajebisty rokiem. Nie tylko ten fakt że Gregor wygrał pierwszy konkurs, ale ogólnie. Sylwka spędziłam bardzo milę. W gronie innych sportowców Pucharu Świata, tz. moja stara dziedzina, skoki konnę. Ci którzy mnie nie znaja, to zanim wyprowadziłam się ze Szwecji to miałam konie z którymi startowałam w zawodach skokowych. I dlatego znam wszystkich tych ludzi :)


No ale, byliśmy w Helsingborgu, wszyscy mieszkali w wspaniałym hotelu Elite Marina Plaza, nasz pokój miał widok na morze :)

Pierw była kolacja z wybranymi ludzmi (było nas 40stka) w restauracji pod nazwą Level, a potem dalsza impreza w najlepszy klubie w Helsingborgu; Tempel. No wątpie że siedzicie w skokach konnych, że i tak raczej nie wiecie kto jest kto, ale z im się trzymam najbliżej i znam od wielu wielu lat to Daniel Zetterman i Alexander Zetterman. Alex ostatno jak brał udział w Paryżu to wygrał dwie różne klasy, że jak oglądaliście te konkursy w telewizji to może go kojarzycie :) Daniel w głównym Grand Prix w Monachium osatnio był 4ty że jego też może kojarzycie.


Fotek więcej macie na szwedzkim blogu :)

Jak wy spędziliście Sylwestra?





Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

43 comments:

Anonymous said...

Vicky kiedys sie kusiło do jazdy konnej.. powiedz.. fajna sprawa?:>

Anonymous said...

Widzę,ze sie zajebiscie bawiłas:)
Ja sylwestra spedzilam w łózku z 40stopniową goraczka :/
Pozdrawiam!:)

Vicky M said...

jazda konna jest the best :)Konie sa wspanialyi zwierzetami <3

Unknown said...

zgadzam się. Jazda konna jest wspaniała :)
Super fotki!!!!

Gato said...

Ojj zgadzam się z Vicky konie są świetne, czasami sama wole przebywać z nimi niż z tymi porabanymi ludzmi. A najbardziej kocham w nich to, że w ich oczach widać każde uczucie...

I Vicky ponawiam swoje pytanie, będziesz na IO w Vancoover?

Pozdrawiam:)

Vicky M said...

hey Gato!

nie na IO raczej mnie nie bedzie.jednak do konca jeszcze t nie jest pewne :)

Gato said...

Kurde, mam nadzieje, że jednak pojedziesz, bo fajnie by się czytało relacje, a poza tym ktoś musi dopingować 3S na miejscu haha:D;P

Anonymous said...

Vicky możesz napisać coś o dziewczynie Wanka? Znasz ją może?

Pozdrawiam.

Anonymous said...

Vicky napisalas ze zajmowalas sie jazda konna zanim przeprowadzilas sie do Szwecji, ale z tego co mi wiadomo to przeprowadzilas sie tam w wieku 3 lat, wiec.... ile Ty mialas lat jak na tych koniach jezdzilas?

Ellen said...

Śledzę wpisy na Twoim szwedzkim blogu i ostatnio pojawiła się notka na temat operacji powiększenia piersi. Zamierzasz powiększyć sobie biust? Oczywiście to Twoja decyzja, ale według mnie masz i tak duże ;p Pozdrawiam

M. said...

z tego co ja zauważyłam jest napisane 'zanim WYPROWADZIŁAM się ze Szwecji'. ;))

Gato said...

Widzieliścię co Mario pisał do Viki na czacie na Facebooku???

Co ty na to Viki? Jeżeli się nie mylę to pisałaś że niczego między wami nie ma??

http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/01/i-just-say-one-wordskijumpers.html

Anonymous said...

no nie no, to jakas sprawa dla reportera conajmniej.......

Małgo said...

A ja chciałam powiedzieć że ktoś się podemnie podszywa... Człowieku weź zajmij się sobą.


PRAWDZIWA GATO!

Vicky M said...

Co do jazdy konnej to jak M. napisala nizej. zanim WYPROWADZILAM sie ze Szwecji: http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2009/04/i-miss-my-baby.html

Co do dziewczyny Wanka to jej osobiscie nie znam. Ale sa juz z soba od jakos wrzesnia 2008go roku. Na LGP w Zako 2008 jej jeszcze nie mial a w Klingenthau juz byl razem.

@Ellen: Co do biustu to owszem chce przejsc taka operacje, ale nie zeby ogolnie powiekszyc biust, tylko zeby byl perfekcyjny.

@Gato: A sad takie podejrzenie ze o Mario? Czy to jedyny skoczek na litere M?

Anonymous said...

Mam do ciebie pytanie o laski skoczków, czy one się nie domyślają tych zdrad swoich partnerów, czy wiedzą i przymykają na to oko??

Lussie

Anonymous said...

Vicky.. mam prośbe... podoba mi sie kolor włosów tej laski to masz z nią foty na szwedzkim blogu... Emelie jakaś chyba;) masz moźe jakąś jej fote żeby dokłądnie wydać ten kolor włosów?;p
pozdrawiam ;D

Anonymous said...

Hej Vicky:) Mam do ciebie może troszkę głupie pytanie, ale bardzo mnie interesuje jak to jest.

Ale znam dużo osób które jako dzieci często zmieniały miejsce zamieszkania itp. I u każdej jest inaczej i zastanawiam się od czego to zależy.

Chciałabym cię zapytać po jakiemu Ty myślisz tzn. czy po Polsku czy po Szwedzku, czy po jeszcze jakimś innym języku?

Anonymous said...

botox ! kocham Cie i twoje teksty. Gdzie się podziałeś ? :d

Anonymous said...

Vic, my question is about horse-riding How long have you been practising it? I used to pratcise horse-riding a lot, but few years ago I broke my ankle and since that time I am a little bit afraid. Should I try one more time? Sorry for that question, we haven't known each other, but I am so curious. What do you think? Uupps... I hope that you can speak English. If you don't understand, just tell me. I'll translate this question into Polish or German. Best wishes,
Hannah

Anonymous said...

Vicky, nie wiesz dlaczego Arthur w ogóle nie skacze? Co u niego w ogóle?

Anonymous said...

Vicky, wiesz może jakiej muzyki słucha geniusz skoków narciarskich*?
*(czyt.Schlieri)
Anna

Anonymous said...

Hello do you know what happened with Vic? She never leaves her blog for such a long of time.

Anonymous said...

hej! mam takie pytanie bo pamiętam że zawsze gregor z mariem sie przyjaźnili później było coś że sie pokłócili i jakby ich przyjażn przestała istnieć?? możesz napisać coś więcej?? czy sie lubią?? wiem że znasz osobiście skoczków i pewnie wiesz jak to z nimi jest. z góry dziękuje. pozdrawiam

Anonymous said...

http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&story_fbid=252928722376&id=1379354609#/profile.php?id=100000633391040 - nowe konto Gregora na fb... Ciekawe, czy prawdziwe..?

Anonymous said...

Oby z Fb nie zrobiła się druga nasza-klasa, ( 10.000 kont fikcyjnych...)...

Vicky M said...

@Lussi: Nie gada sie o tym po prostu. Mysle ze wiekszosc przymyka oczy poprostu. jednak to sportowcy i niestety w kazdym sportcie to tak wyglada...

/////

Co do wlosow Emelie to nie mam innych fotek. To jest jej kolor naturalny :)

////

Mysle w tym jezyku w ktorym aktualnie rozmawiam :) tz jak jestem w polsce to po poslu, jak rozmawiam z kims po szwedzku to po szwedzku itd.


/////

@Hannah: Hi, I've been horse back riding for 17 years. I always think that you have to go back on the horse, I think it is the same with everythiing in life. You can get hurt whatever you do :)


/// / / /

Chyba juz z 10ty raz pisze ze ARTHUR SKACZE W PUCHARZE KONTYNENTALNYM.


/ / ////

@Anna: Schlieri slucha ogolnie wszystkiego. JAck Johnson jest jego ulubionym muzykiem. na jego stronie jak sie nie myle ma powpisywane jakis artystow.


///////

Gregor z Mario dalej sie koleguja, ale nie sa najlepszymi kolegami wiecej. Niektore przyjaznie po prostu sie rozwalaja. Np. tak jak Kofler i Liegl.


//////

To nie jest konto Gregora.

Anonymous said...

a powiedz.. z kim najbardziej koleguje sie Morgenstern?

Vicky M said...

Z Koflerem :)

Anonymous said...

Hi Vic,
Thanks for the answer. Your English is nice. I've got one more question. I hope if it's not a problem. I am a big fan of Florian Liegl. And I started to consider what was the argument between him and Kofi about?
I like Liegl even more than 3S.

an. said...

ostatnio słyszałam że w kadrze Austri jest coś takiego że tak przed kamerami i wogle sa dla siebie mili ipt, a tak juz po za nimi to atmosfera jest tak jakby napieta i wogle. nie mila. myslisz ze to prawda .? ( słyszałam to wiec pytam , żeby nie było że wymyslam itd. ) :).
PS: [ bardzo fajny blog ! ] .

Anonymous said...

Vicky czy Gregor wybrał już swoją "dziewczynę"??
słyszałam że na lotach miał wybierać


pozdrawiam

Anonymous said...

i jak, miłość na podstawie ankiety już kwitnie?

Izuunia said...

Skoro tak przy temacie jesteśmy to możesz mi Vicky odpowiedziec co miał na myśli Gregor mówiąc z jednym wywiadów ,że najlepiej by było by jego dziewczyna była naturalna?

Izuunia said...

Skoro tak przy temacie jesteśmy to możesz mi Vicky odpowiedziec co miał na myśli Gregor mówiąc z jednym wywiadów ,że najlepiej by było by jego dziewczyna była naturalna?

Anonymous said...

hey vicky ostatnio czytałam na pewnej stronie,że Kofi i Sebastian Colloredo mają nowe dziewczyny.Prawie na każdej stronie można znaleźć że jakiś skoczek ma nową dziewczyne więc przestaje już wierzyć w to co tam jest napisane dlatego pytam ciebie czy to prawda ?


Syl

Anonymous said...

Mowiac naturalna zapewne mial ma mysli dziewczyne ktora nie bedzie miala na twarzy pol kilograma makijazu, metrowych tipsow i tlenionych wlosow z 3cm odrostem.Takie jest moje zdanie:) MONI

Anonymous said...

Co do tej dziewczyny Gregora to myślę podobnie jak Moni. Natomiast mam pytanie do Syl- na jakiej stronie znalazłaś takiego info? ;)
Ana

Vicky M said...

@ Hannah: To tella long story short they grew apart :)

/ / / // / / /

@ an. przed kamerami wszyscy musza zachowywac sie w pewien sposob, tak i jak na skoczni. Wiadomo ze wszyscy w kazdej chwili nie moga sie uwielbiac.

/ / / / / / /

Co do konkursu to nie, zadna laska na ta randke nie jest wybrana i nie wiadomo kiedy bedzie. narazie Gregor nie ma czasu sie czym takim zajmowac.

/ / / / / // /

@Izuuunia: Co Gregor mial na mysli to ja nie wiem, bo ani nie czytalam wywiadu, a nawet jezeli bym go czytala to nie wiem co on powiedzial w wersji orginalenej, i jak wywiad jest przetlumaczony. A do tego czy wogole taki wywiad mial miejsce....

Jezeli byscie wiedzieli jak te niektore wywiady powstaja to byscie w duzo nie wierzyli co w nich pisze.

Jeden przyklad moge wam dac. Jedna z najwiekszych polskich gazet miala artykul/wywiad z Morgensternem na 2 pelne strony. Odpowiedzi "Morgensterna" to byly ogolnie moje slowa wszystko. Reporter ze mna rozmawial i sie pytal mnie rzeczy ze niby jakies background potrzebuje. A wyszlo z tego pelny artykul/wywiad oczywiscie troche innych pytan bylo dolozonych. a zadnego kontaktu z Morgim nie bylo.


/ / / //
A co do lasek skoczkow to w dzien w dzien sie pojawiaja nowe plotki.

Izuunia said...

Dzięki za odp Vicky oraz dziewczyny :)

Anonymous said...

I always wanted to say thank you to you. Your very patient to answer all these questions :) But one more the last I promise: what kind of person is 3S? When he appears on TV, he seems to be self-confident, cheerfull and charming. Sometimes I think that he isn't stressed at all. What is the truth. And what's the way he's treating his fans? One more time thanks. Hannah

botox said...

widze, ze tesknicie za mymi rymami
trzeba zatem zaczac bawic sie slowami

:P

kazdy chce byc piekny, przeciez o tym wiecie
jednak vicky chce byc najpiekniejsza na swiecie
powiekszy se cycki, powiekszyla usta
ale i tak nadal pozostanie pusta
moze nawet kiedys, panowie i panie
wiecej silikonu niz ciala zostanie?
poki co jednak nie ma takiej obawy
pozdrawiam i zycze milej karnawalowej zabawy

Tylko Vicky po Polsku said...

@ Hannah: Schlieri as a person. I think that this is the question I get like everyday. This fascination with Gregor is huge. He is VERY self-confident, calm and strong. I liek Schleiri because I feel that he is always honest, he is fun, and one part that I like is that he is ignorant. I know it is a bad habbit really, all this small characteristics makes him the great person I think he is. What he also is is very reserved towards people he doesn't know I would say, he is really a private person who wants his private space.

/ / / / //

@ botox: twopje rymowanki mnie bawia, ale dziwi mnie to ze chce ci sie nad nimi siedziec :)