Thursday, December 31, 2009

Testy na Facebook:u no i "Gregor" szuka laski

(kliknijcie na fotke żeby zobaczyć ją w większym rozmiarze)

Widzę że nie którę teksty robią ewidętnie czytelnicy mojego bloga. Bo ten opis Gregora jak czytałam, to myślałam że ucinki komentarzy mojego bloga.

Krótki komentarz o Oberstdorfie i skoach Gregora. Każdy ma słabszy dzięń. Gregor jednak ma grypę żołądkową, że nie czył się najlepiej ani w kwalifikacjach ani w konkursie.

No i o tym co sie teraz mówi najwięcej. Mam komenty wszędzie, na Facebooku, w szwedzkim blogu, tutaj, w mailach na temat że "Gregor" szuka dziewczyny przez telewizje. Oczywiście jest to wszystko nieco powiększone. Po pierwsze to nie Gregor szuka tej dziewczyny, tylko Ö3 dla niego. Ö3 jest radiem a nie telewizją. I do końca tu nie chodzi o szukanie stałej dziewczyny dla niego, tak jak dużo z was myśli, tylko te zgłoszenia z opisami i z fotką którą ma się wysłać, dają wam szanse na JEDNA "randke" z nim. Że ogólnie jest wielki szum z niczego. Ale fakt jeżeli by był taki show to napewno było by można się nieźlę pośmiać ;) A czy twierdzę że to dobry pomysł? Nie. A dlaczego? Bo widzę co się dzieję z diewczynami którę się podkochują w skoczku Schlierenzauer. Już po jednym dniu robią se wielkie nadzieje, że wygląda na to że ich życie zaczyna zmieniać się na lepszę itd. Wiecej rzeczy bym mogła napisać, ale się raczej powtrzymam, bo nie jest to tak naprawde istotnę.
Photo by Horst Nilgen (PS Zakopane)

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

17 comments:

Anonymous said...

Dla mnie to jest nawet zabawne xD Naród się o niego troszczy haha Choć pewnie całkiem spora część z tych dziewczyn, które już się zgłosiły i pewnie jeszcze zgłosi, traktuje to jak najbardziej serio, i tak jak to powiedziałaś Vicky, potem się rozczaruje. Czy fajny pomysł ? Ciekawy, ale osobiście nie popieram, bo to trochę traktowanie ludzi, jak przedmioty. No, ale wiadomo, że mając w perspektywie możliwość spotkanie z Gregorem wiele z nich straci głowy.
Współczuję ;)
A samemu zainteresowanemu życzę szybkiego powrotu do zdrowia, bo podobno przez żołądek do serca, a on niedomaga ;p
Szalonego Sylwestra i iście szampańskiej zabawy Vicky :)
Pozdrawiam
Ania

Anonymous said...

vicky, gdzie spędzasz sylwestra?
Hannah
Baw się dobrze.

A. said...

ej no odbieracie nadzieję milionom dziewczyn!:P

Anonymous said...

Pomysłu nie popieram. Dziewczyny będą wysyłać swoje fotki, wypisywać niewiadomo co, a może żadna nie dostanie szansy pójścia z nim na randkę. Też tak może być. Gregorowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Życzę Ci Vicky szalonej Sylwestrowej zabawy ;) Pzdr.
ewelin

M. said...

fajnie, że wyjaśniłaś całą sprawę, może przynajmniej przystopuje to nieco zaangażowanie w to niektróch.
jak dla mnie - dość kontrowersyjnie, jednak jak widać zadziałało. zainteresowanie jest dość spore, ale czy faktycznie pomysł jest dobry? ja również mam co do tego wątpliwości. chodzi tu głównie o te dziewczyny które wmawiają sobie i wszystkim, że 'kochają Gregora'. o mamo, a czy można kochać kogoś, kogo się tak
naprawdę nie zna? kogoś, kogo widzi się tylko i wyłącznie przez szklany ekran? ok, Gregor może się podobać, w końu jest przystojny. Gregor może imponować, być czyimś idolem, ale na tym etapie chyba nic więcej? no chyba, że się mylę.
jednak dla TYCH dziewczn to zawsze jest jakaś szansa, ale jak znam takie, to będą się własnie coraz bardziej narkęcać. 'bo może on mnie faktycznie pokocha? oooh' co do tego masz absolutnie rację.
nie wiem jak Gregor, ale ja bym chyba nie chciała mieć dziewczyny, która bierze udział w takim konkursie. jak dla mnie to jest sztuczne, i wymuszne.
chociaż bardzo lubię Gregora i podziwiam go w jakiś tam sposób, to jednak JA nie mogłabym brać udziału w takiej komercyjnej zabawie. i nie ważne, czy chodzi tu o 'bycie jego dziewczyną' (boże, to nawet głupio i absurdalnie brzmi), czy tam o jakieś spotkanie. to po prostu jest zbyt sztuczne.

co do show, mogłoby być ciekawie. coś w stylu tego z paris hilton i szukania jej najlepszej przyjciółki. 'oh, poczułam, że między nami jest jakaś więź, nie spodziwałam się, że mnie wyeliminuje' - ojejku! xD

Mona. said...

Moim zdaniem -Śmiechu warte. :D
Faneczki zbzikują do potęgi :D I wtedy dopiero będzie kłopot ^^.

A rozrywki mu chyba nie brakuje xD
A te niby radio niech zajmie się swoim życiem xD

Juli said...

hahaha Andzia ich nadzieje juz prysły :P ale pomysł mnie zabił, nie chcę wiedzieć ile juz zgłószeń dostali :) haha biedny Gregor ;p

Pulka said...

Chciałabym zobaczyc te wszystkie zgłoszenia. Pewnie jest się z czego pośmiac ^^

...a w jury zasiądzie Aut Team i będą głosowac. Ja jestem na 'tak' a ja na 'nie'. :P
Dla mnie, dziewczyna, która weźmie udział w czymś takim jest na samym wstępie skreślona.

A wyniki mogliby opublikowac ^^ Ciekawe, czy 90, czy 89 % zgłoszeń będzie z Polski.

Anonymous said...

dla mnie od początku była to ściema;) ale dzięki Vic za wyprostowanie sytuacji .. Szampańskiej zabawy i Szczęsliwego Nowego Roku 2010 zyczę ..

Anonymous said...

Brawo Vicky!

Kolejny raz udowadniasz temu stadku, przepraszam za określenie, ale suma sumarum, skrzywionych dziewcząt, że jesteś kimś innym, niż osoba za jaką Cię mają, czy też chcą mieć. Chwała Ci za to, bo być może w wieku bardziej dorosłym, choć trochę ułatwi im to relacje z innymi ludźmi.

Mówiąc szczerze, to trochę imponuje mi Twoje podejście do życia, czy tego jaki stosunek mają do Ciebie inni ludzie. Wybrałaś chyba jedną z najtrudniejszych, ale najzdrowszych dróg ;)

Abstrahując, masz przecież bliższy kontakt ze skokami, skoczkami, to wiemy :). Zastanawia mnie to, jak Gregor podchodzi do tego wszystkiego. To znaczy, przejmuje się, przecież te wypowiedzi, chamskie obrazy muszą go jakoś dotykać. Nie wierzę, żeby tak młody chłopak, który dopiero co wszedł do tego "wielkiego świata" potrafił aż tak się kontrolować, hamować emocje.
Jak to wygląda w prawdziwym życiu?

Pozdrawiam,

Magda.

I wielu radości w nadchodzącym roku dla Ciebie, Vicky!

Gato said...

Vic, a ja mam jedno pytanie trochę odbiegające od tematu;)
Jedziesz na Igrzyska do Vancoover?

Anonymous said...

Świetnie xD czyli nastoletnich idiotek rzuci sie na ten konkurs xD

Anonymous said...

wiecie ze to vicky podszywala sie pod gregora na msn? ;)

Anonymous said...

a skad taka mysl ze to Vicky byla??

Anonymous said...

@Pulka
oby nie 99% ale może nasz naród tak nisko nie upadnie ;-)
dla mnie to też durny pomysł i rozpisywać się o tym nie będę
pzdr:)

Anonymous said...

Angelika Jóźwiak What a great idea haha :]
Schlierenzauer sucht seine Herzensdame - oe3.ORF.at
Natali Watroba likes this.

Magda Czaja
Herzensdame ahahah sweet ;)
Wed at 1:32pm

Natali Watroba
Ciekawe ile jest już zgłoszeń hahahahahah :D
Wed at 1:

Angelika Jóźwiak
cały pomysł jest sweet :) :D
Wed at 1:34pm

Paulina Siewierska
No chyba się zgłoszę ♥
Wed at 1:35pm

Klaudia Ferus
buhahahahahahahahaha desperat
Wed at 1:36pm

Sonja J. Oleksiuk
Ach wie niedlich ♥ ;-)
Wed at 1:43pm

Angelika Jóźwiak
haha no strasznie :p
Wed at 1:44pm

Sonja J. Oleksiuk
:P
Wed at 1:45pm

Justyna Waśniewska
omhahahaha!!!!
Wed at 1:53pm

Vicktoria Murawska
hahahahahaha
Wed at 3:02pm ·

Angelika Jóźwiak
nie śmiejcie się tylko wysyłać zgłoszenia! ;d
Wed at 3:03pm

Vicktoria Murawska
wysylajcie wysylajcie laski :)
Wed at 3:05pm ·

Vicktoria Tylko Vicky Murawska
no wysylac. JEDNA randke mozecie wygrac :D :D
Yesterday at 12:45am

Angelika Jóźwiak
no Vicky a coś Ty myślała;d całą noc nad słownikiem z dojcza siedziałam ;p
Yesterday at 11:04am

Vicktoria Murawska
hahahaahaha
Yesterday at 11:33am ·

Anonymous said...

Wg mnie pomysł głupi, co za tym idzie Schlieri też... Teraz fanki wariują i wierzą że to przeznaczenie napewno sprawi że pójdą zz nim na tą randkę. Myślałam że ma więcej oleju w głowie...Niestety trochę się zawiodłam bo lubiłam go zarówno jako skoczka jak i człowieka, teraz pozostaje jedynie skoczek:(