Monday, July 13, 2009

Ostatni dzięń w Szczecinie + nowa fryzura

Heyka!

Jak tam week-end?
Ja, byłam dosyć dużo na zakupach :) Dziś byłam u fryzjera, i zdecydowałam obciąć se grzywkę. Tz. już wcześniej o tym myślałam, ale dziś się zdecydowałam i jestem super zadowolona :)

Z tatą dziś też bylismy na obiedzie w Chiefie, to super restauracja rybna w Szczecinie, gorąco polecam :)

Dziś juz o 23-ej mój prom ze Świnoujścia do Ystad odchodzi i jutro rano już będę w Szwecji. Ale mam dosyć napięty grafik letni. Więcej o tym później.

Dobra lece. Poniżej fotki z dziś. A więcej fotek z całego pobytu na szwedzkim blogu.



Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

70 comments:

Anonymous said...

taa i chcesz wyglądać jak Heidi (cytuję ze szwedzkiego bloga - Men visst känns det lite Lady Gaga, fast det var Heidi som satt i huvudet :P)


Powodzenia, Schlieri na pewno Cie zechce bo sie do niej upodobniłaś :)

Veraa said...

Fryzurka świetna;*
do twarzy Ci w niej;)
Świetny wybór.
Pozdro;)

Anonymous said...

Masz podobny fryz do Kristin od Morgena. Przypadek?? Ale ładnie wyglądasz.

Liv said...

Podoba mi się. Fryzurka pasuje Tobie całkiem, całkiem! Slik som jeg har sett før på svenskebloggen din:)

Lubię takie grzywki :)

Vicky M said...

Nie chce wygladac jak Heidi, tylko grzywke Heidi mialam w glowie. Grzywke ktora Heidi miala dosyc dawno temu, bo jezeli sie orientujesz na punktie Heidi to ona nie ma wogole grzywki, juz od dlugiego czasu.

/ / / / / / / // / / / / / / / // /

Tak podobny fryz do Kris, jednak grzywke taka juz mialam pare lat temu :)

/ / / / / / /

@Veraa, Liv & Anonim: Dzieki :)

Anonymous said...

owszem, aole jak sama pisalas "mialam heidi w glowie" czyli no matter co to znaczy - ideał grzesia siedzi Ci w glowie, wszyscy wiemy czemu, nie masz sie co wypierac moja droga :)

S said...

a od kiedy to Greg lubi blondynki? ale się na niego uwziełyście! czy Vicki nie może chociaż raz zrobić coś dla siebie,a nie dla kogoś?
jeszcze jedno: żadna z was nigdy nie wzorowała fryzury na kimś innym? szczerze w to wątpie, bo wszyscy mają włosy w podobny sposób ścinane...w zależnosci od mody!

Vicky M said...

Wiemy chyba wszystkie ze wszystko co ja robie w zyciu jest pod katem Gregora. Bo to przeciez jest jedyna rzecz w moim zyciu....

Vicky M said...
This comment has been removed by the author.
J said...

Kurwa jakie wy jesteście głupie. Jakbyście kurde prawde wiedzieli jeżeli chodzi o Vic i GS to byście chyba się wszystkie zesrały w gacie.

Anonymous said...

ni8ektorzy znaja i sie nie zesrali ;)

Anonymous said...

ona mu robiła loda no i co w tym takiego???????

Anonymous said...

ona mu robiła loda no i co w tym takiego???????

A Ty skąd wiesz?? Widziałaś??

J said...

Może on chciał a ona nie? Niektórzy byli na miejscu w Libercu....

Anonymous said...

Może on chciał a ona nie? Niektórzy byli na miejscu w Libercu....

To co, siłą ją zmusił??

Anonymous said...

Ech, to jaka jest ta prawda w końcu? Pomóżcie nielogicznie myślącemu anonimowi.

Anonymous said...

taa vicky by odmowila buahahhahaha niedoczekanie, aczkolwiek byl jej post na szwedzkim blogu ze mogla wykorzystac okazje w Libercu. a czy to prawda czy nie to ja sie dowiem ;)

Anonymous said...

wyglądasz jak Piggy z Muppet Show, masz świński ryj i Greg Cię nie chce. biedna Viki.

Anonymous said...

Żazdrośnice - chciałoby się possać Gregorkowi, co??

Anonymous said...

Się czepiacia. Ja pierwszy raz jak zrobiłam pasemka to zrobiłam bo zainspirowała mnie fryzurka ówczesnej dziewczyny Svena Hannawalda, i pierwszy raz jak zrobiłam trwało ondulację, to się zainspirowałam fryzurką siostry Svena i ja nie widzę w tym nic z łego. Czasem można się zainspirować , a nie wyciągać nie wiadomo jakie wnioski. Bez przesady.
A fryzurka ładna. Pzdr :)

Anonymous said...

co innego inspiracja a co innego chec upodobnienia sie do kogos tylko po to zeby sie przypodobac KOMUS :P


btw ja np poszlam na studia jezykowe dzieki Hannawaldowi hahaha :P


p.s. gregor ma dziewczyne i z tego co mowil to nie bywal wobec niej ok, moze to dotyczy Vicky, nie wiem nie pytałam.

Tylko Vicky po Polsku said...

Jezu ludzie dajcie juz spokoj, ile to mozna gdybac o mnie o Schlierim?? Czy wam sie to serio nie nudzi? PRzeciez itak zadnych faktow z tego gdybania nie wyciagniecie...

Anonymous said...

oj Vicky Vicky zycia nie znasz :) tu niema co gdybac, fakty są jednoznaczne, akurat w tej sytuacji sa dwie strony, jesli nie dowiadujemy sie od Ciebie, to od tej drugiej ;) buziole mysiu pysiu :*

S said...

taaa...i wszyscy myślą że Greg powie prawde...nie bądźcie naiwne!on mówi to co jemu wygodne.
a widzieć co działo się w Libercu mógł każdy- tylko każdy ma swoja interpretacje. Darujcie sobie najeżdżanie na ludzi;/

Anonymous said...

on akurat sam zaczyna zwykle temat, nie trzeba go pytac - traktujesz go normalnie - on traktuje normalnie Ciebie, niestety rzadko kto to potrafi, ale nie chce mi sie na ten temat rozpisywać.

wiem jedno - niewazne czy robili sobie dobrze czy nie (nie wiem i nie chce wiedziec) - Vicky z gregiem nigdy nie bedzie, chocby nie wiem jak bardzo chciala.

Anonymous said...

Vicky z gregiem nigdy nie bedzie, chocby nie wiem jak bardzo chciala.

Nigdy nie mów nigdy..

A skąd w ogóle wiecie, że Vic chce z nim być?? Może chce go tylko zaliczyć. Co to, tylko facetom wolno???

Anonymous said...

zapewniam Cie, ze nigdy ;)

zaliczyc to inna sprawa, w skokach wszyscy 'zaliczają' i akurat to nie byloby chyba szczegolnym osiagnieciem. wierze jednak, ze ambicje niejakiej panny V. siegaja neico wyzej poza ramy pustego suchego (lub mokrego jak kto woli;)) stosunku. no ale na to, jak mowilam, szans wielkich nie ma.

Anonymous said...

Buhahahahah ZAZDROSC wam dupy sciska.
Bo nawet jesli 3S moze mowic o Vicky zle to przynajmniej JĄ ZNA. A o waszym istnieniu nie wie albo ma was jako jedne z wielu na liscie znajomych hahahahahah zalosne jestescie wszystkie.
A co do tego czy Vicky ma szanse to wam powiem ze ma sto razy wieksze od was.. wy ograniczacie sie do zako haha a ona jezdzi po konkursach.
Wiec wezcie kurfa krzyzowki porozwiazujcie i wydupcac stad!

Rockandroll

Anonymous said...

A skąd w ogóle wiecie, że Vic chce z nim być?? Może chce go tylko zaliczyć. Co to, tylko facetom wolno???

Kurwa wasze te komentarze sie wogole nie trzymaja kupy. Na jakims forum czyta sie ze sypiaja ze soba i nic wiecej, na innych ze ona go chce na cos wiecej, jeszcze na innych ze w Libercu sie na nia wkurwil bo nie chciala z nim isc. Potem ze nic od niego nie chce. to moze najlatwiej by bylo jezeli Panna M by napisala prawde co ona chce od niego i co ich laczy, nie sadzicie?

Bo ze Gregor do ludzi na MSN gada ze ja zna i ze jemu wisi co inni o niej gadaja, to swoja droga, wiemy wszyscy ze on wie najlepiej, ale my chcemy prawde!

Anonymous said...

Rockandroll - das sobie siana z tym pouczaniem wszystkich, co mają robić. Co Cię to cholera obchodzi??
Zaiwaniaj lepiej powkuwać paragrafy, bo marny prawnik z Ciebie będzie.

Nike said...

Jezu, czy was to AŻ tak interesuje?
Każdy robi to, co chce.
Ale piszcie dalej, przynajmniej mam się z czego pośmiać. ;D

Anonymous said...

A wy dalej swoje.Co was obchodzi co Vicky łączy z Gregorem? I niby skąd możecie wiedzieć to,że Vicky z Gregorem nigdy nie będzie? Bo co? Bo Gregor tak powiedział? On sobie może mówić co mu się żywnie podoba

Anonymous said...

a co wy myslicie ze szanowny gregorek bedzie mial sliczna ksiezniczke ? to sie mylicie bo z jego gustem to bedzie mial taka paskude jak on. Vicky nawet jesli chce z nim byc to nie jest jego warta.


F.

Anonymous said...

co do grzywki to zajebiscie w niej wygladasz :D :D !!

F.

Anonymous said...

Możemy se mówić co chcemy o Vic, ale kolesie na nią lecą...

Anonymous said...

Może i lecą, ale żaden nie chce robić tego na poważnie.
Vicky - miałaś kiedykolwiek faceta??
Faceta, a nie chłopczyka na jedną/kilka nocy??

W ogóle to nie szukałabym faceta wśród skoczków - większość z nich to zakochane w sobie d****, myślące, że są nie wiadomo kim.
Do tego przyzwyczajeni do notorycznych zdrad, a poza skokami rzadko mający pojęcie o czymkolwiek.

martula said...

ładnie nawet ci w tej grzywce;-)


PS. pisałam do ciebie meila, ale nie odp wiec moze tutaj mi odp :)
czy w Gołębiewskim alkohole itd sa droższe niz w takiej zwykłej knajpie? kolezanka chce tam zrobic urodziny i chcialyśmy wiedziec czy nie stracimy tam majątku;-)

Anonymous said...

Mrrrr Jak RaR Broni Vicki :D mmm czyzby znowu jakis ukryty podtekst? ;> No moze sie przyzna czego tym razem potrzebuje ^^

Muffinka

Anonymous said...

przeciez wiadomo ze leca do niej jak muchy do miodu i ja im sie generalnie nie dziwie - ona z kazdym przeciez "flirtuje" i ich prowokuje wiec chlopaki korzystaja ile moga i maja racje. a opinia łatwej jej juz zawsze pozostanie, coz, jej zycie i jej pochwa.

Anonymous said...

Muffinka
mam jeden cel. udowodnic wam ze jestescie gowno warte.
nie martwcie sie do zako nie przybede.
zako to jeden wielki zal. wole konkursy gdzie was nie bd.


RaR

bulka z serem said...

rocki nie bedzie Cie w zako? no wiesz co...

Anonymous said...

bulka z serem wpadne tylko na ostatnia impreze. Wole lgp wszedzie tylko nie zako.

RaR

bulka z serem said...

to do zobaczenia na ostatniej bibie w takim razie, bo ja jednak zostaje do poniedzialku ^^


sorry za offtop.

Anonymous said...

Wypatruj mnie choc raczej zapewne nie trudno mnie bd znalezc
gdyz bd z wasza ulubienica TG.

RaR

Anonymous said...

RaR Kto jest gowno wart ten jest :)

A tak po za tym Vicky dużo lepiej Ci jest z tą grzywką :)

Muffinka

Anonymous said...

Muffinka szalony zart.

RaR

Anonymous said...

Niestety szczera prawda :)

Muffinka

Anonymous said...

Rockandroll:
Już byś miała troche honoru i nie przyznawala się ze bedziesz na ostatniej imprezie, tym bardziej ze jak pisalas to MY , nie WY kreujemy wizerunek o Polkach. To coś tu jest nie tak :)
Lepiej stać z flagunią i szaliczkiem na skoczni i krzyczeć Morgi niż kurwić się w Morskim Oku.
Ale przecież to MY kreujemy wizerunek o Polkach ....

Anonymous said...

Rockandroll:
Już byś miała troche honoru i nie przyznawala się ze bedziesz na ostatniej imprezie, tym bardziej ze jak pisalas to MY , nie WY kreujemy wizerunek o Polkach. To coś tu jest nie tak :)
Lepiej stać z flagunią i szaliczkiem na skoczni i krzyczeć Morgi niż kurwić się w Morskim Oku.
Ale przecież to MY kreujemy wizerunek o Polkach


MO, Prestige, Wierchy.
Wszystko sa to zakopianskie kluby.
Widzial mnie ktos jak sie kurwilam, puszczalam etc? Nie..no wlasnie wiec powiedz mi dziecko o co ty sikasz.

Anonymous said...

o i zapomnialam sie podpisac.

RaR

Anonymous said...

MO, Prestige, Wierchy.
Wszystko sa to zakopianskie kluby.
Widzial mnie ktos jak sie kurwilam, puszczalam etc? Nie..no wlasnie wiec powiedz mi dziecko o co ty sikasz.

To ciekawe po co tam chodzisz i to wlasnie wtedy kiedy skoczkowie sa :)
Pewnie w scrabble gracie!
Buziaksy ;*

Anonymous said...

To ciekawe po co tam chodzisz i to wlasnie wtedy kiedy skoczkowie sa :)
Pewnie w scrabble gracie!
Buziaksy ;*

Zdecydowanie wole chinczyka.
Po co? Popatrzec sie na ludzi.

RaR

Moonshine said...

Korzystna zmiana fryzury:)SDzkoa, zew lusdziwe niwe potrafia byc obiwektywni.....Pozdrawiam:)

Anonymous said...

Nie no Gregor na pewno teraz nie będzie z Vicky, bo ma laskę..ale laski, nie są wieczne, więc zejdźcie z Vicky i wróćcie do tematu za rok ;P
pozdr
badprincess
fryzura spoko :)

Anonymous said...

www.say-strue-stay.blogspot.com/


Patrzcie jaki blog znalazłam.Laski zamierzają jechac po fankach.ehh...i,ze Larinto znają...

Anonymous said...

www.say-strue-stay.blogspot.com/


Patrzcie jaki blog znalazłam.Laski zamierzają jechac po fankach.ehh...i,ze Larinto znają...

no ciekawe po ile one maja lat ...
chyba ze 13 . :) pozdro :*

Anonymous said...

No raczej na 13 nie wyglądają xD
Ciekawe jaki następny post dodadzą

Anonymous said...

taaa no a one to w ogole nie faneczki buaahahaha "bilety kupione", zwykle hot15 w szaliczkach i flagach na polikach, żenada.

Anonymous said...

buhahahaha laski proboja kopiowac Vicky i Taxigirl... ej wezcie dziewczyny znajdzcie sobie cos nowego bo to juz sie nudzi.
Nie ma to jak wcisnac w to jeszcze 3s.. buhahahahah


Atly

Anonymous said...

@Atly

hm, blog nie bardzo interesujący. wręcz żenujący, ale nie wiem dlaczego uważasz, że te dziewczyny próbują kogoś kopiować ?? przeczytałam tą notkę i nie widzę tam nic co by o tym świadczyło.

pozdrawiam !

Anonymous said...

a ja widze, nabijanie sie z faneczek stalo sie modne od kiedy blogi taxigirl i Vicky staly sie popularne. jak wiadomo one jada po fankach (i generalnie to maja racje, bo piski, wrzaski i rzucanie sie na skoczkow to frajernia)

Anonymous said...

No i piszą,ze Ville znają xD
taa jasne,ze pozdro mają laski od ng. ehh...zresztą dały new note

Anonymous said...

a Ty przypadkiem ni ejestes jedna z nich i nie robisz wam tu reklamy?

Anonymous said...

tez mi tak sie cos wydaje.
wiec kochane.. nikomu tutaj nie imponujecie to raz.
Jakos to ze znacie Ville na nikim nie robi tutaj wrazenia takze sorry.
A ze kreujecie sie na VM I TG to widac odrazu...

Anna

Anonymous said...

Też mi się tak od początku wydawało, że się same zareklamowały, by wzbudzić zainterere, ale dziewczyny nie róbmy im tej przyjemności i nie wchodźmy na tego bloga!
darkness

Liv said...

Ach! Każdy przeżywa kiedys swój "Sturm und Drang". Teraz czas na następnych *gg*

Charlotte said...

What language?

Anonymous said...

Vick nowa grzyweczka super;)))
mam tez pytanko:
jak dbasz o wlosy bo sa bardzo zadbane, kolor zawsze swiezy a wlosy w swietnej kondycji; uzywasz jakis specjalnych kosmetykow? no wlasnie, napisz prosze jakich kosmetykow do wkosow uzywasz?
czy to Kerastase albo L'oreal professional????
pozdro

Anonymous said...

to fakt, wlosy masz Vicky bardzo zadbane. no to jak o nie dbasz?
pozdo, marta.

Anonymous said...

Świetny fryz! Bardzo mi się podoba :D Do twarzy Ci :) M.