Thursday, July 02, 2009

Extra money for the summer?

Heyka!
Co tam u was? Jakie plany na wakacje?

Ja jestem właśnie w środku sesji, juz mam sporo egzamów za sobą, jednak jeszcze czeka mnie 3, jutro, we wtorek i w środę. W środę prosto po egzaminie jade do Szczecina i zostaje do poniedziałku wieczór. Czy ktoś z was jest ze Szczecina?

Dzis dostałam ocene z rosyjskiego, krok drugi, 2 (1 jest tu najlepsze, że nie mogę narzekać, chociaż przez głupi błąd byłam tylko 2 punkty od 1-ki). Jak wam matury poszły?

A co do mojej rubryki. Czy ktos z was pisze blog po angielsku? Bo jak tak to jeżeli byście chcieli napisać wpis na nim co jakos ma styczność z pokerem lub casinem online, to możecie dostać od 50$ do 150$, spoko ekstra kasa na lato co? Jednak tylko się nadawają blogi po angielsku lub szwedzku. Jak macie to napiszcie mi maila z adresem bloga to wam przekaże wiecej info :) vicktoria.murawska@gmail.com

Dobra wracam do nauki, a wam zostawiam zajebista przeróbke Poker Face przez Chrisa Daughtry.

Buziak,
To Tylko Vicky
Moj szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

18 comments:

Izuuuuuuus said...

Hej Vic.....ojj jak dawno do Ciebie nie zaglądałam :P.U mnie już po egzaminach a ostatani zdawałam 3 dni temu ale zaliczyłam.Ja co prawda ze Szczecina nie jestem ale studiuję tutaj.A mam pytanie czesto przyjezdzasz do Sz-na?Bo może kiedyś dałoby się coś zorganizować hehe :D.Pzdr :)

Anonymous said...

Wersja genialna :D
Zycze powodzenia na egzaminach

Pinacolada ;)

Anonymous said...

Vicky, napisz cos o tej kasie za bloga - naprawdę wystarczy prowadzic bloga po ang?? Trzeba miec jakąs określoną liczbę wpisów albo iles tam dni go prowadzic?? Ja nie mam bloga, ale jak ma mi ktoś tyle zapłacic, to założę..

Vicky M said...

@ Izuuuus: Co do Szczecina to bywam dosyc czesto, chociaz pare razy w roku :) Teraz bede, potem jakos we wrzesniu. moze i sierpniu tez sie wybiore :P

Co studiujesz?

--- - - - - -- - - -

Co do bloga, to oczywiscie nie starczy tylko zalozyc bloga, czym wiecej masz czytelnikow tym wiecej kasy dostaniesz za ten wpis. Ale np. jak z 10 dni poprowadzisz go i troche wpisow na robisz to starczy. Minimalna kwota jest 40$ za wpis :) Ze zakladaj, wiesz mozesz mieszacd angielskie wpisy z polskimi :)

zobacz np na soncekermektig.blogspot.com :)

pozdro,
Vicky

Anonymous said...

Vick, Ty znasz strasznie duzo jezykow:)) jestes pol Polka pol Szwedka, znasz swietnie angielski, studiujesz po niemiecku, uczysz sie rosyjskiego na studiach;)
cos przeoczylam?
jestem pod wrazeniem, bravo!!!

Vicky M said...

norweski i francuzki do tego :)

Hiszpanski i wloski przez pol roku uczylam sie, jednak nic nie pamietam.

Anonymous said...

I to wszystko w wieku 24 lat :D
WOW

Anonymous said...

hej Vicky :)
ta przeróbka Poker Face jest o wiele lepsze. w wykonaniu Lady Gagi się tego w ogóle słuchać nie dało.
Chciałam się spytac, jak dodajesz videa do postów. Masz już je na kompie ściągnięte czy da się jakoś link wstawić, bo ja właśnie nie wiem, jak to zrobić :/

Izuuuus said...

A no to fajnie że bywasz dość często in da Sz-n.A co do mnie to studiuję ochronę środowiska ;).

Anett said...

Ech ja wole jeszcze nie myśleć, ze kiedyś bd musiała zaliczać sesje etc. Mi matura poszła ponizej oczekiwań, zobaczymy jak pójdzie, chciałabym na biotechnologie, ale we'll see.

Widzę, że Kevin Horlacher dziś staruje w PK, fajnie że znów skacze po tym wypadku na skoczni...

martula said...

to zycze powidzenia, na reszcie egzaminow:)

mi matura poszla tak sobie... ale i tak sie ciesze z wynikow bo myslam, ze geografii rozszerzonej nie zdam, ale sie udało^^

pozdrawiam

Anonymous said...

Vicky mam pytanie. Ty mieszkasz w Austrii więc mówisz pewnie odmianą języka niemieckiego z Austrii. Wiesz może czy ta odmiana strasznie dużo różni się od niemieckiego z Niemiec?

Anonymous said...

oczywiscie ze sie rozni, posluchaj jak mowia Niemcy a jak Austriacy. zreszta Niemcy tez mowia zupelnie inaczej niz Niemcy np ze Schwarzwaldu, niemiecki praktycznie w kazdej części Niemiec i w każdym kraju niemieckojęzycznym jest zupelnie rozny od typowego hochdeutscha.

Vicky M said...

Austriacki jest duzo trudniejszy do zrozumienia. Ze rozni sie duzo.

pozdro

Anonymous said...

Vick a ktory znasz lepiej: angielski czy niemiecki???
pozdro;)))

majka said...

Vicky, powodzenia na egzaminach! Ja już na szczęście sesje mam za sobą - wszystko zdane:D
Super, że uczysz sie rosyjskiego - ja też się go uczę, bardzo lubię ten język.
Pozdrawiam serdecznie!

Unknown said...

języków uczyłaś się w szkołach językowych czy na własną rękę

Vicky M said...

w szkole, no i w praktyce, praktyka jest najwazniejsza. bycie na miejscu i "krajowymi" ludzmi.