Friday, July 31, 2009

Lece do Grecji :)

Hejka!
Co ostatni czas się działo? Dużo sie spotykałam z koleżankami, byłam w kinie na the Proposal z Sandrą Bullock - naprawde super film, polecam :)

Zamówiłam lot oraz hotel w Atenach, miałam pierw być 11 dni, ale rezerwacje zmieniłam na 8-iem żeby zdąrzyć się ogarnąć przed wyjazdem do Zakopanego. W Atenach jest już moja najlepsza koleżanka Kayt,że z nia tam będę. Będziemy mieszkać w hotelu President, wiecej fotek w moim szwedzkim blogu. Wylatuje w środe.

Letnia Grand Prix zaraz się zaczyna, od Hinterzarten. OCzywiście nie będzie mnie na miejscu, tak i jak Schlieriego, wrócił dopiero ze wczasów i musi trochę potrenować.

Tad jednak będzie na miejscu i będzie wam tu u mnie pisał na blogu co się dzieje :P Wogólę jakoś w week-end opublikuje wam odpowiedzi którę Tad dał na pytania. moje macie tutaj.


Wiem także że nie jestem the best jeżeli chodzi o odpowiadanie na maile którę dostaje, ale to dlatego że nie mam czasu ;/ Dużo z was dodaje mnie na Facebooku, myślałam czy nie założyć konta dla wszystkich których nie znam. Wtedy bym mogła was dodać i także takie zdięcia itd publikować tam :) - Vicktoria Vicky Murawska

Kto z was wybiera się gdzieś na LGP?

Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

14 comments:

A. said...

hahah Tadzio będzie pisał? już nie umiem się doczekać;d

na filmie nie byłam, ale sis mi mówiła, że super :)

Karlajn said...

No, no to udanego wypoczynku ^^

Ja się wybieram na LGP do Zako ^

Pozdrawiam;]

Małgoś said...

ooo Tadzio :O Ja też byłam na filmie i strasznie mi sie podobał:D I tak jak Karolina wybieram się do Zako:P

Unknown said...

Ja niestety nie wybieram się na LGP :( Vicky wiesz może coś więcej na temat ślubu Andiego Kuettela z Dorotą? Ponoć mają brać kościelny w Polsce, wiesz kiedy?
Pozderki ;)

Vicky M said...

Tak bedzie koscielny w Polsce, neistety nei moge powiedziec kiedy i gdzie :)

Anonymous said...

A ile ta Dorota ma lat??

Anonymous said...

Nie możesz powiedzieć gdzie? Przecież to nie Gregor,fanki nie będą się rzucać ;d

Anonymous said...

może chcą mieć po prostu prywatną ceremonię bez paparazzich i fanów?

Unknown said...

Możesz powiedzieć i tak żadna z was na pewno się tam nie pojawi :P Po prostu pytam z ciekawości bo Andi jest moim drugim ulubionym skoczkiem :)
a Dorota jest rok starsza od Andreasa :)

Anonymous said...

A możesz powiedzieć czy Dorota w Danii mieszkała w Sønderborg?

*Anulka* said...

Kochanie baw się dobrze :) Mam nadzieję że wypoczęta powrocisz do Zako :)

My z Ewą przycisniemy Tada aby nie zapomniał pisać :P

Anonymous said...

A ja sie chyba domyślam, gdzie ten ślub będzie :)

Anonymous said...

logiczne gdzie, tam skad pochodzi Dorota - z Lublina

Anonymous said...

w grecji upały 35 stopni na Peloponezie pożary uważaj na siebie tam Vic .. a tak btw to miłego wypoczynku :)