Friday, July 24, 2009

ICE AGE 3 w 3D

Idę zaraz się spotkać z koleżanką na jakąś kolacje a potem o 21-ej idziemy na Epokę Lodową w 3D :D Byliście?

Zbliża się wogólę Zakopane, i poczatek LGP. Ja, mam trochę rzeczy skokowych, myślałam czy nie dać je na aukcje na Allegro i pięniądze dać na cel charytatywny jakiś. Mam np. bluzę Andreasa Vilberga, czepek Jerneja Damiana i jeszcze pare rzeczy. Co wy na to??


Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

22 comments:

Anonymous said...

b. ładnie wyglądasz w tej nowej fryzurze Vicky ^_^
miła odmiana,
nom fajny seansik,
nawiasem mówiąc z kreskówek ja uwielbiam Shreka. Chociaż za duża
jestem na bajki (:

Veraa said...

no no podobno fajna ta epoka...mój siostrzeniec był xD ;D

A fota i pomysł z tą małą 'akcją 'charytatywną bardzo fajny:)

Małgoś said...

ja też uważam, że pomysł z akcją fajny, chociaż może lepiej z tym poczekać do zimy, bo wtedy będzie większy 'bum' na skoki:P A pieniądze proponuje przekazać na rzecz fundacji "Herosi" (nnie to żebym się wtrącała to tylko luźna sugestia)
Pozdrawiam;)

Anonymous said...

Epoka niezła, niezła jest nawet.

No aukcja grejt pomysł, towar zejdzie jak świeże bułeczki tylko daj znać jak coś wystawisz ;P

Izuus said...

Dobry pomysł z tą akcją jeszcze jak na szczytny cel to tym bardziej :]

Anonymous said...

super pomysł z ta akcja :)

Anonymous said...

jak dla mnie pomysł świetny, a na epoce lodwcowej nie byłam ;d

Anonymous said...

jak sprzedasz niewyprane majtki szliriego to kupie

Anonymous said...

Anonymous said...

jak sprzedasz niewyprane majtki szliriego to kupi


poziom twojego umysly rowna sie zero.


RockAndRoll

Anonymous said...

Vicky super wyglądasz w tej nowej fryzurce :) ! I tak w ogole sadzę, że ta aukcja to super pomysł !
Powodzenia :) !

anett said...

aukcje oczywiście popieram

Anonymous said...

@RockAndRoll

lepiej poziom zero niż żaden, verciu
A.G.

Anonymous said...

Bardzo dobry pomysł z tą akcją ;) Pozdrawiam.
Ewelinucha

Joan :) said...

byłam na ice age jakoś w zeszłym tyg. szczerze to jakoś mi się średnio podobało.

Anonymous said...

@A.G.
Twój na pewno jej nie dorównuje z resztą żal mi takich osób strasznie!

Anonymous said...

Ktos Cie pytał o zdanie?

Anonymous said...

Wez sie dziecko nie napinaj z przed monitora bo nikt sie tu toba a zwlaszcza ja nie przejmuje.

Vick ja mysle ze to świetny pomysł.



RaR

Anička Herbová said...

Epoka Lodowcowa 3 jest świetna byłam na niej w Czechach (hahah to był dopiero ubaw). Mój ulubiony fragment z brokułami heheh :D.
Co do aukcji to chętnie się przyłącze mam np narty N.Dessuma, jakieś t-shirty no i kilka innych rzeczy:).
Pzdr:)

Vicky M said...

Nie podobal ci sie Joan?? uhh..ja bardzo lubiblama.

- - - - - - -

Ahh, Anka to super :D W Zako mozemy pogadac :)

pozdro,

Joan :) said...

Nie, że mi się nie podobała ale jakoś nie bawił mnie tak jak pierwsza część. Spodziewałam się, że będzie lepszy ;) chociaż w sumie słyszałam same pozytywne opinie, nawet ktoś mówił, że najlepsza część więc może jest coś nie tak z moim poczuciem humoru haha :P

Anonymous said...

@Rock&Roll
Jak się nie przejmujesz to po co się produkujesz? Swoje dobre rady zostaw dla kogo innego!

Madźź said...

moja kuzynka była na epoce i mówiła, że całkiem niezła ;))

a co do akcji to oczywiście bardzo dobry pomysł z Twojej strony ;D tak jak tu Małgoś napisała poczekaj do zimy ;))