Wednesday, July 28, 2010

Moje nowe rozbite auto


No neistety, to fakt. Jednak nie zrobiony przezemnie. Bo nawet nie bylam na tym samym poziomie co auto jak to sie stało (tz. na ziemi). Wszystkie fotki macie TUTAJ. Koszt naprawy 5000€... No ale osoba która będzie to płacić ma szczęście gdyż mamy pełne ubezpieczenie, więc musi tylko zapłaćić "wasne ryzyko" (niewiem jak to po polsku się nazywa), no ale to i tak jest dosyć spora suma.


Auto już jest ściągniete do Szwecji, bo stało to się w Austri. Więc ja wracałam do domu autem wypozyczonym z Europcar.

Jak wam lato spływa? Głosujecie na moje buty? ..hehe.. 5 gwiazdek oczywiście chcę :)

Buziak,

To
Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

253 comments:

1 – 200 of 253   Newer›   Newest»
Lidka said...

długo się uczyłaś niemieckiego zanim wyjechałaś na studia do Austrii?

Juli said...

się głosuje, się głosuje ;)
aaaa stłuczka nie za fajna sprawa ;/

Anonymous said...

widziałysce ze podobno pauli zapuscił wąsy?

Anonymous said...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs147.snc4/36694_10150204223395599_906025598_13524156_6556801_n.jpg

proszę.

mała co wie wszystko

Anonymous said...

@mała co wie wszystko
nie musisz się chwalić, że masz ich [Mario i Arthura] w znajomych na FB.
Trochę skromności;-)

Jola

Anonymous said...

@Jola

Pyta ktos odpowiadam zwykła grzeczność. Nie rozumiem why mnie atakujesz.


mała co wie wszystko

Anonymous said...

Jola ,nie trzeba mieć Artura w znajomych na fb,żeby zobaczyć jego zdjęcia....

Vicky M said...

niemiecki mialam od 6ej klasy, jednak duzo spedzalam czasu w niemczech, pierw zwiazane z koniami no i ze skokami mialam duzo niemieckiego :)

nowe buty dzis zrobilam :P 2 pary az :P

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=T70rOZqBs8YXDS0IgaN9VjRGAX2ozQLGKIvYiaXQXwnZEmhiBshU#shoeGallery

Anonymous said...

Vicky ostatnio zrobiłaś się bardzo poprawna a na twoim blogu zaczyna wiać nudą-zwyczajnie! Gdzie te czasy kiedy natrzaskane było 200 postów przez zażarte przeciwniczki i adoratorki twojej osoby.
Pomyśl nad tym może trochę prowokacji i pikanterii by nie zaszkodziło?

zaniepokojona, pozdro

Anonymous said...

Vicky GADAŁAŚ Z KONIAMI? I TO PO NIEMIECKU!!! ULALA PRAWDZIWA POLIGLOTKA Z CIEBIE

naprawdę zaniepokojona

Unknown said...

hhahha jak zawsze macie wielką wyobraźnie...

ja tez Vick własnie autko odebrałam od mechanika:P

głosuje sie głosuje sie jak Julek pisała powyżej:)

:)

Anonymous said...

wiem, ze nie trzeba mieć, ale Mario ma zablokowaną galerie... więc po, co rozsiewać w Internecie jego prywatność?

Jola

Anonymous said...

dokąd wybierasz się na SGP?

Anonymous said...

jaki kurde peszek ;D
każdego szkoda!!

Anonymous said...

heh...podobno Schlieri ma dziewczynę...!!! Sandra, czy ktoś taki... możesz napisać o niej coś więcej??? z góry dziękuję...

Anonymous said...

A co tu pisać? Dziewczyna jak dziewczyna. Biedne psycho-faneczki pewnie są załamane.

Anonymous said...

A może biedne psycho-faneczki chcą jego szczęścia i dlatego chcą dowiedzieć się czegoś więcej o jego wybrance serca?

Anonymous said...

Haha wątpie xD Moge dorzucic jedynie, ze na nazwisko ma Stiegler, Sandra Stiegler

Anonymous said...

http://free4web.pl/ShowNews/166101,339805

laska gregorka

Anonymous said...

Heh..też to właśnie widziała...chciałam tylko zapytać źródła( w tej postaci Vicky) o to jaka jest...wiem, że to głupie itd... swojego czasu naprawde miałam hopla na punkcie Gregora... teraz chcę sie tylko dowiedzieć czegoś o niej..naprawdę dobrze im życzę..heh przyszły mi teraz na myśl małe blond Gregorki..pewnie powinnam sie udać na spoczynek bo ,,bredzę'' i w dodatku to wszystko tutaj piszę...

Anonymous said...

oj kiepski ma gust śliniak. kolejna tleniona solara...

Anonymous said...

No wiesz...liczy się osobowość:D

Anonymous said...

Oj, tak włosy to ma beznadziejne i tona pudru na twarzy.

Anonymous said...

może się wyrobi

Anonymous said...

ZAMIAST KŁÓCIĆ SIĘ O GREGORA WBIJAJCIE NA
http://norgeheja.blogspot.com/
I POCZYTAJCIE CO NAPRAWDĘ DZIEJE SIĘ W SKOKACH NARCIARSKICH!

Anonymous said...

Mam pytanie kto to właściwie jest wodniczka? I jak sie nazywa? (imie, nazwisko)

Anonymous said...

wodniczka to była "przyjaciółka" Gregora, Magdalena Dobro-cośtam, kazał jej spadać bo była brzydka

Anonymous said...

a w ogóle to po co ci to wiedzieć

Qpcia said...

DEATH

Mati said...

Vicky nowy wóz rozbiła
Lekkomyślnie postapiła
Teraz kupic musi nowy
I na pewno będzie on różowy!

Anonymous said...

A z kąd wy w ogóle wiecie że sie kolegowała z Gregorem i że potem powiedział jej "bye bye" ?

Macie jakieś jej zdjęcia, albo link do jej profilu na jakimś portalu?

Anonymous said...

a najpierw napisz po co ci to wiedziec

Anonymous said...

heheheheheheh ale jesteście wszystkie głupie ja naprawdę nie wiem czemu jesteście takie pogrzane, ja pierdole : P

Anonymous said...

odwalcie sie od wodniczki, kurwa mac. przecież to spoko laska, gadałam z nią milion razy. :<

Anonymous said...

Ale ja nie wypytuje o nią bo uważam że jestm głupia czy co, po prostu często tu ktoś o niej wspomina, dlatego byłam ciekawa kto to.

Anonymous said...

no więc jest fajna i tyle, skasowała sobie fb a nk chyba w ogóle nie miała.

Anonymous said...

Czy Schlieri lubi sado-maso???
Bo nie wiem, czy zabierać kajdanki do Wisły..

Anonymous said...

szczerze mówiąc ta laska mi przypomina Vicki... mówcie co chcecie ale ewidętnie to jest jego gust. tlenione laske i nie za chude...

Anonymous said...

Witam;)
ostatnio trafiłam przypadkiem na tego bloga i tak sobie go czytałam, i przeraza mnie to jakie moga byc dziewczyny..
Laski, opanujcie sie! Wypisujecie,że pewnie Vicky byla z kazdym skoczkiem w lozku( nie wiem, nie widzialam, nie wnikam) a same byscie sie daly za to pokroić!Szanujcie sie troche!
przeciez to nie są zadni bogowie, nie upokarzajcie sie tak.

Z drugiej strony mam nadzieje,że to co wypisują niektorzy nie jest prawdą, i ze na skokach nie panuje zasada: kazdy z kazdym.
Bo jesli WSZYSCY skoczkowie to naprawde tacy dziwkarze(wywnioskowuje to z wypowiedzi na blogu, sama bylam na skokach nieraz ale nie widzialamnic takiego)to ja przestaje kochać ten sport powoli..;/

Pozdrawiam wszytskich:)
Laura

Anonymous said...

zobaczcie co znalazlam. Nowa laska Gregora, ta Sandra ma urodziny w tym samym dniu co Vicki.

Sandra Stiegler
Geb.datum:
18.11.1987

moim zdaniem to komizm

Anonymous said...

18.11.1987 - czyli wynika z tego, że ona jest starsza od Śliniego

Anonymous said...

całe 3 lata SZOOK!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

'zobaczcie co znalazlam. Nowa laska Gregora, ta Sandra ma urodziny w tym samym dniu co Vicki.' :OOO i co z tego? ;/ ja pierdziele dziewczyny błagam litości!
missanonim

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

szczerze mówiąc ta laska mi przypomina Vicki... mówcie co chcecie ale ewidętnie to jest jego gust. tlenione laske i nie za chude...

hahahahahahaha :D viki to znowu ty? :D

Anonymous said...

A może któraś z Was mi powie, dziołchy kochane, co to za lalunia kręci się od pewnego czasu przy Pointnerze z kamerką?:D

Anonymous said...

Vicky siostry Kosiorowskie chyba Ci zabierają kolegów ;p

Anonymous said...

aco niby Kosiorowskie robia? he?

ona

Anonymous said...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs184.ash2/44739_1560421538662_1479022351_2260542_3478939_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs282.snc4/40422_1560422418684_1479022351_2260552_818947_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs304.snc4/40539_1560424138727_1479022351_2260555_5089159_n.jpg

Anonymous said...

też zwróciłam na nią uwagę. niewysoka blondyna z czapką red bulla. trzeba ją dobrze obczaić chociaż ja myślałam na początku ze to moze ich fizjoterapeutka

Anonymous said...

Heia Norge miala w tym roku akre?

Anonymous said...

@Anonymous

taaa od Gatscha dostala po konkursach.

Doris

Anonymous said...

Co tam Kosiorowskie. Jedna się z Muotką puściła !;P

Anonymous said...

kto? :O

ona

Anonymous said...

kto to muotka?

Anonymous said...

jakiś fiński skoczek...

Anonymous said...

Ta co jest niby przyjaciółką Finów. Barbie czy jak jej tam.

Anonymous said...

no wlasnie. kto? tez jestem ciekawa;d

Anonymous said...

aha. a skad wiesz?;d a tak w ogole mozesz w skrocie napisac co i jak w wisle bylo? nie mialam okazji tam zawitac tym razem..

Anonymous said...

koleżanka barbie upiła muotke do nieprzytomności, jej piesek doris pomagała dociągać go do taxi, które zawiozło całą trójkę do domku, tam barbie go przerżnęła. ciekawe czy coś pamięta z tej nocy...

Anonymous said...

Barbie? hahahahahahahaha A z której strony ona wygląda jak Barbie????

Anonymous said...

a z tej, że Jarkko Saapunki nie potrafi powiedzieć BARBARA więc mówi BARBIE!

Anonymous said...

Z tego co widziałam to Muotka sam wlazł do tej taxi bez niczyjej pomocy.

Anonymous said...

Ta blondyna co się przy AUTach kręciła to chyba jakaś z ich Teamu z tego co wiem, fizjoterapeutka albo pomocnica czy co... Po co szukać dziury w całym

Anonymous said...

Muotka chyba sam nie wie kogo przelecial. Gdyby nie byl tak pijany to nie dotknalby kijem tej Barbie. Wyobrazcie sobie jego mine rano.

Anonymous said...

A co zazdrościsz? Ciebie jak widzą rano to zaraz lecą do łazienki i zwracają kolację i to z nawiązką

Anonymous said...

nie mam czego zazdroscic

Anonymous said...

To się przymknij, bo robicie tu aferę jakbyście były zazdrosne

Anonymous said...

a ty nie mow mi co mam robic. i przyzwyczaj sie do tego ze afery zawsze byly i beda

Anonymous said...

O patrzcie, piesek Barbie ma bloga: http://pysiadziubdziusia.blogspot.com/

Anonymous said...

To jest taka chuda z kręconymi włosami, ta barbie, nie?Ja ich widziałam. Byłam gołębiu i tam był harri z jakimiś laskami i kumplem. I ten kumpel to był Muotka chyba, on z jakąś panną taka wyuzdaną siedział i jej driny stawiał. Jeszcze ta w okularach tam była,Doris?, ale ona do japończyków startowała, bo ciągle sobie chciała z nimi foto robić. Później jeszcze jakieś 3 przyszły, posiedziały z nimi chwile i jak chciały wyjść, to ta barbie im awanturę zrobiła. Ale wyglądała na nieźle narąbaną. W końcu wyszli razem i Muotka z nimi.Potem te 3 w centrum widziałam, a ta jedna do japońców się wróciła, ale Muotki z tą Barbie nie było to pewnie już w hotelu byli.

Anonymous said...

Tak to jest jak nie ma na skokach ani taxy ani vicky nie ma kto zrobic porzadku i brzydale jak barbi (kurwa co za ryj) i grubasy (ta laska od barbie) robia co chca.

błebłe

Anonymous said...

Przemadrzala ta kolezanka Barbie.. Nie wiem skad ta ich wyzszosc wynika. Te dziennikareczki, fotografki i inne "vipy "na skokach sa smieszne. Nie wiem czemu zajmuja miejsca osobom, ktore moglyby zrobic cos konstruktywnego, a nie dwa zdjecia i adorowanie skoczkow..

Anonymous said...

brzydale i grubasy to smutna wiekszosc na skokach hahahha

Anonymous said...

ale podobno skoczkowie ich lubią, przynajmniej one tak twierdzą, po ich blogach i komentarzach na facebooku mozna pomyslec, ze sa conajmniej ich super przyjaciolkami.

Anonymous said...

Hm z tego co widzialam, to hilde dziwnie na nie patrzyl.

Anonymous said...

dziwnie sie patrzył bo takiego potwora jak barbie BUAHHAHAHAHAHAHAHAH i grubasa jak ta jej kol nie widzial juz dawno i chcial do tv dzwonic ze znalazł Yeti.

Anonymous said...

Gratuluję :] Nie ma to jak przyczepć się czyjegoś wyglądu ;] Nie wiem z czego to wynika, że pierwsza rzecz jak sie już do jakiejś laski przyczepicie to jest wygląd. Nie macie nic innego do powiedzenia? Nie macie. A wiecie dlaczego? Bo nie znacie tych osób, nie możecie wiedzieć, czy są fajne, czy też nie, bo ta "fajność" określacie jedynie pod względem wyglądu. A stawiam, że zdecydowana większość osób, po ktorych tak jedziecie ma coś sensownego do zaoferowania. Np. lojalność. Czego nie można powiedzieć o osobach, które tak pięknie tu jadą po dziewczynach, a na co dzień udają ich serdeczne przyjaciołki. To chyba nie o nich źle świadczy prawda??
Śmieszne są te Wasze domysły, stwierdzenia faktów po zaledwie urywkach informacji. Ale cóż. Jak ktoś wcześniej wspomniał, afery byly i będą. kozły ofiarne tez były i będą. Była Vicky, Taxi i inne. Przyszła czas na Barbie i Doris. A za jakis czas znów przyjdzie czas na kogoś innego. Taki juz ten świat... Show must go on. Mam tylko nadzieję, że te dziewczyny nie będą sobie brały zbytnio do serca tych Waszych wynurzeń. I nie zrażą się do tego sportu. I będą dalej ropbić to, co uznają za stsosowne, bez oglądania się na jakieś chorobliwie zazdrosne pannice, które wypisują farmazony, żeby dac ujście swojej zazdrości, goryczy, czy jak to nazwać.

P.S. Czy osobę, która nie wie kim jest Muotka jest aby na pewno fanką skoków? Oj, wstyd nie wiedzieć ;]

Pozdrawiam ;]

Anonymous said...

Barbara Barbie Rzeźniczak is sad... Am I really so ugly? :'-( http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs188.snc1/6300_1227284846735_1367477690_30666818_5532980_n.jpg nie jestes po prostu PRZEŚLICZNA

Anonymous said...

eee synek TY w ostatnim komentarzu (gratuluje etccc) przegiełas!! a wiesz dlaczego? Barbi sie sama przyznała do sexu
z nim tak samo jak vicky czy taxa. A przypominam ze one obie (TG I Vicky) dostały zajebiste ZJEBY za to ze sypiaja ze skoczkami.
Takze nie popadajmy w paranoje. ALBO DZIENNIKARKI/PRZYJACIOŁKI ALBO uprawiają z nimi SEX I sa tym samym zwykłe DZIWKI.
BARBI jest dziwką tyle ze brzydsza od TG czy Vicky. Ale ich nie bylo na LGP.

Anonymous said...

pewnie wierza, ze je lubia, ale jak ktos jest na etapie opisywania na blogu, jak to kaze komus z zagranicy powiedziec w miejscu publicznym 'ja pierdole' i uznawac to za wielce zabawne to widac jaki to poziom. dla kogos takiego nawet zwykle czesc jest oznaka uwielbienia :)

Anonymous said...

Haha no racja.

Anonymous said...

Gratuluję drogi Anonimie. Zaiste jestes lojalną koleżanką. Mam nadzieję, że Barbie jak najszybciej wpadnie na Twój trop. Tak poza tym, to mnie już nie zdziwi nic. W każdym razie nie zaglądam nikomu do łóżek. Jeśli ktoś jest dziwką to jest. Nie mowcie komus jak ma żyć, bo za kogs nie umrzecie.

Anonymous said...

powiało grozą hahahahah

Anonymous said...

aaa nuda znowu tutaj ide do taxi jej pocisnac cos.

Anonymous said...

tak sie zastanawiam, jak to jest, ze w odpowiedzi na jakakolwiek krytyke, zakladacie, ze osoba, ktora komentuje jest zazdrosna, albo zgorzkniala. Jestem ladna, inteligentna, znam wielu skoczkow i zarzucanie mi zazdrosci jest niedorzeczne. Wchodze tu dla relaksu, ale jak cos mnie wybitnie rozbawi, to moge to skomentowac, prawda? Bedac na miejscu osob wyzej wymienionych, balabym sie chociaz pomyslec, ze czyjas ich krytyka jest spowodowana zazdroscia.
Ale skoro wola tak myslec, to wiecej smiechu dla mnie.

Anonymous said...

Jesli cos jest upublicznione i wrecz prosi sie o skomentowanie, czemu sobie odmawiac?:D Akurat jestem przeciwna daleko idacym wyzwiskom, ale mozna wyrazic swoje zdanie.

Anonymous said...

jakbyś dobrze czytała to byś wiedziała, ze "ja pierdole" bylo tylko po to by sie posmiac.

Anonymous said...

Sorry Anonimy, ale to szczęście Barbie i jej friend, że przespaly się z Muotką i imprezowały s finami, widzicie nawet z hotami mozna sie przespac wiec jest to dla Was jakaś nadzieja!
Także do roboty a nie pierdolcie i najeżdżajcie w zazdrosci na wszystkich!
macie ze soba problem!

she.

Anonymous said...

"Jestem ladna, inteligentna, znam wielu skoczkow i zarzucanie mi zazdrosci jest niedorzeczne. "

To może wrzucisz zdjęcie, albo chociaż się przedstawisz? Bo jak mamy Ci wierzyć?

Lee

Anonymous said...

nie potrzebuje Twojej wiary, wierz lub nie.
i co w ogole mialabym udowodnic? ze jestem ladna czy ze znam skoczkow? po co? zebys wiedziala ze to prawda? czy zeby na mnie teraz wlazly? nie potrzebne mi to :)

Anonymous said...

Skad ta pewność że Barbie i jej friend (bądź sama Barbie) przespała się z Muotką? Pisały gdzieś o tym wprost?

A poza tym...że niby Vicky z jakimś skoczkiem albo Taxa? Jakoś mi się nie chce wierzyć. Bo niby z kim?

Barbie said...

Jeśli macie coś do mnie to powiedzcie mi to wprost. Łatwo tak obgadywać kogoś i się nie podpisać, trudniej mu to powiedzieć prosto w twarz.

Jeśli któraś z was miała ochotę na Olliego (bo na to wygląda) to sorry, ale w tym wypadku działa prawo dżungli, kto pierwszy ten lepszy.

Wiem kim jestem i lubię siebie taką, wy nie musicie.

Anonymous said...

"Jeśli któraś z was miała ochotę na Olliego (bo na to wygląda) to sorry, ale w tym wypadku działa prawo dżungli, kto pierwszy ten lepszy."

Bardzo Ci wspolczuje, jesli tak uwazasz...

Anonymous said...

Barbie nie popisalas sie wypowiedzia o dzungli, oj nie.

Barbie said...

To może mi łaskawie wyjaśnicie o co wam do jasnej cholery chodzi? Zrobiłam wam coś? Jak nie to się kurwa odwalcie.

Anonymous said...

jestes brzydka to raz, a dwa, że się puszczasz, czym psujesz opinię dziewczynom które interesują się SKOKAMI jako sportem a nie "dżunglą" w której każdy z każdym. wielka dziennikarka, jak Cię spotkam kiedykolwiek to nabluzgam Ci w twarz, szmato :] na inne określenie nie zasługujesz.

Faustie said...

Niestety określenie "dżungla" jest w skokach jak najbardziej właściwe. Tak to juz w tych skokach jest. Nie zwykłam nikomu zaglądać do łóżek.I nie zwykłam snuć domysłów na podstawie plotek. Bo ktoś kogoś widział, że z kims wychodzil za rękę, itd. Paranoja. Gdzie Barbie powiedziała niby, że spała z Muotką? Pokażcie mi, bo ja jestem jak niewierny Tomasz. Nie uwierzę póki nie zobaczę ;] łatwo jest snuć teorie na podstawie urywków informacji. A nawet jeśli, to nie mówcie komuś, jak ma żyć , bo za nikogo nie umrzecie.
Tyle z mojej strony. A koleżance Barbie radzę to po prostu przeczekać. Będzie PŚ, znajda się następne laski, po których będzie jazda,a ona pójdzie w zapomnienie.

P.S. Jeśli Wy jesteście tak piękne, że rozkładówka Playboya się chowa, to nie mam więcej pytań :]
Pozdrawiam , F.

Anonymous said...

BARBI NIE ŁAM SIE!!!! NIECH SOBIE POSKRZECZA ZAZDROSNICE;)TO JEJ ZYCIE NIECH ROBI CO I Z KIM CHCE NIKOMU NIC DO TEGO
VICO

Anonymous said...

Zajmiecie się sobą, a nie obgadujcie innych wy naprawdę nie macie co robić na to wygląda że umiecie tylko obgadywać innych...Jesteście puste i tyle!!!

Anonymous said...

odezwała się pełna...
mamy kogo to obgadujemy. sama się o to prosi przecież.

Anonymous said...

Ciekawe czy tobie by było miło jakby ciebie tak obgadywali bo wątpię chyba że jesteś taka że lubisz afery wokół siebie!!Co przyszła do Ciebie i Cię o to poprosiła co?? Zazdrosna jesteś i tyle.

Anonymous said...

dokładnie. Dostałaś akrę i myślisz, zę wszystko Ci wolno? Jak ktoś wspomniał psujesz opinię tym normalnym laską przez takie zachowanie, i dosłownie zachowujesz się jak hot z akrą - załosne. Chwalić też nie masz się czym.

Pavlina said...

Droga Basiu,

Po tejże upojnej nocy w Wiśle rozpoczęłaś wielką manifestację na swoim koncie na Facebooku. Wrzucałaś bezpośrednie statusy oraz dwuznaczne komentarze na ten temat. Związku z tym jawnie się przyznałaś, że przespałaś się z owym Finem. Zanim usunęłaś te gorszące wpisy i wywaliłaś mnie ze znajomych, zaczęłaś raz przyznawać się do tego czynu, a później odwracać kota ogonem. Więc nie miej do nikogo teraz pretensji, ponieważ na własne życzenie zrobiłaś z siebie pośmiewisko. Gdybyś się z nim nie przespała, nie robiłabyś wokół siebie takiego szumu i nie ogłaszałabyś tego wszem i wobec ;]Gdzieś mam to z kim się puszczasz, problem polega tylko na tym jak bardzo się z tym afiszujesz a później próbujesz się z tego głupio bronić ;]

Pozdrawiam Cię cieplutko!

Unknown said...

dlatego ja nie jeżdzę już na skoki, zostaję przy oglądaniu ich w tv. Jest coraz gorzej.

Annika said...

Jane Doe dobrze gada, polać jej!

Anonymous said...

@Jane Doe
dobrze to ujelas

Vicky M said...

Fakt faktem jest taki, ze to nie tylko w skokach tak wyglada. Ludzie uprawiaja sex, takze z osobami "znanymi" (tak wiekszosc was jest w szoku). Chca to robia, nei rozumie czemu odrazu jakis wielki szal naokolo tego bardzo normalnego faktu. Swojej mamie tez mowicie ze sie puszcza jak idze do lozka z waszym tata?

Bo jezeli myslicie ze to jedyny facet na mamy liscie to bujacie w oblokach.

I czymu wogole was obchodzi kto z kim? to ich sprawa. Wezcie sie za wasze zycie a nie tylko obserwujecie innych.

I zeby ktos dostawal opieprz za to ze z kims byl w lozku jak to ktos tak "ladnie ujal". Chyba se zarty robicie. Jak ktokolwiek by mogl mnie, Sylwie lub kogokolwiek innego za cos takiego opieprzyc? Nikt by sie nieodwazyl gdyz nikt do konca nie moze wiedziec czy ktos z kim byl jezeli nie byl razem z nami w lozku.

W scislym kregu skokow (skoczkowie, trenerzy, nasza reszta co ich zna) chodza plotki, ale to co sie dzieje jezeli chodzi o plotki w kregu fanek, to jest smiechu warte.

A co do Barbie, jezeli poszla z Ollim to poszla, chciala, on chcial i bylo, lub nie bylo. A ze by go przed tak spila ze by nie mogl chodzic, to wierzcie mi, jezeli by nie mogl chodzic to tez by niczego innego nie mogl...

Anonymous said...

A ja uważam, że dziewczyny które naprawdę przespały się ze skoczkiem/trenerem etc. nie afiszują się z tym. Jeśli ta cała barbie zamieściła na swoim fc wpisy sugerujące pewne rzeczym i sytuacje to czy nie przyszło wam do głowy, że ona mogła tylko celowo prowokować?! Tak naprawdę do niczego nie doszło ale laska chciała w ten sposób zwrócić na siebie uwagę. Wiele dziewczyn które naprawdę miały by wiele do powiedzenia o "kulisach" tego sportu milczy a te które by chciały a nie mogą rekompensują to sobie rozsyłaniem plotek.
Meg

Barbie said...

Dzięki Vicky ;-)

A jeśli macie uwagi co do mojego wyglądu to z pretensjami do moich rodziców, bo taką mnie zrobili. Ja nie miałam na to żadnego wpływu. Poza tym jak powszechnie wiadomo o gustach się nie dyskutuje.

Barbie said...

Meg, to chyba moja sprawa czy z nim spałam czy nie, prawda? Ja nie zaglądam Tobie do łóżka i proszę o to samo. Ci którzy mnie znają wiedzą jaka jest prawda i niech tak zostanie...

Anonymous said...

moze i twoja sprawa i nie twoja wina, ze wygladasz jak wygladasz, ale posmiac sie mozna - a szczegolnie, ze napisalas, ze kto pierwszy ten lepszy. widze, ze sie szanujesz. ha ha

Pavlina said...

Basiu, Ty śpij tam z kim chcesz! Twoja sprawa. Tylko po cholerę się tym zaczęłaś chwalić na portalu społecznościowym gdzie każdy mógł to przeczytać? Teraz masz pretensje do każdego, że się wtrącają. A jak mają się nie wtrącać skoro sama wszystko zaczęłaś i afiszowałaś się tym wszem i wobec? Tu tkwi problem! Nie w tym, że się kimś przespałaś, ale w tym jak się z tym obnosisz ;] Przykro mi się robi jak widzę, że to do Ciebie nie dociera ;] Ale sama sobie biedy narobiłaś tym gadaniem, Twój problem ;]

Kimmi said...

Zastanawiacie się jak Muotka mógł z Barbie się przespać? No prosta sprawa, patent ze Strasznego Filmu - worek na głowę i jazda! Poza tym, nie oszukujmy się dziewczyny, jak facet jest najebany, to mu tylko dziury do szczęścia potrzeba :)

Anonymous said...

Kurwa,ale wy macie problemy. Barbie się przespała z Muotką, jakaś inna laska z Ollim, inna pewnie z Tomem, a jeszcze inna z innym skoczkiem. Jak wam też tak zależy,to po zawodach idźcie na imprezę i bierzcie póki można. A wy tu jakaś aferę widzicie. Tak się dzieje na każdych zawodach. Nie tylko w Polsce i nie tylko na skokach.

Anonymous said...

Powiedz mi Barbie/Barbaro co chcesz osiagnac przez lizanie dupy vicky czy taxie.. bo widze ze masz ja w znajomych ze nie zapytam co jej obiecałas (kase jej placisz) za to ze ma cie w swoich znjomych. pozamiajac fakt ze nie wiem czy wiesz ale jestes u niej spalona poniewaz: http://taxigirlxx.blogspot.com/2010/03/there-is-party-coc-wisa.html

ta koncowka o tym plastronie jest pociskiem do Ciebie wlasnie.


fru

Anonymous said...

Macie problemy naprawdę!! Tyle Wam powiem liczy się wnętrze kto jakim jest a nie wygląd! Co z tego że laska jest piękna ma figurę itp a ma zjebany charakter. Popatrzcie same na siebie jakie wy jesteście a później obgadujcie innych. Może tak naprawdę nie znacie Barbie jaka jest , wy ją oceniacie tylko po wyglądzie a tak naprawdę jest o wiele lepsza od Was!!Oczywiście zgadzam się z tym że nie powinna rozpowszechniać takich informacji co robiła a czego nie.

Kimmi said...

Bo żeby zaliczyć laskę, to naprawdę charakter się liczy, no nie ma co. Jak Cię koleś rżnie, to ma głęboko w dupie, czy jesteś inteligentna jak laureatka Nobla, czy głupia jak Jola Rutowicz.
Weź dziewczyno oprzytomniej. Oni na takich burdelowych imprezach nie szukają przyszłych żon, tylko panienek na jeden numer, więc gówno ich obchodzi charakter.

Anonymous said...

No i dobrze chcą zaliczyć i tyle.... ale nie musisz komentować czyjegoś wyglądu, widzisz może też mają to w dupie kogo będzie pieprzył czy ładna czy brzydka ważne żeby mógł sobie wyruchać!!! A po za tym nikt tu niepiesze o szukaniu żony czy dziewczyny...

Barbie said...

'Może podsuniecie ten temat mediom? Bo najwyrazniej bardziej was obchodzi to z kim spałam lub kogo mam w znajomych niż wyniki zawodów. Nazywacie się fankami skoków a zachowujecie się jak zwykłe plotkary. Jeśli was ciekawi to czy i z kim spałam to może po prostu mnie spytajcie? Choć właściwie zaczyna mnie śmieszyć to zamieszanie wokół mojej osoby.

mee said...

Vicky zgadzam się z Tobą w 100%.
Kiedyś uważałam Cię za głupią laskę i teraz strasznie Cię za to przepraszam. Jesteś naprawdę spoko.

Anonymous said...

Tradycji stało się za dość. Po każdych zawodach, które odbywają się w Polsce wybucha jakaś nowa dyskusja. Miliony plotek i ziarenko prawdy. :P
Wtrącę się chociaż wiem, że nie powinnam, ale nie mogę się powstrzymać.

Prywatna sprawa kto, z kim, gdzie i kiedy.
Dwie dorosłe osoby- niech robią, co chcą.
Takie moje zdanie.

Anonymous said...

'Jeśli was ciekawi to czy i z kim spałam to może po prostu mnie spytajcie?'

Spalas z kims?

Barbie said...

Widzę, że bardzo was to ciekawi. Może jeszcze powinnam zdać relację ze szczegółami?

Jeśli nie macie innego życia niż obgadywanie innych i zastanawianie się nad tym kto z kim spał to naprawdę wam współczuję.

@Fru, nikt tu nikomu dupy nie liże, po prostu zgadzam się z opinią Vicky i tyle

Anonymous said...

'Jeśli was ciekawi to czy i z kim spałam to może po prostu mnie spytajcie?'

Powtorze sie: spalas z kims?

Jesli nie masz zamiaru odpowiadac dziecko, to nie zachecaj do zadawania pytan...

Doris said...

www.pysiadziubdziusia.blogspot.com

To tyle z mojej strony

Anonymous said...

ojooj powiało grozą.

Anonymous said...

I to jaka groza haha

Anonymous said...

Barbie a co na to Ville? nie czuje sie urazony ze go tak zdradzasz na prawo i lewo?

Anonymous said...

Ville to pewnie z jednej strony współczuje Muotce tego życiowego błędu, a z drugiej dziękuje mu za uwolnienie go od tego stalkera, bo inaczej się tego nazwać nie da.

Anonymous said...

"Swojej mamie tez mowicie ze sie puszcza jak idze do lozka z waszym tata?

Bo jezeli myslicie ze to jedyny facet na mamy liscie to bujacie w oblokach."

Co to miało znaczyć, to o mamy liście?

Anonymous said...

Poza tym seks z mężem, czy partnerem to na pewno nie to samo, co przypadkowy seks z naprutym kolesiem na imprezie, no proszę Was! Porównanie z tyłka wyciągnięte.
A Vicky sugeruje po prostu, że Wasze matki puszczają się na prawo i lewo bez wiedzy Waszych ojców.

Anonymous said...

stalkera hahahahah dobrze powiedziane

Anonymous said...

no właśnie! co na to vili? może dlatego muotka chciał przed nim uciekać. albo się bal jego zazdrości ale współczucia haha

Anonymous said...

zazdrosci? nie rozsmieszaj ludzi

gimmemore said...

biedny Kantee, ale spoko na zimowych może i jego dopadniesz. jak wszystko było ok to może się już dobre wieści rozniosły po kadrze no i Ville tez się skusi...

BarbieXXX said...

:-D

Myslisz? Ojej, mam nadzieje... Moze pomysla, ze bylam dobra!

kofciam Viliego

Barbie said...

Vili? A kto to taki???

Anonymous said...

Teraz będziesz dręczyć Muotkę skoro Kantee ma Cię serdecznie dość?? hahaha

Anonymous said...

barbie się po prostu przestraszyła wyznania villego ze jest slaby w łóżku i postanowiła nie ryzykować, dlatego się wzięła za muotke...
w imię prawdziwej miłości!!! nie możesz go od razu przekreślać i ranić jego uczuć!!

Anonymous said...

@Barbie
zart sezonu. kto to taki haha

Anonymous said...

Doris czy jak ci tam shcudnij bo twoje zdjecia z twoja cytoplazma na wierzchu mnie brzydza. osleplam.



pozdrawiam rozmiar 36

Anonymous said...

Przepraszam, LUMP, jak wolisz

Barbie said...

Przykro mi bardzo drogi anonimie, ale już nie znam tego człowieka ;-) Ten kto rani moich przyjaciół nie może być moim przyjacielem.

Anonymous said...

przyjacielem, ach tak.

Anonymous said...

Barbie nie znasz go bo on ma cię po prostu gdzieś .

Anonymous said...

i kogo ty chcesz tu oszukac! kazdy zna historie z ville! wiec nie zucaj tekstami ze JUZ go nie znasz!!

Anonymous said...

Barbie do zobaczenia na najbliższym koncercie THE KROISOS!!!

Barbie said...

Anonimku, nie wiesz jak jest, więc łaskawie zamknij swoje młodziutkie usteczka :P

Anonymous said...

dawajcie i piszcie, co sie stalo z wielka miloscia? (hahaha oprocz tego, ze nigdy nie byl zainteresowany - a i to za duzo powiedziane)

Anonymous said...

rani? bo mowi i robi wprost to co mysli?

Barbie said...

Anonimku, gdybyś był w temacie to byś wiedział, że obecnie twór zwany The Kroisos nie istnieje i nie będzie istniał przez co najmniej rok.

Tak się składa, że ja też mam rozmiar 36, a narzekacie, że jestem chuda i brzydka...

cold love said...

i dobrze! znaczy ze zagrozenia juz nie ma i mozna sie za niego brac tej zimy :D

Anonymous said...

powiem Wam tyle: o czym tu w ogole jest mowione? A wlasciwie o kim...! O niej? A kim ona jest na skokach?

Doris said...

@rozmiar 36
Myślisz, że jak mi powiesz, że jestem gruba to się rozpłaczę? Jestem jaka jestem i dobrze mi z tym.

Kimmi said...

Rozmiar nie ma nic do rzeczy -.-
Powinnaś złożyć rodzicom reklamację.

Anonymous said...

Barbie rozmiar to rozmiar, a wygląd to wygląd.

Anonymous said...

a ja mysle ze bardziej pasujesz do villego niz muotki!

Anonymous said...

Gdybyś uważał na lekcjach polskiego, wiedziałbyś, że imię Ville się nie odmienia w naszej ojczystej mowie ;-)

Anonymous said...

Barbi przyznaj sie, ze jara cie to całe zamieszanie wokol ciebie! gdyby tak nie bylo nie odp bys ;]

t.

Anonymous said...

Ludzie, wam się to jeszcze nie znudziło?? Po każdych zawodach w PL taka sama śpiewka.. Ileż można??

A co do Barbie, to po co ty laska piszesz z kim się seksisz na FB i się tutaj teraz wielce udzielasz??
Jakaś niepoważna jesteś czy co??

teddybear said...

kto to jest ten cały Ville?
możecie coś o nim więcej powiedzieć bo ja nie w temacie? :)

Barbie said...

Kurwa mać! Ja nic takiego nie napisałam! Na fb miałam taki opis, dla żartu, z powodu tej afery tutaj -.-

Anonymous said...

Kantee, byla jego fanka/stalkerem

Anonymous said...

Vicky, lato Upływa, nie spływa. Ale w sumie tak jest przynajmniej śmiesznie.

differentway said...

co??? jestem w szoku! Barbie od kiedy ty i Vili już nie tego?

ONE NIGHT ONLY said...

rany, wszystko jest dla ludzi!!!
seks jest przyjemny. wcale jej się wiec nie dziwie, ja na jej miejscu zrobiłabym to samo! i miałabym w dupie co kto myśli!
bez żadnych zobowiązań, bez emocji, tylko przyjemność dla obydwu stron. ot co!

Anonymous said...

Dla barbi może i przyjemny, bo dla Muotki to się pewnie traumą skończyło...

Anonymous said...

jakby nie chcial to by sie nie ruchal!
ale z tego co tu czytam szkoda mi tego drugiego... a to koledzy byli?

Anonymous said...

Ville Kantee?? a czy czasem to nie on sprzątnął Schmittowi jego uroczą Patkę

Anonymous said...

http://finnishspecialfriend.blogspot.com/2010/08/i-went-out-only-for-one-beer-now-i-fear.html

Barbi opublikowała na swoim FB.

Anonymous said...

Prawda jest taka, ze każdy kto chce, żeby inni przestali się nim interesować i o nim gadać, sam nie podejmuje tematu. Ale dziewczynom chyba w to graj bo nagle pół Polski dowiedziało się w ogóle o ich istnieniu, w zw mogą poszczycić się sławą nie mniejszą pewnie w ich mniemaniu od Vicky czy Taxi. Pisanie o tym na blogach, fb, innych forach, komentowanie całej sytuacji jest po prostu dziecinne. A prawda jest taka, ze afera przeminie, koleżanki się odsunął i te biedne dziewczęcia zostaną sama umaczane po pachy w tym g, które same są przyczyną.

Anonymous said...

Insane Polish Bitch?????????

Barbie nie obraz sie ale widze ze imponuje Ci i to zajebiscie Taxi Girl bo we wszystkim chcesz ją kopiowac. I podejzrewam ze to zaproszenie do znajomych tez mialo Ci podniesc morale? i Co taxa zwierza ci sie ze swoich sekretow?
Powiem Ci tyle (nie daze sympatia TG) ale pod wieloma wzgeladami daleko Ci do niej. Po za tym TG jak by (niestety) na to patrzyc jest jedyna i raczej jej i jej dziwnego poczucia humoru czy malo sympatycznego podejscia do ludzi nie skopiujesz. Tazke zastanow sie kogo sobie wzielas na idola. Licze na odp.

Mala

Barbie said...

@Mala

--------------------------------------------------------------------------------

Who : just me, don´t ask

Rock : Rumours, rumours, rumours....

So, Ville is wearing a ring he didn´t have before and some stupid girls are crying their hearts out! Nice things to read. :D Is he so married lately or engaged? ( if so maybe those girlys can jump down the next bridge haha)

And cat fights are going on between the bitches of fanclub? Everyone of them wants to be the checker girl with the best and most personal contact to the boys! haha so ridiculous!
But it looks like some insane polish bitch is the winner of this competition, she seems to have some insider-knowledge as the result from privat chats with Mr.S... muhahaha So the other girls are pissed right now...

Oh damn, I hope that this crappy band and it´s bitchy follwer group of nasty stupid little girls disappears soon!!!

20 March 2010 01:57:11

Answer : " Oh damn, I hope that this crappy band and it´s bitchy follwer group of nasty stupid little girls disappears soon!!!".

guess you ve drank a bit too much of strong vodka or you ve forgotten to take your daily pills. Glad you re here to share your opinion anyway !
Who knows how fastly we might disappear...;)

Z: ?


Wystarczy?

kaś said...

Barbie gdyby nie obchodzilo cie to wszystko to zlalabys to totalnie i nie pisnela ani slowka. Ale ty sie tlumaczysz, krecisz i na dodatek myslisz, ze ci to wychodzi. Jestes taka zalosna. A nazwa twojego bloga jest do bolu prawdziwa, tylko bez tego "bitch".

Anonymous said...

uuuu koleżanko Barbi z tym blogiem to nie jest dobry pomysł teraz już ci zyc nikt nie da..szybko kasuj go moze nie jest jeszcze za pozno!
LUMP

Anonymous said...

nie rozumiem twojego ostatniego posta barbie i z czym jest on zwiazany!

Barbie said...

Jak nie rozumiesz to idź na lekcje angielskiego :P To wyjaśnia skąd się wzięło 'insane polish bitch' ;-)

źródło tego postu: http://www.freebok.net/books/kroisos/view.html?page=2

LUMPie, żyjemy w wolnym kraju, czyż nie? Nie zabronisz mi pisania bloga, tak samo jak pieprzenia się z kimkolwiek ;-)

Anonymous said...

a czy pan lump wie ze nazywasz go kretynem?

Anonymous said...

Barbie nie pograzaj sie juz bo to zalosne.

Barbie said...

Wie ;-)

Anonymous said...

@Barbie
Nie znam Cię i nie interesuje mnie, co tam robisz i z kim, ale to co odstawiasz, to żenada kompletna.
I jeszcze sobie bloga założyłaś??
Marzy Ci się a "kariera" Taxy albo Vicky??
Ja p*****, czy to szczyt Twoich ambicji??

Anonymous said...

Jak dla mnie to cała ta sytuacja jest żałosna.
Po 1 co was wszystkich interesuje kto z kim śpi?
Po 2 co wam do tego dlaczego to zrobili czy się upili czy całkiem na trzeźwo?
Po 3 Barbie po co Ty się tłumaczysz i to komentujesz? Potrzebujesz zamieszania wokół własnej osoby? Najlepszym sposobem na zamknięcie sytuacji i zapomnienie jej jest po prostu brak komentarzy na ten temat.

życzliwa.

Barbie said...

Po co? Bo chcę wyrazić swoją opinię, proste, nie?

Anonymous said...

Barbie wyrazilas juz swoja opinie i to nie raz.

Anonymous said...

Dokładnie a teraz chyba pragniesz tego by ludzie jeszcze więcej o Tobie pisali jednak opinie na Twój temat cały czas są takie same.

Kimmi said...

Tekst o prawie dżungli przejdzie do historii! Jest kurwa epicki :) Ludzkość dziękuje Ci Barbie za to.

Kimmi said...

I na następny raz zrezygnuj z tych swoich wieśniackich butów, będziesz szybsza w wyścigu! Może nawet uda Ci się dobrać do kogoś z kadry narodowej!

Anonymous said...

barbie milosc w nienawisc? to tam byla wogole jakas milosc? haha

Anonymous said...

dupiasty ten twój blog barbi bo ni chuja nie wiem jak tam skomentować!

Anonymous said...

a ze tak zapytam to bylo z gory zaplanowane?

"Oby, choć na PK będę się musiała Ollim Muotką zadowolić, bo pewnie Lump z Jussim i Pastuchem będą w tym czasie na MŚ w Libercu :) Albo na kanapie w doma :P"

Anonymous said...

a dlaczego lump?

Anonymous said...

Może niektórzy nie zauważyli ale u Barbie nie da się komentować anonimowo
Jak wy to przeżyjecie Anonimki?

żuBer

Anonymous said...

Vicky to jest rasowiec reszta - nędzne podróby !!!

Anonymous said...

A Muotka niby skad jest jak nie z kadry narodowej?? xDDDDD

Anonymous said...

Ale z 'niższej' półki :)

Anonymous said...

bo jak ktoś nie może mieć Ville to musi się na gorsze substytuty przerzucić, takie jak Muotka!
jestem pewna ze na jedno zawołanie Kantee już by Barbie poleciała i byłaby inna gadka...

Anonymous said...

Co wy tu kurwa pierdolicie? Że was to nie obchodzi, że nie zazdrościcie, że macie to w dupie itp. Skoro tak jest to się w końcu przymknijcie! A jak tak bardzo wam żal dupę ściska, to po zawodach idźcie na imprezę i zagadajcie do skoczków. Oni nie gryzą. A czasem nawet sami pochodzą do kółeczka, w którym tańczycie.
Jak to dobrze, że wakacje się kończą...
btw. Vicky czemu nie było Cię w Wiśle? ;)|

Anonymous said...

a gdzie jest impreza po zimowym w zakopanem?

Anonymous said...

W Zako są imprezy w MO

Anonymous said...

ale kiedy zawsze w ostatni dzień zawodów?

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 253   Newer› Newest»