Wednesday, December 23, 2009

Jutro Wigilia :)


Dzięki za wszystkie maile, zaczełam na nie odpowiadać i na noralnym mailu i na Facebooku (Vicktoria Tylko Vicky Murawska, tylko na tym koncie dodaję przyjaciół). Jutro Wigilia, to jest moję ulubionę święto :)

Choinka już ubrana? U nas są 2 :) Jedna mała u mnię w pokóju no i w salonie. Fotki obydwóch macie TUTAJ

Wiem że większość z was chcę oglądać fajne fotki Gregora, no i słuszne, przecież to najładniejszy skoczek Pucharu ;) Dostał pozwolenie na trening na Bergisel przed Turniejem Czterech Skoczni, no ale niestety w Innsbruck jest nasz sławny "Foehn" no i jedyne co zostało mu to robienie fotek, co może wa lepiej wpada w gust niż jeżeli by mógł oddać parę skoków ;)
Buziak,
To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamuawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

Anonymous said...

"najładniejszy skoczek pucharu" cóż każdy ma inny gust :)

Anonymous said...

Ładniusi to on jest. Choć wolę oglądać jego zdjęcia robione z zaskoczenia a nie takie pozowane ;)

A. said...

mrau VIC! <3 zrobiłaś mi prezent :p

Anonymous said...

Fajne zdjęcia ;) Ja już mam ubraną chonikę ;) Ładna choinka ;) Wesołych Świąt Vicky!
ewelin

Anonymous said...

wesołych świąt :)

Anonymous said...

Ty robiłaś te zdjęcia Austriakom?

Kobieta o sporcie said...

No fajnie, że są Święta :) Ja też mam dwie choinki. Wesołych Świąt.
www.kobietaosporcie.blog.onet.pl

Vicky M said...

Te fotki sa robione wczoraj. Wiec nie ja je robiam b jestem w Szwecji :)

Anonymous said...

rodzinnych i miłych świąt Vicky ;) fotki Gregora jak zwykle bardzo estetyczne haha..

Anonymous said...

Du wohnst nicht in Polen, Deutsch kann einfach fur dich sein. Wunsche dich Frohe Weihnachten. Ausserdem mag ich Deine Motto. Du hast ein prima Beruf Vicky. Du kannst Gregi fotografieren. Das ist Klasse.

Tylko Vicky po Polsku said...

Dzieki wszystkim! Vielen Dank!

Beata said...

Ja tez zdecydowanie wole go ogladac na zdjeciach bez pozwania, tak niespodziewanie:P:P