Thursday, October 22, 2009

I´m back!



Powrót bloga..hehe.. Sorki ale ostatni czas naprawde nie miałam wogólę czasu na nic, a do tego nie mieliśmy porządnego neta w domu, więc nawet nie mogłam fotek wgrywać.

W week-end odbyły się Mistrzostwa Austrii w Stams na normalnej skoczni oraz w Innsbrucku na dużej skoczni na Bergisel (ulubiona skocznia Gregora). Od początku było wiadome kto wygra, tz. chociaż ja wiedziałam ;)

Nie wiem ogólnie co mogę wam opowiedzieć bo ogólnie wszystko co działo sie było dosyć private, a że dosyc dużo osób tego bloga czyta, no to nie będę pisać. Mogę wam jednak opowiedzieć jeden śmieszny moment. Po dekoracji mamy juz jechać wyciągiem na góre (na Bergisel jest taki wyciąg/winda na 35 osób czy coś) no i stoimy tam, ja, 3S, Thuri, no i inni ludzie. I jakoś ten wyciąg nie rusza, zaraz sie otwiera i wskakuje do niego jeszcze Morgi i jacyś inni ludzie po czym wyciąg zaczyna wyć że jest nadwaga. Ci kamerzysci wyszli, no i Morgi jako ostatni wkońcu wyszedł na chwili po czym wyciąg przestał wyć, na to 3S zaczyna sie do niego drzeć "Ty gruba dupo, wiedziałem że to twoja wina!", to było tak zajebiście smiesznę, i potem były wogóle jaja cała droge na górę do skoczni, o nowej robotcie Morgiego jako windziarz, po czym on mówi że on by mógł być ochroniarzem, takim co wpuszcza do klubów, na co ja prawie się zachrztusiłam..haha.. A on że no cooo, o co mi chodzi, a ja normalnie sikam ze śmiechu. Morgiemu nie do końca sie to podobało..haha...

Mario Innauer także skakał, nie za dobrze ale skakał. Rodzice 3S oczywiście byli :)

Po konkursie 3S chciał żebym jechała do Stubaitalu, jednak ja z Binę, nie czułyśmy się za dobrze, nawet Leiti mi dał Aspirynę na skoczni bo mnie nieźlę głowa bolała, no ale cóź po 3 godzinach spania... Dłuższy artykuł z Schlierim będzie w najbliższych dniach na Skijumping :)

Kris miała do mnie na week-end przyjechać, ale nie stety ostatni czasy była bardzo chora i jeszcze dochodzi do siebie że jej wogóle nie było :(






















Więcej zdięć będzie na Skijumping. Fotki z Wisły dam w ciągu week-endu :)

Buziak,

To Tylko Vicky
Mój szwedzki blog: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

23 comments:

Anonymous said...

Hahaha Thuri jaki fryz o maj gad :| ale gacie miał cool :P

Anonymous said...

Napiszcie coś o tym małym Thurim, fajny jest?
Jakii jest z charakteru?

Izuunia said...

No Vic ja myślałam ze juz nic nie napiszesz :P Super notka :)Haha Morgi windziarzem dobre:]

*Anulka* said...

a gdzie fotka mojego "ulubieńca" Mario ??:P

Vicky M said...

hahaha..sorry babe, ale blondasowi fotek nie robilam nie znalazl sie na podium ;)

- - - - - - - -

Mody Thuri jest zajebisty :)

Just me and my fucking self! said...

A w Krakowie w przyszły weekend odbywają się Dni Innsbrucka :D

Anička Herbová said...

Vicky a gdzie fotka Markusa? jak mu w ogóle poszło :D

Anonymous said...

Dobrze że wróciłaś Vicky :D
Pozdrawiam :*

Sol said...

@Ancik
Maruks w Stams był 13 a w Innsbrucku 24;)

Anonymous said...

A coś więcej poza "zajebisty"?
Do kogo jest podobny z charakteru do Morgena, 3S-a, Wolfiego?

Co lubi robić, czym się interesuje, jaki jest w stosunku do dziewczyn??

Anonymous said...

Nie będę mówić głośno kto tam mógł robić nadwagę na pewno nie Morgi ;)

Anonymous said...

Vicky zdradź jeszcze co u Schlieriego, czy to że ostatnio jest wręcz nie pokonany nie odbiło się na jego charakterze i psychice? ;>
M.

Anonymous said...

a czemu Morgi ma nadwage ?? moze to chodzilo o Vicky :D

taxigirl said...

Super tekst Morgiego:)
Thuriego fryz zabija:)
Jesion ja sie akredytuje na te dni x)

Anonymous said...

tak tak Vicky, to chyba nie chodzilo o Morgiego w tej windzie:)))
pewnie pozniej sam 3S i Morgi mieli niezly ubaw ze to oczywiscie chodzilo o Ciebie, a nie o niego;
oj glupias Ty dziewczyno glupia:)))

Just me and my fucking self! said...

@Taxi
Kochana, jest w filharmonii koncert Orkiestry Tyrolskiej, ale nie wiem czy są bilety...
Ja sądze że tą uroczystość powinni uświetnić AUTy :D

Anna said...

to co jest śmieszne w tej histori to jest to że skoczek jako ostatni wszedł i wtedy zaczeła sie nadwaga, ale widzę że ewidętnie dzięci którę siędzą na tym blogu takich prostych rzeczy nie widzą tylko wszystko to zaczepią się o Vicki.

Veraa said...

dzieci dzieci dzieci...tyle powiem



fryz Thuriego miazdzy ,chyba lansuje nowy styl a'la plastus xD^^

Anonymous said...

bez przesady taki fryz to nic szczegolnego ani oryrinalnego dajcie se na wstrzymanie

Anonymous said...

pozdrawiam ofiarne pomocnice Vicky probujace ratowac jej wizerunek w tej historyjze, kiepski wizerunek zreszta hahaha

Anonymous said...

hahaha, dobry koment powyzej, brawo:)))

Anonymous said...

Czy to ważne kto wsiadł ostatni? I tak wiadomo ze to V robiła przeciążenie w tej windzie ;p

Anonymous said...

czegos tu nie rozumiem, dlaczego wiecznie piszecie ze te srednio mile komenty o Vick sa od "dzieci"??????????

to bzdura ze ten blog czytaja tylko nastolatki:))))))
bo wlasnie wiecej jest tu lasek w wieku autorki, a nawet starszych powyzej 25
wiem co pisze;