Tuesday, March 31, 2009

Planica - Team Area Party



Ja, Nico, Dorota


Ja, Kaski, Rafał /// Mary, Ja, Ernst

Kaska, Ja /// Ville, Patty

True Love :)



Iza, Ja /// Horst, Sepp


Ja, Simi, Yana

Erotoman, Franta, Aga, Agata /// Ja, Andreas, Dorota

Maciusiak z żonką /// Aga, Ja

Hulcia, Maciusiak, Kaśka S

Ewa, Roman Erotoman, Ja /// Mary, Jermund

Ja, Hafi, Aga, Eggi

Mike, Ja, Anders, Mary, Mika

Ville śpiewa Love Song /// Kozisek miał już chyba dosyć..haha..

Ja, Hafi /// Erotoman i Agata..haha...


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

57 comments:

Anonymous said...

Czemu nie zdjęc Gregorka??

Anonymous said...

*nie ma

Anonymous said...

Bo Gregorek miał lepsze rzeczy do roboty niż fotografowanie się z tym pasztetem. Biedny Eggi

Anonymous said...

sam jesteś pasztet xD xD hahaha

Anonymous said...

Dajcie Gregorka, bo ładny jest :D

Anonymous said...

Patty to jest naprawdę bardzo ładna ;) Fajne musiało być to party.

A Gregor jest dziwny w stosunku do dziewczyn... chyba czasami dochdozi do tego że bywa wredny, tzn zależy dla kogo.

Izuuus said...

A no właśnie Vicky mogłabyś dac zdjęcia Gregora? :)))))

Nike said...

Eee tam Gregor. :PP
Kuetell z Żywcem wymiata xD

Anonymous said...

Boze, wpiszcie sobie w google ale wejdzie na jego strone. Chyba zapominacie ze to nie jest blog o Gregorze, i nikt nie bedzie ciagle dawał jego zdj i onim pisal, bo wy go 'koffacie' ;/

Anonymous said...

Kozisek nie miał dosyć on po prostu nie chciał mieć fotki z kimś takim jak Ty, biedny chłopak...

Anonymous said...

Ale Gregorek jest taki śliczniutki, że jego fotek nigdy nie za wiele. Jakbym była jego laską, robiłabym mu codziennie loda z połykiem.

Anonymous said...

Hey! Czemu Vicky nie masz żadnych fotek z Morgim?

Alice said...

Własnie też jestem ciekawa z Martinem i Patty sobie zrobiłaś, z Simim i Yaną też z Andim i Dorota nawet a czemu nie masz z Morgim i Kristiną??

Anonymous said...

wasze pytania są już tak nudneee... Ludzie ! Vicky Wam już chyba 1000 razy tłumaczyła, a Wy wiecznie pytacie o to samo !!? żal

Unknown said...

Widać, że wiele się działo na tym TEAM AREA PARTY i wogóle w Planicy... ;P;P Mam nadzieję, że za rok też tam będę! :)

pozdrawiam! ;)) ;*

Anonymous said...

wielka przyjaciółka autów... hahaa a nawet z nimi sobie zdjęć nie zrobiła lol
może jednak nie przyjaźnicie się aż tak bardzo jak Ty sobie tam myślisz w tej Twojej próżni?

Anonymous said...

Kurde, można dostac oczapląsu od tej ilości blondu..
Brzydka ta Jana jak na Rosjankę :/
Patrycja od Schmitta jest piękna.
Iza Małysz mogłaby poszukac lepszego fryzjera (fatalna grzywka)
A ta cała Dorota mieszka cały czas w Polen?? Związek na odległośc??

Vicky M said...

Na Team Area party z Kris sie jeszcze nie kumplowalam, dopiero na wieczor sie z Patty umowilam i byla takze Kris. Autow ogolnie nie bylo na party, 3S z rodzinka i fanclubem byl krotko, Koch byl chwile, jedyni co caly czas byli to wlasnie, Hafi, Eggi i Koti latal wszedzie.

Dorota mieszka w Danii.

Anonymous said...

O wow, jeszcze lepiej..
To ile razy w roku ona się widzi z Andim?

Anonymous said...

andi wie, ze polskie piwo najlepsze jest :P

Anonymous said...

Wiesz Vicky.. Ja współczuje Twoim rodzicom, że oni mają taką córke ! Codziennie od kogo innego dowiadują sie z kim to dzisiaj ich grubaśna córka sie jebała ..zal ..

Anonymous said...

Yana?A czasami nie Jana?

Anonymous said...

Macie może msn Gregora??Co należy wpisać w wyszukiwarkę,żeby go znaleźć?
Nie jestem jakąś napaloną laską i szczerze mu współczuję tych niektórych dziewczyn,które jak tylko usłyszą coś o jakiejś dziewczynie to dostają szału.Trochę to żałosne...Ja chciałam tylko zobaczyć jakie ma opisy itp.Raczej do niego nie napiszę,bo nie znam aż tak angielskiego ani niemieckiego,ale widzę,że większość go ma,to może się podzielicie.
Fotki bardzo ładne,a no i może faktycznie dajcie trochę na luz,nie znamy tej Victorii,to nie wiemy jaka jest.Może jest sympatyczna skoro tka dużo osób się z nią fotografuje bez problemów.

G said...

To już przesada!!!
Jak można poruszać sprawę rodziców Vic?
Co oni mają do tego?
Że Vicky pozwala na wypisywanie bzdury o sobie tutaj i nie reaguje na wasze nudne komentarze to znaczy tylko i wyłącznie o jej kulturze.
Jednak widocznie ty wchodzisz tutaj szukając tylko i wyłącznie zaczepki, a że Vic nie reaguje to postanowiłaś/łeś znieważyć ją obrażając Vic i jej rodziców!!
Nie wstyt ci?! Naprawde aż tak brakuje ci ogłady?
Wyhamuj trochę bo przeginasz.

Anonymous said...

Wyjaśnijcie, dlaczego mówicie na Schlierenzauera 3S??

Anonymous said...

To Simi jest jeszcze z Yaną? Po tych zdjęciach z Zakopanego ,myślałam,że się rozstali.....

Anonymous said...

Jak troche pomyslisz i wysilisz swa mozgownice to sama wpadniesz jak 'znalezc' Greg na msn :PP

Anonymous said...

Ville.. Hehe. On to daje po jajach :D
Susette Crackers

Anonymous said...

Gregorek, Gregorek, Gregorek,
rozpięty ma dzis rozporek..

Anonymous said...

a Vicky..
robi loda mu,
bo umi.
robi loda mu,
bo lubi,
a wokół kwitną bzy..

Anonymous said...

Gdy ujrzała go był maj, pachniały bzy
w twarz uderzył wiatr stanęły w oczach łzy
on uśmiechnął się i podniósł dłoń spojrzeniem przywołał ją

do siebie ujęła jego dłoń, ścisnęła mocno gdzieś w oddali ptak wzniósł pieśń radosną czy to wiosny czar czymiłosny żar sprawiły to.....

ref: a Vicky robi loda mu, bo umi
robi loda mu bo lubi to
robi loda mu jakie to piękne jest
robi loda mu bo umi
robi loda mu bo lubi to
robi loda mu, a w okół kwitną bzy

Ciepłem swoich warg, ogrzała go całego
on palce w jej włosy wplótł i spojrzał w niebo
w welurze jego ud znalazła schronienie swe
i radośc przed końcem drogi tej, nie czuł już lęku wcale
cytować zaczął więc Goethego w oryginale
po chwili białym bzem udekorował włosy jej

A Vicky
"Robbie loe d'amour" bo umi,
robi loda mu, bo lubi to..

Anonymous said...

hej, wy naprawdę uważacie, że ta cała kris jest ładna?!
co w niej takiego zjawiskowego? ma brzydką cerę, krzywe zęby a od tego ciągłego farbowania włosów prawie wyłysiała. A co do morgiego to chyba nieźle go kantuje na każdym zdjęciu z imprezy uwiesza się na innym facecie. Tylko współczuć...

Vicky M said...

Mi osobiscie Kris sie podoba, ze moze nie ma zajebistej cery to juz inna rzecz, ale kto ma? I co zlego w tym ze se fotki robi z kolegami?

Co do rzeczy ktore Morgi wyprawia to juz lepiej nie mowic. Ale szczerze mowiac Kris jest bardzo zakochana w Morgim in on raczej w niej tez, bo maja plany na przyszlosc.

Anonymous said...

Kristina ma bardzo ładne oczy. I wydaje się sympatyczna - przynajmniej na zdjęciach, bo nie znam jej osobiście.

Anonymous said...

Pati ladna? Buahaha przecietniara!

bułka ze smalcem said...

jak na Niemke to bardzo ładna, ale ma cos "niemieckiego" w twarzy :)

Za to Martin brzydko sie "starzeje" niestety.

Anonymous said...

A Kryśka się niczego nie domyśla, jesli chodzi o wyskoki Morgena??

Anonymous said...

Weźcie sie odczepcie od wyglądu Kristiny. Przecież Ona jest naprawdę ładna i wcale nie ma krzywych zębów.Cery nie miała idealnej, bo może nie użyła pudru matującego??? A co do włosów, to Ona ma taki rodzaj, inni mają puszyste, inni grube, a Ona ma cienkie. Cóż, rodzaju włosów sobie nie wybieramy...

Anonymous said...

A moim zdaniem Kristina jest bardzo ładną kobietą a włosy ma super ;)
I gdzie wy w ogóle u niej krzywe zęby widzicie? Ja ich jakoś nie zauważyłam.
A czy widzi wyskoki Morgiego, to o ile one mają jeszcze miejsce to już ich sprawa.

bułka ze smalcem said...

idealne sie odezwaly. Kris jest bardzo ladna, wyrobila sie w porownaniu z tym jak wygladala pare lat temu, wtedy to taka szara myszunia byla a dzis prosze, fajna kobitka z jajami :) ze ma pryszcze? a kto ich nie ma? ja tez mam no i co, mam sie zabic z tego powodu?

wy naprawde jakis problem ze soba macie

Anonymous said...

Gregor chyba nie przepada za striptizem
http://www.youtube.com/watch?v=xXurMlbXkA8

Anonymous said...

Iza Małysz też kiedyś taka szara myszka a teraz?
Moim zdaniem też jest fajna babka.

bułka ze smalcem said...

Iza Małysz tez fajna babka, ona juz sie dawno wyrobila, pamietam jak chyba w 2002 roku Adam zostal sportowcem roku i nie mogl sie pojawic na rozdaniu nagród i Iza za niego odebrala, pieknie wygladala :)


trzeba ogolnie zrozumiec, ze ich dziewczyny/zony to nie zadne modelki z idealna figura i cerą czy zębami jak z reklamy Blend-a-med, to normalne zwykle dziewczyny, jak kazda z nas.

Anonymous said...

niech wam bedzie. Ale schmitt kiedyś bardziej mi się podobał (z wyglądu), nie wiem czy to kwestia tego że gust mi się zmienił:), czy jak już ktoś wspomniał martin "brzydko się starzeje". I nie oburzać sie, takie mam odczucia jak oglądam fotki z nim. Moim zdaniem kiedyś był bardziej męski a teraz taki wymoczek...

bułka ze smalcem said...

ja to powiedziałam, brzydko sie starzeje...
on zawsze miał tendencje do zmarszczek mimicznych i to go tak szpeci moim zdaniem. im starszy tym zmarszczki bardziej widoczne ;)

a to ze kiedys byl bardziej meski - zwrocilam na to uwage juz dawno, przy okazji jego skokow na przyklad - kiedys mial w sobie taki power, wole walki i zadziorny usmieszek, dzis tego juz nie ma, ot skacze, ląduje, hamuje, pomacha do kamery i idzie. to nie jest ten Schmitt z 2001 ;)

Anonymous said...

racja, zgadzam się!
Patka trzyma na nim łapę i wysysa z niego całą energię:)

Anonymous said...

Vicky!Czytałam,że Twoja przygoda ze skokami zaczęła się 10 lat temu. Podobno rozmawiałaś wtedy m.in. z Fettnerem czy Hocke. A Sven Hannawald opowiadał Ci o tym jak go potraktowali polscy kibice.Ciekawi mnie jakim cudem? Coś mi się wydaje,że masz problemy z liczeniem.

bułka ze smalcem said...

a jesli to bylo 7 lat temu to az tak Cie to boli?

Anonymous said...

Vicky czy Gregor chodzi już normalnie do szkoły, czy jeszcze odpoczywa w domu?

Judi said...

Odwalcie się od Kristiny!!! same pewnie lepiej nie wyglądacie...a Ona jest taka śliczna i urocza!!! hihi

Anonymous said...

taaaa.. urocza jak klapa od ...

Judi said...

Nie znasz to nie oceniaj....

Anonymous said...

oh Wiktorio, moja Wiktorio!!!!!

Anonymous said...

Judi nie bulwersuj się tak akurat charakteru nie oceniam a do wyglądu wystarczą mi zdjęcia zrobione przez właścicielkę tego bloga

Gosia said...

Co do msn to wpisywałam pewnie to o co ci chodzi,czyli imię i nazwisko,kraj i te bzdety i jakoś go nie znalazłam.Nie można prościej podać loginu,skoro tyle osób to ma,coś wam się stanie.

Anonymous said...

@bułka
Nie ,nie boli mnie.Chcę sie tylko dowiedzieć jak to było.Skoro Vicky pisze,że jej przygoda ze skokami zaczęła się 10 lat temu i był tam( na konursie w Falun) Fettner(który notabenbe miał wtedy 14 lat) to coś mi się nie zgadza. Fattner miał debiut w PŚ w 2001 roku więc 2 lata później. Więc jaki cudem się tam znalazł.A 'nagonka' na Svena miał miejsce w 2002 roku. Więc coś tu się ewidentnie nie zgadza.

Betty said...

plany na przyszlosc mają...Vicki może zdradzisz jakie?? albo czego dotyczą hmm???