Saturday, March 28, 2009

Planica dalsze fotki i story

Heyka!

Dziś byłam w klinice gdzie jest Schlieri na konferencji prasowej. Był też Markus (jego wujek i manager) oraz jego tata Paul, no i oczywiście Koti. Wszyscy są chorzy po Planicy..hehe.. doszliśmy do tego że to normalka *LoL*. Konferencja była spoko, potem z Schlierim jeszcze trochę gadałam, będziecie mogli wszystko poczytać na Skijumping dzisiej TUTAJ. Ale ogólnie to dobrze się czuję nie odczuwa bólu i jest w dobrym nastroju. Jutro wraca do domu.






No ale poniżej dalsze fotki z Planicy.
W piątek była ogólnie nie za fajna pogoda, wiało i wogóle. Schlieri w końcu wygrał, przed Adamem, Adam miał pierwsze podium tego sezonu :)

Wieczorem mieliśmy pre party u nas. Laski z całym gangiem przyjechały i graliśmy w ruletke shotową. W końcu wyszliśmy do Vopa, ja jednak już o 1ej chciałam iść do domu, jednak do baru w Vopie wchodził własnie BER i zaciągnął mnie na górę do niego, jego brata, laski i jakis 2ch norwegów. Z Berem zawsze miło spędza się czas, jednak jest to skoczek którego z prywatnej strony znam najdłużej (tak oczywiście w tej chwili się chwale i chcę zebyście byli zazdrośni, a że to w prost napisałam to nie musi byc takich komentów w komentarzach...). W końcu poszłam do domu krótko po 4ej jakoś bo Kaśka po mnie przyszła.

W sobote była drużynówka, masakryczne warunki, polacy jednak skakali zajebiście i w końcu byli na drugim miejscu! Potem jak oststanie lata w sobote, było team area party. W tym roku jednak ochrona była wzmocniona i tylko można było wejść z branzoletkami. Ja w końcu wciagnełam 4 osoby na 3 branzoletki :) Ja, Kasia M, Kasia S i Mary. Team Area Party jak zawsze zajebiste..hehe.. Wszyscy dają czadu, był jakiś live band (nawet fajny) potem Ville spiewał swój Love Song :)

Założono mi na głowe po jakimś czasie Jerneja Damjana daszek, na co auty ile ty wypiłaś?? Co ty masz na głowie, nie pasuje! Eggi do fotki kazał mi ściągnąć i Hafes też..haha...

Agata walała sie po zięmi a Roman Erotoman ^^ był gentelmenem i ją podnosił. Martin przekonał Patty że może zjęść wafelka z czekoladowej fontany nie Milki..hehe.. A Ville chodził oprzebrany jako Świety Mikołaj.

Bardzo fajnie było, jakoś przed 18tą wróciliśmy do Kranskiej bo około 20ej umówiłam się z Patty na drinka w Prisanku u Martina i potem że pójdziemy na Miss Skijumping.















W krótce wiecej fotek będzie.

Buziak,

To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

66 comments:

martula said...

super, ze ze Schlierim jest dobrze, oby szybko wrócił do skakania :)

Anonymous said...

fajnie że napisałaś na skijumping relacje z tej konferencji ;)

Anonymous said...

relacja jak z koziej dupy trąba, tyle to i ja wiem :P

Anonymous said...

Pfff zal Cie Vicky ty jestes niedorozwinieta naprawde i to bardzo !!! Tleniona, spasła świnia !

Anonymous said...

W Austrii chyba nie ma pasty do zębów ;| ! Fuujj umyj w koncu jesli Cie nie stać albo nie masz mozliwości zakupu takiej to mogę ci kupić... :P

Anonymous said...

Ta laska na zdjeciu z Andim Kuettelem to jego dziewczyna? :)

Anonymous said...

Vicky, a masz może nagraną konferencję ze Schlierim??
Może udałoby Ci się to wrzucic na youtube??

karlaa said...

fajna relacja:)

Anonymous said...

A moim zdaniem to z was jest żal. Skoro wam się nie podoba, albo już tyle wiecie to po co czytacie? Nie każdy jest tak doinformowany, a po za tym nie jest źle skoro pracuje na skijumping i dają jej informacje :)

Anonymous said...

no i kto jest Miss Skijumping???

Anonymous said...

to nie było pierwsze podium Adama.. jako dziennikarka sportowa zajmująca się skokami powinnaś to wiedzieć...

Anonymous said...

Ona nic nie wie jest w skokach, żeby ja bzykali i żeby mogła się pokazać.

Karlajn said...

To niech teraz wraca do zdrowia:D

mam pytanie^^
Będziesz na balu maturalnym Gregora^?

kasia said...

0Strasznie podoba mi sie twoja fotka z Tadem!rewelacja! ;)
fajna, ciekawa notka.
pozdrawiam

Tylko Vicky po Polsku said...

no jakos zapomnialam o tym 3im miejscu w Kuopio.

Tylko Vicky po Polsku said...

a co do balu to owszem mam zaproszenie na niego ze bede obecna.

Martine said...

Karlaa do jakiej szkoly chodzisz bo wydaje mi sie po Twojej fotce ze Cie widzialam ??

Anonymous said...

Vicky, czy nie czujesz potrzeby znalezienia sobie prawdziwego faceta?? Może czas skończyc z tym lataniem za skoczkami. Masz prawie 24 lata, latka lecą, niedługo trzydziesta i będzie coraz trudniej o faceta i zostaniesz starą panną..

Anonymous said...

ona liczy na to, że w końcu z którymś wpadnie i będzie musiał się z nią hajtnąć :D hahaha
poza tym głupie pytanie czy pojawi się na imprezie... zaproszenie dostała na pewno, zresztą sama potwierdziła a jak może opuścić chlanie za darmo?! może znowu Gregor będzie chciał ją pocałować, albo co śmieszniejsze powie jej, że ją kocha a ona będzie to przezywać jakby co najmniej mówił poważnie i jej się oświadczył!

pozdrowienia dla wszystkich fanów (chociaż ich nie rozumiem) i dla nie-fanów Vicky M...

ktosia ;]

karlaa said...

martine chodze do LO w Chorzowie a co?

Anonymous said...

żałosne to wszystko!!!!!
Viktorio Murawska ani nie jestem Twoją fanką ani tym badziej anty- fanką ale czytałam już parę razy blog Twój iTwojej koleżanki Kasi bodajże i z przykrością muszę stwierdzić, że wasze teksty typu " fanki polskie to dziw**" i TWOJE Viki odpowiada na wierszyki jest żałosne.... bo same wyrabiacie nam taką opinie...zaliczając każdego skoczka który wam sie nasunie...i same bez żadnej krempacji o tym piszecie,a i mam jeszcze jedno pytanie: dlaczego jeden post, w którym obrażasz ludzi wypowiadających sie w komentarzach na Twoim blogu ale niestety po .. angielsku czy chcesz uniknąc kolejnych komentarzy które by Cię obrażały?? zwyczajnie dorośnij.. pozdrawiam KarO:)

Anonymous said...

Podaj adres bloga tej koleżanki Vic, Kasi??

Tylko Vicky po Polsku said...

znalazl sie kolejny moj materac widze ktory wie z kim i keidy sypiam.

Anonymous said...

A te koleżanki, z którymi prowadza się Vic - Kasia S. i Kasia M. też zaliczają??

Anonymous said...

Ale wy jestescie popierdolone. Odwalcie sie od Viktorii i jej znajomych! Kurwa a jak jej tak jezdzicie to zostawiajcie swoje namiary! Banda debilek. Mam znajomych informatykow i gwarantuje wam ze jest do ustalenia kto to wszystko pisze. Posralybyscie sie wtedy. Zaloze sie ze na gowno was stac i zesralybyscie sie zeby chociaz do Czech pojechac na zawody. A teksty ze tlusta? A niech bedzie co wam do tego? Szkoda ze waszych zdjec nie widac, banda paszczurow i swinskich ryjow.

Argumentow tu zadnych nie widze, a to z kim sie rucha buahaha a co wy nie ruchacie czy ruchacie materace? Nieeee pewnie ruchacie miejscowych brzydali bo nic wiecej nie macie.

Vic pisz dalej, niech sie zesraja. Widac ten zal w postach.
Dajcie adres kretynki, chetnie powysylamy wam kartki ze wszystkich czesci swiata, cos, czego wy nigdy nie bedziecie mialy bo jestescie ograniczone i beznadziejne plus do tego bez jaj.

T.K.

Anonymous said...

A i jeszcze jedno glupie pizdy dlaczego tylko tutaj wypisujecie a na skijumping nic? Bo jestescie zestrachanymi debilkami bo tam by bylo mega latwo was namierzyc. Tu tez mozna. Gwarantuje

T.K

%$^ said...

jaaa...pierdole ale problemy macie, ja dupce...
Vicky jest jaka jest, każdy jest sobą i nie udaje nikogo innego, zastanówcie się, czy nie jedziecie po niej nie którzy bo pewnie połowa fanek zazdrosći jej tego co robi....a co do sypiania ze skoczkami, to huj was obchodzą te jej sprawy...to jej życie i chyba ma prawo robić co chce?!
I cieszcie się, że jest wogóle ktoś kto wam pisze te relacje a nie najeżdżajcie na nią

Anonymous said...

wstydziłabys sie dawac zdj Glorii, tym bardziej, ze jej nie znasz! : )

Anonymous said...

A wiec droga Vickto sprawa jest prosta dajesz odpowiednie zdjecie ze Schlierim ( i dobrze wiesz, że nie wystarczy ze bedziesz przy nim stać jak każda fanka... prawda bywa okrutna ;p)Ale do tej pory nie masz prawa mieć do kogokolwiek pretensji o te wszystkie "niemiłe" komentarze pod twoim adresem!!!!!
Albo przestań pisac, ze z Nim jesteś ( przyznaj się do kłamstwa), albo udowodnij w odpowiedni sposób, ze jest to prawda. Nawet przepraszac cię będą...

Powtórzę się, ale dopóki nie wybierzesz NIE MASZ PRAWA MIEC PRETENSJI O ŻADEN Z KOMENTARZY NA TEN TEMAT!!!!!!!!!!!!!
Mówiąc A trzeba powiedzieć i B.
Bo przecież gdybyś sama sie nie chwaliła nikt by nie wiedział, bo przecież Schlieri cię "nie pokazuje".

Anonymous said...

przeciez V. nie jest ze Schlierim, co wy za glupoty pierdolicie :/

Vicky M said...

Kiedy ja gdzie mowilam ze ja jestem ze Schlierim?

Ula said...

http://skigirlsjumping.blog.com/
polecam ;]

A. said...

Trzeba przyznać, że coś się Gregorowi udało :D ma fajnego brata :)

&&&&& said...

haha Vicky nawet slowa nie wspomniala ze jest z Gregorem..haha.....widac jak czytają niektórzy haha xP

Karlajn said...

to jest szansa, że znajdzie się u ciebie opis jak było i fotki ;d?

Joan :) said...

Hahaha! :P Angie jak zwykle masz rację ;)))

Vicky M said...

hahaha..no ladnie, niepowiem kto, meza zostawisz i za Lukasa sie wezmiesz..hahaha.. bys sie wstydzila ;)

Joan :) said...

hahaha :P TWOJEGO męża :P ile ten młody ma lat? :P

blonde beauty said...

ok girls i think i understand the comments written here... don't be upset, vicky is lying, 'cause she's jealous. she has no love in her life, maybe sex only but no love. she is a 20 dolar whore, or maybe euro. she never had sex with schlieri or even drunken Bjørn Einar, don't worry. nice greets 4 everybody

&&&&& said...

hej Vicky...mam pytanie, wiem, że może za wcześnie o to pytać, ale będziesz na LGP w zako?

Pozdrawiam =]

Anonymous said...

@T.K.
A nie można tak było łagodniej tego napisać? Pisząc "debilki" i "pizdy" sama zniżasz się do tego poziomu.
K.

Vicky M said...

a co ma do tego znanie kogos i dawanie jej fotki jak w tym przypadku Glorii? Jest siostra Schlieriego i tym sposobem publiczna osoba.

Anonymous said...

"http://skigirlsjumping.blog.com/" co to ma byc? weszlam w to i przeczytalam i nei wiem o co chodzi...
Vicky: czemu nie odpisujesz na maile?

Anonymous said...

"http://skigirlsjumping.blog.com/" co to ma byc? weszlam w to i przeczytalam i nei wiem o co chodzi...



to historie z tego co sie dzieje "za kulisami".

Anonymous said...

Fajne fotki, ślicznie wyszłaś :*.

Vicky wiesz cos moze na temat tego,iż Morgi chce zmienić trenera na Flo Liegla?????

Z góry dzięki za odp :**

Betty said...

Czy Roman Erotoman to Roman Koudelka??? czemu taka nazwa??? hoihi jesli mozna wiedziec :)

Anonymous said...

mam takie głupie pytanie troszke ale cóz...
co, to znaczy *gg* ? :/

P.M.

&&&&& said...

Anonymous
to znaczy
Gadu-gadu xP

&&&&& said...

aa mam pytanie
Vicky, można cię na facebooku zapraszać tak bezpośrednio do znajomych czy musisz znać tą osobe, żeby ją przyjąć?
Z góry dzięki za odp xP

Vicky M said...

Troche maili dzis przerzucilam i odpisalam, ale jest ich bardzo duzo i ostatni czas nie mialam czasu, sprobuje na wszystkie odpisac w najblizszych dniach.

+ + + + + ++ + ++ + + + + + ++ +
Roman Erotoman wyszlo na Team Area Party, a czemu to do konca nie wiem, skoczkowie nie sa do konca normalni..hehe...

nie slyszalam nic o tym ze Morgi chce zmienic trenera na Liegla, ale jezeli to orpzeczytaliscie na jakis polskich forum, to sami mozecie sie domyslec ze to jakies plotki.

+ + + + + + + + + + + ++ +

GG to Gadu-Gadu ale *gg* w gwiazdkach to snaczy tak jakby smieje sie .

´´´´´´ ´´´´´´ ´´ ´´´´´´´´´ ´´´´´´

Na Facebooku tylko dodaje osoby ktore znam, sorki.

pozdro,

&&&&& said...

heh...aa spoko ;)
Dzięki za odp ;)
A jeszcze jedno, będzie na LGP w zakopanym?
Sory, że tak pytan zadaje duzo :P

&&&&& said...

bedziesz*

Anonymous said...

Oj Grubasie... Twoj styl pisania - przypomina mi szkole podstawowa. Jestes tak Popierdolona ze sobie sprawy z tego nie zdajesz, to jest choroba i takie "cos" jak "ty" powinno sie leczyc. Opowiadasz bzdury!! tak masz najebane w glowie ze kolana sie wyginaja w druga strone... kto jeszcze z Toba rozmawial? ilekroc zauwazyłam cie przy skoczkach ani jeden nawet czesc nie odpowiedzial. po pijaku to i ze mna rozmawiaja- dlaczego? szukaja takiej glupie kurwy na numerek jak ty. niestety jadac na skoki- jade kibicowac a nie w przeciwienstwie do Ciebie patrzec kto co ma w kroczu. w Klinicie u Shlieriego to pewnie bylas w porze obiadowej wyzrec mu zarcie i podziekowac za przepyszny posilek. pozdrawiam -lecz sie!!!

&&&&& said...

Anonymous
Ej kurwa, ja pierdole, jak masz jakieś kompleksy mniejszości to weź ty się kurwa nie wiem wybierz do lekarza, chociaż nawet on ci już pewnie nie pomoże...
Ja...widać, że jesteś zwykłą ździrą...Skoczkowie z tobą gadają tak....haha sama ich udajesz i gadasz sama ze sobą...wow wyraz inteligenjci ala Jola Rutowicz...
Jedyna osoba co tu się leczyć powinna to chyba TYYYYY....

Anett said...

Myślicie, że wasze słowa cos dają? Vicky bd robiła co chce bo tak na prawdę to jej życie i lepiej zajmijcie się waszym. Sram na to, nie bedę anonimowa bo mam jeszcze honor, nie jak połowa z was.

Vicky, gadałaś coś z Tadem o jakiś rzeczach na akcje charytatywną dla mojej koleżanki Marioli?

&&&&& said...

heh...szczerze to ja lubie Vivky, i nic do niej nie mam bo jest spoko

A te które ją obrażają no to sorry

Anonymous said...

wiadomo ze bedzie robic co chce, przeciez nikt jej z glowy nie wybije glupich pomyslow i nie pretlumaczy, ze ruchanko z kazdym (nawet niech to bedzie co dziesiaty) skoczkiem nie jest ani chwalebne ani nie gwaratnuje jej przyszlosci. w zasadzie to wrecz przeciwnie, ktory facet chcialby za dziewczyne lub za zone taka ktora jest znana w srodowisku z wyzej wymienionego powodu.

Anonymous said...

Vicky!Czytałam,że Twoja przygoda ze skokami zaczęła się 10 lat temu. Podobno rozmawiałaś wtedy m.in. z Fettnerem czy Hocke. A Sven Hannawald opowiadał Ci o tym jak go potraktowali polscy kibice.Ciekawi mnie jakim cudem? Coś mi się wydaje,że masz problemy z liczeniem.

Anett said...

Przepraszam ale co złego jest w sexie? Jesli ludzie mają na to ochote to co wam do tego? :/

Anonymous said...

Sex sexem, ale czy trzeba robić to z każdym? Przepraszam, ale chyba trochę szacunku do samego siebie każdy z nas powinien mieć.

Anna said...

a ty anonymus co jej materacem jestes ze wiesz ze z kazdym go ona uprawia?

Anett said...

A skad wiesz, że z każdym? Ma to na czole wypisane? Należy do Zjednoczonego Królestwa Kurew? Polska to jeden z najbardziej katolickich krajów i to co tutaj sie wydaje oburzeniem gdzie indziej jest normalką. Nie mówię, ze pieprzenie z każdym jest normalne ale na logike myślcie ludzie... Alko, fajna zabawa, ludzie nie dokońca nad soba panuja z drugiej strony 99,9 procent plotek to fałsz. To 0,01 procenta to zazwyczaj tylko imiona i nazwiska.

Anonymous said...

That was AMAZING!!!!!!!

Anonymous said...

Od razu czytać nie umiem?? Jakbym jeszcze czytała twoje teksty hehe... Ja to czytałam nie raz, nie dwa... ktos w takim razie ładne ploty puszcza

Anonymous said...

małe sprostowanie do popredzniego komenta: Czytałam, ale nie w twoich postach, tylko na innych stronach i być moze tu ktoś tez pisal w komentarzach

Anonymous said...

sorry ale to jest mój przyszły mąż...

J.P.